Koffiekoppen, 1 gulden, ja zeker meneertje, een klein rond guldentje, alsof het voor niets isquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:24 schreef Caland het volgende:
[..]
En dat was gewoon een kinderprogramma
Zodat het net lijkt alsof anderen ook volstrekt kansloos zijn?quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:23 schreef GGMM het volgende:
Cool, je kan nu users een abonnement cadeau doen.
Strips en tekenfilms met die dikke Han Peekelquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wordt Vervolgd ken ik wel...waar ging dat ook alweer over? Ik weet wel dat ik het altijd leuk vond.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Zodat het net lijkt alsof anderen ook volstrekt kansloos zijn?
Ik kijk hier een droog mondje en zwetende handjes naar uit.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kunnen we vbl-weddenschappen eindelijk wat interessanter maken.
Inderdaadquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kunnen we vbl-weddenschappen eindelijk wat interessanter maken.
Heoeveel nog bij Rabo?quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:25 schreef AFCNiels het volgende:
Gesink ook uitgevallen
http://now.rabosport.nl/user/kmoerenhout/view/13269338
Monopoly toch!quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kijk hier een droog kontje en zwetende billetjes naar uit.
Echte vrouwenhumor ofzo. Heb de hype ook nooit begrepen.quote:
Mijn broertje kijkt datquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:29 schreef kapiteintje het volgende:
Zijn ook altijd typische mensen die er stuk om gaan. De Ik-Hou-Van-Holland-types.
Het stelt weinig meer voor inderdaad.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heoeveel nog bij Rabo?
Kruuswiek, LLS, Tankink & Ten Dam?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2012 19:30:47 ]
Ik-Hou-Van-Holland types moesten tevreden gehouden worden door van die nonsens bn'ertjes aan te laten schuiven bij VI Oranjequote:Op donderdag 12 juli 2012 19:29 schreef kapiteintje het volgende:
Zijn ook altijd typische mensen die er stuk om gaan. De Ik-Hou-Van-Holland-types.
Ik ben kroepoek aan 't eten atm.quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben kroepoek aan 't eten atm.
Is dat hetzelfde als een Carlo en Irene type?quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:29 schreef kapiteintje het volgende:
Nee, niet helemaal. Die zijn wat ouder/suffer/meer doodgeslagen in de regel.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als een Carlo en Irene type?
Ik heb de TV kantine een keer gezien omdat het een 20 minuten uitliep over VI-Oranje... Ik schiet er nog wakker van zo slecht als dat isquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als een Carlo en Irene type?
Verschrikkelijk irritant zelfs.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:32 schreef Caland het volgende:
Die Jochem Meijer vind ik ook niet grappig trouwens.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:32 schreef Caland het volgende:
Hij is vooral raar, dus de eerste 10 minuten lach je om zijn gekke bekken. Daarna besef je dat dat zijn normale hoofd is...quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:32 schreef Caland het volgende:
ADHDquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij is vooral raar, dus de eerste 10 minuten lach je om zijn gekke bekken. Daarna besef je dat dat zijn normale hoofd is...
Ik zag het toen ook, het was een of andere kerstuitzending. Het was voor mij ook een vrij traumatische ervaring.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb de TV kantine een keer gezien omdat het een 20 minuten uitliep over VI-Oranje... Ik schiet er nog wakker van zo slecht als dat is
[..]
Verschrikkelijk irritant zelfs.
Ik had het er weinig van verwacht maar dit... en dan zeiken dat VI de televisiering een keer heeft gewonnenquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zag het toen ook, het was een of andere kerstuitzending. Het was voor mij ook een vrij traumatische ervaring.
Het was zo populair, dat ik het een keer wilde zien. Wat is er mis gegaan met Carlo en Irene na Telekids?quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zag het toen ook, het was een of andere kerstuitzending. Het was voor mij ook een vrij traumatische ervaring.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Het toppunt van zendervervuiling blijft TV Kantine SBS6 ja.
Heb je eindelijk een damvereniging gevonden?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |