quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:02 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik heb meer respect voor de cameraman van Bear Grylls dan the man himself.
Je vergeet dat de helft fake is.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:03 schreef gogosweden het volgende:
Heel veel van zijn survival programma's slaan nergens op omdat:
• Hij neemt onnodige risico's meestal.
• Heel veel afleveringen gebruikt hij zijn parachute ( serieus, welke josti raakt met een parachute verdwaald? De kans is klein )
• Hij verspeelt teveel energie met veel dingen.
• Hij heeft altijd een camera team mee.
Etc etc
Dan is die vent die zichzelf filmt toch veel beter vind ik.
Cameraman heeft altijd protected gear en extra spullen bij zich. Bear moet het doen met een mesquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:02 schreef Jor_Dii het volgende:
goed punt. * gaat toevoegen *quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:03 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Je vergeet dat de helft fake is.
Hij laat niet zien hoe je het meeste efficiënt te werk kan gaan. Hij demonstreert hoe je met bepaalde situaties moet omgaan.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:03 schreef gogosweden het volgende:
Heel veel van zijn survival programma's slaan nergens op omdat:
• Hij neemt onnodige risico's meestal.
• Heel veel afleveringen gebruikt hij zijn parachute ( serieus, welke josti raakt met een parachute verdwaald? De kans is klein )
• Hij verspeelt teveel energie met veel dingen.
• Hij heeft altijd een camera team mee.
Etc etc
Dan is die vent die zichzelf filmt toch veel beter vind ik.
Hoe the fuck heeft die cameraman dit gedaan:quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Cameraman heeft altijd protected gear en extra spullen bij zich. Bear moet het doen met een mes
nee, hij wil een entertainende show maken.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hij laat niet zien hoe je het meeste efficiënt te werk kan gaan. Hij demonstreert hoe je met bepaalde situaties moet omgaan.
[ afbeelding ]
Als je de keuze moet maken tussen berg beklimmen en urenlang lopen om er omheen te gaan is de keuze snel gemaakt voor Bear.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:06 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee, hij wil een entertainende show maken.
beetje bergje beklimmen en er achter komen dat dat hem toch geen steek verder hielp, ach boeit niet.
Maar doe je dat in het echie neem je én teveel risico's én je verspeelt energie.
precies.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als je de keuze moet maken tussen berg beklimmen en urenlang lopen om er omheen te gaan is de keuze snel gemaakt voor Bear.
De beste oplossing is juist om te gaan klimmen. Je wint er gigantisch veel tijd mee en je moet een kamp gaan opzetten etc. Dan kan je geen tijd gaan verliezen aan het rondlopen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:10 schreef gogosweden het volgende:
[..]
precies.
maar het is een beetje onrealistisch als je dat in een noodsituatie zou doen. Ik vind het opzich wel een leuk programma hoor. Maar of je die "kennis" zou kunnen gebruiken is weer een heel ander pot nat.
Ehm, niemand beweert ook dat het echt is.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:03 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Je vergeet dat de helft fake is.
Dat is echt het meest spannende moment ooit van Bear. Fucking hell, de eerste keer dat ik dat zagquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hoe the fuck heeft die cameraman dit gedaan:
maar vind je dan niet het risico om naar beneden te donderen te groot?quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De beste oplossing is juist om te gaan klimmen. Je wint er gigantisch veel tijd mee en je moet een kamp gaan opzetten etc. Dan kan je geen tijd gaan verliezen aan het rondlopen.
Het is een noodsituatie, risico's nemen moet je sowieso. Hoe vaak heeft Bear wel moeten gaan slapen op een plek waar olifanten, slangen, schorpioenen, leeuwen, beren etc. rondlopen. Dat hoort er nu eenmaal bijquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:12 schreef gogosweden het volgende:
[..]
maar vind je dan niet het risico om naar beneden te donderen te groot?
Bear geeft altijd aan dat je een bepaalde kant moet oplopen. Je kan niet steeds halverwege van gedachten wisselen en dan een andere kant op gaan.;quote:Of dat je niet zeker weet dat die berg beklimmen je gaat helpen om sneller thuis te komen? Dan is het gewoon enorm veel verspilde energie. Die je dan veel beter ergens anders voor kan gebruiken
ja, maar er zit verschil tussen onnodig risico, en risico waar je niet omheen kan.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het is een noodsituatie, risico's nemen moet je sowieso. Hoe vaak heeft Bear wel moeten gaan slapen op een plek waar olifanten, slangen, schorpioenen, leeuwen, beren etc. rondlopen. Dat hoort er nu eenmaal bij
[..]
Bear geeft altijd aan dat je een bepaalde kant moet oplopen. Je kan niet steeds halverwege van gedachten wisselen en dan een andere kant op gaan.;
Ze spraken ook een bepaalde tijdsduur af voordat hij opgehaald zou worden, dus ze weten sowieso waar ze zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:27 schreef Fopje het volgende:
Het is niet fake,hij legt uit hoe je het beste kan overleven en laat dat op televisie zien met bepaalde technieken.
Dat hij niet echt verdwaald is, dat weet elke mongool.
mits je er dezelfde weg meer vanaf moet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:25 schreef S1gnum het volgende:
Beter die berg op, kun je gelijk de hele omgeving zien wat weer onnodig lopen voorkomt.
ah, eindelijk iemand die het snapt!quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:57 schreef Puntenjager het volgende:
Wat mij stoort aan zijn programma is dat hij dingen doet die je in een survival-situatie beslist NIET moet doen. Namelijk grote risico's nemen met allerlei klauterpartijen. Echt belachelijk wat die vent doet zonder 'zekering'.
Je hoeft alleen maar je enkel te kneuzen in zo'n situatie en je bent al een stuk dichter bij je dood (100 km lopen doe je niet met gescheurde enkelbanden en gezond is 100 km lopen geen probleem)quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:11 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ah, eindelijk iemand die het snapt!
quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:20 schreef Letstalk het volgende:
Echt wat een ultieme eindbaas is die gozer. Mensen die t allemaal fake vinden zijn gewoon zwakzinnigen ofzo..
idd!quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:23 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar je enkel te kneuzen in zo'n situatie en je bent al een stuk dichter bij je dood (100 lopen doe je niet met gescheurde enkelbanden en gezond is 100 lopen geen probleem)
quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:30 schreef Phreakingout het volgende:
Oh, een topic over mij op FOK!
Better drink my own piss...
hey, that's me!quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:59 schreef Phreakingout het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk die reclame die ik zie
Dat klopt ik word alleen een beetje moe van het gedoe met die camera's dat iedere aflevering zo expliciet moet worden laten zien.quote:
keizerquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hoe the fuck heeft die cameraman dit gedaan:
Jaquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ze spraken ook een bepaalde tijdsduur af voordat hij opgehaald zou worden, dus ze weten sowieso waar ze zijn.
Dit is wel een beetje waar, al geeft ie wel het goede voorbeeld kwa ''morale''. Altijd de bright side van dingen zien etc.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:10 schreef gogosweden het volgende:
[..]
precies.
maar het is een beetje onrealistisch als je dat in een noodsituatie zou doen. Ik vind het opzich wel een leuk programma hoor. Maar of je die "kennis" zou kunnen gebruiken is weer een heel ander pot nat.
idd. ben het wel met je eens hoorquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:28 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje waar, al geeft ie wel het goede voorbeeld kwa ''morale''. Altijd de bright side van dingen zien etc.
Aber zou ik van hem ook wel eens een serieus survival programma willen zien, wat op een ouder publiek is gericht.
Bedoel die man heeft bij de SAS gedient, 100% dat die echt wel wat leuke survival tructjes kent.
Buiten van een waterval afspringen en onmogelijke rotsbeklimmingen.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:15 schreef CesarMilan het volgende:
Bear is the best! Serieus lijkt me ook een super aardige kerel om mee te survivallen. Maar mensen die teleurgesteld zijn dat niet alles 100% echt is... Komop zeg wat had je dan gedacht? Erg zonde dat deze man ontslagen is! Hij weet echt wel hoe die moet ergens moet overleven. Vind man vs wild wel leuk om te zien. Hoewel sommige dingen wel érg ver gaan. Zoals het uithollen van.die kameel en het dragen van een zeehond als bodywarmer.
Ja maar misschien staan er toch dingen in dat contract waarvan hij later pas dacht... "uhmm nee dat ga ik niet doen, dan verbreek ik liever het contract..".quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:54 schreef gogosweden het volgende:
zonde dat hij ontslagen is?
hij heeft contractbreuk gedaan
Als je er eerst mee akkoord gaat moet je het afmaken, puntquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:27 schreef CesarMilan het volgende:
[..]
Ja maar misschien staan er toch dingen in dat contract waarvan hij later pas dacht... "uhmm nee dat ga ik niet doen, dan verbreek ik liever het contract..".
Je weet maar nooit wat ze eisten dat hij ging presenteren he? Ik vind dat tweede programma met die overlevingsscenario's in oorlogs- en rampengebieden al niet echt leuk eigenlijk...Misschien had Bear dat ook wel door..
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:15 schreef CesarMilan het volgende:
Zoals het uithollen van.die kameel en het dragen van een zeehond als bodywarmer.
Ach die kerel heeft toch nooit écht voor de tv gewerkt voor man vs wild. Ik kan me voorstellen dat er toch dingen voorkomen waar je zelf van te voren nooit over nagedacht hebt. Ik geef em groot gelijk, maar jammer dat het zo moest lopen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:36 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Als je er eerst mee akkoord gaat moet je het afmaken, punt
Al zou hij naakt door de woestijn lopen een goed plan vinden, zou ik nog hem eerder vertrouwen dan jij. Maar natuurlijk wil hij gewon een entertainende show maken, anders kijkt er niemand. Net als dat die show van die vent in z'n eentje met z'n camera's ook geen reet aan is. Die overleefd alleen omdat ie binnen een week wordt opgehaald en eet de hele week sowieso niet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:10 schreef gogosweden het volgende:
[..]
precies.
Er stond echter niet in zijn contract welke programma's hij aan mee moest doen, enkel dat hij nog aan enkele andere programma's mee moest werken. Als je dan ineens moet gueststarren bij lazy town snap ik 'm welquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:36 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Als je er eerst mee akkoord gaat moet je het afmaken, punt
ok dan vind ik dat wel redelijk terechtquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Er stond echter niet in zijn contract welke programma's hij aan mee moest doen, enkel dat hij nog aan enkele andere programma's mee moest werken. Als je dan ineens moet gueststarren bij lazy town snap ik 'm wel.
Tenminste dat is wat ik heb begrepen.
Dit is kapot relativeren, recht praten wat krom is.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Er stond echter niet in zijn contract welke programma's hij aan mee moest doen, enkel dat hij nog aan enkele andere programma's mee moest werken. Als je dan ineens moet gueststarren bij lazy town snap ik 'm wel.
Tenminste dat is wat ik heb begrepen.
Wat een fucking eindbaas, ik wou dat aan zijn bazigheidsgehalte kon tippen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:27 schreef CesarMilan het volgende:
[..]
Ja maar misschien staan er toch dingen in dat contract waarvan hij later pas dacht... "uhmm nee dat ga ik niet doen, dan verbreek ik liever het contract..".
Je weet maar nooit wat ze eisten dat hij ging presenteren he? Ik vind dat tweede programma met die overlevingsscenario's in oorlogs- en rampengebieden al niet echt leuk eigenlijk...Misschien had Bear dat ook wel door..
edit:
Even een foto van deze legendarische man:
[ afbeelding ]
Tja, Bear Grylls is volgens mij niet echt het type persoon dat al die door advocaten opgestelde contracten snapt. Denkt gewoon "ik kan een TV programma maken en iets doen wat ik leuk vind" en tekent ineens. Dan kan er zo'n conflict of interests ontstaan dat dit gebeurt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit is kapot relativeren, recht praten wat krom is.
Als jij in je contract afspreekt dat je aan programma's mee moet doen (niet verhelderd welke) moet je gewoon mee doen, ongeacht welke programma's. Dan had je dat maar duidelijk moeten maken met het tekenen. Maar hij ging akkoord dus diende zich er aan te houden.
Maar goed, Bear is een baas en populair dus hij duikt vast wel ergens anders op.
Wow, die is wel echt goed gedaanquote:
Dat programma kende ik helemaal niet nice!quote:Op maandag 16 juli 2012 19:56 schreef ah12 het volgende:
De programma's waar hij momenteel mee bezig is, zijn Bear's Wild Weekends, waarvan er tot nu toe 2 zijn uitgezonden, waarbij hij celebrities meeneemt op zijn tochten. Die met Jonathan Ross en Miranda Hart heeft hij vorig jaar rond November opgenomen en zijn in Engeland rond kerst uitgezonden, bij ons een paar weken terug (vooral met Jonathan Ross is erg leuk!) Wat ik begreep is dat er meer komen met andere celebrities. Die met Jake Gyllenhaal en Will Ferrell zijn al wat ouder (Jake G 1 jaar geleden, Will F zelfs al 2 jaar terug geloof ik)
haha nice! Kunnen we die ook weer kijken :-)quote:Op maandag 16 juli 2012 20:39 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Dat programma kende ik helemaal niet nice!Hier kan je em bekijken
Ja, Mud Sweat & Tears is echt heel goed! Heel uitgebreid over SAS selection en Everest. Wat die man allemaal al gedaan heeft in z'n leven, ongelooflijk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat dat ook nep is.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klopt ik word alleen een beetje moe van het gedoe met die camera's dat iedere aflevering zo expliciet moet worden laten zien.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:27 schreef Skillstorm het volgende:
Jammer dit, hij is een baas van ongekende proporties.
Beter dan iemand die eenquote:
Ik moest lachen n44b? Ben je nu boos op me omdat ik je grappig vond?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:53 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Beter dan iemand die eensmiley plaatst en dan verder gaat met Cola drinken en patat eten.
Jij zal nooit zo baas zijn als Bear Grylls.
Ooh, maar dat is dan niet de gepaste smiley.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:42 schreef Phreakingout het volgende:
[..]
Ik moest lachen n44b? Ben je nu boos op me omdat ik je grappig vond?
Wordt steeds gekker op FOK!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |