Dat programma kende ik helemaal niet nice!quote:Op maandag 16 juli 2012 19:56 schreef ah12 het volgende:
De programma's waar hij momenteel mee bezig is, zijn Bear's Wild Weekends, waarvan er tot nu toe 2 zijn uitgezonden, waarbij hij celebrities meeneemt op zijn tochten. Die met Jonathan Ross en Miranda Hart heeft hij vorig jaar rond November opgenomen en zijn in Engeland rond kerst uitgezonden, bij ons een paar weken terug (vooral met Jonathan Ross is erg leuk!) Wat ik begreep is dat er meer komen met andere celebrities. Die met Jake Gyllenhaal en Will Ferrell zijn al wat ouder (Jake G 1 jaar geleden, Will F zelfs al 2 jaar terug geloof ik)
haha nice! Kunnen we die ook weer kijken :-)quote:Op maandag 16 juli 2012 20:39 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Dat programma kende ik helemaal niet nice!Hier kan je em bekijken
Ja, Mud Sweat & Tears is echt heel goed! Heel uitgebreid over SAS selection en Everest. Wat die man allemaal al gedaan heeft in z'n leven, ongelooflijk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat dat ook nep is.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klopt ik word alleen een beetje moe van het gedoe met die camera's dat iedere aflevering zo expliciet moet worden laten zien.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:02 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik heb meer respect voor de cameraman van Bear Grylls dan the man himself.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:27 schreef Skillstorm het volgende:
Jammer dit, hij is een baas van ongekende proporties.
Beter dan iemand die eenquote:
Ik moest lachen n44b? Ben je nu boos op me omdat ik je grappig vond?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:53 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Beter dan iemand die eensmiley plaatst en dan verder gaat met Cola drinken en patat eten.
Jij zal nooit zo baas zijn als Bear Grylls.
Ooh, maar dat is dan niet de gepaste smiley.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:42 schreef Phreakingout het volgende:
[..]
Ik moest lachen n44b? Ben je nu boos op me omdat ik je grappig vond?
Wordt steeds gekker op FOK!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |