Volgens mij wonnen wij vorig jaar met 0-5 bij Barendrecht toch?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vorig jaar speelden we gelijk tegen Barendrecht en werden we tweede. Nu wonnen we dus worden we landskampioen kenker mongool
Jep, in 2008 werd er zelfs met 1-2 verloren.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij wonnen wij vorig jaar met 0-5 bij Barendrecht toch?
Hoe kom ik erbij dat we 1-1 gelijkspeelden?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij wonnen wij vorig jaar met 0-5 bij Barendrecht toch?
Volgens mij ist weleens voorgekomen, met daarop volgend een rampseizoen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoe kom ik erbij dat we 1-1 gelijkspeelden?
Nou gelukkig wonnen we danquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij ist weleens voorgekomen, met daarop volgend een rampseizoen.
twitter:RubenSchaken twitterde op zaterdag 14-07-2012 om 18:48:14Voor alle haters:Niet iedereen houdt van God dus kan nie verwachten dat iedereen van mij houdt! Wie ben Ik vergeleken met God! Bless... reageer retweet
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:14 schreef Maastoren het volgende:
twitter:RubenSchaken twitterde op zaterdag 14-07-2012 om 18:48:14Voor alle haters:Niet iedereen houdt van God dus kan nie verwachten dat iedereen van mij houdt! Wie ben Ik vergeleken met God! Bless... reageer retweet
twitter:RubenSchaken twitterde op zaterdag 14-07-2012 om 20:57:42Whahhaha peeps thnx voor de steun! Vorige tweet was gewoon een pakkende tekst van C.Ronaldo die ik wel kon waarderen!Meer niet hoor!Bless... reageer retweet
Nee. Successupporter, jwzquote:Op zondag 15 juli 2012 02:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, nu weer wel? Toen ze slecht speelde niet toch?
Ronald lacht, Ronaldquote:Koeman 'niet blij' met Barendrecht
BARENDRECHT - Feyenoord-trainer Ronald Koeman kon na afloop van de krappe 1-0 zege op topklasser BVV Barendrecht zijn onvrede over een aantal zaken niet verbloemen.
"Het lijkt me duidelijk dat we niet blij waren met deze wedstrijd", zei hij op Sportpark De Bongerd . "Ik was hier liever niet heen gegaan."
Feyenoord had met Barendrecht afgesproken dat op natuurgras zou worden gespeeld, maar kwam er tien dagen geleden achter dat er op het hoofdveld van de topklasser kunstgras was aangelegd. "En daar speel je natuurlijk liever niet op in zo’n week als deze", aldus Koeman.
Klachten
"We hebben tijdens ons trainingskamp in Ermelo elke dag hard getraind, waardoor de jongens met vermoeidheid kampten. Sommige jongens hadden bovendien wat klachten, waardoor we geen 22 spelers tot onze beschikking hadden."
"Dan wil je toch geen wedstrijd op kunstgras spelen? Na overleg met de clubleiding hebben we echter besloten om toch te komen en dan moet je zo'n wedstrijd ook serieus nemen. Dat hebben we dus gedaan."
Te Vrede
Over bepaalde aspecten van het spel van zijn ploeg was hij desondanks niet te spreken. "Het creëren en benutten van kansen was weer zwaar onder de maat, zoals al de hele week. Ik moest Mitchell Te Vrede drie keer roepen om hem duidelijk te maken dat hij als spits ook eens naar de eerste paal moet lopen. Onbegrijpelijk."
Koeman benadrukte dat het evenwel niet alleen aan zijn centrumspitsen ligt dat Feyenoord deze week te weinig kansen creërde en benutte. "Ook de spelers aan de zijkanten en de aanvallende middenvelders moeten meer brengen. Zeven van de acht voorzetten vanaf links kwamen vandaag bijvoorbeeld niet aan. Daar snap ik niks van."
'Gefeliciteerd'
Ook het spel van Barendrecht zorgde voor irritatie bij Koeman. "Deze tegenstander heeft alleen maar verdedigd. Er was van hun kant geen enkele intentie om te voetballen. Ik denk dat ze heel tevreden zijn met een 0-1 uitslag. Nou, gefeliciteerd."
"Ik vind dat je er als topamateurploeg een wedstrijd van moet maken als Feyenoord op bezoek komt voor een oefenduel. Maar nee, ze bleven lekker met acht man in hun eigen zestien staan. En dan ook nog op dat kunstgras… Het lijkt me duidelijk dat we hier niet meer terugkomen."
http://www.nusport.nl/ere(...)met-barendrecht.html
quote:'Feyenoord nóg beter met de grote belofte Elabdellaoui’
14/07/2012 11:29
Vanaf volgende week huurt Feyenoord Omar Elabdellaoui (20) van Manchester City. Hij is na Harmeet Singh het tweede Noorse talent dat de gelederen in De Kuip gaat versterken.
'Elabdellaoui is een grote belofte', vertelde Singh. 'Omar en ik kennen elkaar goed, we komen uit dezelfde buurt in Oslo. Ik weet hoe goed hij kan voetballen. Dat Omar op vijftienjarige leeftijd naar Manchester City kon, verbaasde me niet. Dat hij ging wél een beetje, maar iedereen doet het op zijn eigen manier.'
'Ik vind het vooral leuk dat we elkaar nu weer tegenkomen bij Feyenoord. Twee Noorse jongens uit Oslo bij een grote club in Europa. Als je met z’n tweeën bent, integreer je gemakkelijker.'
Eerder vertelde John Guidetti al dat Feyenoord goede zaken heeft gedaan met de huur van Omar Elabdellaoui. 'Omar is een geweldige jongen met een fantastische instelling', herhaalt de spits van Manchester City die vorig seizoen zo veel indruk maakte bij Feyenoord. 'Ik ken Omar, ik ken Feyenoord en ik ken de supporters dus ik weet dat dit een geweldige combinatie gaat worden.'
Harmeet Singh vult aan: 'Met Elabdellaoui wordt Feyenoord nóg beter. Hij is een speler die op meerdere posities uit de voeten kan. Hij wordt vaak gezien als een buitenspeler, maar hij is niet een typische links of rechtsbuiten. Hij heeft een eigen stijl, komt veel naar binnen, is technisch vaardig en kan scoren. Ik kijk ernaar uit met hem samen te spelen.'
Jim Solbakken, zaakwaarnemer van Singh kent het Noorse voetbal als geen ander. 'Omar Elabdellaoui is echt een goede speler', weet Solbakken. 'Hij en Harmeet zijn vrienden voor het leven. Feyenoord heeft nu zijn eigen Noorse connectie en dat gaat de club geen windeieren leggen. De club is erin geslaagd misschien wel de twee grootste talenten uit Noorwegen aan zich te binden.'
(Martijn Krabbendam)
Een van zijn doelpunten werd afgekeurd. Hij nam een vrije trap, die in de muur kwam. Uit de rebound scoorde hij alsnog. Waarom het werd afgekeurd was me alleen niet helemaal duidelijk.quote:Op zondag 15 juli 2012 09:52 schreef Muto het volgende:
Goede actie. Wat ik hoorde speelde ook Vormer als een van de weinig zeer behoorlijk gisteren.
quote:Manchester City komt met nieuws over beoogde Feyenoord-huurling
Omar Elabdellaoui heeft een nieuwe tweejarige verbintenis met Manchester City ondertekend, zo meldt de landskampioen van Engeland zondag via de officiële kanalen. De twintigjarige vleugelaanvaller uit Noorwegen kwam vier jaar geleden over van Skied en wacht nog op zijn officiële debuut als Citizen. In december 2010 zat hij wel op de bank in het Europa League-duel met Juventus.
"Ik was aan het eind van afgelopen seizoen niet zeker wat Manchester City van plan was", vertelt Elabdellaoui, die zijn verhuur aan Stromgodset afgelopen jaar voortijdig beëindigd zag worden door blessureleed, op de clubsite van de Premier League-club. "Het is geweldig dat ik een nieuwe overeenkomst heb getekend."
Het is in principe de bedoeling dat Elabdellaoui na het trainingskamp van Manchester City in Oostenrijk op huurbasis naar Feyenoord vertrekt. Daar wordt op de clubsite in ieder geval nog niet over gesproken. "Ik geniet van de trainingen, voel me topfit en het was geweldig om vrijdag tegen Al-Hilal te spelen. We spelen hier nog twee oefenduels en ik hoop nog meer speeltijd te krijgen."
Feyenoorder Harmeet Singh gelooft heilig in het talent van zijn vriend. "Met Elabdellaoui wordt Feyenoord nóg beter", voorspelt de middenvelder, die zelf al indruk wist te maken op Ronald Koeman. "Hij is een speler die op meerdere posities uit de voeten kan. Hij wordt vaak gezien als een buitenspeler, maar hij is niet een typische links of rechtsbuiten. Hij heeft een eigen stijl, komt veel naar binnen, is technisch vaardig en kan scoren. Ik kijk ernaar uit met hem samen te spelen."
quote:Op zondag 15 juli 2012 10:36 schreef Devv het volgende:
De sfeer zit er dus al goed in. Ik ben benieuwd of ze de hoge verwachtingen waar kunnen maken. Eerlijk gezegd denk ik dat het ergens midden in het seizoen weer als een kaartenhuis in elkaar zakt. Dit team kan alleen goed presteren als alle neuzen dezelfde kant op staan. Maar als je nu al opstootjes hebt, dan moet ik nog maar zien hoe lang ze het vol gaan houden.
Hihi, je zei neuzen.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:36 schreef Devv het volgende:
De sfeer zit er dus al goed in. Ik ben benieuwd of ze de hoge verwachtingen waar kunnen maken. Eerlijk gezegd denk ik dat het ergens midden in het seizoen weer als een kaartenhuis in elkaar zakt. Dit team kan alleen goed presteren als alle neuzen dezelfde kant op staan. Maar als je nu al opstootjes hebt, dan moet ik nog maar zien hoe lang ze het vol gaan houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |