SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TussensprintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste KM: zie Col de La Toussuire![]()
omdat ik scherp ben. deal with itquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:28 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Waarom worden al die topics elke dag door dezelfde stumper geopend?
quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:28 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Stijntje raakt daar opgewonden van.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:28 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Toch handig, dan moeten wij 't niet doen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:28 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ajacied422?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:28 schreef LeTourdeFrance het volgende:
422 niet kennenquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:28 schreef LeTourdeFrance het volgende:
idd wat een gespuisquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:28 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Dit ook ja. Dat zien weinig mensen inquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Toch handig, dan moeten wij 't niet doen.
affaaling meerquote:
Stel geen vragen waar je het antwoord op weet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:28 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Die gast zal de punten wel terug gaan halen bij de organisatie.quote:
Laat die jonge toch, dit zijn de hoogtepuntjes in z'n leven, prima toch.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:28 schreef LeTourdeFrance het volgende:
En 5000 euro.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:30 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Die gast zal de punten wel terug gaan halen bij de organisatie.
ah, lijkt mij vrij duidelijk, ookal is het beeld wat onduidelijkquote:
Beste Nederlandse dalerquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:30 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Hij blijft op zijn fiets zitten. Is al een hele prestatie. Voor hem.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:31 schreef DonRaja het volgende:
Stijn, als de rit voorbij is ga je verdomme een keer buiten spelen bleekneus...
De Tour de France, de tijd van mijn leven!quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:33 schreef THEFXR het volgende:
het is al half 5 en we moeten nog 50 km berg op/af!
Dan heeft Kenny nog genoeg tijd om op tijd binnen te komen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:33 schreef THEFXR het volgende:
het is al half 5 en we moeten nog 50 km berg op/af!
Het gaat ook om de juiste dag he...quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:34 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Dan heeft Kenny nog genoeg tijd om op tijd binnen te komen.
is hij iig voor 20.00 uur binnenquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:34 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Dan heeft Kenny nog genoeg tijd om op tijd binnen te komen.
Sagan.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:37 schreef RemcoW23 het volgende:
Aparte etappe morgen. Eerst 2 bergen, maar daarna zat tijd om te herstellen.
[ afbeelding ]
Hummeltje in zijn eentje 150km vallei door.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:37 schreef RemcoW23 het volgende:
[ afbeelding ]
Een vluchtersgroepje.quote:
Leider in het ploegenklassement.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:38 schreef Pallas-Athene het volgende:
Waaeom dragen sommige renners een geel rugnummer?
Gaan aan de leiding in het ploegenklassementquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:38 schreef Pallas-Athene het volgende:
Waaeom dragen sommige renners een geel rugnummer?
Aha,dank je.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:38 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Leider in het ploegenklassement.
We rijden dan al naar de Ardeche? Is er serieus maar één Alpenrit? Wat een armoede.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:37 schreef RemcoW23 het volgende:
[ afbeelding ]
Moe.quote:
Hoeveel mensen moeten er daarvoor nog in de tour zitten van een ploeg?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:38 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Leider in het ploegenklassement.
quote:
3quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoeveel mensen moeten er daarvoor nog in de tour zitten van een ploeg?
Volgens mij tellen bij iedere etappe de tijden van de eerste 3 renners mee.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoeveel mensen moeten er daarvoor nog in de tour zitten van een ploeg?
Ok dat wordt nog lastig voor Vacansoleil. Alhoewel als er geen tijd meer bijkomt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:40 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Volgens mij tellen bij iedere etappe de tijden van de eerste 3 renners mee.
volgens mij was ie wel terug in de groep. maar hij is onzichtbaarquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Geen goed teken voor Menchov dat die nog altijd niet terug is.
Kijken of niet kijken als.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:40 schreef Sasman het volgende:
Kijken als de grote mannen nog gaan strijden voor de ritzege.
twitter:opqscyclingteam twitterde op donderdag 12-07-2012 om 16:43:02According to @NBCSNCycling, Kessiakoff was relegated for using his elbow on the last KOM. #TDF12 reageer retweet
Ik dacht dat Rolland net een elleboog zette, maar het was eigenlijk te onduidelijk.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:44 schreef Marcoss het volgende:
twitter:opqscyclingteam twitterde op donderdag 12-07-2012 om 16:43:02According to @NBCSNCycling, Kessiakoff was relegated for using his elbow on the last KOM. #TDF12 reageer retweet
alles om de Fransen er maar beter voor te zettenquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:44 schreef Marcoss het volgende:
Als Menchov erdoor zakt, doet hij het meestal ook direct heel erg goed.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Geen goed teken voor Menchov dat die nog altijd niet terug is.
Misselijkmakendquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:45 schreef The_Avatar het volgende:
[..]
alles om de Fransen er maar beter voor te zetten
Gesink zal wel bij de frietboer chillenquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:47 schreef RemcoW23 het volgende:
Ik vraag me echt af waar de rest nu zit, ergens op een uur ofzo
zolang hun maar in een "bus" binnenkomenquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:47 schreef RemcoW23 het volgende:
Hummeltje is bijna op de top van de Madaleine.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:47 schreef RemcoW23 het volgende:
Eckte bazen rijden d´etap op zijn gemakje op 180 watt uit.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:47 schreef RemcoW23 het volgende:
Echte bazen gaan pas op die laatste klim knallen
Wiggins wint dus de Tour.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:47 schreef RemcoW23 het volgende:
Echte bazen gaan pas op die laatste klim knallen
en niet erg steil, ideaal voor de sky mannen dusquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Koplopers lopen terug uit, maar die slotklim is natuurlijk erg lang.
Je bedoelt motor?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:49 schreef DeMessias het volgende:
Carl op de moto meldt dat de afdaling gevaarlijk en steil is.
En de klim is zeker zwaar?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:49 schreef DeMessias het volgende:
Carl op de moto meldt dat de afdaling gevaarlijk en steil is.
Ten Dam zwemt ergens. Rest is allemaal in boesje.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:51 schreef Whiteguy het volgende:
Zo, tijd om in te schakelen.
Zitten er nog een zooitje Nederlanders en/of rabo renners van voren?
Vorig jaar kwam hij volgens mij te laat binnen in nog de eerste weekquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:52 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Mooie renner, doet me aan Vino denken
had hij lopen bazen in de giroquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig jaar kwam hij volgens mij te laat binnen in nog de eerste week!
Hij staat nog in spaarstand, maar zal vanavond wel afstappen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Is Gesink eigenlijk nog in koers? Herbert heeft wel wat gezegd over het mogelijk afstappen toch?
Gewoon zorgen dat je bij Sky rijdt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet je wel kunnen weten of je de tour dan ook nog aankan
Scarponi doet het dit jaar ook weer, met nog een weekje minder rust. Het kan wel degelijk maar echt top ga je dan niet meer zijn in de tour.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet je wel kunnen weten of je de tour dan ook nog aankan
Dit. Maar Rolland gaat pijn doenquote:
Ja, ShinyStar zal wel weer in zijn vuistje lachen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit. Maar Rolland gaat pijn doen
quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:55 schreef heywoodu het volgende:
Top-3 van de klim helemaal goed bij Tour du Sofa![]()
Lekker dan.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:55 schreef Marcoss het volgende:
Menchov 5 minuten achter groep Wiggo blijkbaar
Of je kan altijd bij de harde leerschool van Madiot gaan koekeloerenquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar hebben ze vast nog wat Aqua van God
jup, hij denkt 'verdomme nu heb ik niets te drinken'.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:58 schreef marcodej het volgende:
Pinot had daar een soigneur met bidon verwacht zo te zien.
Daar moet je idd niet met 70 tegenop klappen.quote:
De tijd dat Basso als enige bij Armstrong nog in het wiel zat is wel voorbij idd.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:59 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Daar moet je idd niet met 70 tegenop klappen.
Met 50 trouwens ook niet
Basso weer terug, maar die gaat er op de laatste col gewoon weer af
waarom niet?quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou hij in de Chasse Patate zitten?
Nee volgens mij niet. Hij is gewoon gelost en houdt nu zijn eigen tempo. Dat is weer wat anders voor zover ik weetquote:
Omdat ie nu gewoon gelost is.quote:
Hoe weet jij dat? Is Jomanda je moeder?quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:02 schreef Eenskijken het volgende:
omdat ie de kopgroep nooit zal bereiken en tussen de kop en de gele trui blijft hangen
Maar dat doet ie niet expres, dat doet ie omdat ie gelost is. Hij heeft nu zijn eigen tempo.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:02 schreef Eenskijken het volgende:
omdat ie de kopgroep nooit zal bereiken en tussen de kop en de gele trui blijft hangen
Chasse patate komt altijd vanuit het peloton, niet vanuit de kopgroep.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:02 schreef Eenskijken het volgende:
Hij heeft die kopgroep al bereikt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:02 schreef Eenskijken het volgende:
1'40quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:04 schreef BlaZ het volgende:
Hoever zit ten Dam nog achter de koplopers?
Anderhalve minuut ongeveer inmiddels.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:04 schreef BlaZ het volgende:
3 en een halve dag.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:04 schreef BlaZ het volgende:
misschien rijdt ie al de hele dag op kop en heeft de regie m gemistquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:06 schreef --3S-- het volgende:
Waar zit Menchov nou precies? Op de site van NOS staat hij virtueel 1ste..
quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:06 schreef --3S-- het volgende:
Waar zit Menchov nou precies? Op de site van NOS staat hij virtueel 1ste..
Vooral verstand op nul en heel laat remmen,quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:08 schreef TheGOAT het volgende:
Dalen is echt kunst; één met je fiets én de weg worden, perfecte lijnen rijden, zo heerlijk sturen, zo 'smooth', heerlijk is dat. Samuel Sanchez blijft wel m'n favoriet
Daar gaat z'n kans op etappewinst lijkt me.quote:
Lol dalen is wel iets meer dan durven hoor...quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:09 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Vooral verstand op nul en heel laat remmen,
Samsan durft het niet meer
Met Sagan hebben we een nieuwe daler, alleen kan die weer niet mee bergopquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:09 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Vooral verstand op nul en heel laat remmen,
Samsan durft het niet meer
Dat je moet kunnen sturen spreekt voor zich, je moet het vooral durven / knettergek zijnquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:10 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Lol dalen is wel iets meer dan durven hoor...
Het is ook meer dan durven en sturen hoor... Wat dacht je van gevoel, inzicht, het gevoel wanneer je moet remmen, hoe hard, de controle over je fiets als je miss een beetje slipt, etc.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:11 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Dat je moet kunnen sturen spreekt voor zich
Geen angst hebbenquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:11 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Dat je moet kunnen sturen spreekt voor zich, je moet het vooral durven / knettergek zijn
Allemaal waar, maar dat kan een half peloton, de durfals blijven overquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:11 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Wat dacht je van gevoel, inzicht, het gevoel wanneer je moet remmen, hoe hard, de controle over je fiets als je miss een beetje slipt, etc.
mensen die werken bijvoorbeeldquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:14 schreef RemcoW23 het volgende:
Ja, welke idioot gaat dan ook om 17:15 inschakelen. Echte bazen kijken al vanaf een uur of 14:00
Gewoon 13.00 lijkt me, 14.00 is net niet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:14 schreef RemcoW23 het volgende:
Ja, welke idioot gaat dan ook om 17:15 inschakelen. Echte bazen kijken al vanaf een uur of 14:00
Geen vakantie nemen als er TdF isquote:
lekker testbeeld meepakken om je kleuren af te stellen voor het truitjes herkennen vanuit de heliquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gewoon 13.00 lijkt me, 14.00 is net niet.
Ik moet nog boodschappen doen maar wilde eerste deze etappe zien maar ik had geen sprintetappe verwacht.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:14 schreef RemcoW23 het volgende:
quote:,Ik denk niet dat hij vandaag zal afstappen, maar we twijfelen wel over het voortzetten van de Tour door Gesink.''
De Nederlandse klassementsrenner ging donderdag bij het begin van de zware alpenrit meteen in de aanval, maar moest al snel weer lossen. 'We moeten vanavond maar eens goed met elkaar in conclaaf gaan over hoe het ervoor staat', zei Van Houwelingen bij de NOS. 'Vorig jaar hebben we al zoiets meegemaakt en achteraf de conclusie getrokken dat we dit niet nog een keer willen meemaken'
Hij is klassementsrenner, hij verloor veel tijd na een val afgelopen vrijdag en had toen al moeten afstappen.quote:
Nee, maar daar hebben ze Porte en daarna zelfs Rogers nog voor.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:17 schreef marcodej het volgende:
Ik verwacht nog wel een spetterende aanval van VDB2 of Nibali. Het tempo van Rogers ligt niet schrikbarend hoog.
Gesink moet gewoon lekker naar huis.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:18 schreef Eenskijken het volgende:
of gesink moet gaan knechten voor ten dam
quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:20 schreef Waaghals het volgende:
Nieuwe outfit voor Rabobank en Vacansoleil is ook al bekend
[ afbeelding ]
Wie bedoelen jullie eigenlijk met vdb2?quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:17 schreef marcodej het volgende:
Ik verwacht nog wel een spetterende aanval van VDB2 of Nibali. Het tempo van Rogers ligt niet schrikbarend hoog.
Jawohlquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:21 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Wie bedoelen jullie eigenlijk met vdb2?Van Den Broek?
quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:20 schreef Waaghals het volgende:
Nieuwe outfit voor Rabobank en Vacansoleil is ook al bekend
[ afbeelding ]
Kay Anker?quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:21 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Frank Vandenbroucke is de eerste.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:21 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Vandenbroucke.quote:
Paul Vanden Boeynants eigenlijk.quote:
Mag ook.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Paul Vanden Boeynants eigenlijk.
Zijn vrouw schijnt nogal opgewonden te raken als hij in beeld isquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:22 schreef Marcoss het volgende:
Zou Anker ook die bekken trekken als hij naar de supermarkt fietst?
Hahahah.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:22 schreef Marcoss het volgende:
Ja, want dan moet ie eerst 4 cols over, waarvan 2 OOR-categorie. Zijn supermarkt is ook zo`n kleine 150km verwijderd van zijn huis.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:22 schreef Marcoss het volgende:
Stijn Vandenbergh is dan VDB3?quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Paul Vanden Boeynants eigenlijk.
twitter:dnelissen twitterde op donderdag 12-07-2012 om 17:06:45Van Hummel zit nu stevig in de bus met Cavendish en Greipel. De groep is een man of 50! #tdf12 reageer retweet
Nou die eerste poging was al vooral krabbelen om vooruit te komenquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:23 schreef Patroon het volgende:
Snap niet waarom Evans alleen maar in het wiel van Wiggins blijft hangen. Zou die wel weten dat hij tijd moet winnen om nog kans te maken?
quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:23 schreef Patroon het volgende:
Snap niet waarom Evans alleen maar in het wiel van Wiggins blijft hangen. Zou die wel weten dat hij tijd moet winnen om nog kans te maken?
Keek je 2 bergen terug al?quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:23 schreef Patroon het volgende:
Evans heeft het al geprobeerd. Je kunt je beter afvragen waarom Nibali alleen in afdalingen durft aan te vallen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:23 schreef Patroon het volgende:
Wiggins wint de Tour, de rest doet niets.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:23 schreef Patroon het volgende:
Chris ga je even wat melk halenquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:23 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ja, want dan moet ie eerst 4 cols over, waarvan 2 OOR-categorie. Zijn supermarkt is ook zo`n kleine 150km verwijderd van zijn huis.
Hahaha met 2 tassen aan zijn stuur. Daarom dat tie ook zo waggelt met zijn hoofdquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:23 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ja, want dan moet ie eerst 4 cols over, waarvan 2 OOR-categorie. Zijn supermarkt is ook zo`n kleine 150km verwijderd van zijn huis.
Ja, kom nou toch. Ze kunnen echt wel sneller dan Chris Ankertje en voorlopig gaat er tijd vanaf.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |