SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
[ A - Grote markt ][ B - UMCG ][ C - Station (CS) ][ D - Stadspark ][ E - Euroborg ][ F - Noorderplantsoen ]
Neutraal, ik laat het over aan de politiek
Ik ben Tegen, er zijn alternatieven.
Tegen, geld inzetten voor anderen dingen
Ik ben 100% Tegen, onacceptabel in de crisis
Overige... (leg zelf uit)
Tussenstand:
Meer info? zie = http://www.regiotram.nl of http://groningertram.com
De OP
oh, dacht dat ie alleen maar banaanvraag deedquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:04 schreef Luco het volgende:
Nu komt de nieuwsgierigheid, wat postte hij? Noemen van een of andere keten stond al garant voor een ban toch?
dat was het iig nietquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:04 schreef Luco het volgende:
Nu komt de nieuwsgierigheid, wat postte hij? Noemen van een of andere keten stond al garant voor een ban toch?
Was het een moeilijk dik paard?quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:07 schreef boem-dikkie het volgende:
Plaatje van een vrouw die een paard pijpte tot het gelukzalige hoogtepunt van het paard waardoor de vrouw een halve liter paardenkwark over zichzelf heen krijgt.
Nogal, haar dikke worstenvingers konden nog maar net de penis vastgrijpen.quote:
Halve liter is discutabel.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:07 schreef boem-dikkie het volgende:
Plaatje van een vrouw die een paard pijpte tot het gelukzalige hoogtepunt van het paard waardoor de vrouw een halve liter paardenkwark over zichzelf heen krijgt.
was weer in den boschquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:55 schreef Catch22- het volgende:
ja hallo wat is het stil.
Luco, ben jij niet wat kwijt?
Marjo: heb jij niet wat te kankeren?
Renesite; heb jij geen werkissues?
VERMAAK MIJ MENSEN
Ik vind het donders vervelend, zal wel moeten wennen.quote:
Kan uut heur.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:15 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik vind het donders vervelend, zal wel moeten wennen.
Hai.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:15 schreef Luco het volgende:
[..]
Hoequote:Op donderdag 12 juli 2012 20:15 schreef Luco het volgende:
[..]
gaatquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:15 schreef Luco het volgende:
[..]
het?quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:15 schreef Luco het volgende:
[..]
Met die instelling kom je wel!quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Vanavond misschien weer de Ome Ko in
Studentes hosselen![]()
Simon.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:08 schreef Ziba het volgende:
Vertel, weet iemand nog leuke Nederlandse films.
Gerestaureerde versie van 'Spetters' en mocht je graag een tranentrekker willen hebben als je emotie wilt tonen aan je scharrel ga dan maar voor 'Simon'. Bij een foute film waar je na 5 minuten je aandacht toch niet meer bij je hebt (quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:08 schreef Ziba het volgende:
Vertel, weet iemand nog leuke Nederlandse films.
Wat had je gedaan?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:49 schreef Rickazio het volgende:
Mijn korte ban zit er gelukkig ook weer op
hey schatje, hoe is 't?quote:
Goed, lekker 14 uur lang geslapen. En met u?quote:
tl;hgquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:52 schreef Luco het volgende:
http://janeygodley.blogsp(...)-conclusion.html?m=1
Twee mensen maken ruzei in de trein en beeindigen de relatie. De derde tweet dit vrolijk de wereld in. Puur vermaak
jij bent echt 23?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Jezus, word ik ook even om 01:15 gebeld of ik nog mee ga,
7:30 weer thuis, en nu weer aan de FOK! met koffie!.
Nee, ik ben 12.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:02 schreef Catch22- het volgende:
[..]
tl;hg
te lang; halverwege gestopt
[..]
jij bent echt 23?
Was een ''serieus'' topic over de crisis, waar ik ook gepost had. Kwamen er wat gasten lijpe foto´s plaatsen van de TS z´n fobo, beetje flauw natuurlijk, dacht eerst dat het nep was, dus ik kijken op die gast z´n fobo, bleek echt te zijn, en er er stond een super lijpe foto tussen dat hij met een duimpje voor de Douglas winkel stond dus ik postte die zo in z´n topic met de tekst eronder: Seal of Approval. Korte erna kwam een mod bijna iedereen een bannetje geven van een paar dagenquote:
Blijf vooral zo opmerkzaam. Daar kom je een heel eind mee.quote:
Kun je niets beters verzinnen?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Blijf vooral zo opmerkzaam. Daar kom je een heel eind mee.
Misschien wel verder de eindredactie van sport.
Niks geen humor he, die modsquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:07 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Was een ''serieus'' topic over de crisis, waar ik ook gepost had. Kwamen er wat gasten lijpe foto´s plaatsen van de TS z´n fobo, beetje flauw natuurlijk, dacht eerst dat het nep was, dus ik kijken op die gast z´n fobo, bleek echt te zijn, en er er stond een super lijpe foto tussen dat hij met een duimpje voor de Douglas winkel stond dus ik postte die zo in z´n topic met de tekst eronder: Seal of Approval. Korte erna kwam een mod bijna iedereen een bannetje geven van een paar dagen
Wat een sukkelsquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:16 schreef GrunnigsTrots het volgende:
doh, heb oogtv op de achtergrond aan voor de muziek en dan kappen ze net een lekker nummer af voor een reclame voor een kinderfilm ofzo
OogTv is/was een bazenzender maar nu benno en die kabouter met z'n ogentroost en liefdesgras weg is is het niks meer aanquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:17 schreef Catch22- het volgende:
O, dus jij kijkt OogTV
Serieus, niemand kijkt dat toch?
Volgens mij toch nog iets tussen 30.000 - 40.000 kijkers per dag in Groningen Stad, meende ik laatst te horen. Daarbuiten ook digitaal te ontvangen, maar geen cijfers van.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:19 schreef Catch22- het volgende:
wut?
heb een paar keer naar gekeken omdat mijn "schoonzusje" iets presenteerde, maar dar hield het ook wel mee op.
soms zijn er wel leuke/informatieve programma'squote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:19 schreef Catch22- het volgende:
wut?
heb een paar keer naar gekeken omdat mijn "schoonzusje" iets presenteerde, maar dar hield het ook wel mee op.
De uitzendcarroussels zijn altijd max 30 minquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:22 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
soms zijn er wel leuke/informatieve programma's
maar ze zijn volgens mij nu bezig nieuwe programma's te maken dus moet nog maar blijken of dat wat wordt.
ik keek het eerst altijd wel 30-45 munuutjes per dag
Het pittige kapsel onder de TVprogramma's.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:19 schreef GrunnigsTrots het volgende:
nu heb je idd alleen nog maar dat STUG
dan is een deel daarvan dus voor de reclame/muziekquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:22 schreef MaxMark het volgende:
[..]
De uitzendcarroussels zijn altijd max 30 min
geloof er geen klap van om eerlijk te zijn. Dan zou een kwart van alle groningers kijken.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:21 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Volgens mij toch nog iets tussen 30.000 - 40.000 kijkers per dag in Groningen Stad, meende ik laatst te horen. Daarbuiten ook digitaal te ontvangen, maar geen cijfers van.
vergis je niet, ik ken er ook heel veel die kijken hoor.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:24 schreef Catch22- het volgende:
[..]
geloof er geen klap van om eerlijk te zijn. Dan zou een kwart van alle groningers kijken.
Volgens mij, kom je dan uit op iets van 15-20%. Dat klinkt iets aannemelijker.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:24 schreef Catch22- het volgende:
[..]
geloof er geen klap van om eerlijk te zijn. Dan zou een kwart van alle groningers kijken.
zoiets idd, als je nagaat dat buiten groningen(in de provincie) ook oogtv is.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:26 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Volgens mij, kom je dan uit op iets van 20%. Dat klinkt iets aannemelijker.
Ik in eerste instantie ook niet echt. Maar als ik dan op pad ben voor het een of ander met een ploeg en mensen vragen waar we van zijn ("Ben'n jullie van Noooord?"), dan hoor je vaker wel dan niet dat ze regelmatig kijken naar OOG en dan ook hele verhalen kunnen vertellen over de programma's. Dus misschien als je actief zou rondvragen dat er dan meer mensen kijken dan je denktquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:27 schreef Catch22- het volgende:
lijkt me ook veel.
als je dat extrapoleert naar heel NL zou dat hetzelfde zijn als 3.2miljoen kijkers. Dat haalt bijna geeneen programma.
ik ken echt niemand die regionale tv kijkt.
Blokje nieuws van 8-10 minuten, achtergrondprogramma van doorgaans max 12 minuten et voila, wat vullen met reclame en de rest stukjes kabelkrant.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:28 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
zoiets idd, als je nagaat dat buiten groningen(in de provincie) ook oogtv is.
en meeste mensen kijken natuurlijk gewoon 1x zo'n rondje van de programma's en zappen dan weer weg, tis geen avondvullend programma ofzo
Ze lijkt perfect.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:37 schreef Catch22- het volgende:
keeper van het amerikaanse vrouwenvoetbalteam
En jij bent hetquote:
Mijn perfecte vrouw mag wel ietsjes langer dan ziebs zijnquote:
nee ben net thuis van een verjaardag in emmen.quote:
Lengte maakt me niet zoveel uit zoals je weet. Een lange vriendin is leuk, maar een kleinere is ook prima.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:18 schreef Luco het volgende:
[..]
Mijn perfecte vrouw mag wel ietsjes langer dan ziebs zijn
Ik nog 40 jaar..quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:14 schreef Mr.Jorn. het volgende:
De eerste week als fulltime werkende burger zit er op. Lang leve het studentenleven. Nog vier weekjes doorploeteren!
Ik als ik klaar ben met mijn studie ook geloof ik... Maar als het goed is hoef ik dan niet meer te orderpicken! Wat doe jij eigenlijk?quote:
Sociale zekerheid. Budget/bewind/schuldhulpquote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:29 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
Ik als ik klaar ben met mijn studie ook geloof ik... Maar als het goed is hoef ik dan niet meer te orderpicken! Wat doe jij eigenlijk?
Ach, jij bent dan degene die ze een schop geeftquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:03 schreef Catch22- het volgende:
Ik zou gek worden met zon baan. Leeuwendeel van de cases zijn toch gewoon idioten en.lamzakken?
Klopt, maar als je bijvoorbeeld knuffelt is het toch fijn als ze niet onder je armen doorduikt en je gedegradeerd wordt tot grote knuffelbeer wiens armen net aan haar kruin omhelzenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:56 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Lengte maakt me niet zoveel uit zoals je weet. Een lange vriendin is leuk, maar een kleinere is ook prima.
20 cm kleiner is wel perfectquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:43 schreef Luco het volgende:
[..]
Klopt, maar als je bijvoorbeeld knuffelt is het toch fijn als ze niet onder je armen doorduikt en je gedegradeerd wordt tot grote knuffelbeer wiens armen net aan haar kruin omhelzen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk mij eens roepen dat ik lang benquote:
Nope, te klein for my likingquote:
RTquote:
jammerdebammerquote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:59 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee, jammer, maar ik ga op vakantie vandaag.
Spanje terecht gewonnen, klaar.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:00 schreef Ziba het volgende:
[..]![]()
O. Erg hoe Italië werd ingemaakt trouwens, ben je er al overheen?
Je vind mij toch leukquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:03 schreef Luco het volgende:
[..]
Spanje terecht gewonnen, klaar.
En kleine chicks kunnen leuk zijn hoor, daar niet van. Zou er zelf alleen niet snel op vallen
quote:
Nou en, van die eisen komt vaak toch niks terecht. Liefde.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:04 schreef Luco het volgende:
Ik ben 1.94. Als ik dan toch grenzen aan moet geven....1.70 en langer
Ik eis niks, geef alleen voorkeuren aanquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:06 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nou en, van die eisen komt vaak toch niks terecht. Liefde.
Ok, voorkeuren dan.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:09 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik eis niks, geef alleen voorkeuren aan. Ik bedoel, mn pa zei vroeger op blond, blauwe ogen en lang te vallen. Nu us hij getrouwd met een Italiaanse van 1.56 met bruin haar en groene ogen.
onzin btw. T wil prima hoor, dat knuffelenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:43 schreef Luco het volgende:
[..]
Klopt, maar als je bijvoorbeeld knuffelt is het toch fijn als ze niet onder je armen doorduikt en je gedegradeerd wordt tot grote knuffelbeer wiens armen net aan haar kruin omhelzen
Ik ben ook een knuffelbeerquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:12 schreef Catch22- het volgende:
[..]
onzin btw. T wil prima hoor, dat knuffelen
* Catch22- is een knuffelbeer
Huhquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik val vooral op ogen, maar ook vooral niet op ogen.
Ik snap het.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik val vooral op ogen, maar ook vooral niet op ogen.
gaan wij ook eens knuffelen?quote:
Fixed, je moet Ziba niet direct uitsluiten man ze valt op je kankerharde quadsquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
RT
1.58 - 1.75 voor mij.
[..]
jammerdebammer
Inderdaad, maar met mijn 1.80 liever een kleiner meisjequote:
mja zo werkt t natuurlijk nietquote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:50 schreef Luco het volgende:
Ik moet haar niet bij me zien te houden, ze moet bij willen blijven
Net andersom. Ik in de stad, vriendinnen thuisthuis.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:10 schreef Catch22- het volgende:
Ga lekker stadten met je vriendinnen
of ben je thuisthuis
kinderachtig zeg.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:12 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Net andersom. Ik in de stad, vriendinnen thuisthuis.
Welke is dAt? Die gekleurde in de Oosterstraat?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:33 schreef Catch22- het volgende:
[..]
kinderachtig zeg.
Ik drink lekker mojitos thuis.
Vanavond bij t tapasstraatje gegeten. Goed te doen wel
Nodig haar dan uit zeg!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:33 schreef Catch22- het volgende:
[..]
kinderachtig zeg.
ik zit lekker in mijn badjas en vriendinlief ook.quote:
Ja. 17.50 onbeperkt tjappenquote:Op zondag 15 juli 2012 00:07 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Welke is dAt? Die gekleurde in de Oosterstraat?
Welkom terugquote:
Why thank you. Drukke buitenFokse tijd gehad - nieuwe baan, huis verbouwen...quote:
Maar wel nog woonachtig in Groningen dus? Ben je gaan samenwonen?quote:Op zondag 15 juli 2012 11:39 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Why thank you. Drukke buitenFokse tijd gehad - nieuwe baan, huis verbouwen...
Zeker! Ik kan nu zelfs op de fiets naar kantoor, hah.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:41 schreef Luco het volgende:
[..]
Maar wel nog woonachtig in Groningen dus?
M'n vriendin is een maand of wat geleden bij me ingetrokken.quote:Ben je gaan samenwonen?
Hmm, ik hoorde laatst dat het bij Tapasco veel chiller wasquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:33 schreef Catch22- het volgende:
[..]
kinderachtig zeg.
vind het ook niet erg,zolang ze maar niet heel zielig parkeerbonnen gaan uitschrijven op zondagquote:
gewoon niet betalenquote:Op zondag 15 juli 2012 18:59 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
vind het ook niet erg,zolang ze maar niet heel zielig parkeerbonnen gaan uitschrijven op zondag
geen idee. Vond t eten dikke prima en de bediening was ook prima. Er liep een hele mooie lange (1.90?) serveester en dan ben ik al gauw tevredenquote:Op zondag 15 juli 2012 18:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmm, ik hoorde laatst dat het bij Tapasco veel chiller wasqua bediening etc.
Nu al?quote:
Nice!quote:Op zondag 15 juli 2012 18:23 schreef Catch22- het volgende:
Heyzz
makkelijkemaaltijd.24kitchen.nl/recepten/gezonde-kapsalon
dit(*) gaan we zo eten. Ben benieuwd
* met extra kaas en knoflooksaus
Dit is vroeg volgens jouw normen?quote:
viel erg tegenquote:
Slaapkop!quote:
quote:
och was wel te hakken hoor. Maar twas gewoon kalkoenfilet met wat groenten en laffe ovenfrites.quote:
kunnen lekker zijnquote:Op maandag 16 juli 2012 01:26 schreef toenie het volgende:
Ovenfrites? Tja, dan had je het aan zien komen he?
Yup. Maar ik kan gelukkig met weinig slaap toe.quote:
quote:
Opstartende fase van mijn functie. Vanaf augustus 4 dagen, evt. 5. Ik zeg: 4 is primaaaaaquote:Op maandag 16 juli 2012 14:35 schreef Catch22- het volgende:
3 daagjes werken, lijkt mij ook wel lekker
Moeder word ik nooit Doe maar ambtenaarquote:Op maandag 16 juli 2012 14:38 schreef Catch22- het volgende:
Correctie; 4 dagen is voor ambtenaren en moeders.
pick your side
True story. Lekker avondbundels verkopenquote:
Zijn ze weer terug?quote:Op maandag 16 juli 2012 14:43 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
True story. Lekker avondbundels verkopen
Ja, avond 1 dus echt verkopen was het niet. Dit is weer in plaats van sms..quote:
Ga es muziek luisterenquote:
Jij ook al?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:19 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Yes, mijn bed. Morgen kwart over 6 wekker!
Oh, noesquote:Op maandag 16 juli 2012 22:19 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Yes, mijn bed. Morgen kwart over 6 wekker!
8 uur per dag.quote:
Jup, het magazijn van Muelink en Grol roept wederom! Nog drie of vier weekjes door.quote:
Ach, werk standaard 7:45 - 16:30. Nog jaren langquote:Op maandag 16 juli 2012 22:29 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
Jup, het magazijn van Muelink en Grol roept wederom! Nog drie of vier weekjes door.
Tering wat vroegquote:Op maandag 16 juli 2012 22:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach, werk standaard 7:45 - 16:30. Nog jaren lang
En dan mag ik ook nog eens de hele dag een training volgen. Het kan allemaal zo makkelijk zijn, geld verdienenquote:
Ben wel een ochtend mens, op zichquote:Op maandag 16 juli 2012 22:33 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
Tering wat vroeg. Ik moet om 7.15 beginnen, laten we hopen dat mijn baan later iets later begint
Niet te vergeten, ik ben een luie student. Lang geleden dat ik naar de middelbare school ging en elke dag om 8.30 op school moest zijn
Waarom denk je dat om 6.15 de wekker gaatquote:Op maandag 16 juli 2012 22:35 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik snooze altijd eerst nog minstens 30 minuten, als het geen 45 is. Oh, how I love that.
Eerder dan 6:45 kom ik er ook niet uitquote:Op maandag 16 juli 2012 22:36 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
Waarom denk je dat om 6.15 de wekker gaat. Minimaal 20 minuten snoozen
Ik ook, haat haasten maar moet wel even snoozen:P Wekker om 07.00 en om 07.30/40 eruit en om half 9 wegquote:Op maandag 16 juli 2012 22:36 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik kan me de laatste keer dat ik gesnoozed heb niet herinneren. Ik sta ook altijd vrij op tijd op zodat ik nog even fatsoenlijk koffie kan drinken en wat kan eten.
You snooze, you lose.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:42 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Ik moet altijd haasten omdat ik te lang snooze
Daarom snooze ik ook niet. Haasten is nog kutter dan moe opstaan.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:37 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Ik ook, haat haasten maar moet wel even snoozen:P Wekker om 07.00 en om 07.30/40 eruit en om half 9 weg
In de Poelestraat wel.quote:
Vanochtend stonden er allemaal mannetjes het verkeer te regelen. De enige reden dat ze ze volgens mij nu hebben weg gehaald is omdat ze daar nu bezig zijn met iets anders.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:05 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ze hebben hier eindelijk de stoplichten weggehaald.
wat stonden die dingen achterlijk afgesteld zeg
mja, die bij het UMCG zijn erger. Aparte kruising met de Oosterparkwijk is dat ...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:05 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ze hebben hier eindelijk de stoplichten weggehaald.
wat stonden die dingen achterlijk afgesteld zeg
Ontzettende drama. Altijd ellende in de file bij die kruising.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, die bij het UMCG zijn erger. Aparte kruising met de Oosterparkwijk is dat ...
wat willen ze daar van maken dan, zolang die tram er nog niet is?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:26 schreef MaxMark het volgende:
Over kruisingen gesproken, "Het gevaarlijkste kruispunt van Nederland" wordt aangepakt:
[ afbeelding ]
Kijk links!
das toch bij het politiebureau daar?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:26 schreef MaxMark het volgende:
Over kruisingen gesproken, "Het gevaarlijkste kruispunt van Nederland" wordt aangepakt:
[ afbeelding ]
Kijk links!
Ja. Wij zeggen dan "kruising Korreweg en Boterdiep", 't is maar waar je bekend mee bentquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:33 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
das toch bij het politiebureau daar?
nooit echt een gevaarlijk stukje gevonden eigenlijk
m'n huisarts zit daar ook, daar kom ik (iets) vaker maar wist niet of jullie dat zouden kennenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:34 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja. Wij zeggen dan "kruising Korreweg en Boterdiep", 't is maar waar je bekend mee bent
Ik ben wel benieuwd wat daar komt, want nu is het daar geen pretje. Daarbij snap ik sowieso niet waarom ze op de Antoniusdeusinglaan geen aparte strook voor linksaf en rechtdoor hebben.. Vind 't nog altijd verbazend dat dat goed is gegaan..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:11 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Vanochtend stonden er allemaal mannetjes het verkeer te regelen. De enige reden dat ze ze volgens mij nu hebben weg gehaald is omdat ze daar nu bezig zijn met iets anders.
Daar zag ik laatst een nieuwsbericht op OogTV over. Wordt dus wat aangedaanquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, die bij het UMCG zijn erger. Aparte kruising met de Oosterparkwijk is dat ...
Volgens mij kun je de "Kijk rechts" nog helemaal niet goed zien als je net voor dat drempeltje bent..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:26 schreef MaxMark het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk links!
gaat lekker daar in de Steentilstraat ...quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:30 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Stinkt in de stad, brand bij van Dijk (slager.)
Net als Renesitequote:Op woensdag 18 juli 2012 20:09 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
Gooi mij ook maar in de OP, aangezien ikzelf ook uit de provincie kom!
Inderdaad, ik heb echt een zwaar leven.quote:
Zijn je ouders zo erg?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:05 schreef Mrjolyn_ het volgende:
6 hele dagen bij m'n ouders.. Ben benieuwd of ik dat volhoud
je doet t zelf?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:05 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ow inderdaaad zegquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:53 schreef S-RS het volgende:
[..]
Zijn je ouders zo erg?
Mijn ouders zijn tof. Als ik zo nu en dan bij vrienden thuis kom vraag ik me wel eens af waarom ze nog niet depressief zijn geworden met zulke ouders
Ik makkelijk. Mijn ouders zijn tof.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:05 schreef Mrjolyn_ het volgende:
ik hoor jij bent mooiquote:
Wat is nou nog Noordelijker in het land dan Groningen?quote:
Daarom.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat is nou nog Noordelijker in het land dan Groningen?
Nee ik weet wel wat je bedoeld, ik woon niet in de stad nee.
de waddeneilanden. En de bewoonde daarvan behoren niet tot de provincie Groningenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat is nou nog Noordelijker in het land dan Groningen?
Alleen de helft van Schiermonnikoog ligt nog boven Groningen, maar voor de rest heb je gelijk.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
de waddeneilanden. En de bewoonde daarvan behoren niet tot de provincie Groningen
quote:Tot de provincie behoren drie kleine, onbewoonde Waddeneilanden: Rottumeroog, Rottumerplaat en Zuiderduintjes. Naar deze Waddeneilanden worden jaarlijks enkele wadlooptochten georganiseerd.
Kut hè. Ik ging laatst voor 2 dagen even naar huis, dat dacht ik tenminste. Maar op de eerste dag ging m'n computer kapot, uiteindelijk 1,5 week gebleven. Dan pas kom je er achter hoe vaak je achter de computer zit. Had ook geen zin om naar Groningen terug te gaan om m'n laptop op te halenquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:23 schreef Mrjolyn_ het volgende:
maar omdat ik hier eigenlijk niks heb aan spullen of wat dan ook
zoek een andere bijbaan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:25 schreef Mrjolyn_ het volgende:
En m'n ouders koken niet zo lekker als dat ik dat doe (maar ze laten mij niet koken..)
Ik heb 2 baantjes schat.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:32 schreef Catch22- het volgende:
[..]
zoek een andere bijbaan?
Jij bent meer van t lullen dan poetsen of niet?
Op zich wel handig met jouw werk whahahhahahaha ja leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |