iddquote:Op zondag 15 juli 2012 22:32 schreef S-RS het volgende:
Leuk die hendels. Maar geef mij die 530D maar hoor
Ik zie nu inderdaad dat hij vernieuwd is maar ik heb deze nog niet gebruikt. Geen idee dus.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:41 schreef zlakto het volgende:
Kan het niet vinden in dit topic, dus vandaar dat ik het hier maar even vraag. Snapt iemand de nieuwe online ritbon? Op welke manier ik mijn uren ook invul, constant krijg ik de melding dat dat een 'ongeldige tijd' is.
Hoe vul jij de tijd in? Het is een 24h format, dus 8 uur 's morgens vul je in als : 08:00. Alle andere manieren zullen niet werken.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:41 schreef zlakto het volgende:
Kan het niet vinden in dit topic, dus vandaar dat ik het hier maar even vraag. Snapt iemand de nieuwe online ritbon? Op welke manier ik mijn uren ook invul, constant krijg ik de melding dat dat een 'ongeldige tijd' is.
Afsluitdijk rijden kan leuk zijn. Donderdag ook weer overheen. Maar m'n pa rijd misschien met me mee, dus dat wordt niet knallenquote:Op maandag 16 juli 2012 15:54 schreef Panthera. het volgende:
Morgen Ede-Spijkenisse in een A3 en Spijkenisse-Wieuwerd in een Octavia. Voor het eerst in mijn leven over de afsluitdijk
Over die ruitenwisser had je gewoon moeten bellen..quote:Op maandag 16 juli 2012 17:24 schreef Hojdhopper het volgende:
Wat een dagje weer... Had aangegeven van Bergen op Zoom naar Utrecht, en kreeg zowaar twee ritten in die richting.
Eerste rit een Ibiza, accu leeg. Zorgde alweer voor vertraging. Tweede rit was een Vivaro. Ik reed een stuk, ging ineens de ruitenwisser stuk. Zeg maar dat deel dat de wisser bevestigt op de stang. Was aan de rijderskant, dus ik heb de ruitenwisser van de bijrijderkant maar op de rijderskant gezet en met één ruitenwisser gereden. Die stang van de bijrijder ging kaal heen en weer over het glas... Niet echt super en een gekrijs dat daar van af kwam. Kon gelukkig geen krassen in de voorruit vinden achteraf!
Wat een kutweer!
Thnx, had inderdaad 8.30 ingevuld. Daarna 08.30 maar het moest inderdaad 08:30 zijn.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:25 schreef dery1990 het volgende:
[..]
Hoe vul jij de tijd in? Het is een 24h format, dus 8 uur 's morgens vul je in als : 08:00. Alle andere manieren zullen niet werken.
En dan? Helemaal nieuwe kopen en voorschieten? Op deze manier ging het ook, lekker niet te moeilijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:31 schreef invine het volgende:
[..]
Over die ruitenwisser had je gewoon moeten bellen..
Chill baantje... Verdient zeker heel wat meer dan PC? Hoe kom je er eigenlijk aan?quote:Op maandag 16 juli 2012 19:22 schreef Dimitri_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn vervoer deze vakantie.
Ruitenwissertje kost 5 euro. Nieuwe voorruit was je verder klaar meequote:Op maandag 16 juli 2012 20:59 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
En dan? Helemaal nieuwe kopen en voorschieten? Op deze manier ging het ook, lekker niet te moeilijk.
Mag jij me vertellen waar je die voor 5 euro vandaan haalt. Zelfs op internet zijn ze niet zo goedkoop, laat staan bij het tankstation langs de snelweg.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:56 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ruitenwissertje kost 5 euro. Nieuwe voorruit was je verder klaar mee
Verkopen ze dat los? Is zo'n plastic ding van1 bij 3 cm ofzo.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:01 schreef joppie_saus het volgende:
Je hebt ook alleen dat rubber nodig he, geen complete arm.
Oh nou ja, voor de volgende keer.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:12 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb ze wel eens zien liggen bij de pomp ja. Vooral de Shell geloof ik.
Nouja, het verdient wel een stuk beter ja.. Maar je moet er ook wel een 'taxidiploma' voor hebben. Theorie en praktijk examen in doen zelfs. Dus het kost ook wat meer moeite om dit te mogen doen zeg maar.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:05 schreef Thrasyllus het volgende:
[..]
Chill baantje... Verdient zeker heel wat meer dan PC? Hoe kom je er eigenlijk aan?
Ja, soms staat het er binnen een dag op, soms pas na een week. Dat verschilt echt per rit.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:55 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Zou net even de ritbonnen van gisteren invullen. Log ik in op OV-chipkaart geneuzel. Alles van die hele dag is verwerkt, behalve de busrit vanaf station Heerenveen naar ophaal adres. Vaag!
Kan ik nog verwachten dat dit er tussen komt te staan?
Inderdaad ja. Vanaf wanneer gaat dit nou in dan? Dat staat er niet in. Heb gisteren twee keer getankt met de Esso pas namelijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:06 schreef S-RS het volgende:
Pff, wat een gejank weer over die bonnen opsturen. Verrot gedoe
Geen idee, maar wat joppie_saus zegt en dan weten ze ook dat het kapot ipv dat je nu maar door gaat rijden en daarbij gelijk schade op eigen bord neemt.. ik was niet verder gereden zonder te bellen.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:59 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
En dan? Helemaal nieuwe kopen en voorschieten? Op deze manier ging het ook, lekker niet te moeilijk.
Ik heb het wel gemeld bij afleveren en toen zei hij, ja kan gebeuren, zet maar op het formulier.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:40 schreef invine het volgende:
[..]
Geen idee, maar wat joppie_saus zegt en dan weten ze ook dat het kapot ipv dat je nu maar door gaat rijden en daarbij gelijk schade op eigen bord neemt.. ik was niet verder gereden zonder te bellen.
Ja dan heb je geluk, hij kan ook zeggen: oh nou dan betaal je maar. Je wil niet weten om wat voor minuscule dingen ze soms gaan zeiken, ik neem het risico niet!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:40 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ik heb het wel gemeld bij afleveren en toen zei hij, ja kan gebeuren, zet maar op het formulier.
Ik moet zeggen dat ik nog nooit gezeik heb gehad omtrent schade. Natuurlijk is de ene klant de andere niet, maar toch. Ik klop het ook maar even af, maar volgens mij wordt er bij bepaalde klanten echt laks omgegaan met de schadeafwikkeling.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:41 schreef invine het volgende:
[..]
Ja dan heb je geluk, hij kan ook zeggen: oh nou dan betaal je maar. Je wil niet weten om wat voor minuscule dingen ze soms gaan zeiken, ik neem het risico niet!
Ja dat is leuk totdat je opeens wel iemand hebt die begint te zeiken en autoschade zijn geen goedkope grapjes. Wat is 5 minuten bellen nou? Je wordt toch wel door betaald.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:46 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik nog nooit gezeik heb gehad omtrent schade. Natuurlijk is de ene klant de andere niet, maar toch. Ik klop het ook maar even af, maar volgens mij wordt er bij bepaalde klanten echt laks omgegaan met de schadeafwikkeling.
Tja, dan wordt ik hard afgestraft. So be it.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:47 schreef invine het volgende:
[..]
Ja dat is leuk totdat je opeens wel iemand hebt die begint te zeiken en autoschade zijn geen goedkope grapjes. Wat is 5 minuten bellen nou? Je wordt toch wel door betaald.
Nee Joppie zegt dat je de schade kan voorkomen door een wisser te kopen van 5 euro. Die barst wil je voorkomen en zo'n voorruit kost heel wat meer dan 5 euro.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:51 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Tja, dan wordt ik hard afgestraft. So be it.
Edit: en ik bedoel, het gaat hier over een 'schade' van -uitgaande van wat Joppie zegt- 5 euro. Kijk als het ineens een barst in de ruit is die onderweg doorscheurt, ja dan ga ik wel bellen natuurlijk.
Oké je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:10 schreef invine het volgende:
[..]
Nee Joppie zegt dat je de schade kan voorkomen door een wisser te kopen van 5 euro. Die barst wil je voorkomen en zo'n voorruit kost heel wat meer dan 5 euro.
Welke browser gebruik je? Had dit vorige week ook en nu blijkt dat IE nog niet goed werkt. Probeer Chrome eens. Wel vreemd dat die eerste twee bonnen wel werkten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:24 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Hebben jullie ook weer gezeik met de digitale ritbon? Ik had vanmiddag 3 bijlagen verzonden (parkeerkosten, ovkosten en transportformulier) maar in de bevestigingsmail stonden er maar 2. Nu probeer ik het nog een keer, maar krijg ik helemaal geen bevestigingsmail.
Bij welk bedrijf?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:25 schreef MosPos het volgende:
Volgende week een sollicitatie voor Directiechauffeur. Ben erg benieuwd hoe het gaat. Hou jullie op de hoogte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Huh oh echt? Ook office managers bellen rond dus.quote:
Alleen PC's denk ikquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:29 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Huh oh echt? Ook office managers bellen rond dus.
Oh ja, jij bent pc, vergessen.quote:
Ej! Assistent Office Manager hèquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:29 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Huh oh echt? Ook office managers bellen rond dus.
Ja ja oké maar ik wilde niet denigrerend doen haha!quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:58 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ej! Assistent Office Manager hè. Ik heb wel eens ritten gekregen van de echte Office Manager
.
Bij Burssaard. Moest als huiswerkopdracht een route van Maarssen naar Breukelen uitstippelen. Dit heb ik gedaan, en ken hem al goed uit mijn hoofd.quote:
Dat deed ik eerst ook altijd, maar dat werkt nu dus niet meer bij mij?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:31 schreef joppie_saus het volgende:
Ik doe nvt, vinden ze.ook best.
Morgen Groningen - Soest en Leiden - Almere.
Ik was maandag zo'n 17 euro kwijt (16 euro OV, 1 euro parkeren).quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:24 schreef Shefkee het volgende:
Hoe zit het met de kosten de afgelopen week? Tuurlijk scheelt het per persoon, maar hoeveel ben je nu kwijt in zo'n week?
Naar die autoveiling in Barneveld gaan veel busjes.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:36 schreef QuiCk01 het volgende:
Iemand uit m'n omgeving is opzoek naar een groter soort busje (Sprinter, Movano enz), tegen een gunstige prijs. Aangezien ik nooit busjes rijd voor EW heb ik geen idee waar die heen gaan. Het mag een bus zijn die gewoon einde van leasetijd 3ton op teller heeft.
Dus mijn vraag: Waar brengen jullie al die busjes heen? Mag via PM en ik zou het erg waarderen!
Voor privéchauffeur of hiker?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:50 schreef MosPos het volgende:
Komende dinsdag dus mijn sollicitatie. Zijn er nog tips waar ik op moet letten? Heb dus nog nooit iemand gechauffeurd.
Wat is precies een hiker dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:13 schreef MG_13 het volgende:
[..]
Voor privéchauffeur of hiker?
Voor hiker is het niet moeilijk. Voor pc weet ik het niet, ik dacht dat je daarvoor een route uit je hoofd moet leren.
Gewoon een stukje rijden en geen gekke dingen doen. Voor de rest krijg je een lang verhaal over hoe het allemaal in z'n werk gaat.
Ik hoop dat ik dan van beide wat krijg. Lijkt me erg relaxed werk!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:46 schreef MG_13 het volgende:
"Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |