SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
[ A - Grote markt ][ B - UMCG ][ C - Station (CS) ][ D - Stadspark ][ E - Euroborg ][ F - Noorderplantsoen ]
Neutraal, ik laat het over aan de politiek
Ik ben Tegen, er zijn alternatieven.
Tegen, geld inzetten voor anderen dingen
Ik ben 100% Tegen, onacceptabel in de crisis
Overige... (leg zelf uit)
Tussenstand:
Meer info? zie = http://www.regiotram.nl of http://groningertram.com
De OP
oh, dacht dat ie alleen maar banaanvraag deedquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:04 schreef Luco het volgende:
Nu komt de nieuwsgierigheid, wat postte hij? Noemen van een of andere keten stond al garant voor een ban toch?
dat was het iig nietquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:04 schreef Luco het volgende:
Nu komt de nieuwsgierigheid, wat postte hij? Noemen van een of andere keten stond al garant voor een ban toch?
Was het een moeilijk dik paard?quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:07 schreef boem-dikkie het volgende:
Plaatje van een vrouw die een paard pijpte tot het gelukzalige hoogtepunt van het paard waardoor de vrouw een halve liter paardenkwark over zichzelf heen krijgt.
Nogal, haar dikke worstenvingers konden nog maar net de penis vastgrijpen.quote:
Halve liter is discutabel.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:07 schreef boem-dikkie het volgende:
Plaatje van een vrouw die een paard pijpte tot het gelukzalige hoogtepunt van het paard waardoor de vrouw een halve liter paardenkwark over zichzelf heen krijgt.
was weer in den boschquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:55 schreef Catch22- het volgende:
ja hallo wat is het stil.
Luco, ben jij niet wat kwijt?
Marjo: heb jij niet wat te kankeren?
Renesite; heb jij geen werkissues?
VERMAAK MIJ MENSEN
Ik vind het donders vervelend, zal wel moeten wennen.quote:
Kan uut heur.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:15 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik vind het donders vervelend, zal wel moeten wennen.
Hai.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:15 schreef Luco het volgende:
[..]
Hoequote:Op donderdag 12 juli 2012 20:15 schreef Luco het volgende:
[..]
gaatquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:15 schreef Luco het volgende:
[..]
het?quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:15 schreef Luco het volgende:
[..]
Met die instelling kom je wel!quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Vanavond misschien weer de Ome Ko in
Studentes hosselen![]()
Simon.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:08 schreef Ziba het volgende:
Vertel, weet iemand nog leuke Nederlandse films.
Gerestaureerde versie van 'Spetters' en mocht je graag een tranentrekker willen hebben als je emotie wilt tonen aan je scharrel ga dan maar voor 'Simon'. Bij een foute film waar je na 5 minuten je aandacht toch niet meer bij je hebt (quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:08 schreef Ziba het volgende:
Vertel, weet iemand nog leuke Nederlandse films.
Wat had je gedaan?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:49 schreef Rickazio het volgende:
Mijn korte ban zit er gelukkig ook weer op
hey schatje, hoe is 't?quote:
Goed, lekker 14 uur lang geslapen. En met u?quote:
tl;hgquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:52 schreef Luco het volgende:
http://janeygodley.blogsp(...)-conclusion.html?m=1
Twee mensen maken ruzei in de trein en beeindigen de relatie. De derde tweet dit vrolijk de wereld in. Puur vermaak
jij bent echt 23?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Jezus, word ik ook even om 01:15 gebeld of ik nog mee ga,
7:30 weer thuis, en nu weer aan de FOK! met koffie!.
Nee, ik ben 12.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:02 schreef Catch22- het volgende:
[..]
tl;hg
te lang; halverwege gestopt
[..]
jij bent echt 23?
Was een ''serieus'' topic over de crisis, waar ik ook gepost had. Kwamen er wat gasten lijpe foto´s plaatsen van de TS z´n fobo, beetje flauw natuurlijk, dacht eerst dat het nep was, dus ik kijken op die gast z´n fobo, bleek echt te zijn, en er er stond een super lijpe foto tussen dat hij met een duimpje voor de Douglas winkel stond dus ik postte die zo in z´n topic met de tekst eronder: Seal of Approval. Korte erna kwam een mod bijna iedereen een bannetje geven van een paar dagenquote:
Blijf vooral zo opmerkzaam. Daar kom je een heel eind mee.quote:
Kun je niets beters verzinnen?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Blijf vooral zo opmerkzaam. Daar kom je een heel eind mee.
Misschien wel verder de eindredactie van sport.
Niks geen humor he, die modsquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:07 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Was een ''serieus'' topic over de crisis, waar ik ook gepost had. Kwamen er wat gasten lijpe foto´s plaatsen van de TS z´n fobo, beetje flauw natuurlijk, dacht eerst dat het nep was, dus ik kijken op die gast z´n fobo, bleek echt te zijn, en er er stond een super lijpe foto tussen dat hij met een duimpje voor de Douglas winkel stond dus ik postte die zo in z´n topic met de tekst eronder: Seal of Approval. Korte erna kwam een mod bijna iedereen een bannetje geven van een paar dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |