Vergeet dat maar. De functieomschrijving waar je op solliciteerde is duidelijk genoeg.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:00 schreef MosPos het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dan van beide wat krijg. Lijkt me erg relaxed werk!
Jij kan niet weten waar ik op gesolliciteerd heb. Er is gesproken over directiechauffeur, maar daar zal niet al mijn werk uit bestaan.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:31 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Vergeet dat maar. De functieomschrijving waar je op solliciteerde is duidelijk genoeg.
Dan is 'directiechauffeur' toch de functieomschrijving. Pff, koekenbakker.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:52 schreef MosPos het volgende:
[..]
Jij kan niet weten waar ik op gesolliciteerd heb. Er is gesproken over directiechauffeur, maar daar zal niet al mijn werk uit bestaan.
Los van het feit dat ze vaak overdreven ambitieus zijn geschreven en om minimale (relevante) werkervaring vragen van 3 jaar.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:54 schreef S-RS het volgende:
Een functie omschrijving is bij 9 van de 10 bedrijven anders zeer vaag en komt niet eens in de buurt van de taken die je uitvoert.
Waarschijnlijk is het wel een A7, in dat soort gevallen klopt het kenteken meestal niet. Merk/type worden meestal wel correct doorgegeven.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:28 schreef dery1990 het volgende:
In mijn ritopdracht morgen maandag staat een Audi A7... maar volgens RDW is het kenteken van een Suzuki sx4. Ben benieuwd maar vrees het ergste
Ik heb daar een keer een Dacia moeten afleveren, bij Skoda. Moest nog wel ff zoeken waar ik precies moest zijn, want er stond geen Skoda in mijn ritgegevens. Enorm terrein overigens.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:34 schreef joppie_saus het volgende:
Overigens heb ik gisteren een Transporter opgehaald in Leusden bij de importeur van VW, Skoda, Seat, Audi, Porsche en Lamborghini. Buiten het feit dat daar fantastische auto's stonden, was de T6 ook nog niet zo'n probleem die ik mee kreeg. Ding was een demo model en had dus werkelijk waar alle opties aan boord die in de prijslijst vermeld stonden, prima rijden dus!
Maandag krijg ik een auto mee die 18-07-2012 op kenteken is gezet
En mocht je de A7 meekrijgen dan wel ff foto posten hier he!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:28 schreef dery1990 het volgende:
In mijn ritopdracht morgen maandag staat een Audi A7... maar volgens RDW is het kenteken van een Suzuki sx4. Ben benieuwd maar vrees het ergste
Ja dan wel. Maar ik deed open solliciteren. Dus heb geen functieomschrijving gezien ofzo. Vandaarquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:07 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Dan is 'directiechauffeur' toch de functieomschrijving. Pff, koekenbakker.
Klopt, probeer de ideale lijn te rijden, zoals met autoracen:) Uiteraard wel zo dat het overige verkeer geen last van je heeft. Rij rustig, maar rij wel door.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:44 schreef MosPos het volgende:
[..]
Ja dan wel. Maar ik deed open solliciteren. Dus heb geen functieomschrijving gezien ofzo. Vandaar
Vanmiddag mijn goede kostuum van de stomerij halen. Ken de "Sollicitatie-route" uit mijn hoofd en heb hem uitgeschreven om mee te nemen.
Ik las dus dat ik de auto in de weg-rij-richting moet parkeren. De klant aan de kant van bestemming uit laten stappen. Ook hoorde ik dat je bochten wat ruim moet nemen omdat comfortabeler zou zijn voor de passagier?
Oh dat kan ik wel. Dus van buiten naar binnen naar buiten, maar dan niet te extreem. Got itquote:Op maandag 23 juli 2012 12:02 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
Klopt, probeer de ideale lijn te rijden, zoals met autoracen:) Uiteraard wel zo dat het overige verkeer geen last van je heeft. Rij rustig, maar rij wel door.
Ligt dat schijtstation er nog steeds uit?quote:Op maandag 23 juli 2012 12:03 schreef dery1990 het volgende:
Oldenzaal - Nijverdal is nog te doen... Maar Oldenzaal - Nijverdal-West is een heel ander verhaal. Ik ga het wss net optijd redden
Geen flauw idee, heb gewoon een stuk gelopen erg lekker met dit weer...quote:Op maandag 23 juli 2012 13:47 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ligt dat schijtstation er nog steeds uit?
Ahhhhh zo'n a7 wil ik ook echt nog een keer. Maargoed, de komende 2 a 3 weken kan ik nog niet werkenquote:En het kenteken bleek dus toch fout genoteerd in de ritopdracht... En dat was helemaal niet erg want de Audi A7 stond klaar op de opritToffe bak en aardige man die mij nog veel plezier gunde :p
Fotootje volgt nog!
Nice! A7 staat ook echt hoog op mn lijstjequote:Op maandag 23 juli 2012 15:52 schreef dery1990 het volgende:
[..]
Geen flauw idee, heb gewoon een stuk gelopen erg lekker met dit weer...
En het kenteken bleek dus toch fout genoteerd in de ritopdracht... En dat was helemaal niet erg want de Audi A7 stond klaar op de opritToffe bak en aardige man die mij nog veel plezier gunde :p
Fotootje volgt nog!
Damn dat is ook gaaf! Wat moet je met deze wagen doen?quote:Op maandag 23 juli 2012 16:38 schreef joppie_saus het volgende:
Morgen een onbekende auto en een BMW 6-serie
Edit: BMW 630i Cabrio![]()
![]()
Pfff, vind het sowieso raar dat ze geen mailtje sturen.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:26 schreef RobinhoAjax het volgende:
Oei een anticlimax dit zeg... AutoReset staat bij de gemiste oproepen om 17:55... als ik ze nu terugbel krijg ik de voicemail.
Ja dat is balen. Van mij mogen ze me er best aan houden als ik mijn beschikbaarheid op 'aan' heb staan. Nu gaat het ritje waarschijnlijk aan me voorbij... heb de planning maar even gemaild, misschien lezen ze dat morgen nog..quote:Op maandag 23 juli 2012 18:39 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Pfff, vind het sowieso raar dat ze geen mailtje sturen.
Oef dat is wel een hele goeie zeg! Ik kan me ook nog wel een hiker herinneren die denieuwste BMW M5 mee kreeg.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:53 schreef MosPos het volgende:
[..]
Damn dat is ook gaaf! Wat moet je met deze wagen doen?
A7 is trouwens ook erg fijn zeg!
Wat is trouwens jullie gaafste bak waar jullie in hebben gereden? Een vriend van mij deed ook dit werk en heeft eens een Nissan GTR mogen verplaatsen van oomgeving Utrecht naar omgeving Almelo volgens mij.
Ja 3 serie V6 schijnt mooi te zijn he? Vooral ook heeel zeldzaam!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:39 schreef Demitt het volgende:
Na een tijdje meegelezen te hebben vind ik het toch maar is tijd om ook is te gaan posten...
Mijn mooiste auto's zijn denk ik Audi Q7 4.2 V8 en een 3 serie V6.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mongool, BMW heeft geen V6's...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:01 schreef Demitt het volgende:
Zeker, het is alweer een tijdje geleden dat ik er in moest rijden maar ik weet nog wel dat het erg lekker reed..
Is waarschijnlijk nieuwe auto waarvan kenteken niet bekend is, kenteken krijg je te horen op het ophaaladres en dien je dan door te bellen naar Easyway. Transportnummer is niet relevant, als er staat 'nvt' vul je dat in op je ritbon, als er een nummer staat vul je dat nummer in op je ritbon. Is puur en alleen voor de administratie van de leasemaatschappij.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:28 schreef MG_13 het volgende:
Heb morgen mijn eerste 2 ritten!![]()
Lelystad - Waardenburg
hiervan staat bij transportnummer nvt en kenteken nnb, hoe weet ik dan welke auto ik moet ophalen?
(....)
Ja, natuurlijk. Als PC neem ik ook vrijwel altijd mijn laptop mee.. Met de auto van de klant naar de mac of La Place --> Gratis wifi om de tijd te doden. En ik neem meestal ook wat flesjes water mee, en verder natuurlijk de papieren die je de klant moet laten ondertekenen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:42 schreef MosPos het volgende:
Heerlijke A7 zeg!
Trouwens wat ik me nog afvroeg. Kan je gewoon een tas meenemen? Waarin ik bijvoorbeeld wat spullen als een koptelefoon, leuk tijdschrift enzo in kan meenemen?
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:10 schreef Demitt het volgende:
[..]
De nieuwste misschien niet nee, maar het model daarvoor wel, ei...
Dit gebeurt wel vaker, ik moest een paar maanden geleden naar Belgie, volop mist, en op die borden stond niks aangegeven.. handig zo systeem van een paar miljoen.quote:
Als je doelt op dat het geen V6 is, oke... Maar als je doelt op dat BMW geen 6 cilinders heeft in de 3 serie, dan zou ik als ik jou was even je huiswerk wat beter doen..quote:
Maar dat wist ie gelukkig wel..quote:Op woensdag 25 juli 2012 02:25 schreef Demitt het volgende:
[..]
Als je doelt op dat het geen V6 is, oke... Maar als je doelt op dat BMW geen 6 cilinders heeft in de 3 serie, dan zou ik als ik jou was even je huiswerk wat beter doen..
Ik denk dat jij even beter je huiswerk moet doen. Stellig blijven schreeuwen dat je een BMW met een V6 gereden hebtquote:Op woensdag 25 juli 2012 02:25 schreef Demitt het volgende:
[..]
Als je doelt op dat het geen V6 is, oke... Maar als je doelt op dat BMW geen 6 cilinders heeft in de 3 serie, dan zou ik als ik jou was even je huiswerk wat beter doen..
Vandaag is je eerste dag? Wat voor ritjes heb je precies? Met passagier? Wat voor auto's?quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:39 schreef MG_13 het volgende:
Zo, auto net op tijd afgeleverd. Naast dat de auto er eerst niet was, was er ook maar 1 rijstrook open op de A27 wat voor nog extra vertraging zorgde.
Gelukkig was de man zo aardig om me te brengen naar het station wat ruim een half uur scheelde. Nu kan ik nog net m'n 2e rit halen.
Whahaha heb je niet geprobeerd te schakelen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:43 schreef MosPos het volgende:
Mijn sollicitatie ging gister goed. Was wel even zoeken, want wat is dat Bisonspoor in Maarssen groot zeg... Ik kom uut de polder dus dat was wel even rondsnuffelen. Maar uiteindelijk was ik er nog op tijd. Na een kort intro gesprek gingen we een stukje rijden. Vriend van me die er gewerkt had zei dat het waarschijnlijk een Passat zou zijn, maar het was het nieuwe model A6 met automaat. Had nog nooit in een automaat gereden maar ging vrij soepel.
Het ritje ging prima, 2x gaf ik geen voorang, maar kon ik nog net voor de andere bestuurder langs, dus dat was wat minder. En toen ik moest keren trapte ik met mijn linker voet vol de rem in omdat ik een koppeling gewent ben natuurlijk.
Mag eind augustus terugkomen voor de 2e en laatste sessie.
Ja vandaag was mijn eerste dag.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:23 schreef MosPos het volgende:
[..]
Vandaag is je eerste dag? Wat voor ritjes heb je precies? Met passagier? Wat voor auto's?
Klopt. Als je afleveradres in je woonplaats is dan is dat de eindtijd van de dag. Het is niet anders. Idem als je in je woonplaats moet starten, dan is je starttijd het moment dat je bij het ophaaladres aankomt. Daarnaast krijg je betaald tot het station in jouw woonplaats. Als je dus vanaf Almere CS nog 20min met de bus moet, dan mag je dat ook niet rekenen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:54 schreef MG_13 het volgende:
mijn 2e rit eindigde in Almere. Omdat ik ook in Almere woon is mijn eindtijd toch ook gelijk aan het moment van afleveren?
Maar vervolgens moest ik nog wel met de bus naar huis, wat nu dus geld kost, krijg ik dit dan niet vergoed?
Bij mij doen ze dit dus steevast niet, omdat het aantal uren vrijwel altijd precies klopt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:58 schreef Mallet het volgende:
[..]
...
Idem als je in je woonplaats moet starten, dan is je starttijd het moment dat je bij het ophaaladres aankomt.
...
Het meeste staat er de volgende dag op. Soms duurt het een paar dagen langer en soms een week.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:27 schreef MG_13 het volgende:
Net ff gebeld. De OV-kosten om nog naar huis te komen krijg ik gelukkig nog wel vergoed.
Kan mijn ritbonnen alleen nog niet digitaal invullen want het ik heb volgens het transactieoverzicht van mijn ov-chipkaart nog helemaal niet gereisd. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voor 't er op staat.
Ik heb het ook > 2 jaar gewoon allemaal vergoed gekregen. Op een gegeven moment kwam er meer personeel op de administratie en toen hebben ze alles een keer nagerekend en kreeg ik daar een bericht over. Vanaf toen dacht ik ach ja laat ik maar gewoon braaf invullen zoals het hoort, daarvoor was het nooit een probleem.. Denk dat dat meer gebrek aan mankracht was om alles na te gaan rekenen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:25 schreef Viezze het volgende:
[..]
Bij mij doen ze dit dus steevast niet, omdat het aantal uren vrijwel altijd precies klopt.
Yups, zo had ik hem ook opgevat zo snel. Beetje debiel dat zij daar een heel boek over schrijven. Wordt het ook niet bepaald duidelijker opquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Sinds een paar uurtjes weer terug uit Spanje en dit topic doorlezend heb ik wel wat gemistIk heb dat mailtje doorgelezen over dingen opsturen. Als ik het goed begrijp kan ik wel gewoon de digitale ritbon gebruiken bij ritten waarbij je bonnen hebt, maar moet je die bonnen achteraf ook nog per post opsturen. Alleen het overzicht van Mijn OV-chipkaart hoeft niet meegestuurd te worden.
Klopt dat een beetje?
Nice, die mensen daar bij de oranje van Leeuwarden zijn wel chill. Ben daar deze week nu al 3 keer geweestquote:Op donderdag 26 juli 2012 08:29 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Vandaag weer werken, eerst in een oranje Kangoo (zweten dus) van Leeuwarden naar Meppel. Daarna Emmen - Harderwijk in een I40, ben benieuwd!
Maar begint al goed, wilde met de trein van :34 naar Camminghaburen maar de trein van :04 staat nog op het station. Ben dus benieuwd of deze trein wel gaat rijden..
Werk je voor EW? Dan vul je gewoon de maatschappij in die vermeld staat bij je ritopdracht.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:40 schreef MG_13 het volgende:
even kort vraagje, wat moet je normaal gesproken op de ritbon invullen bij 'Naam leasemaatschappij'?
Gister had ik een rit waarvan ik een auto van een dealer moest ophalen en brengen naar staatsbosbeheer, hier is dus geen leasemaatschappij bij betrokken, wat moet ik hier dan invullen?
Je doet het als volgt, stel rit 1 is Zwolle - Amersfoort, en daarna Arnhem - Zwolle (ik noem maar wat).quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:54 schreef MG_13 het volgende:
dankje!
Maar ik heb nog een vraag, het transactie-overzicht wat ik kan uploaden is voor de 2 ritten die ik gister gereden heb. Uploaden jullie het volledige transactieoverzicht voor meerdere ritten of doen jullie dat maar bij 1. Want als ik ´t voor beide doe dan lijkt het net of ik 2 keer zoveel kosten heb gemaakt, maar het zou onwaar zijn als ik bij 1 rit zou zeggen dat ik geen onkosten heb gemaakt
Jezus, 3 ton exclusief de BTWquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:13 schreef Pizzabodem het volgende:
Deze week op 2 beschikbare dagen geen ritjes gehad. Eigenlijk voor het eerst echt geen werk tijdens de vakantie, ook geen spoedjes. Maar vond het op zich niet heel erg ofzo met dit weer. Nu over 4 weken pas weer werken
![]()
Die sprinter ziet er wel chill uit. Jammer dat het niet een VIP-uitvoering was als deze (klikken)
Nicee! Maar jij was dus die naakte taxi chauffeur in de berm die ze zochten?quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:59 schreef Dimitri_ het volgende:
Vandaag een leuk busje meegehad..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Had mijn kleding even opgehangen tijdens mijn pauze, zo warm!)
[ afbeelding ]
Redelijk full options.. Luchtvering, automaat, luchtgeveerde stoel, stuurwiel bediening etc.
Tijd sleutels afgegeven vorige ritquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:23 schreef MG_13 het volgende:
ik voel me zo dom, omdat ik al die vragen moet stellen.
maar goed, bij de 2e rit moet je ook starttijd invullen, maar je moet hier wel een geldige tijd invullen, wat vullen jullie daar in als het een vervolgrit betreft?
Duurt bij mij altijd even. Heb je wel een bevestiging gehad dat je ritbon is verstuurd? Als je een witte pagina krijgt zijn je bijlagen te groot.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:38 schreef MG_13 het volgende:
hmm, net ritbonnen dus ingevuld, maar ik heb geen bevestigingsmails ontvangen.
Haha denk het! Nee ik had 'heel toevallig' pauze van een uur bij een recreatieplas, waar ook wat vrienden waren. En heel toevallig had ik ook een zwembroek bij me, dus even in die bus omgekleed (geblindeerde ramen ftw) en even wat gezwommen en in de zon gelegen als pauze.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:19 schreef S-RS het volgende:
[..]
Nicee! Maar jij was dus die naakte taxi chauffeur in de berm die ze zochten?
Ik hou m'n kleren meestal aan in de pauze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |