SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
[ A - Grote markt ][ B - UMCG ][ C - Station (CS) ][ D - Stadspark ][ E - Euroborg ][ F - Noorderplantsoen ]
Neutraal, ik laat het over aan de politiek
Ik ben Tegen, er zijn alternatieven.
Tegen, geld inzetten voor anderen dingen
Ik ben 100% Tegen, onacceptabel in de crisis
Overige... (leg zelf uit)
Tussenstand:
Meer info? zie = http://www.regiotram.nl of http://groningertram.com
De OP
oh, dacht dat ie alleen maar banaanvraag deedquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:04 schreef Luco het volgende:
Nu komt de nieuwsgierigheid, wat postte hij? Noemen van een of andere keten stond al garant voor een ban toch?
dat was het iig nietquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:04 schreef Luco het volgende:
Nu komt de nieuwsgierigheid, wat postte hij? Noemen van een of andere keten stond al garant voor een ban toch?
Was het een moeilijk dik paard?quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:07 schreef boem-dikkie het volgende:
Plaatje van een vrouw die een paard pijpte tot het gelukzalige hoogtepunt van het paard waardoor de vrouw een halve liter paardenkwark over zichzelf heen krijgt.
Nogal, haar dikke worstenvingers konden nog maar net de penis vastgrijpen.quote:
Halve liter is discutabel.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:07 schreef boem-dikkie het volgende:
Plaatje van een vrouw die een paard pijpte tot het gelukzalige hoogtepunt van het paard waardoor de vrouw een halve liter paardenkwark over zichzelf heen krijgt.
was weer in den boschquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:55 schreef Catch22- het volgende:
ja hallo wat is het stil.
Luco, ben jij niet wat kwijt?
Marjo: heb jij niet wat te kankeren?
Renesite; heb jij geen werkissues?
VERMAAK MIJ MENSEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |