Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier . Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen
yup, bewijst maar weer eens: know your enemy... Sexy zat even te slapen en kijk wat er gebeurt
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
yesssssssssss ik dacht.. ik ga een klein loopje doen maar het werden er weer 8 in een nieuwe beste tijd 8km in 46.27 5km tussentijd 28.26 (ook erg lekker) zonder hondje helaas. en linkerkuit speelde toch weer iets op na 6km. tussen de 3 en de 5km een echt euforisch gevoel! vleugeltjes. liep echt lekker en voor mijn gevoel vlak en op goed tempo. kan even de data niet uploaden naar de site maar zal het zo wel her proberen. jihaaaaaaaaa!!
home is where doghair sticks to anything but the dog!
yesssssssssss ik dacht.. ik ga een klein loopje doen maar het werden er weer 8 in een nieuwe beste tijd 8km in 46.27 5km tussentijd 28.26 (ook erg lekker) zonder hondje helaas. en linkerkuit speelde toch weer iets op na 6km. tussen de 3 en de 5km een echt euforisch gevoel! vleugeltjes. liep echt lekker en voor mijn gevoel vlak en op goed tempo. kan even de data niet uploaden naar de site maar zal het zo wel her proberen. jihaaaaaaaaa!!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Op donderdag 12 juli 2012 21:45 schreef VKV het volgende: Daarnet even dik 5 km gelopen en dat in 33 minuten!!!! wilde voor de 6,5 gaan maar m'n patatje ging dwars zitten
ja ben zeer tevreden ! echt lekker. moet ook kijken naar het gehele gedeeltje en niet na elke pace info. onder de 6 stabiel lopen is een lekker tempo dat ik lang kan volhouden. en kan gewoon praten. hijg ook niet als ik stop met lopen alleen moet ik wel goed uitwandelen ivm duizelig worden.
Op donderdag 12 juli 2012 22:09 schreef winterstorm666 het volgende: ja ben zeer tevreden ! echt lekker. moet ook kijken naar het gehele gedeeltje en niet na elke pace info. onder de 6 stabiel lopen is een lekker tempo dat ik lang kan volhouden. en kan gewoon praten. hijg ook niet als ik stop met lopen alleen moet ik wel goed uitwandelen ivm duizelig worden.
oh ja en tussen de 4 en de 5km een loper voor me die ik kwa tempo in ging halen. had hem de hele tijd in het vizier....
tadum tadum(jaws muziekje in hoofd)
slaat hij af!!!!!!!!!!!!!! de lafaard!!!
(sorry moest ik nog even kwijt haha.
Ik ga een weekje afscheid nemen v hardlopen. Schrik niet, helemaal ingeplanned, over 14 weken is de HM, het doel van dit jaar: ..1:50 (of alles onder de 2 uur is ook goed).
De komende week ga ik lekker sportscholen en de focus op kracht gooien. En daarna weer km vreten rondom Amsterdam West eo.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
oh ja en tussen de 4 en de 5km een loper voor me die ik kwa tempo in ging halen. had hem de hele tijd in het vizier....
tadum tadum(jaws muziekje in hoofd)
slaat hij af!!!!!!!!!!!!!! de lafaard!!!
(sorry moest ik nog even kwijt haha.
just when you are ready for the kill.....
Op donderdag 12 juli 2012 22:13 schreef slacker_nl het volgende: Ik ga een weekje afscheid nemen v hardlopen. Schrik niet, helemaal ingeplanned, over 14 weken is de HM, het doel van dit jaar: ..1:50 (of alles onder de 2 uur is ook goed).
De komende week ga ik lekker sportscholen en de focus op kracht gooien. En daarna weer km vreten rondom Amsterdam West eo.
je blijft toch wel posten he Slacker?
respect voor al degene die ook nog krachttraining of iets anders er naast doen... ik heb er iig de disipline niet voor