Bij welk bedrijf?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:25 schreef MosPos het volgende:
Volgende week een sollicitatie voor Directiechauffeur. Ben erg benieuwd hoe het gaat. Hou jullie op de hoogte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Huh oh echt? Ook office managers bellen rond dus.quote:
Alleen PC's denk ikquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:29 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Huh oh echt? Ook office managers bellen rond dus.
Oh ja, jij bent pc, vergessen.quote:
Ej! Assistent Office Manager hèquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:29 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Huh oh echt? Ook office managers bellen rond dus.
Ja ja oké maar ik wilde niet denigrerend doen haha!quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:58 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ej! Assistent Office Manager hè. Ik heb wel eens ritten gekregen van de echte Office Manager
.
Bij Burssaard. Moest als huiswerkopdracht een route van Maarssen naar Breukelen uitstippelen. Dit heb ik gedaan, en ken hem al goed uit mijn hoofd.quote:
Dat deed ik eerst ook altijd, maar dat werkt nu dus niet meer bij mij?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:31 schreef joppie_saus het volgende:
Ik doe nvt, vinden ze.ook best.
Morgen Groningen - Soest en Leiden - Almere.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |