Geeft wel aan dat BMI tenminste wel eergevoel in z,n donder heeft, want als royaal verdienende prof moet je met dubbele cijfers van postbodes, bouwvakkers, buschauffeurs en wat dies meer zij winnen.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:48 schreef Lastpost het volgende:
[..]![]()
En gebeurt er niets en zit iedereen als een mak lammetje met z'n Ipod op na de wedstrijd krijg je weer het geouwehoer dat het ze niets boeit en het allemaal jonge gasten zijn die het hoog in de bol hebben en denken dat een dergelijk niveau normaal is.
quote:Op zondag 15 juli 2012 10:46 schreef Paul-89 het volgende:
[.."Ik geniet van de trainingen, voel me topfit en het was geweldig om vrijdag tegen Al-Hilal te spelen. We spelen hier nog twee oefenduels en ik hoop nog meer speeltijd te krijgen."..]
Wat een kansenquote:Op zondag 15 juli 2012 12:11 schreef Divje het volgende:
Hij hoopt natuurlijk te spelen in die 2 oefenpotjes
Het is iig. Mooi dat we de pot met miljoenen kansen waar de bal er niet in gaat nu eens VOOR het seizoen gespeeld is ipv. IN Het seizoen.quote:
Klopt, is wel goed. Hehe, BMI die had echt iedereen kapot geslagenquote:Op zondag 15 juli 2012 13:13 schreef Helpmefok het volgende:
Ben wel serieus blij dat BMI een paar klappen wilde uitdelen. Geeft aan hoe erg de winnaarsmentaliteit er nog steeds in zit. Al die gasten zijn op vakantie geweest met elkaar dus ze kunnen 't echt wel met elkaar vinden en JUIST daarom de waarheid aan elkaar vertellen.
Als die gozer berserk gaat heb je wel 14 blessures jaquote:Op zondag 15 juli 2012 13:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Klopt, is wel goed. Hehe, BMI die had echt iedereen kapot geslagen
Als ie een keer de helicopter doet zijn er minimaal 8 bewusteloosquote:Op zondag 15 juli 2012 13:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als die gozer berserk gaat heb je wel 14 blessures ja
quote:Op zondag 15 juli 2012 13:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als ie een keer de helicopter doet zijn er minimaal 8 bewusteloos
quote:Op zondag 15 juli 2012 13:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is maar goed dat hij uit de eigen jeugd komt en niet met de helikopter zal landen in De Kuip. De wieken zullen zo hard draaien op BMI-energie dat het publiek uit de hekken wordt geblazen
Met Immers hoorde ik, vanwege een racistische opmerking (grapje!quote:
Fijne pass van Vormer in het begin!quote:Op zondag 15 juli 2012 12:11 schreef Divje het volgende:
Hij hoopt natuurlijk te spelen in die 2 oefenpotjes
Tony is best een fysiek mannetje hoor.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het is goed dat Bruno is tegengehouden, want die had Tonny echt doormidden geslagen
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)n-Feyenoord-kwam.htmquote:Bergdølmo: 'Meteen enthousiast, toen Feyenoord kwam'
15/07/2012 11:15
Met Harmeet Singh (foto) heeft Feyenoord zich verzekerd van een van de grootste talenten van Noorwegen. Oud-international André Bergdølmo ziet vooral een belangrijke rol voor Ronald Koeman.
Volgens Bergdølmo was Singh toe aan een volgende stap in zijn carrière. 'De Tippeligaen (de Noorse Eredivisie, red.) is allang geen uitdaging meer voor hem. Als hij slecht speelt behoort hij nog steeds tot de besten', aldus de veertigjarige oud-Ajacied in Voetbal International.
Bergdølmo, die bij Vålerengen IF werkte met het Noorse talent, juicht toe dat Singh in Rotterdam tekende. 'Toen Feyenoord kwam, was ík meteen enthousiast. Als er toch een trainer is die van Harmeet een betere voetballer kan maken, is het Ronald Koeman wel.'
De Noorse oud-international weet dat uit eigen ervaring bij Ajax. 'Onder Koeman ben ik zelfs op mijn dertigste nog een betere voetballer geworden. In drie, vier maanden tijd, ging ik enorm vooruit', aldus Bergdølmo. 'Harmeet krijgt nu de kans zelf mee te maken wat topvoetbal betekent. En hij is pas 21. Als ik me op dertigjarige leeftijd nog kon ontwikkelen, moet je nagaan hoe dat met Harmeet kan gaan.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |