abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 juli 2012 @ 15:41:18 #126
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_114156791
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 15:27 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee, hij is nog niet eens verdachte.

Dat weet je niet. Hij is niet publiekelijk als verdachte aangemerkt, maar de politie is op geen enkele wijze verplicht om zomaar even te melden dat er een redelijk vermoeden van schuld is gerezen rond een persoon.

quote:
Overigens vertelde JvdHeuvel op de radio dat hij foto's van het letsel had gezien, dus de aangifte van mevrouw Ficq zou wel eens hout kunnen snijden.
Inderdaad, en hoewel het altijd "fijn" is om zoveel mogelijk informatie binnen te krijgen, is het een slechte zaak dat er (blijkbaar) zoveel gelekt wordt. Hopelijk werkt die aangifte in ieder geval als een soort drukmiddel daartegen.

quote:
Mijn indruk is dat VdHeuvel weliswaar goed geinformeerd is door de Amsterdamse politie, maar dat hij al dan niet vanwege het privékatern van zijn werkgever en zijn positie bij Evers en RTL boulevard wat kort door de bocht is gegaan bij het koppelen van die informatie aan Hari.
Ik hoorde hem gisteren weer zeggen dat het slachtoffer er "1000%" zeker van was dat het Badr Hari betrof. Zoiets zeg je niet als het slechts om een of andere beschrijving gaat die Hari niet uitsluit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dr_Strangelove op 13-07-2012 15:49:10 ]
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
pi_114156875
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 15:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nee ze krijgen die al omdat het Marokkaanse consulaat van de NLe gemeentes doorkrijgt dat Marokkaanse ouders een kind hebben gekregen en het kind krijgt automatisch ook de Marokkaanse nationaliteit.
Vriend, als dat zo was waren de meeste Marokkaanse criminelen allang "teruggeschopt".
  vrijdag 13 juli 2012 @ 15:43:48 #128
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_114156891
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 15:38 schreef Weltschmerz het volgende:
He Henk, donder je even op met je offtopicgeleuter? Niet alleen jij trouwens. Daar zijn andere topics voor.
Hoezo offtopic. Het heeft toch te maken met deze zaak?
De vraag of Badr gemakkelijk kan uitwijken naar Marokko?!
Niet zo flauw gaan lopen doen hoor. Geef liever jouw gefundeerde mening hierover, zou ik zeggen, dan is het misschien snel opgelost.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_114156977
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 15:43 schreef Knaagbeest het volgende:

[..]

Vriend, als dat zo was waren de meeste Marokkaanse criminelen allang "teruggeschopt".
Nee want ze hebben OOK de NLe nationaliteit en die kan je alleen afpakken bij zeer ernstige zaken (terreur, landverraad etc).
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_114157049
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 15:38 schreef Weltschmerz het volgende:
He Henk, donder je even op met je offtopicgeleuter? Niet alleen jij trouwens. Daar zijn andere topics voor.
Ik vind het best on-topic, mevrouw Meulenbelt.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_114157173
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 15:43 schreef Knaagbeest het volgende:

[..]

Nee, op basis van het gelijkheidbeginsel is dat niet mogelijk. Maar velen hebben een dubbele nationaliteit en voelen zich over het algemeen meer de andere nationaliteit dan de Nederlandse.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_114157400
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 15:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nee want ze hebben OOK de NLe nationaliteit en die kan je alleen afpakken bij zeer ernstige zaken (terreur, landverraad etc).
Ik denk dat ze dan gewoon de gevangenis in gaan.
pi_114157433
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 15:50 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Nee, op basis van het gelijkheidbeginsel is dat niet mogelijk. Maar velen hebben een dubbele nationaliteit en voelen zich over het algemeen meer de andere nationaliteit dan de Nederlandse.
Daar ben ik het wel 100% mee eens.
pi_114157620
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 15:56 schreef Knaagbeest het volgende:

[..]

Daar ben ik het wel 100% mee eens.
Ik zou uitkijken om het met mij eens te zijn, ik ben namelijk voorstander van het afpakken van de Nederlandse nationaliteit als iemand er twee heeft. Mensen stateloos maken kan niet, maar het gelijkheidbeginsel vind ik persoonlijk ook niet van toepassing, want ze zijn niet gelijk aan mij. Ik mis het voordeel van een tweede nationaliteit.

ook denk ik dat als we er een paar terug hebben gestuurd, de rest weet dat het ons menens is en een grote groep daarvan zal zich wel gedeisd gaan houden.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_114157645
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 15:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Jij vertaalt mijn uitspraken en kijkt daarbij de koe in zijn kont. Het moet niet heel veel gekker worden.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_114158223
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 16:01 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ik zou uitkijken om het met mij eens te zijn, ik ben namelijk voorstander van het afpakken van de Nederlandse nationaliteit als iemand er twee heeft. Mensen stateloos maken kan niet, maar het gelijkheidbeginsel vind ik persoonlijk ook niet van toepassing, want ze zijn niet gelijk aan mij. Ik mis het voordeel van een tweede nationaliteit.

ook denk ik dat als we er een paar terug hebben gestuurd, de rest weet dat het ons menens is en een grote groep daarvan zal zich wel gedeisd gaan houden.
1. Er komen alleen hevige protesten, dus van dat gedeisd houden klopt niks.
2. Alle mensen zijn gelijk.
3. Zij kunnen er ook niks aan doen dat ze gelijk de Marokkaanse nationaliteit hebben gekregen.
pi_114158517
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 15:41 schreef Dr_Strangelove het volgende:

[..]

Dat weet je niet. Hij is niet publiekelijk als verdachte aangemerkt, maar de politie is op geen enkele wijze verplicht om zomaar even te melden dat er een redelijk vermoeden van schuld is gerezen rond een persoon.
Klopt, maar het is wel een status die toegekend wordt en die ook consequenties heeft en mogelijkheden biedt voor dwangmiddelen.

quote:
Inderdaad, en hoewel het altijd "fijn" is om zoveel mogelijk informatie binnen te krijgen, is het een slechte zaak dat er (blijkbaar) zoveel gelekt wordt. Hopelijk werkt die aangifte in ieder geval als een soort drukmiddel daartegen.
Wat mij betreft wordt vervolging ook gewoon doorgezet. Niet om deze zaak, maar om het algemene belang dat de politie geheim houdt wat het geheim moet houden. Want een agent die lekt zal dat zelden met een nobel motief doen.

quote:
Ik hoorde hem gisteren weer zeggen dat het slachtoffer er "1000%" zeker van was dat het Badr Hari betrof. Zoiets zeg je niet als het slechts om een of andere beschrijving gaat die Hari niet uitsluit.
Ik vind het ook vreemd omdat ik het niet kan rijmen met het handelen van de politie. Als hij nu zeker is dan was hij dat dinsdag ook neem ik aan. Misschien ligt er een verklaring in het motief om überhaupt te lekken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_114158882
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 15:43 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Hoezo offtopic. Het heeft toch te maken met deze zaak?
De vraag of Badr gemakkelijk kan uitwijken naar Marokko?!
Niet zo flauw gaan lopen doen hoor. Geef liever jouw gefundeerde mening hierover, zou ik zeggen, dan is het misschien snel opgelost.
Ik zeg ook niet dat je zijn Marokkaanse nationaliteit erbuiten moet laten. Maar het lijkt me geen zaak die representatief is voor de Marokkaanse jongerenproblematiek in het algemeen. Hij is immers al 27, bijzonder bemiddeld, bijzonder bekend, bijzonder vaak in verband gebracht met de grotendeels autochtone onderwereld en verwikkeld in een bijzondere zaak. Dan lijkt het me beter dat mensen hun stokpaardjes daarover in een topic terzake gaan berijden. Vandaar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 16:01 schreef DS4 het volgende:

[..]

Jij vertaalt mijn uitspraken en kijkt daarbij de koe in zijn kont.
Volgens mij kwam jouw verhaal uit het kontgat van een stier.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 16:34:19 #139
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_114159028
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 16:30 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat je zijn Marokkaanse nationaliteit erbuiten moet laten. Maar het lijkt me geen zaak die representatief is voor de Marokkaanse jongerenproblematiek in het algemeen. Hij is immers al 27, bijzonder bemiddeld, bijzonder bekend, bijzonder vaak in verband gebracht met de grotendeels autochtone onderwereld en verwikkeld in een bijzondere zaak. Dan lijkt het me beter dat mensen hun stokpaardjes daarover in een topic terzake gaan berijden. Vandaar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Geldt het mogelijk terugsturen of afpakken van de NL nationaliteit (zoals dat besproken wordt) alleen voor minderjarigen? Ik dacht dat het voor elke leeftijd gold.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 16:48:45 #140
257175 iemandmoethetdoen
nietallesiswathetlijkt
pi_114159744
En het topic wordt weer verkracht naar een rassen beledigings topic, terwijl het begon als topic over de eventuele misstappen van een topsporter! |:(
Als je links kijkt, zie je rechts niets!
pi_114159879
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 16:30 schreef Weltschmerz het volgende:

Het staat je vrij om die mening te hebben. M.i. was jij in dezen vooral bezig met de dwarse denker uithangen en ook dat staat jou overigens vrij.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 17:05:48 #142
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_114160594
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 16:21 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Klopt, maar het is wel een status die toegekend wordt en die ook consequenties heeft en mogelijkheden biedt voor dwangmiddelen.

En de politie daarom strategisch kan en zal gebruiken. Veel dwangmiddelen werken trouwens niet echt best als de persoon niet in het land is. En als je hem laat weten dat je wat dwangmiddelen wil gaan gebruiken kan hij zomaar z'n vakantie even verlengen.

En dan kan JvdH zeggen wat ie wil, maar ik denk niet dat Justitie op dingen als een internationaal opsporingsbevel en wellicht bijkomende uitleveringsprocedure zit te wachten, vooral omdat het op dit moment niet nodig lijkt. Rond lekker verder je onderzoek af en als de vogel weer terug in het land is laat je hem weten wat de bedoeling is.

quote:
Wat mij betreft wordt vervolging ook gewoon doorgezet. Niet om deze zaak, maar om het algemene belang dat de politie geheim houdt wat het geheim moet houden. Want een agent die lekt zal dat zelden met een nobel motief doen.
Probleem is dat dat lekken meestal niet in een overvolle skybox gebeurt.

quote:
Misschien ligt er een verklaring in het motief om überhaupt te lekken.
Volg ik weer niet. Bedoel je dat de lekker de informatie dan "aangepast" heeft? Om zijn "macht" in de media te kunnen zien of zoiets?
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
pi_114160621
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 16:48 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
En het topic wordt weer verkracht naar een rassen beledigings topic, terwijl het begon als topic over de eventuele misstappen van een topsporter! |:(
Ja, beetje jammer :')
  vrijdag 13 juli 2012 @ 17:12:00 #144
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_114160880
quote:
Inderdaad, die discussie over dubbele nationaliteiten en zo vind ik met betrekking tot dit topic helemaal niet interessant. Ook te veel speculaties. Ik lees dit topic nog wel mee in de hoop op feiten en bewijzen.

En het topic in SHO gaat er op dit moment vooral over of Badr wel of geen lekker lijf heeft... :')
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
  vrijdag 13 juli 2012 @ 17:41:23 #145
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_114162161
quote:
Het ging erom dat hij aangeslagen was.
pi_114162414
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:05 schreef Dr_Strangelove het volgende:

[..]

En de politie daarom strategisch kan en zal gebruiken. Veel dwangmiddelen werken trouwens niet echt best als de persoon niet in het land is. En als je hem laat weten dat je wat dwangmiddelen wil gaan gebruiken kan hij zomaar z'n vakantie even verlengen.

En dan kan JvdH zeggen wat ie wil, maar ik denk niet dat Justitie op dingen als een internationaal opsporingsbevel en wellicht bijkomende uitleveringsprocedure zit te wachten, vooral omdat het op dit moment niet nodig lijkt. Rond lekker verder je onderzoek af en als de vogel weer terug in het land is laat je hem weten wat de bedoeling is.
Als he. Ik geloof niet dat het land van zijn vakantieadres onderdanen uitlevert en hij zal zelf ook wel enigzins kunnen uitvinden wat hem boven het hoofd hangt en kunnen besluiten in Marokko te blijven.

quote:
Probleem is dat dat lekken meestal niet in een overvolle skybox gebeurt.

Volg ik weer niet. Bedoel je dat de lekker de informatie dan "aangepast" heeft? Om zijn "macht" in de media te kunnen zien of zoiets?
Ik heb echt geen idee. Maar iemand die lekt zal dat doorgaans met een doel doen en zal dus kiezen welke informatie er gelekt wordt en welke niet.
  Trouwste user 2022 vrijdag 13 juli 2012 @ 17:48:15 #147
7889 tong80
Spleenheup
pi_114162465
Het is nog niet te zeggen of het slachtoffer van de zware mishandeling tijdens dancefeest Sensation ooit volledig zal herstellen. Dat liet zijn advocaat vrijdag weten.

"Een prognose is nog niet te geven, maar het gaat om zeer ernstig letsel", aldus raadsman Alexander de Swart.

Zijn cliënt werd zaterdagnacht in een vipbox in de Amsterdam ArenA zwaar toegetakeld tijdens een vechtpartij. Verschillende getuigen zouden kickbokser Badr Hari als dader hebben genoemd. Zelf ontkent Hari elke betrokkenheid en ook de politie heeft hem niet als verdachte aangemerkt. Een team van tien rechercheurs doet onderzoek naar de zaak, waarbij onder meer beelden van beveiligingscamera's worden geanalyseerd en kleding van Hari wordt onderzocht.

De Swart wil in het belang van het onderzoek niet zeggen of het slachtoffer Hari aanwijst als dader. Wel bevestigt hij dat de politie zijn cliënt inmiddels heeft gehoord over wat er zaterdagnacht in de vipbox precies is gebeurd.

Front Page

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 13 juli 2012 @ 17:54:42 #148
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_114162732
Las ik ook niet hier ergens dat iemand "Badr... Badr... Badr" gezegd had toen hij zag wat er gebeurd was?
pi_114162903
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:54 schreef ThunderBitch het volgende:
Las ik ook niet hier ergens dat iemand "Badr... Badr... Badr" gezegd had toen hij zag wat er gebeurd was?
Waarschijnlijk een personeelslid die blij was dat Badr de glazen alvast af aan het drogen was? O+
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 18:01:54 #150
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_114163018
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')