Jaa, echt zoveel zin in! Woensdag vliegen we!quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat lang, Lie, fijn zeg!
Moet nog twee weken en dan week vrij
Ook lekkerquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:30 schreef Vlierbloesem het volgende:
Wat fijn Nallie!
Ik heb ook over twee weken een week vrij. Zin in.
Even goed genieten van de vakantie dus! Lekker bijkomen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:49 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ook lekkerben echt aan vakantie toe ook. Ik lijk wel 80 als ik dat zeg
maar ben echt chronisch moe de laatste tijd...
Wat eet je morgen dan?quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:59 schreef Vlierbloesem het volgende:
Fijn om weer naar huis te gaan Jagar! Naar de Duutser.
We hadden het laatst toch over uitkijken naar eten? Ik kijk nu al uit naar m'n ontbijt van zaterdag. Helemaal niets bijzonders (griekse yoghurt met een banaan en druiven), maar ik heb het net gedacht en nu denk ik er de hele tijd aan
![]()
. Zul je zien dat het tegenvalt zaterdag
.
Ontbijt? Appel met yoghurt, drie mueslicrackers met komijnenkaas/runderpastrami/biefstukworst. Ik heb de griekse yoghurt en banaan nog niet in huisquote:
Goed om te realiseren! En je lijstjes zijn nu absoluut niet dramatisch of slecht, maar het verschil viel me op.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:03 schreef Perruche het volgende:
Ja VB, ik begin me te realiseren dat er Meer is in het leven dan eten en mijn lijf. Misschien dat een beetje accepteren en niet zo krampachtig doen beter werkt voormij, want ondanks een periode ontzettens netjes eten en sporten ging er niets af. Dus nu eens even genieten en zien waar het schip stand,ofzo?
Pret-echoquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:46 schreef Skoap het volgende:
pfff drukke dag achter de rug, ook totaal niet bij gelezen. Maar nu gelukkig wel weekend.
Morgen pret-echo met mijn moeder, die heeft dat nog nooit IRL gezien en dat leek haar zo speciaal.
Dus wel leuk dat je tegenwoordig zoiets kan doen.
Zal er ook eens een lijstje ingooien
O: kwark + verse ananas + lijnzaad
T: 1 plakje grill worst + kaas
L: 2 gebakken eieren met tomaat + ui
T: mega bak koffie + magere melk
D: geitenkaas met spek vooraf en daarna kipgyros (zelf gemaakt) + sla + tzatziki
Wauw, heb je zeven uur autogereden? Ik snap het wel, vind het best inspannend. Eigenlijk had ik nog zelfs verwacht, want ik geloof dat bureauwerk ook al 100 kcal per uur is.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:18 schreef An24 het volgende:
Wisten jullie trouwens dat je met zeven uur autorijden ook 700 kcal verbruikt?
Ja, vanmorgen twee, vanmiddag/ vanavond vijfquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:23 schreef Skjor het volgende:
[..]
Wauw, heb je zeven uur autogereden? Ik snap het wel, vind het best inspannend. Eigenlijk had ik nog zelfs verwacht, want ik geloof dat bureauwerk ook al 100 kcal per uur is.
Hoe moet ik me dat voorstellen? Een tandem ofzo? Of geef je hem gewoon aanwijzingen?quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:24 schreef the85mc het volgende:
Hey! Terug van racefietsen met blinde gast. Was best mooi om te doenal had ik het idee dat ik vooral aan het tempo maken was
Verder wel wet van murphy dag. Fiets staat nog op slot bij de appie en wil niet meer van het slot. Auto kapot, er brak een stuk van de vering af toen ik weg wilde rijden. Dus is nu verlaagd bij 1 wiel..
Nou ja, zijn maar spullen..
Heel eensquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:03 schreef Perruche het volgende:
Ja VB, ik begin me te realiseren dat er Meer is in het leven dan eten en mijn lijf. Misschien dat een beetje accepteren en niet zo krampachtig doen beter werkt voormij, want ondanks een periode ontzettens netjes eten en sporten ging er niets af. Dus nu eens even genieten en zien waar het schip stand,ofzo?
Hm ja, lijkt me wel apart. Maar wel aardig dat je dat doetquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:31 schreef the85mc het volgende:
Jep tandemracefiets. Fietst wel heel anders dan mn eigen MTB.. Moest er even aan wennen, ook nog klikpedalen. Onderweg beetje vertellen wat je doet, heuvelop, af, bochtjes enzo. En goed communiceren als je wil stoppen, anders blijf je vast zitten in de pedalen en val je om.
het is ook te weinig eigenlijk, maar sinds ik zwanger ben heb ik (vaak) minder honger..quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:16 schreef An24 het volgende:
[..]
Pret-echo
Je lijstje lijkt wat weinig, of je D was enorm, kan ook
Lijkt me best vervelend. Beetje in de gaten houden dus.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:49 schreef Skoap het volgende:
[..]
het is ook te weinig eigenlijk, maar sinds ik zwanger ben heb ik (vaak) minder honger..
Klinkt bekend. Ik zat ook veel sneller vol tijdens mijn zwangerschappen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:49 schreef Skoap het volgende:
[..]
het is ook te weinig eigenlijk, maar sinds ik zwanger ben heb ik (vaak) minder honger..
Alleen als je ze zelf maakt!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 07:45 schreef _aurum_ het volgende:
Zijn die vegetarische burgers lekker Vlier? Ik mijd dat soort dingen altijd als de pest
Tip: zoek een kleine bakkerij voor vers brood.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:30 schreef beefcake het volgende:
Zijn er hier trouwens misschien mensen met verstand van gezonde ontbijt- en lunchproducten in de Spaane supermarkten? Ik kan wel wat tips gebruiken! Bvd
ja, dan kan ik me nog wel voorstellen dat je er wat lekkers van kan makenquote:
Ja, cryptisch om niet herkenbaar te zijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 08:56 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ja, dan kan ik me nog wel voorstellen dat je er wat lekkers van kan maken
@Vik: wat is er aan de hand dan? Want je doet weer lekker cryptisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Bah, Vik, wat vervelendquote:Op vrijdag 13 juli 2012 08:45 schreef Viking84 het volgende:
Nou, onzekere situatie op het werk, dus de verhuisplannen gaan nog even de koelkast in. Zoals het nu staat, zou er weinig aan de hand moeten zijn, maar na mijn laatste ervaring ben ik erg wantrouwend geworden. Dus, ik blijf tot er meer duidelijkheid is even zitten waar ik zit. Kan ik nog even doorsparen.
Zoeen die verkleurt als je er warme dranken in doetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |