Nice! A7 staat ook echt hoog op mn lijstjequote:Op maandag 23 juli 2012 15:52 schreef dery1990 het volgende:
[..]
Geen flauw idee, heb gewoon een stuk gelopen erg lekker met dit weer...
En het kenteken bleek dus toch fout genoteerd in de ritopdracht... En dat was helemaal niet erg want de Audi A7 stond klaar op de opritToffe bak en aardige man die mij nog veel plezier gunde :p
Fotootje volgt nog!
Damn dat is ook gaaf! Wat moet je met deze wagen doen?quote:Op maandag 23 juli 2012 16:38 schreef joppie_saus het volgende:
Morgen een onbekende auto en een BMW 6-serie
Edit: BMW 630i Cabrio![]()
![]()
Pfff, vind het sowieso raar dat ze geen mailtje sturen.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:26 schreef RobinhoAjax het volgende:
Oei een anticlimax dit zeg... AutoReset staat bij de gemiste oproepen om 17:55... als ik ze nu terugbel krijg ik de voicemail.
Ja dat is balen. Van mij mogen ze me er best aan houden als ik mijn beschikbaarheid op 'aan' heb staan. Nu gaat het ritje waarschijnlijk aan me voorbij... heb de planning maar even gemaild, misschien lezen ze dat morgen nog..quote:Op maandag 23 juli 2012 18:39 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Pfff, vind het sowieso raar dat ze geen mailtje sturen.
Oef dat is wel een hele goeie zeg! Ik kan me ook nog wel een hiker herinneren die denieuwste BMW M5 mee kreeg.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:53 schreef MosPos het volgende:
[..]
Damn dat is ook gaaf! Wat moet je met deze wagen doen?
A7 is trouwens ook erg fijn zeg!
Wat is trouwens jullie gaafste bak waar jullie in hebben gereden? Een vriend van mij deed ook dit werk en heeft eens een Nissan GTR mogen verplaatsen van oomgeving Utrecht naar omgeving Almelo volgens mij.
Ja 3 serie V6 schijnt mooi te zijn he? Vooral ook heeel zeldzaam!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:39 schreef Demitt het volgende:
Na een tijdje meegelezen te hebben vind ik het toch maar is tijd om ook is te gaan posten...
Mijn mooiste auto's zijn denk ik Audi Q7 4.2 V8 en een 3 serie V6.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mongool, BMW heeft geen V6's...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:01 schreef Demitt het volgende:
Zeker, het is alweer een tijdje geleden dat ik er in moest rijden maar ik weet nog wel dat het erg lekker reed..
Is waarschijnlijk nieuwe auto waarvan kenteken niet bekend is, kenteken krijg je te horen op het ophaaladres en dien je dan door te bellen naar Easyway. Transportnummer is niet relevant, als er staat 'nvt' vul je dat in op je ritbon, als er een nummer staat vul je dat nummer in op je ritbon. Is puur en alleen voor de administratie van de leasemaatschappij.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:28 schreef MG_13 het volgende:
Heb morgen mijn eerste 2 ritten!![]()
Lelystad - Waardenburg
hiervan staat bij transportnummer nvt en kenteken nnb, hoe weet ik dan welke auto ik moet ophalen?
(....)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |