tis dat ik om 23:00 nog een shot medicijnen (de laatste preventieve meuk) in de oudste moet gaan gooien, maar anders was ik mooi gaan slapenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:45 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zou je in iig niet geloven als je het tegenovergestelde zou beweren.
Zet de wekker dan zodat die over 2 uur afgaat.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:46 schreef maffemuts het volgende:
[..]
tis dat ik om 23:00 nog een shot medicijnen (de laatste preventieve meuk) in de oudste moet gaan gooien, maar anders was ik mooi gaan slapen
Al overwogen, maar ben bang dat ik er minder uitkom dan er inga... mja telefoonwekker staat voor de zekerheid wel op 23:00 mocht het onvermijdelijke gebeuren hahaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:52 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zet de wekker dan zodat die over 2 uur afgaat.
Goed bezig.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:53 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Al overwogen, maar ben bang dat ik er minder uitkom dan er inga... mja telefoonwekker staat voor de zekerheid wel op 23:00 mocht het onvermijdelijke gebeuren haha
Dat verbaast mij dan weer nietquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:53 schreef cvboer het volgende:
[..]![]()
Dan heb ik hem wel erg netjes, er wordt niet in gegeten, er komen geen huisdieren in en voordat ik instap controleer ik of de onderkant van de schoenen schoon zijn.
Kan je man dat niet doen? Of is die bij je jongste in het zkh?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:46 schreef maffemuts het volgende:
[..]
tis dat ik om 23:00 nog een shot medicijnen (de laatste preventieve meuk) in de oudste moet gaan gooien, maar anders was ik mooi gaan slapen
Vrouwen kunnen ook wel eens wat doen Die hoeveen niet de hele dag op hun reet te zitten.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:19 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Kan je man dat niet doen? Of is die bij je jongste in het zkh?
Dan kan maffemuts toch gaan slapen? Is er ook gelijk wat meer energie voor morgenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen ook wel eens wat doen Die hoeveen niet de hele dag op hun reet te zitten.![]()
Ik hoop dat ze nog wakker is.quote:
* lurk *quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:01 schreef Papabear het volgende:
![]()
* Papabear trekt een biertje open en geeft Rucky er ook een
Tis stil hier
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:01 schreef Papabear het volgende:
![]()
* Papabear trekt een biertje open en geeft Rucky er ook een
Tis stil hier
Ik zat wel alleen met 3 vrouwen in het topic maar dat besef ik nu pas.quote:
deed het zeer?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zat wel alleen met 3 vrouwen in het topic maar dat besef ik nu pas.![]()
Lucky bastardquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zat wel alleen met 3 vrouwen in het topic maar dat besef ik nu pas.![]()
Als ik terug kom van vakantie slaap ik met 3 vrouwen in huisquote:
Ik momenteel alleen met 2 mannenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:09 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Als ik terug kom van vakantie slaap ik met 3 vrouwen in huis
Ik wel eens met 25.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:09 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Als ik terug kom van vakantie slaap ik met 3 vrouwen in huis
Er ligt er zelfs eentje in mijn bed momenteelquote:
Heeft ze wel d'r tandjes gepoetst?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:12 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Er ligt er zelfs eentje in mijn bed momenteel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |