quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:02 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik heb meer respect voor de cameraman van Bear Grylls dan the man himself.
Je vergeet dat de helft fake is.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:03 schreef gogosweden het volgende:
Heel veel van zijn survival programma's slaan nergens op omdat:
• Hij neemt onnodige risico's meestal.
• Heel veel afleveringen gebruikt hij zijn parachute ( serieus, welke josti raakt met een parachute verdwaald? De kans is klein )
• Hij verspeelt teveel energie met veel dingen.
• Hij heeft altijd een camera team mee.
Etc etc
Dan is die vent die zichzelf filmt toch veel beter vind ik.
Cameraman heeft altijd protected gear en extra spullen bij zich. Bear moet het doen met een mesquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:02 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik heb meer respect voor de cameraman van Bear Grylls dan the man himself.
goed punt. * gaat toevoegen *quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:03 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Je vergeet dat de helft fake is.
Hij laat niet zien hoe je het meeste efficiënt te werk kan gaan. Hij demonstreert hoe je met bepaalde situaties moet omgaan.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:03 schreef gogosweden het volgende:
Heel veel van zijn survival programma's slaan nergens op omdat:
• Hij neemt onnodige risico's meestal.
• Heel veel afleveringen gebruikt hij zijn parachute ( serieus, welke josti raakt met een parachute verdwaald? De kans is klein )
• Hij verspeelt teveel energie met veel dingen.
• Hij heeft altijd een camera team mee.
Etc etc
Dan is die vent die zichzelf filmt toch veel beter vind ik.
Hoe the fuck heeft die cameraman dit gedaan:quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Cameraman heeft altijd protected gear en extra spullen bij zich. Bear moet het doen met een mes
nee, hij wil een entertainende show maken.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hij laat niet zien hoe je het meeste efficiënt te werk kan gaan. Hij demonstreert hoe je met bepaalde situaties moet omgaan.
[ afbeelding ]
Als je de keuze moet maken tussen berg beklimmen en urenlang lopen om er omheen te gaan is de keuze snel gemaakt voor Bear.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:06 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee, hij wil een entertainende show maken.
beetje bergje beklimmen en er achter komen dat dat hem toch geen steek verder hielp, ach boeit niet.
Maar doe je dat in het echie neem je én teveel risico's én je verspeelt energie.
precies.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als je de keuze moet maken tussen berg beklimmen en urenlang lopen om er omheen te gaan is de keuze snel gemaakt voor Bear.
De beste oplossing is juist om te gaan klimmen. Je wint er gigantisch veel tijd mee en je moet een kamp gaan opzetten etc. Dan kan je geen tijd gaan verliezen aan het rondlopen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:10 schreef gogosweden het volgende:
[..]
precies.
maar het is een beetje onrealistisch als je dat in een noodsituatie zou doen. Ik vind het opzich wel een leuk programma hoor. Maar of je die "kennis" zou kunnen gebruiken is weer een heel ander pot nat.
Ehm, niemand beweert ook dat het echt is.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:03 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Je vergeet dat de helft fake is.
Dat is echt het meest spannende moment ooit van Bear. Fucking hell, de eerste keer dat ik dat zagquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hoe the fuck heeft die cameraman dit gedaan:
maar vind je dan niet het risico om naar beneden te donderen te groot?quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De beste oplossing is juist om te gaan klimmen. Je wint er gigantisch veel tijd mee en je moet een kamp gaan opzetten etc. Dan kan je geen tijd gaan verliezen aan het rondlopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |