linkje rechtsboven de post rechtermuisknop, link kopieren?quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:36 schreef Kally het volgende:
Hoe doe ik ook al weer naar een post verwijzen en die kopieren
Tijd datum klikken, en dan de link in je adresbalk kopierenquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:36 schreef Kally het volgende:
Hoe doe ik ook al weer naar een post verwijzen en die kopieren
En wat schaft de pot (no phun)?quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:40 schreef Renesite het volgende:
Reminds me. Patrick? Heb je voor die twee weken hier nog een schortje nodig voor het koken?
Schortjes fotoquote:
Ja nee da wou k zeggen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja wat raar he, er is totaal geen aanleiding gegeven tot kotsen de afgelopen paar minuten
quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Als Tina Turner nog eens in Nederland komt he... Dan koop ik heel die arena leeg voor mezelf
Niet wanneer in gemeenschap van goederenquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Als Tina Turner nog eens in Nederland komt he... Dan koop ik heel die arena leeg voor mezelf
De mensheid. En schorten.quote:
Wij trouwen niet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet wanneer in gemeenschap van goederen
Heb je die na het schort gezien? In je DMquote:
Ja.quote:
quote:
quote:
zo zag ik vandaag een jongen waarbij ik op de middelbare school in de klas zat... die lijkt onderhand echt 40-50quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:54 schreef Kally het volgende:
WTF ze is begin 20?????????
Dat is niet mogelijk, dat hoofd, dat lijf
Pfff zorg een beetje voor jezelfquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
zo zag ik vandaag een jongen waarbij ik op de middelbare school in de klas zat... die lijkt onderhand echt 40-50
Ik nietquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb je die na het schort gezien? In je DM
Dan moet je kijken en klikkenquote:
?quote:
Ja ik zat nog antwoord te geven op je dus drong even niet doorquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je hebt er als persoon wel je handen vol aan
Hahahaquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik zat nog antwoord te geven op je dus drong even niet door
Dat ze dr muts niet bij me piemel in de buurt brengtquote:
Ik heb geen idee, maar nou ja ieder zijn ding denk ikquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:58 schreef Renesite het volgende:
Mensen wat is er met die viezerds aan de hand
Ook getuigen van meer zelfrespectquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:00 schreef PatriQue89 het volgende:
aandacht... puur en alleen aandacht vragen
Doe ik ook, is natuurlijk niks mis mee... Maar ik vind mijn manier toch leuker en beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |