quote:“Hey guys hope everything is good over there in Rockstar. Just a question referring to GTA 4, the game was brilliant and I really enjoyed and still do, but what disappointed me was the lack of planes and jets... Can you tell me why you didn't include them, I'm sure you have a very valid reason?” – via Mouthoff
The city was simply too small for effective and enjoyable flying. It was the first time we made a high definition open world, and it was a massive amount of work to make something on that scale – we simply could not make an environment big enough for planes to work properly. Fear not, they are returning in what is our biggest open world game to date.
Zou RDR niet groter zijn? Hoe dan ook fucking groot iigquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:18 schreef TwyLight het volgende:
[..]! Groter dan San Andreas dus!
[ afbeelding ]
Groter dan RDR!!quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:18 schreef TwyLight het volgende:
[..]! Groter dan San Andreas dus!
[ afbeelding ]
quote:
Bron: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=494526&st=60quote:The entire "sheet of paper" in the in-game image of Red Dead Redemption's map encompasses 13.75 square miles. This is based on my own measurement of Marston walking the north-south length of the train platform at the beginning of the game: 133 feet. The area within the boundaries of the game is about 6 square miles but the visible scenery around the boundaries can be counted as content beyond that.
Hier nog eentje die ook in het vorige topic stond:quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
JONGESN JONGENS JOGNENS SKREENSHOTS!??!?!!!!!11!!
Thanks, even in de OP gezetquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hier nog eentje die ook in het vorige topic stond:
[ afbeelding ]
Dat staat niet in het interviewquote:
Frappantquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:16 schreef davedavy het volgende:
[..]
Nee dat kun je zien aan de hand van de screenshots.
Oud nieuws + bijna niets klopt daarvanquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:18 schreef antwerpenstad het volgende:
http://inthegame.nl/nieuws/veel-gta5-info-uitgelekt/
Wel mooi, in dat interview wordt gezegd dat het merendeel wat er op het internet staat verzonnen is, en dan komt er zo'n site met tig geruchtenquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:19 schreef davedavy het volgende:
[..]
Oud nieuws + bijna niets klopt daarvan
Dan is de titel "Eindelijk weer oude geruchten!" nog passender.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:54 schreef Mirel het volgende:
Van alle personen uit dit topic zou jíj juist snappen waarom die titel passender is.
Een game van die oppervlakte maken is niet een probleem, maar de ruimte zal wel gevuld moeten worden.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:34 schreef EK-burger het volgende:
Zou die net zo groot worden als Just Cause 2![]()
En nogmaals wanneer staat de release (verwacht) gepland?
Bron: http://www.gameliner.nl/nieuwsitem/17112/GTA-V-beantwoordt-vragen-en-heeft-nieuwe-screensquote:One thing we’ll say definitively though is – there is absolutely no ‘beta’ test for the game. If you see ads or solicitations to join a beta program, beware as this could be a dodgy online phishing scam. Your best bet is to only trust information as official if you’re seeing it announced here at the Rockstar Newswire.
Als ze het gingen verwijderen dan gaven ze toe dat het GTA V is.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:22 schreef andreas612 het volgende:
nep, anders was 't verwijderd door rockstar ivm copyright e.d... sowieso.. staan honderden van die kutfilmpjes op joetoep
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 02:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ze het gingen verwijderen dan gaven ze toe dat het GTA V is.
Waarom dan? zoveel is er nog niet bekendquote:Op vrijdag 13 juli 2012 08:00 schreef -Kadesh- het volgende:
Dit word de moeder van alle bazen spellen!
Omdat Rockstar + GTA.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:42 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Waarom dan? zoveel is er nog niet bekend
Rockstar heeft gezegd geen nieuws over GTA V te melden op de Gamescom.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 02:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan niet wachten tot Gamescom jij weet zelf!
GTA: San Andreasquote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:44 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ok.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet kan wachten hoor
Speel nog steeds gta 4
Kan de PS2 cd niet in de PS3?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:59 schreef fotostarter het volgende:
Ja heb ik ook, alleen geen zin om de ps2 aan te sluiten
neequote:
ja, en Clinton had geen seks met die vrouw!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:44 schreef davedavy het volgende:
[..]
Rockstar heeft gezegd geen nieuws over GTA V te melden op de Gamescom.
De eerste was backwards compatible, maar volgens mij er zelfs uitgesloopt met een firmware-update.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:14 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Nee, kan alleen bij de oude ps3 toch?
Niks mis mee. Lekker online kuttenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:44 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ok.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet kan wachten hoor
Speel nog steeds gta 4
Jep. Zag laatst (had een maandje of 3 niet gespeeld) dat ze op het vliegveld een hele derby baan gemaakt haddenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niks mis mee. Lekker online kutten
Speel je op de Ps3?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:19 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Jep. Zag laatst (had een maandje of 3 niet gespeeld) dat ze op het vliegveld een hele derby baan gemaakt hadden
Snapte je het écht niet zonder 'oude'?quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:24 schreef davedavy het volgende:
[..]
Dan is de titel "Eindelijk weer oude geruchten!" nog passender.
Ga lekker weg met je geheimzinnige gedoe.quote:
Samen een keertje spelen?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:11 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Jep, elke dag we even
Heb hem op de xbox360, en ps3.
Maar op de ps3 speel ik hem online
Is goed, ik zal je even een vriendenverzoek sturen.quote:
Rockstar is ook gewoon de beste dit moment. Hoe ze het voor elkaar krijgenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:04 schreef SoldMayor het volgende:
15 topics voor 1 trailer en 2 screenshots.
watquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:15 schreef Doublepain het volgende:
Het is te hopen dat mijn 360 hem wel aankan, dat ding is al bijna 4 jaar oud
En dan zijn er ook nog mensen die beweren dat GTA en Rockstar verleden tijd zijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Rockstar is ook gewoon de beste dit moment. Hoe ze het voor elkaar krijgen![]()
Ook al stellen ze nog 2 jaar uit, zou ik het niet erg vinden als ze nog een plaatje droppen
Dan Liberty City uit GTAIV.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
GTA V is al 4x groter dan San Andreas
Die reacties op frontpage zegt genoeg, autistenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:19 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
En dan zijn er ook nog mensen die beweren dat GTA en Rockstar verleden tijd zijn.![]()
De grote klapper moet juist nog komen.
Erg groot, maar een groot gedeelte van RDR werd ook gewoon gevuld door woestijn en prairie met af en toe een cactus, boom, treinspoor en zo nu en dan wat wildlife. En hoewel het er allemaal schitterend uitzag vergde dat nu ook weer niet zoveel van het systeem. Eenzelfde gebied vullen met huizen, winkels, kantoren, stadions, attracties, flatgebouwen, tig auto's, metro's, stations, motoren, bussen, heel veel mensen en dergelijke is al een stuk lastiger.quote:
did itquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is goed, ik zal je even een vriendenverzoek sturen.
Als je even je naam DM't stuur ik er een
het leek alsof je bedoelde dat jouw xbox het niet aan zou kunnen omdat ie 4 jaar oud is en dat nieuwere het wel aan zouden kunnen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
GTA V is al 4x groter dan San Andreas
Mijn xbox is 3 jaar uit dus die moet het iets beter trekken denk ikquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:49 schreef wuuht het volgende:
[..]
het leek alsof je bedoelde dat jouw xbox het niet aan zou kunnen omdat ie 4 jaar oud is en dat nieuwere het wel aan zouden kunnen.
eeuuhh neequote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Mijn xbox is 3 jaar uit dus die moet het iets beter trekken denk ik
nee sorry ik vind het irritantquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:00 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Sarcasme. Leer het herkennen. Is goed voor je.
Frappant. Ik ken die mensen niet. Ze poepen geen tig games per jaar uit, maar als ze eens naar de wc moeten dan komt er meestal wel wat aardigs uit.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:19 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
En dan zijn er ook nog mensen die beweren dat GTA en Rockstar verleden tijd zijn.![]()
Kijk de frontpage dan maar eens bij het bericht van de 2 screenshots.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Frappant. Ik ken die mensen niet. Ze poepen geen tig games per jaar uit, maar als ze eens naar de wc moeten dan komt er meestal wel wat aardigs uit.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 02:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ze het gingen verwijderen dan gaven ze toe dat het GTA V is.
Ja klopt wat daar stond.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:49 schreef wuuht het volgende:
[..]
het leek alsof je bedoelde dat jouw xbox het niet aan zou kunnen omdat ie 4 jaar oud is en dat nieuwere het wel aan zouden kunnen.
En dan is er ook nog de pathfinding van alle mensen en auto's die door al die zooi proberen te navigeren.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Erg groot, maar een groot gedeelte van RDR werd ook gewoon gevuld door woestijn en prairie met af en toe een cactus, boom, treinspoor en zo nu en dan wat wildlife. En hoewel het er allemaal schitterend uitzag vergde dat nu ook weer niet zoveel van het systeem. Eenzelfde gebied vullen met huizen, winkels, kantoren, stadions, attracties, flatgebouwen, tig auto's, metro's, stations, motoren, bussen, heel veel mensen en dergelijke is al een stuk lastiger.
Je kan hem spelen daar.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:44 schreef davedavy het volgende:
[..]
Rockstar heeft gezegd geen nieuws over GTA V te melden op de Gamescom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |