SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)FUT EK Poule
Link http://www.ek.nl/pools/FOKFIFAFUTBAZENEKPOULE
PM/DM StijnDa voor het wachtwoord
Inleg is 10k, voor PS3 over te maken naar Toefjes Fuszy, xbox naar StijnDa
De winnaar haalt 75% uit de pot, de 2e verdient 25%.
Als je nog geen coins hebt overgemaakt voor de start van het EK speel je niet mee voor de pot.
Smile like you mean it
www.wefut.com
Nee, veel erger. Beide backs high/low, Ramos high/med en alleen Pepe high/high.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, die zal ik handmatig aanmoeten passen. allemaal high/high idd
leukquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pino gaat verder op futhead
Het is high/high en high/low. Ik ga lekker met dit elftal verdedigend spelen en dan volop counterenquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:11 schreef detennismaster het volgende:
Toefjes dat team gaat echt niet werken man.![]()
- High/Low verdedigers
- Ronaldo en Sanchez op 7 chem
- 0 lengte in de voorhoede
Slechte verliezer?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:14 schreef Rijst het volgende:
Jezus Marcie, je kan echt alleen maar kutgoals maken. Laatste keer dat ik tegen je speel.
Ja kan ik er wat aan doen dat ik 2x uit een corner scoor?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:14 schreef Rijst het volgende:
Jezus Marcie, je kan echt alleen maar kutgoals maken. Laatste keer dat ik tegen je speel.
Spreek je over een dag of 1/2quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is high/high en high/low. Ik ga lekker met dit elftal verdedigend spelen en dan volop counteren
nee 2x uit een corner gescoord.quote:
Heb al eerder Ronaldo daar gehad, merk je niks van, speelt gewoon briljant. Met mijn MLS team heb ik Nyassi op chem 5, rent gewoon lekker door hoorquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
leuk![]()
Als zijn vader zoveel geld heeft zou hij toch een goede psychiater moeten kunnen vinden.
@Dtm twee keer 7 chem merk je niet man
Ja. Hij had wel terecht gewonnen. 3x een kopgoal waarvan 2 uit een corner. Op laatst nog een lelijke rebound.quote:
Je bent gewoonquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja. Hij had wel terecht gewonnen. 3x een kopgoal waarvan 2 uit een corner. Op laatst nog een lelijke rebound.
Mijn verdediging is zo slecht
Meh, 'i wish' is niet echt dreigen toch?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb al eerder Ronaldo daar gehad, merk je niks van, speelt gewoon briljant. Met mijn MLS team heb ik Nyassi op chem 5, rent gewoon lekker door hoor
Pino moet uitkijken, dreigementen via het internet, kun je zomaar 1 of meer nachtjes in de cel doorbrengen.
is maar net hoe de rechter het interpreteert, maar zo ver zal het niet komenquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Meh, 'i wish' is niet echt dreigen toch?
ikkkk :quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:19 schreef Kamikazie het volgende:
Wie wil er afgemaakt worden door mijn Ronaldinho + Balotelli ?
Ah oke, bedanktquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die zit de tour te kijken tot een uurtje of 6 denk ik.
Leuke etappe dat wel, maar na 1 uur kijken moet ik altijd ff iets anders doenquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die zit de tour te kijken tot een uurtje of 5.30/6 denk ik.
of :quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
1. Koop een xbox
2. Voeg mij toe
3. invite me
Goede tip.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:18 schreef Thorb het volgende:
Rijst bouw je team dan eens vanuit de verdediging i.p.v. eerst de aanvallers te kiezen en daarna de verdediging
TOTY de jong is wel kopsterkquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Goede tip.
Kan mijn verdediing nog veranderen zonder Chem verlies.
IF Santana - SIF Pepe - IF Ramos
Ik krijg soms ook leuke berichtjes. Krijg het er altijd warm van ...quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:20 schreef Tim86 het volgende:
Gisteren echt geniale wedstrijden gespeeld. Paar keer iemand met mijn Netherbelgians helemaal zoek gespeeld en in totaal 2 keer verloren van echt bizar goede tegenstanders die zelfs normaal reageerden op mijn messages. Misschien wordt het ooit nog wat met de community.
Wat? Llorente?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja echt een tank. Jammer dat er niet zo'n spits is in de bbva
Bedankt voor die film nog gisteren, 21 Jump Streetquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:19 schreef Kamikazie het volgende:
Wie wil er afgemaakt worden door mijn Ronaldinho + Balotelli ?
Heb je er mee gespeeldquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je vraagt om een kopsterke tank, dat is hij wel hoor.
Hij is wel behoorlijk sloom, net zoals Dostquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja echt een tank. Jammer dat er niet zo'n spits is in de bbva
Geen dank, bazen onder elkaar je weetquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Bedankt voor die film nog gisteren, 21 Jump Street![]()
Mijn vriendin had een slechte versie gedownload van American Reunion (vrouwen en techniek), dus het werd deze. Film met humor
Zijn versnelling is om te huilenquote:
ik vind TOTY Dost op dit moment fijnerquote:
Ja hoorquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Geen dank, bazen onder elkaar je weet![]()
Hoop dat je een leuke avond hebt gehad
Ja, in de 70 maar ofzo, zag het op futheadquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zijn versnelling is om te huilenDat is irritant soms, maar hij scoort wel weer op andere momentjes.
GJE, heb je nog leuke film tips?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, in de 70 maar ofzo, zag het op futhead
Ja, gisteren was ook wel echt een uitzondering. Speelde zelf echt heel erg goed terwijl het daarvoor een week lang totaal niet liep en gewoon echt 2 keer verloren omdat de ander beter was..dan heb je er ook meer vrede mee.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik krijg soms ook leuke berichtjes. Krijg het er altijd warm van ...![]()
Maar meestal is het toch nog iets met mijn familie of dat ik een cunt ben.
Echt ziek jaquote:
Linkje naar je Zlatan team?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, gisteren was ook wel echt een uitzondering. Speelde zelf echt heel erg goed terwijl het daarvoor een week lang totaal niet liep en gewoon echt 2 keer verloren omdat de ander beter was..dan heb je er ook meer vrede mee.
Ook opvallend dat ik met mijn Netherbelgians (deze dus: http://puu.sh/HVlZ) vaak complimenten krijg over het team en als ik met mijn team met TOTY Zlatan speel maken ze me alleen maar uit voor no life, hacker, cheater en weetikveelwat terwijl de teams net zo duur zijn volgens mij
quote:
Ten Damquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:26 schreef Kamikazie het volgende:
Wie gaat de etappe vandaag winnen jongens?
Rendeert Huntelaar goed met Robben en Hazard daar?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, gisteren was ook wel echt een uitzondering. Speelde zelf echt heel erg goed terwijl het daarvoor een week lang totaal niet liep en gewoon echt 2 keer verloren omdat de ander beter was..dan heb je er ook meer vrede mee.
Ook opvallend dat ik met mijn Netherbelgians (deze dus: http://puu.sh/HVlZ) vaak complimenten krijg over het team en als ik met mijn team met TOTY Zlatan speel maken ze me alleen maar uit voor no life, hacker, cheater en weetikveelwat terwijl de teams net zo duur zijn volgens mij
Wat heb je moeten verkopen om die Van Persie te kopen?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:29 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Rendeert Huntelaar goed met Robben en Hazard daar?
quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:22 schreef Tim86 het volgende:
Hunter heeft zijn draai ook wel gevonden
[ afbeelding ]
TOTY Hulk, SIF Ramires en IF Santana. Heb nu nog 130k though.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat heb je moeten verkopen om die Van Persie te kopen?Echt te ziek.
Not badquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
[..]
TOTY Hulk, SIF Ramires en IF Santana. Heb nu nog 130k though.
Jij bent toch 15?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:32 schreef marcie216 het volgende:
even een vraagje trouwens :
Doen hier meer mensen met dumbels de : Dumbells biceps curl?
Zoja met hoeveel gewicht per arm?
Totaal geen last van, maar ik ben dan ook van de "handicap is bullshit" groep.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
2 bazenteams. Geen last van non stop handicap?
Handicap is alleen voor mensen die slecht zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
2 bazenteams. Geen last van non stop handicap?
10 Kilo per armquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:32 schreef marcie216 het volgende:
even een vraagje trouwens :
Doen hier meer mensen met dumbels de : Dumbells biceps curl?
Zoja met hoeveel gewicht per arm?
ja?quote:
130Kquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
[..]
TOTY Hulk, SIF Ramires en IF Santana. Heb nu nog 130k though.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Handicap is alleen voor mensen die slecht zijn.
Ben ik met jullie eens!quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Totaal geen last van, maar ik ben dan ook van de "handicap is bullshit" groep.
Oke dankje.quote:
Dat is iedere week andersquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:34 schreef detennismaster het volgende:
[..]
130K
2 zieke teams
Belgie
2 budgetgoldteams
2 silverteams
2 bronzeteams
Wat is je favoriet?
Serieus?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Volgens mij is het dan helemaal niet goed om zwaar te trainen en heeft het ook minder effect.
Hazard heeft een gruwelijk linkerbeen en ik werk ook veel met steekballen door het centrum en dan is Huntelaar erg goed omdat hij een lekkere versnelling heeft en een dodelijk schot. Hij heeft ook een rebound abonnement..staat altijd op de goede plekquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Not bad![]()
Lijkt me niet ideaal, maar werkt kennelijk voor je
Teveel trainen (bodybuilding) op jongen leeftijd is niet goed voor je groei.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:36 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Serieus?
Ik over 1,5 maand ben ik 16. maar waar zou het niet goed voor zijn dan?
en zwaar doe ik niet. Ik doe per arm 5,5 KG en ik doe dan 10 x 3 setjes op een dag. Dag rust, en dan weer 10x3
Je maakt scheurtjes in je spieren als je traint, deze herstellen en daardoor krijg je meer spieren. Als je nog in de groei bent kost dat al genoeg energie. Maar ben verder geen expert ofzoquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:36 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Serieus?
Ik over 1,5 maand ben ik 16. maar waar zou het niet goed voor zijn dan?
en zwaar doe ik niet. Ik doe per arm 5,5 KG en ik doe dan 10 x 3 setjes op een dag. Dag rust, en dan weer 10x3
Vanwege die dubbele link kan je met de rest eigenlijk doen wat je wil. Kembo op RM ofzo gok ikquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:36 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil dit team veranderen naar 352:
Keyspelers die moeten blijven staan zijn KabirCasta en Mangala. Wie helpt mij?
quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:37 schreef marcie216 het volgende:
oh, maar zou dit te veel zijn? lijkt me niet toch. 1 dag spieren trainen, 1 dag groei?
Hij is rechtsbenig tochquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hazard heeft een gruwelijk linkerbeen en ik werk ook veel met steekballen door het centrum en dan is Huntelaar erg goed omdat hij een lekkere versnelling heeft en een dodelijk schot. Hij heeft ook een rebound abonnement..staat altijd op de goede plek
Is het ook niet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:39 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb ook vaak gehoord dat teveel trainen als je zelf nog in de groei bent helemaal niet goed is, maar dat kan je beter in een ander subforum navragen.
Klopt, maar erg goede weak foot. En RvP op RCM is zwaar zonde eigenlijk, maar hij doet het daar perfect en zijn long shots zijn te ziek voor woordenquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij is rechtsbenig toch![]()
Mooi team in ieder gevalWel duidelijk coins te veel als je TOTY Van Persie op RCM gaat zetten
Ben hem uberhaupt nog nooit tegengekomen, laat staan op zo'n positie.
Dit soort volk mag echt een nekschot krijgenquote:
Wat ben je toch goed Rijst.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:41 schreef Rijst het volgende:
Met mn nonrare team een standaard PL team met Luiz en Agbonlahore afgemaakt
Dat is mijn volk.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dit soort volk mag echt een nekschot krijgen
niet goed dus?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Anders zie je er binnenkort zo uit mijn zoon.
Dat zijn van die nepgangstersquote:
Gewoon wachten tot je 18 bent ofzo.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:43 schreef marcie216 het volgende:
[..]
niet goed dus?
ik doe sowieso al 1x krachttraining op de fitness waar ik lid van ben. 1x per week is niet erg toch?
en opdrukken is dan zeker ook slecht?
Als je af en toe wat doet zal dat best kunnen zolang je maar niet verwacht dat je meteen resultaat zult hebben. Je moet het doen omdat je energie kwijt wil/even wil sporten niet omdat je spieren wil.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:43 schreef marcie216 het volgende:
[..]
niet goed dus?
ik doe sowieso al 1x krachttraining op de fitness waar ik lid van ben. 1x per week is niet erg toch?
Iedereen heeft armen, zelfs een Baby.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot je 18 bent ofzo.
Ik doe zelf helemaal niks aan sport of workouts, en ik heb ook gewoon armen
quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:44 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Iedereen heeft armen, zelfs een Baby.
You don't say.....quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:44 schreef marcie216 het volgende:
[..]
wachten tot je 18e slaat dan ook nergens op want je groeit tot je 21e
Je neemt het allemaal weer te serieus man, geen discussie mee te voerenquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:44 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee.. Ik was al lang uitgegroeid toen ik 17 wasquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:44 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Natuurlijk wil ik spieren. Niet overhaast en niet te veel , maar wel een beetje. Kan opdrukken wel, elke dag 30 keer?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je af en toe wat doet zal dat best kunnen zolang je maar niet verwacht dat je meteen resultaat zult hebben. Je moet het doen omdat je energie kwijt wil/even wil sporten niet omdat je spieren wil.
Ik dacht dat je ging trainen om armen te krijgen?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:45 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Natuurlijk wil ik spieren. Niet overhaast en niet te veel , maar wel een beetje. Kan opdrukken wel, elke dag 30 keer?
ja precies... YOLOquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:44 schreef marcie216 het volgende:
[..]
dat verschilt per persoon, sommige groeien nog een paar centimeter op 21 jarige leeftijdquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:45 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nee.. Ik was al lang uitgegroeid toen ik 17 was
Het komt er allemaal op neer dat hij aandacht van meisjes wil, als je dit nog niet doorhebt..quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ging trainen om armen te krijgen?
Iedereen heeft spieren, zelfs een baby.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:45 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Natuurlijk wil ik spieren. Niet overhaast en niet te veel , maar wel een beetje. Kan opdrukken wel, elke dag 30 keer?
Haha, maar als je te gespierd bent fist het niet meer zo lekker. Dus dat is ook niks.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het komt er allemaal op neer dat hij aandacht van meisjes wil, als je dit nog niet doorhebt..
quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Iedereen heeft spieren, zelfs een baby.
Ik ben trouwens net zo lang als toen ik 16 was.
Dat is dus echt bullshit vriend?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het komt er allemaal op neer dat hij aandacht van meisjes wil, als je dit nog niet doorhebt..
Waarom zodat je in de march of madness paar tikkies kan uitdelen?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:47 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat is dus echt bullshit vriend?
Ik wil gewoon sterk worden/zijn.
Nou 'vriend', sterk zijn heeft niets met gewichten te maken.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:47 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat is dus echt bullshit vriend?
Ik wil gewoon sterk worden/zijn.
1 Dag rust is erg weinig Marcie, als je het doet pak dan 2, liever 3 dagen rust, en doe in de rustperiode eventueel andere spiergroepen. En zoals anderen zeggen: niet te zwaar. Let vooral ook heel goed op je voeding als je resultaat wilt. Meeste mensen focussen zich op de sportschool, maar in de keuken haal je 50% van je resultaat.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:43 schreef marcie216 het volgende:
[..]
niet goed dus?
Nee dat zijn PSV supporters, die verdienen geen tikkies.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waarom zodat je in de march of madness paar tikkies kan uitdelen?
Da's net zoals meiden die hun 'buikje' eraf willen trainen, maar 's avonds 2 zakken chips wegbunkerenquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
1 Dag rust is erg weinig Marcie, als je het doet pak dan 2, liever 3 dagen rust, en doe in de rustperiode eventueel andere spiergroepen. En zoals anderen zeggen: niet te zwaar. Let vooral ook heel goed op je voeding als je resultaat wilt. Meeste mensen focussen zich op de sportschool, maar in de keuken haal je 50% van je resultaat.
Tjoh, je wilt dus workouts gaan doen om te gaan vechtenquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:49 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee dat zijn PSV supporters, die verdienen geen tikkies.
Stel je voor, een van je vrienden heeft ruzie op stap, en ze slaan hem, dan moet je toch helpen. En voordat je zelf helemaal in elkaar geslagen wilt worden, moet je natuurlijk ook wat hebben uitgedeeld![]()
Oke dit is slecht voorbeeld maar oke.
Op de fiets, hi ha ho.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:49 schreef StijnDa het volgende:
Tour updateje, waar zit Laurens? Ik heb niet opgelet
Klopt, dat is techniek.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nou 'vriend', sterk zijn heeft niets met gewichten te maken.
Worden vaak genoeg bodybuilders in elkaar geslagen door iemand die veel minder gespierd is
quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vanwege die dubbele link kan je met de rest eigenlijk doen wat je wil. Kembo op RM ofzo gok ik
Tja,of moeders die blijkt te bakken met croma, of 4 boterhammen met kaas, waarvan de meesten niet weten dat dat vreselijk veel verzadigd vet blijkt te zijn. Dat zijn dikmakers die niet iedereen bekend is.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Da's net zoals meiden die hun 'buikje' eraf willen trainen, maar 's avonds 2 zakken chips wegbunkeren
Ga je wel eens opstap op stratum? Waar kom je dan zoal? Ik gok de Sands als ik alles zo heb gelezenquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:49 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee dat zijn PSV supporters, die verdienen geen tikkies.
Stel je voor, een van je vrienden heeft ruzie op stap, en ze slaan hem, dan moet je toch helpen. En voordat je zelf helemaal in elkaar geslagen wilt worden, moet je natuurlijk ook wat hebben uitgedeeld![]()
Oke dit is slecht voorbeeld maar oke.
Jammer...quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Op de fiets, hi ha ho.
Nee gelost bij de voorsten, maar weet niet of hij nou nog voor WIggans rijdt of niet.
E: Rijdt tussen de kop en Wiggans denk ik.
Dankje heer toefjes!quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
1 Dag rust is erg weinig Marcie, als je het doet pak dan 2, liever 3 dagen rust, en doe in de rustperiode eventueel andere spiergroepen. En zoals anderen zeggen: niet te zwaar. Let vooral ook heel goed op je voeding als je resultaat wilt. Meeste mensen focussen zich op de sportschool, maar in de keuken haal je 50% van je resultaat.
Je moet gewoon naar de sportschool gaan omdat je het leuk vind.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:50 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Klopt, dat is techniek.
Maar ik heb 6 jaar aan judo (:')) gedaan. maar meestal zijn de mensen met spieren toch wel sterker dan van die botjes. of ze moeten lang aan boksen oid hebben gedaan
Hij is 15 --> Kinderdiscoquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ga je wel eens opstap op stratum? Waar kom je dan zoal? Ik gok de Sands als ik alles zo heb gelezen
Zoals ik al zei : Dat is een slecht voorbeeld.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tjoh, je wilt dus workouts gaan doen om te gaan vechten
Ga het anders eens in het bodybuilder/workout topic of iets dergelijks vragenquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:51 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dankje heer toefjes!
Geldt dit ook voor opdrukken(de rust pakken?).
En gewoon gezond eten bedoel je met in de keuken? Elke dag 1 of 2 stukken fruit.
Iets met Brazilianen ofzo?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar ik wil denk ik iets anders dan Nederlanders. Mangala heeft hier ook 7 chem.
We sturen jullie (inclusief mezelf) ook niet naar het TDF topicquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ga het anders eens in het bodybuilder/workout topic of iets dergelijks vragenDaar weten ze het vast beter.
Ik ga nog nergens op stap. 15 kom je niet vaak binnen. ofja met Carnaval ja. toen was ik in Miller en Sands jaquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ga je wel eens opstap op stratum? Waar kom je dan zoal? Ik gok de Sands als ik alles zo heb gelezen
Denk niet dat die op stap gaat op Stratumseind.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is hetzelfde. Maar hij ontwijkt de vraag dus zegt al genoeg.
Misschien op Habbo hotel, ik weet niet of er daar gevochten wordt?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wij willen dan ook gewoon wat lullen, geen adviesquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
We sturen jullie (inclusief mezelf) ook niet naar het TDF topic
Ik heb zovaak opstootjes om me heen, ik kan ook gewoon ingrijpen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:52 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei : Dat is een slecht voorbeeld.
het gaat om veel dingen.
1. uiterlijk
2. Je bent sterk.
3. je kan ingrijpen wanneer er iets gebeurdt
Etc etc
quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wij willen dan ook gewoon wat lullen, geen advies
Ik wil wel weten hoe ik de Tour moet winnenquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wij willen dan ook gewoon wat lullen, geen advies
Ik wist het!! NAILED IT!quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:53 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik ga nog nergens op stap. 15 kom je niet vaak binnen. ofja met Carnaval ja. toen was ik in Miller en Sands ja
Doe ik toch ook nietquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je moet gewoon naar de sportschool gaan omdat je het leuk vind.
Naar de sportschool gaan om vervolgens mensen in elkaar te slaan is niet echt de bedoeling denk ik
ik ontwijk niks, ik was antwoord aan het geven op een andere vraagquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
#druklevenquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:54 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ik ontwijk niks, ik was antwoord aan het geven op een andere vraag
We stoppen de discussie wel, lijkt me het bestequote:Op donderdag 12 juli 2012 16:54 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Doe ik toch ook niet
Ik ga ook naar de sportschool omdat het leuk is, en er zitten wel wat mooie meisjes. En als die voor jou op de crosstrainer zitten is het mooi, zit jij er voor sloof je je automatisch extra uit
Ja? Worden de oma's en milfjes een beetje nat van jequote:Op donderdag 12 juli 2012 16:54 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Doe ik toch ook niet
Ik ga ook naar de sportschool omdat het leuk is, en er zitten wel wat mooie meisjes. En als die voor jou op de crosstrainer zitten is het mooi, zit jij er voor sloof je je automatisch extra uit
haha dit dusquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:54 schreef Tim86 het volgende:
Ik win al mijn fitties met argumenten [ afbeelding ]
En hoe groot?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb zovaak opstootjes om me heen, ik kan ook gewoon ingrijpen.
Ik ben 60 kilo en niet supergespierd.
Meeste mensen die het serieus aanpakken doen elke dag 3 spiergroepen, bijvoorbeeld: (hou me ten goede, er zit logica in de spiergroepen per dag, maar die weet ik niet meer preciesquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:51 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dankje heer toefjes!
Geldt dit ook voor opdrukken(de rust pakken?).
En gewoon gezond eten bedoel je met in de keuken? Elke dag 1 of 2 stukken fruit.
Ik ook, onder het genot van een biertje kan hij mijn argumenten aanhoren en die weerleggen. Als we er dan nog niet uitkomen haal ik een derde man erbij die mag beslissen. Als het dan niet lukt haal ik oom,neef,opa,vader,zusje,mama,oma,achteroom erbij om Hassan alsnog paar tikkies te verkopen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:54 schreef Tim86 het volgende:
Ik win al mijn fitties met argumenten [ afbeelding ]
?quote:
Ja is goedquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
We stoppen de discussie wel, lijkt me het beste
Dat ik wist dat je naar de Sands ging, omdat jij precies in het profiel mensen past dat daar komt.quote:
Dat weet ik niet, ik wel van hunquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja? Worden de oma's en milfjes een beetje nat van je
Oh ik moet stoppen van GJE, anders gaat hij me tikken.
Cuz you very asianquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:56 schreef Rijst het volgende:
Ik ben de afgelopen 10 jaar niet gegroeid.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:56 schreef Rijst het volgende:
Ik ben de afgelopen 10 jaar niet gegroeid.
pfoee, dat is wel veel.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Meeste mensen die het serieus aanpakken doen elke dag 3 spiergroepen, bijvoorbeeld: (hou me ten goede, er zit logica in de spiergroepen per dag, maar die weet ik niet meer precies)
Maandag: Rug/Benen/Schouders
Dinsdag: Buik/Borst Armen
Woensdag: Rust of een beetje cardio
Donderdag: Zie maandag
Vrijdag: Zie dinsdag
Zaterdag: Zie woensdag
Zondag: rust
Eten zijn best leuke regeltjes voor. Zo is 6 keer per dag een eetmoment beter dan 3 keer per dag, moet je maar eens uit gaan zoeken wat de ideale balans is tussen eiwitten/koolhydraten en vetten, hoeveel kalorieen je per dag moet hebben om te groeien, of om juist te drogen.
Maar zou het nog niet te serieus aanpakken op je leeftijd hoor, lekker gaan voetballen ofzo
Nee, maar ik wil niet verder erop doorgaanquote:
M'n sixpack is gewoon verlegenquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:57 schreef Thorb het volgende:
GJE IS VIES DIK #jackvangelderjohanderksenengenee
Ja, maar die zijn dik meestalquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:58 schreef Kamikazie het volgende:
De uitsmijter is toch altijd sterker.
Schet het profiel eens dan?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat ik wist dat je naar de Sands ging, omdat jij precies in het profiel mensen past dat daar komt.
Ligt wat was op mijn wasbordje ...quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
M'n sixpack is gewoon verlegen
Klopt, maar veel fitties beginnen na het stappen in een eettentquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:58 schreef Kamikazie het volgende:
De uitsmijter is toch altijd sterker.
Waar haal jij al die levenslessen vandaan manquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:59 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Klopt, maar veel fitties beginnen na het stappen in een eettent
Je ging toch nooit stappen?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:59 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dom, jong, lopen met de march of madness mee, zingen liedjes van psv in de kroeg, drinken als mietjes, doen stoer, helpen hun matties altijd in fitties, 'hosselen die bitches' elke zaterdagavond, om 3 uur naar huis moeten van het stappen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:59 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Schet het profiel eens dan?
Het komt ook omdat de enige kroeg is waar je op 16 jarige leeftijd binnen komt.
BTW Ga nooit naar de ...kangeroe
Nog nooit in een fittie gezeten op Stratumseind, en toch al al vaak geweest. Ook nooit in eettent ernaquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:59 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik heb neven/nichten en mijn zus die het 1 week geleden nog mee had gemaaktquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waar haal jij al die levenslessen vandaan man
Ik ben een keer een eettent uitgezet, omdat ik op de toonbank ging stiften.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nog nooit in een fittie gezeten op Stratumseind, en toch al al vaak geweest. Ook nooit in eettent erna
Dom : Neequote:Op donderdag 12 juli 2012 17:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dom, jong, lopen met de march of madness mee, zingen liedjes van psv in de kroeg, drinken als mietjes, doen stoer, helpen hun matties altijd in fitties, 'hosselen die bitches' elke zaterdagavond, om 3 uur naar huis moeten van het stappen.
Stiften, met een stift of met een pak kaarten?quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ben een keer een eettent uitgezet, omdat ik op de toonbank ging stiften.
Zon glazen ding, dus ze waren bang dat ik er doorheen zou stiften.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:02 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Stiften, met een stift of met een pak kaarten?
GMTA!quote:
Niet doorvertellenquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:04 schreef TBakkert het volgende:
nu snap ik waarom dit topic zo storm loopt.
dit is gewoon ONZ 2.0
Ja, net een bruine kroeg op zijn tijdquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:04 schreef TBakkert het volgende:
dit is gewoon ONZ 2.0
#JBGSquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:05 schreef vandermar het volgende:
Team met Ronaldo gaat de deur uit. Het werkt voor geen meter, tegenstanders containen als een malle
Ik ga nu iets met SIF Reus in de spits maken. Wel weer 3-5-2 uiteraard!
Met een klein tintje FUTquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:04 schreef TBakkert het volgende:
dit is gewoon het beste VBL-topic ooit
3-5-2quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:05 schreef vandermar het volgende:
Team met Ronaldo gaat de deur uit. Het werkt voor geen meter, tegenstanders containen als een malle
Ik ga nu iets met SIF Reus in de spits maken. Wel weer 3-5-2 uiteraard!
Dat valt wel mee, met mijn mindere BPL team win ik wel vrijwel alles.quote:
Beste edit ooitquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:04 schreef TBakkert het volgende:
dit is gewoon het beste VBL-topic ooit
houden zoquote:
Evra - Vidic - Andere?quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
3-5-2
speel ik altijd met Manchester United want ze hebben maar 3 goede verdedigers
Hoe vul je de rest van je team dan in? Zeg me alsjeblieft dat je Berbatov erin hebt staan? Dat is zon eindbaas in h2h.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
3-5-2
speel ik altijd met Manchester United want ze hebben maar 3 goede verdedigers
en het is niet eens in VBLquote:
Ferdinand. hij is niet zo snel, maar hij kan tenminste nog een beetje verdedigen.quote:
plas in zijn kontquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wtf
Volgens mij staat de buurman te blowen onder m'n raam!
Vraag of je mee mag doen, word je een eckte baas van.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wtf
Volgens mij staat de buurman te blowen onder m'n raam!
Toefjes met budgetspelers, dat ik dat nog mee mag maken.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:08 schreef Toefjes het volgende:
Falcao verkoopt nog steeds niet, zelfs niet voor 349K. Als ik m niet verkoop vul ik de rest van het team wel met budgetspelers
ONZquote:
16 jaar, dan pas ga ik aan de blowquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vraag of je mee mag doen, word je een eckte baas van.
Ik ook, op mijn verjaardag werd ik uitgelachen omdat ik nooit ergens anders posten dan hierquote:
Blowen word niet minder slecht als je oud bent hequote:Op donderdag 12 juli 2012 17:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
ONZ
[..]
16 jaar, dan pas ga ik aan de blow
Hij zal er hooguit een stuk rustiger van worden, wat weer leuk is voor onsquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vraag of je mee mag doen, word je een eckte baas van.
standaardreactie in ONZ en KLB is datquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
ONZ
[..]
16 jaar, dan pas ga ik aan de blow
Sssttt. Dat zouden we hem niet vertellen!quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij zal er hooguit een stuk rustiger van worden, wat weer leuk is voor ons
quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ook, op mijn verjaardag werd ik uitgelachen omdat ik nooit ergens anders posten dan hier
FOK! kan hard zijn.
Haha, dat was geweldig:quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ook, op mijn verjaardag werd ik uitgelachen omdat ik nooit ergens anders posten dan hier
FOK! kan hard zijn.
Dat lief dagboek ... zijn we hier wel voorbij.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
standaardreactie in ONZ en KLB is dat
of; lief dagboek....
quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Busted. Jouw eerste topics
mooizoquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat lief dagboek ... zijn we hier wel voorbij.
Dat gaf mij een heel ongemakkelijk en onwelkom gevoel. Een eigen verjaardag topic hebben was wel weer goed voor mijn penis toen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, dat was geweldig:
"Zijn post history" x 100
Mijn verjaardagstopic had 4 postsquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat gaf mij een heel ongemakkelijk en onwelkom gevoel. Een eigen verjaardag topic hebben was wel weer goed voor mijn penis toen.
quote:
sorry, nog overheen gelezenquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoe vul je de rest van je team dan in? Zeg me alsjeblieft dat je Berbatov erin hebt staan? Dat is zon eindbaas in h2h.
Goede opstelling, alleen valencia en park vind ik beetje raar. Zou daar carrick en fletcher neerzetten. Scholes is inderdaad een baas.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
sorry, nog overheen gelezen
ja ik doe dan meestal:
-------------Lindegaard----------
Ferdinand - Vidic - Evra-----
-----------Park - Valencia-----
Nani ---------------------Young
-------------Scholes--------------
-------Rooney---Berbatov-----
die Scholes kan verdomd hard schieten. (ook in het echt) hij is alleen wel wat langzamer, maar diepe ballen geef je toch niet op hem
Ja, wij moesten het gewoon doen met vriendelijke felicitaties in dit forum. Misschien dat jouw verjaardagstopic heeft afgeschrikt voor de rest. Er is wel 1 foto in dat topic die ik op mijn werk als achtergrond heb, en zowel mij als mijn collega's tot de dag van vandaag fascineert :quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat gaf mij een heel ongemakkelijk en onwelkom gevoel. Een eigen verjaardag topic hebben was wel weer goed voor mijn penis toen.
klopt, zijn ook niet zo heel geweldig en hun Algemeen gaat echt naar beneden.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Goede opstelling, alleen valencia en park vind ik beetje raar. Zou daar carrick en fletcher neerzetten. Scholes is inderdaad een baas.
Wil je geen foto's van mijn 3 zussen posten? Bij voorbaat dank.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, wij moesten het gewoon doen met vriendelijke felicitaties in dit forum. Misschien dat jouw verjaardagstopic heeft afgeschrikt voor de rest. Er is wel 1 foto in dat topic die ik op mijn werk als achtergrond heb, en zowel mij als mijn collega's tot de dag van vandaag fascineert :
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wil je geen foto's van mijn 3 zussen posten? Bij voorbaat dank.
geile foto zeg![]()
Ik zal zo de lapo pakken en hem erin gooienquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op pagina 3 in jouw topic. Is de beste foto die ik op Fok! heb gezien. Leuk voor de OP wellicht?
deze?quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op pagina 3 in jouw topic. Is de beste foto die ik op Fok! heb gezien. Leuk voor de OP wellicht?
Nice!quote:
lol, dubbelpostquote:
maar ik mag da nietquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Maar Toefjes plaatste de foto waar hij het over had net nog.
Wat een haatreactie op mij weerquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geweldig man, ga maar weer terug naar je zolderkamertje.
Ik neem het voor je op mi mang!quote:
Met de nadruk op deze:quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bedoel je niet deze?
[ afbeelding ]
Torres op CAM?quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
http://futhead.com/12/squad/1406517
Gaat dit werken?
Eventueel nog verbeteringen?
120k maximaal
quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik neem het voor je op mi mang!
Ik vind dat gezichtje van die blonde ook wel leuk.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met de nadruk op deze:
[ afbeelding ]
vervang die Lukaku door Seydou Doumbia van CSKA Moskouquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
http://futhead.com/12/squad/1406517
Gaat dit werken?
Eventueel nog verbeteringen?
120k maximaal
Die krijgt geen 9 chem. Maar ik zou Torres in de spits zetten en iemand anders op CAM.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
vervang die Lukaku door Seydou Doumbia van CSKA Moskou
We hebben er een pacehoer bijquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Haha, zo zitten we op de zaak ook. Over de zaadvragende oogjes van blonde, de knappe brunette met borsten en die 3e die er zo vaag op staat dat daar ook de nodige fantasieen over zijn. Dit is gewoon de meest complete, beste foto ooit gemaaktquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vind dat gezichtje van die blonde ook wel leuk.
Zon beetje schuldig stout.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
niet alleen daarvoor, maar die gast kan zulke goeie boogballetjes en afstandschotenquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
We hebben er een pacehoer bij
Ik zou Modric/ IF/SIF Ramires CAM doen als je graag Chelsea spelers wil. Dan Hulk RM en Luiz LCB. Als je dat wil kunnen we de rest nog opvullen
Ja, ik heb hem eerder gehad. Hoezo?quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
niet alleen daarvoor, maar die gast kan zulke goeie boogballetjes en afstandschoten
Issie goed?quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem eerder gehad. Hoezo?
maar hij is wel low-budget voor hoe goed ie isquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]![]()
De passing van Doumbia is om te huilen. Alles aan hem eigenlijk.
Ja precies. Topfoto. Ik zit klaar voor de lapo hunt om hem in de OP te zetten.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, zo zitten we op de zaak ook. Over de zaadvragende oogjes van blonde, de knappe brunette met borsten en die 3e die er zo vaag op staat dat daar ook de nodige fantasieen over zijn. Dit is gewoon de meest complete, beste foto ooit gemaakt
Bij FUT kijken we ook nog naar de chemistry en dan zou er een Ivoriaan/CSKA op CAM moeten.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar hij is wel low-budget voor hoe goed ie is
Dat is lukaku ook. Maar ik zou balotelli in de spits doen wat dat is een eindbaas. Zowel in FUT/FIFA als in de echte wereld.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar hij is wel low-budget voor hoe goed ie is
Ja! Ik vind van welquote:
Mooi zo. Mijn lapo's worden altijd gejatquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja precies. Topfoto. Ik zit klaar voor de lapo hunt om hem in de OP te zetten.
Ze hebben allebei geen high def workratesquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja! Ik vind van welJe kan hem vergelijken met Hummels alleen vind ik Badstuber beter, hij is wel stukje duurder!
ik had gister 2 keer achter elkaar een lapo in nachtbaggerquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mooi zo. Mijn lapo's worden altijd gejat
Jij bent volgens mij een echte kwaliteitsuser.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik had gister 2 keer achter elkaar een lapo in nachtbagger
nou.. nou.. te veel eerquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij een echte kwaliteitsuser.
Creatiefquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:34 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Maak deze GJE. 80K ofzo
Ja want dat is ecth wat GJE wilquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:34 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Maak deze GJE. 80K ofzo
als je toch een paar van die spelers uit Ecuador hebt, doe dan ook Valencia van Unitedquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:34 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Maak deze GJE. 80K ofzo
Ga jij maar weer naar nachtbagger mongooltjequote:Op donderdag 12 juli 2012 17:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
als je toch een paar van die spelers uit Ecuador hebt, doe dan ook Valencia van United
Je mist nog wat essentiële kennis om mee te praten in dit topic.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
als je toch een paar van die spelers uit Ecuador hebt, doe dan ook Valencia van United
ik ga fappenquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is lukaku ook. Maar ik zou balotelli in de spits doen wat dat is een eindbaas. Zowel in FUT/FIFA als in de echte wereld.
[ afbeelding ]
Beetje aardiger mag ook wel man.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:38 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ga jij maar weer naar nachtbagger mongooltje
Gekkie.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Doe normaal manquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:38 schreef detennismaster het volgende:
[..]
spijt me heel erg, maar ik zie niet in waarom ik een mongooltje ben, aangezien ik niet aan 1 dezer kenmerken voldoe:quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:38 schreef detennismaster het volgende:
[..]
huh?quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:38 schreef detennismaster het volgende:
[..]
het zit 'm weer inde chemistry of niet?quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je mist nog wat essentiële kennis om mee te praten in dit topic.
Onder andere.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
het zit 'm weer inde chemistry of niet?
Soort vanquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
het zit 'm weer inde chemistry of niet?
mmh. ga ik toch maar eens een keer goed bestuderenquote:
KUT!quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Soort van![]()
De andere spelers zijn Colombianen, dus die matchen niet met Valencia uit Ecuador.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Nice. Wie is die LM?quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:13 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is ook wel vet alleen gebruik Yobo, Ogude en Utaka al in een ander team.
Wiggans ging zowaar zelf, dat Froome het niet kon valt me wel tegenquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:43 schreef StijnDa het volgende:
Nibali en VDBHopen dat ze voorop blijven.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:44 schreef TBakkert het volgende:
is Toefjes trouwens fan van AZ? (zijn UI..)
quote:
Hij kon er geen een lossen, dan schiet het niet op...quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wiggans ging zowaar zelf, dat Froome het niet kon valt me wel tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |