SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Topicreeks: DEF SC
Edit: Die tekst onder een gesloten topic is ook erg lastig.Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
Met gehakt?quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:47 schreef Eraser127 het volgende:
aardappel-preischotel in de oven staan
Je voorhoofd is een kut TTquote:
Hij is luchtmachter, dus zal wel jaquote:
Je TT is een kut voorhoofdquote:
hij is gemeen.quote:
Nope.quote:
Ga lekker in een hoekje huilen. Nutteloos gleufdier.quote:
Lasagna hier!! Eigen gemaaktquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:47 schreef Eraser127 het volgende:
aardappel-preischotel in de oven staan
Bier door!quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:12 schreef Vortix het volgende:
Deze jongen heeft zijn stippen opgespeld gekregen hoor. Dingdong
Verrekte deurbel.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:12 schreef Vortix het volgende:
Congrats! Bier!quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:12 schreef Vortix het volgende:
Congratz! Zal dr 1tje voor je drinken!quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:12 schreef Vortix het volgende:
Proficiatquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:12 schreef Vortix het volgende:
quote:
Die heeft Cobra4 gisteren al laten zienquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:36 schreef Thaboel het volgende:
Ohja en waar zijn de naakt foto's van MM te vinden?
heb ik gemistquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:51 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Die heeft Cobra4 gisteren al laten zien
Hier is hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben bezig een route in Google maps te zetten voor een topic in C&Hquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:58 schreef -Amber- het volgende:
Zitten nu alle (mannen) hier helicoptertje te spelen, (kijkend naar MM's photo) of waarom is het hier zo stil?
Ik had het over mannenquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben bezig een route in Google maps te zetten voor een topic in C&H
Ja, ik las weer half, omdat ik met meerdere dingen tegelijk bezig benquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:04 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ik had het over mannen(helicoptertje spelen - plopplopplopplopplopplopplopplop)
Ja dacht ik al, vandaar ook nog eens voor de verduidelijking een uitleg.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, ik las weer half, omdat ik met meerdere dingen tegelijk bezig ben
Congrats buddy!quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:12 schreef Vortix het volgende:
Ook een verlate felicitatie van overzee.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:12 schreef Vortix het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:12 schreef Vortix het volgende:
Tesla in je straat? Tofquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:29 schreef m.k het volgende:
Staat er een dikke sport wagen in de straat, gaat er iemand in zitten, vol verwachting wacht je tot hij de motor start, is het een Tesla
Ik moet je teleurstellen het was die laffe autoquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tesla in je straat? Tof
[ afbeelding ]
Welk model?quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:35 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen het was die laffe auto
quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:35 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen het was die laffe auto
Roadsterquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:39 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja maar die maakt 3 verschillende modelen.![]()
(Model S, Model X, en de Roadster)
Voor in NLD is het nog niet zo gek. Daar kom je nooit over de maximale radius. Maar als ik hier naar meerdere zaken een keer op en neer wil heb ik het probleem dat ik ergens onderweg opladen moet. Die dingetjes gaan maar 300 mijl .quote:
Het is gewoon een treurige bedoening als dat ding opstartquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:48 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Voor in NLD is het nog niet zo gek. Daar kom je nooit over de maximale radius. Maar als ik hier naar meerdere zaken een keer op en neer wil heb ik het probleem dat ik ergens onderweg opladen moet. Die dingetjes gaan maar 300 mijl .
We hebben hier een paar van die hybrid HMMWVs, en op electro motor kan je bijna geluidloos rijden. Is voor sommige ops toch echt wel mooi.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:50 schreef m.k het volgende:
[..]
Het is gewoon een treurige bedoening als dat ding opstart
Een elektrische HMMWV? Is er nog plaats voor mensen naast de accu's?quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:53 schreef -Amber- het volgende:
[..]
We hebben hier een paar van die hybrid HMMWVs, en op electro motor kan je bijna geluidloos rijden. Is voor sommige ops toch echt wel mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |