Vergeet dat maar. De functieomschrijving waar je op solliciteerde is duidelijk genoeg.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:00 schreef MosPos het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dan van beide wat krijg. Lijkt me erg relaxed werk!
Jij kan niet weten waar ik op gesolliciteerd heb. Er is gesproken over directiechauffeur, maar daar zal niet al mijn werk uit bestaan.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:31 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Vergeet dat maar. De functieomschrijving waar je op solliciteerde is duidelijk genoeg.
Dan is 'directiechauffeur' toch de functieomschrijving. Pff, koekenbakker.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:52 schreef MosPos het volgende:
[..]
Jij kan niet weten waar ik op gesolliciteerd heb. Er is gesproken over directiechauffeur, maar daar zal niet al mijn werk uit bestaan.
Los van het feit dat ze vaak overdreven ambitieus zijn geschreven en om minimale (relevante) werkervaring vragen van 3 jaar.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:54 schreef S-RS het volgende:
Een functie omschrijving is bij 9 van de 10 bedrijven anders zeer vaag en komt niet eens in de buurt van de taken die je uitvoert.
Waarschijnlijk is het wel een A7, in dat soort gevallen klopt het kenteken meestal niet. Merk/type worden meestal wel correct doorgegeven.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:28 schreef dery1990 het volgende:
In mijn ritopdracht morgen maandag staat een Audi A7... maar volgens RDW is het kenteken van een Suzuki sx4. Ben benieuwd maar vrees het ergste
Ik heb daar een keer een Dacia moeten afleveren, bij Skoda. Moest nog wel ff zoeken waar ik precies moest zijn, want er stond geen Skoda in mijn ritgegevens. Enorm terrein overigens.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:34 schreef joppie_saus het volgende:
Overigens heb ik gisteren een Transporter opgehaald in Leusden bij de importeur van VW, Skoda, Seat, Audi, Porsche en Lamborghini. Buiten het feit dat daar fantastische auto's stonden, was de T6 ook nog niet zo'n probleem die ik mee kreeg. Ding was een demo model en had dus werkelijk waar alle opties aan boord die in de prijslijst vermeld stonden, prima rijden dus!
Maandag krijg ik een auto mee die 18-07-2012 op kenteken is gezet
En mocht je de A7 meekrijgen dan wel ff foto posten hier he!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:28 schreef dery1990 het volgende:
In mijn ritopdracht morgen maandag staat een Audi A7... maar volgens RDW is het kenteken van een Suzuki sx4. Ben benieuwd maar vrees het ergste
Ja dan wel. Maar ik deed open solliciteren. Dus heb geen functieomschrijving gezien ofzo. Vandaarquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:07 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Dan is 'directiechauffeur' toch de functieomschrijving. Pff, koekenbakker.
Klopt, probeer de ideale lijn te rijden, zoals met autoracen:) Uiteraard wel zo dat het overige verkeer geen last van je heeft. Rij rustig, maar rij wel door.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:44 schreef MosPos het volgende:
[..]
Ja dan wel. Maar ik deed open solliciteren. Dus heb geen functieomschrijving gezien ofzo. Vandaar
Vanmiddag mijn goede kostuum van de stomerij halen. Ken de "Sollicitatie-route" uit mijn hoofd en heb hem uitgeschreven om mee te nemen.
Ik las dus dat ik de auto in de weg-rij-richting moet parkeren. De klant aan de kant van bestemming uit laten stappen. Ook hoorde ik dat je bochten wat ruim moet nemen omdat comfortabeler zou zijn voor de passagier?
Oh dat kan ik wel. Dus van buiten naar binnen naar buiten, maar dan niet te extreem. Got itquote:Op maandag 23 juli 2012 12:02 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
Klopt, probeer de ideale lijn te rijden, zoals met autoracen:) Uiteraard wel zo dat het overige verkeer geen last van je heeft. Rij rustig, maar rij wel door.
Ligt dat schijtstation er nog steeds uit?quote:Op maandag 23 juli 2012 12:03 schreef dery1990 het volgende:
Oldenzaal - Nijverdal is nog te doen... Maar Oldenzaal - Nijverdal-West is een heel ander verhaal. Ik ga het wss net optijd redden
Geen flauw idee, heb gewoon een stuk gelopen erg lekker met dit weer...quote:Op maandag 23 juli 2012 13:47 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ligt dat schijtstation er nog steeds uit?
Ahhhhh zo'n a7 wil ik ook echt nog een keer. Maargoed, de komende 2 a 3 weken kan ik nog niet werkenquote:En het kenteken bleek dus toch fout genoteerd in de ritopdracht... En dat was helemaal niet erg want de Audi A7 stond klaar op de opritToffe bak en aardige man die mij nog veel plezier gunde :p
Fotootje volgt nog!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |