linkje rechtsboven de post rechtermuisknop, link kopieren?quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:36 schreef Kally het volgende:
Hoe doe ik ook al weer naar een post verwijzen en die kopieren
Tijd datum klikken, en dan de link in je adresbalk kopierenquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:36 schreef Kally het volgende:
Hoe doe ik ook al weer naar een post verwijzen en die kopieren
En wat schaft de pot (no phun)?quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:40 schreef Renesite het volgende:
Reminds me. Patrick? Heb je voor die twee weken hier nog een schortje nodig voor het koken?
Schortjes fotoquote:
Ja nee da wou k zeggen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja wat raar he, er is totaal geen aanleiding gegeven tot kotsen de afgelopen paar minuten
quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Als Tina Turner nog eens in Nederland komt he... Dan koop ik heel die arena leeg voor mezelf
Niet wanneer in gemeenschap van goederenquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Als Tina Turner nog eens in Nederland komt he... Dan koop ik heel die arena leeg voor mezelf
De mensheid. En schorten.quote:
Wij trouwen niet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet wanneer in gemeenschap van goederen
Heb je die na het schort gezien? In je DMquote:
Ja.quote:
quote:
quote:
zo zag ik vandaag een jongen waarbij ik op de middelbare school in de klas zat... die lijkt onderhand echt 40-50quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:54 schreef Kally het volgende:
WTF ze is begin 20?????????
Dat is niet mogelijk, dat hoofd, dat lijf
Pfff zorg een beetje voor jezelfquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
zo zag ik vandaag een jongen waarbij ik op de middelbare school in de klas zat... die lijkt onderhand echt 40-50
Ik nietquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb je die na het schort gezien? In je DM
Dan moet je kijken en klikkenquote:
?quote:
Ja ik zat nog antwoord te geven op je dus drong even niet doorquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je hebt er als persoon wel je handen vol aan
Hahahaquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik zat nog antwoord te geven op je dus drong even niet door
Dat ze dr muts niet bij me piemel in de buurt brengtquote:
Ik heb geen idee, maar nou ja ieder zijn ding denk ikquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:58 schreef Renesite het volgende:
Mensen wat is er met die viezerds aan de hand
Ook getuigen van meer zelfrespectquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:00 schreef PatriQue89 het volgende:
aandacht... puur en alleen aandacht vragen
Doe ik ook, is natuurlijk niks mis mee... Maar ik vind mijn manier toch leuker en beter
Mwoah nee, dat je dit doet betekent niet dat je geen zelfrespect hebt. Roep om aandacht, zeker.quote:
tegenwoordig wel ja.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:00 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zou het zelf niet doen, maar ik vind het helemaal oké als anderen dat wel willen.
Maar ik vind het vooral gevaarlijk. Het is zo... permanent.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mwoah nee, dat je dit doet betekent niet dat je geen zelfrespect hebt. Roep om aandacht, zeker.
In het kader van permanent bedoelde ik het zelfrespect meer, het is iets wat never nooit niet meer weggaat en wie weet hoe je zelf veranderd.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mwoah nee, dat je dit doet betekent niet dat je geen zelfrespect hebt. Roep om aandacht, zeker.
Je kinderen zullen dit maar zien. Of je baas. Of wij!quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:00 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zou het zelf niet doen, maar ik vind het helemaal oké als anderen dat wel willen.
Maar ik vind het vooral gevaarlijk. Het is zo... permanent.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:01 schreef Renesite het volgende:
Trouwers mensen trouwersss (Siep en Pat)
Broer en schoonschwester komen in het weekend ook ff langs hun kampeerspullen afleveren. Dus we kunnen niet kutjebotsen in de woonkamer
oh dat zeker.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:02 schreef Kally het volgende:
[..]
In het kader van permanent bedoelde ik het zelfrespect meer, het is iets wat never nooit niet meer weggaat en wie weet hoe je zelf veranderd.
Hahaha, echt?quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:04 schreef Kally het volgende:
Maar het topic druipt ook van de leugens, je mag namelijk niks negatiefs zeggen over de personen, alleen over eventuele belichting, tja als je steeds hoort lekker en leuk en mooi, terwijl eigenlijk ...
Ja respect voor elkaar zeggen ze dan, blijkbaar is dat zeggen lekker geil lijf terwijl je liever Carmen Elektra of zo zietquote:
Dat we niet kunnen kutjebotsen, jaquote:
Keeequote:Op donderdag 12 juli 2012 22:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat we niet kunnen kutjebotsen, ja
Nee gezellig hoor
Maar goed, het is ieder wat wils zeg maar. Sommige vinden dat mooi, andere dat.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:06 schreef Kally het volgende:
Toegegeven, je hoeft niet te zeggen wat ben jij smerig en lelijk, maar beetje kritiek mag toch wel?
Objectief.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:06 schreef Kally het volgende:
Toegegeven, je hoeft niet te zeggen wat ben jij smerig en lelijk, maar beetje kritiek mag toch wel?
Ja maar dat bedoel ik, je kan toch zeggen ik vind persoonlijk die mooier want...quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar goed, het is ieder wat wils zeg maar. Sommige vinden dat mooi, andere dat.
Bang dat er niemand meer post en ze ander vertier moeten zoeken.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar dat bedoel ik, je kan toch zeggen ik vind persoonlijk die mooier want...
Maar zelfs dan vallen ze al over je heen
Denk het, maar als je jezelf tentoonstelt moet je ook tegen wat kritiek kunnen, zeker als die op een respectvolle manier wordt gegeven.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bang dat er niemand meer post en ze ander vertier moeten zoeken.
Bring it onquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Zullen we het weer over leuke dingen hebben? Over mij bijvoorbeeld?
2 x volgende weekquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Neee, let's talk aboutttttt.... EFTELING
quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik laat me nu soms al even van de trap kukelen. Wennen aan die g-krachten.
quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik laat me nu soms al even van de trap kukelen. Wennen aan die g-krachten.
Bedoel je dat je 10kilo bent afgevallen of was er dan 10jilo bij gekomenquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik denk de afgelopen week elke dag: ik ga zo naar de winkel: ben en jerry's kopen, chocola, schnoep, taart etc.
Maar ik heb het nog niet gedaan, scheelt toch 10 kilo
dan was er 10 bijgekomen, minimaal.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bedoel je dat je 10kilo bent afgevallen of was er dan 10jilo bij gekomen
Zit je wel beter klem onder die beschermbeugels...quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik denk de afgelopen week elke dag: ik ga zo naar de winkel: ben en jerry's kopen, chocola, schnoep, taart etc.
Maar ik heb het nog niet gedaan, scheelt toch 10 kilo
Op het werk draait men 538 tot 10:00.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:07 schreef PatriQue89 het volgende:
deze aids zit trouwens in mijn hoofd de hele tijd
Of hij gaat niet dichtquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zit je wel beter klem onder die beschermbeugels...
En daarna bekken houden?quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Op het werk draait men 538 tot 10:00.
Pure aids.
Vraag 'm om hulp!quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Nee, maar ik moet echt weer gaan sporten en op m'n eten letten enzo... Godsgristus!
Daarna vraag ik altijd: 3FM?quote:
Ik mag dat nooit zeggen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Nee, maar ik moet echt weer gaan sporten en op m'n eten letten enzo... Godsgristus!
Geen ervaring mee. Toen ik nog in attracties ging was ik een skinny man. Hopen dat ik er niet onderdoor gleed.quote:
Nee, dat doe je niet als vriendquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daarna vraag ik altijd: 3FM?
[..]
Ik mag dat nooit zeggen.
Ik ben eerlijk en oprecht en en en en...quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, dat doe je niet als vriendAls vriendje zijnde mag je alleen na die tijd zeggen : Oh, wat goed, ben trots.
Niet: Wanneer ga je weer eens naar de sportschool.. dat zal ooit tot een breuk tussen ons lijden.
Lijden nog welquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, dat doe je niet als vriendAls vriendje zijnde mag je alleen na die tijd zeggen : Oh, wat goed, ben trots.
Niet: Wanneer ga je weer eens naar de sportschool.. dat zal ooit tot een breuk tussen ons lijden.
Ik vond ze liefquote:
Jaaaaaaaaaquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Als je bij ons bent gaan we in de fotoboeken kijken
Waar heb je die weg? Of heb je het niet over foto's van mij?!quote:
Je mag best iemand doodwensen en ik denk dat ik wel weet wie, maar niet al die andere onschuldige mensen..quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:38 schreef Lutte het volgende:
Verrrrrdomme, vliegtuig tussen Engeland en Nederland is niet neergestort
Vliegtuigcrash staat niet gelijk aan doodquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je mag best iemand doodwensen en ik denk dat ik wel weet wie, maar niet al die andere onschuldige mensen..
Hahaquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waar heb je die weg? Of heb je het niet over foto's van mij?!
?quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:38 schreef Lutte het volgende:
wut?quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:38 schreef Lutte het volgende:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:52 schreef Kally het volgende:
Ik krijg hier net een heel warrig slaperig verhaal over een boekje, iets over Batman
Ik zeg beter ga je lekker slapen boekje komt wel
You'd betterquote:
Nou Hommo's zijn stom is best duidelijkquote:
Maaaaar niemand snapt de aardquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou Hommo's zijn stom is best duidelijk
Nee kloptquote:
Ja, want ik ben dik...quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee klopt
Ze willen niet dat ik tussen ze in ga liggen, want ruimte nodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, want ik ben dik...Ik niet, nou jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Echt een meter?quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:41 schreef Renesite het volgende:
Ik ben ook dik. Had net een frikandel van een meter op.
Gatver. Niet meer doen.
Dapper, na dat paardengifjequote:Op donderdag 12 juli 2012 23:41 schreef Renesite het volgende:
Ik ben ook dik. Had net een frikandel van een meter op.
Gatver. Niet meer doen.
Je bent de liefste enzoooquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:46 schreef Kally het volgende:
Moe, morgen al visite en geen zin in want drama's alom bij die persoon
En boodschappen doen, veel voor de verjaardag van oudste
Slapen dus
Telefoon?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:32 schreef Renesite het volgende:
Heb een nieuw probleem. Mogelijk is er geen navigatie in huis voor Efteling.
Op mijne niet.quote:
Vroeger toen de politie nog op varkens reed, had je sites als routeplanner.nl, waar je de route op een paar A4 uitprintte, die gaf je aan de bijrijder en je had je hoogsteigen TomTom!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Op mijne niet.
Dus 119 euro kost een nieuwe navigatie.
Dat is denk ik mijn angstquote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vroeger toen de politie nog op varkens reed, had je sites als routeplanner.nl, waar je de route op een paar A4 uitprintte, die gaf je aan de bijrijder en je had je hoogsteigen TomTom!
Dat zei ik ook, maar durft ie niet aan met mijquote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vroeger toen de politie nog op varkens reed, had je sites als routeplanner.nl, waar je de route op een paar A4 uitprintte, die gaf je aan de bijrijder en je had je hoogsteigen TomTom!
De kaartlezer is meestal niet het probleem, de eigenwijze chauffeur die niet luistert wel.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat zei ik ook, maar durft ie niet aan met mijTerwijl ik dat juist heel goed kan
Jij wilt ruzie he?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
De kaartlezer is meestal niet het probleem, de eigenwijze chauffeur die niet luistert wel.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
De kaartlezer is meestal niet het probleem, de eigenwijze chauffeur die niet luistert wel.
Ik schets alleen de situatie met m'n oudersquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik schets alleen de situatie met m'n ouders
Nu hebben we een TomTomEn luistert papa nog steeds niet
Sterker nog, je kan gewoon via de anwb de route uitprintenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:29 schreef Kally het volgende:
Serieus Rene, je kan toch op een briefje schrijven welke wegen je moet volgen?
Als je eenmaal in de buurt komt geven de borden het aan.
Die vind ik echt kut, dan staat er na 1000 meter neem de A nog wat, dan raak je gestresst van die 1000 meterquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Sterker nog, je kan gewoon via de anwb de route uitprinten
Heb ik geen last vanquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Die vind ik echt kut, dan staat er na 1000 meter neem de A nog wat, dan raak je gestresst van die 1000 meter
MAAR HOE VIND IE DE WEG NAAAR JOU TOE???!!!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:32 schreef Kally het volgende:
Je kan ook eerst richting mij rijden en dan met zijn allen naar de Befteling
Vandaar mijnquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:33 schreef PatriQue89 het volgende:
En daarnaast is dat fucking om geloof ik
Dan volgt hij zijn hartquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
MAAR HOE VIND IE DE WEG NAAAR JOU TOE???!!!
Bel mij maarquote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:32 schreef Renesite het volgende:
Dat dus, gewoon de a16 richting Breda en dan de a59 naar Waalwijk en daar staat het aangegeven.quote:
Psies, ik rij het ieder jaar dus weet het nu welquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat dus, gewoon de a16 richting Breda en dan de a59 naar Waalwijk en daar staat het aangegeven.
Almere verdwaal je welquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:39 schreef PatriQue89 het volgende:
BENNY, GEEF JE JE ADRES EVEN DOOR ZODAT WE JE KUNNEN HALEN???!!!
Likequote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vind het ook nog leuk om kaart te lezen, dus we gaan het zo doen. Punt.
Baaschquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:41 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga even een fiets kopen dus dan maar fietsen
Das best te doenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Als ik op de fiets ga naar Efteling ben ik maar 17 uur onderweg!
Heldquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja tochhhh
En naar René is 2 uurtjes. Dat wil ik best nog een keer doen.
Wat, alles wit en dan met zwart beslag eropquote:
Ik 20 minuten. LEKKER PUH. Wheheh!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Als ik op de fiets ga naar Efteling ben ik maar 17 uur onderweg!
quote:
Niet weten hoe je bij de Efteling komt. Echt, sinds die StomStoms heeft niemand meer richtingsgevoel of zo? A2 richting Den Bosch, afslag Waalwijk, blijven volgen tot aan de Efteling. Succesquote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:32 schreef Renesite het volgende:
Mag geen naam hebben, lekkere vakantie zoquote:
Hollandser kan niet!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Mag geen naam hebben, lekkere vakantie zo
M'n laatste vakantiedag.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Mag geen naam hebben, lekkere vakantie zo
Ik zou voor het laatste gaan, meeste kans op verrassingenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:58 schreef Cee het volgende:
[..]
M'n laatste vakantiedag.Nou, eh, dan ga ik maar wat spannends doen zoals stofzuigen of de hamster in bad doen of apparatuur uit m'n raam gooien naar onwetende voorbijgangers.
je kunt mixen: apparatuur in bad doen en hamsters naar voorbijgangers gooien,.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:58 schreef Cee het volgende:
[..]
M'n laatste vakantiedag.Nou, eh, dan ga ik maar wat spannends doen zoals stofzuigen of de hamster in bad doen of apparatuur uit m'n raam gooien naar onwetende voorbijgangers.
Oeh! Leuk, even naar de dierenwinkel, ammunitie halen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
je kunt mixen: apparatuur in bad doen en hamsters naar voorbijgangers gooien,.
Krijgen nog welquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:00 schreef Renesite het volgende:
Het is wel makkelijk dat ik er een krijg, ook voor mijn werk
een hamster?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:00 schreef Renesite het volgende:
Het is wel makkelijk dat ik er een krijg, ook voor mijn werk
Hahaha. Jaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Krijgen nog wel
Je had beter die TOMTOM kunnen vragen ipv die parrot
Geef maar aan mij, en echt serieus.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik moet eerst shoppen man.. ben mn kast weer aan het opruimen, alle zooi wat ik niet meer draag er uit
Gooi ik het in de weggeefhoekquote:
Haha nee man. Dat kun je die mensen niet aandoen, zit geen model meer in enzoquote:
Ik probeer dat ook steeds maar dan denk ik bij sommige kledingstukken "Ja maar misschien raakt dit OOIT nog wel weer eens in de mode en dan ben ik lekker hip vintage."quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:07 schreef Kally het volgende:
Ik moet ook echt mijn kast eens uit gaan zoeken
Dat dusquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik probeer dat ook steeds maar dan denk ik bij sommige kledingstukken "Ja maar misschien raakt dit OOIT nog wel weer eens in de mode en dan ben ik lekker hip vintage."
Die toiletbrildeksel.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:13 schreef Kally het volgende:
Oh hell, die schroten ook overal, je weet nooit wat eronder zit.
CHRISTUS.. zelfs ik snap dat als je je huis wil verkopen, en je foto's maakt enzo, dat even opruimt, alle afleidende dingen weghaalt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat dus
Omg een vriendin zet haar huis te koop, zijn 2 huizen bij elkaar gevoegd, woont daar met haar ouders en gehandicapte zusje, dus 2 keukens en 2 badkamers enzo, maar het lijkt wel de hamsterweken, hoe vol kun je je huis stouwen, en ook gewoon die foto's op funda
http://www.funda.nl/koop/(...)422-binnensingel-68/
Dat verkoopt niet snel
Jaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Die toiletbrildeksel.Sta je als man rustig te wateren richting een puppy.
Ik moest hyperventileren van de foto's alleen alquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat dus
Omg een vriendin zet haar huis te koop, zijn 2 huizen bij elkaar gevoegd, woont daar met haar ouders en gehandicapte zusje, dus 2 keukens en 2 badkamers enzo, maar het lijkt wel de hamsterweken, hoe vol kun je je huis stouwen, en ook gewoon die foto's op funda
http://www.funda.nl/koop/(...)422-binnensingel-68/
Dat verkoopt niet snel
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:20 schreef Cee het volgende:
Inderdaad een mooi en groot huis! Volgens mij komt ie nog net niet in aanmerking voor dit prachtige topic:
Opmerkelijke foto's van Funda #81
En qua spullen (al zijn het er veeeeeeeeeeel) vind ik het nog meevallen, alhoewel ik afleveringen van Hoarders heb gezien en dan valt het al mee als je poep tegen de muren hebt gesmeerd in de vorm van een kitten.
Ugh.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:20 schreef Kally het volgende:
Hier kan ik ook zo pissig over worden
Vriendin ligt in scheiding en er is van alles gaande, heel vervelend maar tja ligt ook een beetje aan haar zelf. Goed ze kan morgen niet op de verjaardag komen want dan zijn de kinderen bij haar bijna ex ???
Vervolgens zegt ze dan kom ik vrijdag, dan weer niet, gisteravond is het ja ik kom toch, ik opschieten vanmorgen en nu komt ze weer later gvd, alof ik geen leven heb
Ik mag het niet zeggen misschien maar haar dochter wil bij der vader wonen, en ik weet wel waarom, die koopt dochterlief samen met zijn ouders, de andere 2 krijgen niks, maar mama is nogal losgeslagen en dat werkt ook niet mee aan de situatie om je kind bij je te houden. Alleen loopt dochterlief nu hele rare verhalen rond te strooien en gaat het dus nu allemaal erg ver.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Ugh.
Je moet je maar aanpassen aan de oh zo hectische en gefrustreerde situaties van andere mensen en gezien hun toestand kunnen ze het zich veroorloven om je zo lang mogelijk aan het lijntje te houden voor wat betreft afspraken. Want ja, "druuuuuk en hectisch he pfffffffff #hebhetermaarmoeilijkmeehashtagboehoe".
Funda is dan ook alle bron van vermaeck.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Geweldig he! EENENTACHTIG DELEN, dááág nuttige besteding van je vrijdag.
quote:
lul, klote, zeg ben jij nog aan het puberen?quote:
Ja, ik had al een beetje gekeken wat nou een handig punt zou zijn, kon er niet echt uitkomen...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Als jullie mij oppikken dan heb ik vanaf dan een navigatie.
O, pagina verder. Ik kon uitslapen.
Gewoon deur op slot, bordje ophangen "Ik ben niet thuis", vuilniszakken voor de deur, gordijnen dicht, knoflookslinger aan de dakrand hangen en dan keihard Celine Dion opzetten.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:45 schreef Kally het volgende:
Fuuuuuu, was ze niet, begin nu pissed of te worden, ik heb nog wel meer te doen
Ik heb me er nog niet aan gewaagd. Moet natuurlijk wel uitkomen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, ik had al een beetje gekeken wat nou een handig punt zou zijn, kon er niet echt uitkomen...
dus dit. OMG zeg, nee inderdaad, dit gaat niet zo snel verkopen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik moest hyperventileren van de foto's alleen al
ik ookquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:33 schreef Kally het volgende:
Alleen kijk ik vanavond naar de best of x-factor worldwide
Heb nog wat seizoenen van Grey's Anatomy liggenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb je nog een stapeltje toffe dvd's liggen?
O.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar in mijn vakantie ben ik bij René, en niet thuis
quote:
quote:
Vandaag even niks meerquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Fijn Kal, nu richting je volgende bezoek.
Ik neem altijd het weekmenu, dan heb je van alles wat erbijquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Pretpakket. Alle resten van de week in een dichtgeknoopte plastic zak!
De Tour interesseert me geen reet maar ik ga kijken.twitter:marktuitert twitterde op vrijdag 13-07-2012 om 15:43:10Vanavond ben ik te gast bij Tour du Jour, RTL 4 vanaf 22.30. reageer retweet
Oh ik wil ookquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:48 schreef Cee het volgende:
De Tour interesseert me geen reet maar ik ga kijken.twitter:marktuitert twitterde op vrijdag 13-07-2012 om 15:43:10Vanavond ben ik te gast bij Tour du Jour, RTL 4 vanaf 22.30. reageer retweet
![]()
![]()
Geniaal ja.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:56 schreef DeZwabber het volgende:
Bella, ken je de serie Sherlock?Van dezelfde schrijver als Doctor Who
Hmmquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Pretpakket. Alle resten van de week in een dichtgeknoopte plastic zak!
Ja op zich.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:01 schreef DeZwabber het volgende:
Hij heeft trouwens veel weg van Matt Smith Doctor qua mannerisms
nou, die zaak heeft zelfs een ok sticker van Rob de Geus gekregen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:55 schreef -Vaduz- het volgend:
Kwam dat van zo'n verrijdbare keet met een verlepte verkoopster erin of echt ook nog een gerenommeerde zaak.
Echt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:47 schreef MissJ het volgende:
[..]
nou, die zaak heeft zelfs een ok sticker van Rob de Geus gekregen.
Ik vind er momenteel weinig aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |