SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TussensprintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste KM: zie Col de La Toussuire
Laten we het bij de feiten houdenquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:00 schreef ajacied4lf het volgende:
![]()
Gesink het ravijn ingereden.
Bron: Radio 1.
Dat van Gesink is onzinquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:04 schreef Eenskijken het volgende:
LOL kruiswijk en gesink dus gevallen?falers
Herbert heeft stiekum zout in de koffie van michael gedaan, vertelde hij aan maarten.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:04 schreef Paxcon het volgende:
Wie de fuck was daar net aan het fluisteren?
Dat is dan ook gewoon peloton vulling. En zonder kopmannen zijn zulke renners dus helemaal niks waard.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:04 schreef debeterebob het volgende:
En renners als De Kort, Curvers en zo niet eens gezien.
Was oorspronkelijk geen rare gedachte natuurlijk.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:05 schreef Boezeidekoe het volgende:
Het ontgaat Herbert volledig dat Liquigas een plan opzet om Nibali straks te helpen in de afdaling van de volgende berg, ipv daarvan denkt ie maar dat Sagan gaat stijden om een paar puntjes bij de tussensprint.
En straks heel verwonderd reageren jaquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:05 schreef Boezeidekoe het volgende:
Het ontgaat Herbert volledig dat Liquigas een plan opzet om Nibali straks te helpen in de afdaling van de volgende berg, ipv daarvan denkt ie maar dat Sagan gaat stijden om een paar puntjes bij de tussensprint.
Jaquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:05 schreef 1-0-8 het volgende:
Kruijswijk gevallen? Hoorde ik dat nou goed?
Hoogerland, etappe 14 (of 16)quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Heeft iemand een lijstje met etappes die de Nederlandse renners hebben uitgekozen om aan te vallen?
Omgevallen waarschijnlijk. Hij kreeg het voor elkaar in een afdaling stil te staan.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:05 schreef 1-0-8 het volgende:
Kruijswijk gevallen? Hoorde ik dat nou goed?
Uiteraard, zo quasi verbaasd en verwonderd zoals alleen zij kunnen reagerenquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:06 schreef SportmanNR1 het volgende:
[..]
En straks heel verwonderd reageren ja
Jep, daarom zijn het ook heldenquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:07 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Uiteraard, zo quasi verbaasd en verwonderd zoals alleen zij kunnen reageren
Nja ga dan mee in een ontsnapping op het vlakke of zo.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:05 schreef SportmanNR1 het volgende:
[..]
Dat is dan ook gewoon peloton vulling. En zonder kopmannen zijn zulke renners dus helemaal niks waard.
Hehe. 2323 pechgeval.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:08 schreef 1-0-8 het volgende:
Ok, inderdaad gevallen dus. Je verwacht het niet he...
Die etappe van afgelopen vrijdag toch?quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Heeft iemand een lijstje met etappes die de Nederlandse renners hebben uitgekozen om aan te vallen?
Dit. Herbert had gelijk.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Sagan lijkt het gewoon te laten lopen nu, dus veel mikpunt voor Nibali was daar toch niet bij.
Zonder benen kan je ook de olympische spelen halenquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:09 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Alle Nederlandse renners fietsen met één been. We gaan het vast goed doen op de Paralympics.
mwoah, zeker niet met het geluid aan iig. Ik vind Nibali wel geefbaar.quote:
201quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:11 schreef RemcoW23 het volgende:
Welk nummer is Eurosport bij UPC?
Ik heb Danny nog nooit commentaar horen geven
Ook niet, er rijden pakweg 20 man voor. Maar waarvoor hij het dat wel deed weet ik ook niet. Nibali rijd nu achter het peloton, zal wel wat gebeurd zijn waarom het plan niet doorging.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:09 schreef GotenSSJ het volgende:
Zo, voor alle Herbert haters: Sagan ging dus wel voor de puntjes.
Overdreven. Gewoon geen lekkere tour. Nederlanders waar je een klassement van mocht verwachten (Gesink, Mollema, Poels, Kruijswijk) zijn allemaal wat overkomen... Ja dan valt het al snel tegen. Echte printers hebben we niet echt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:10 schreef 1-0-8 het volgende:
Zoals Danny Nelissen al zei net: het begint zo een zwarte dag voor het Nederlandse wielrennen te worden.
Wat vind je van Gertje?quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:11 schreef alors het volgende:
[..]
mwoah, zeker niet met het geluid aan iig. Ik vind Nibali wel geefbaar.
Nee, hij heeft zelden gelijk, maar deze keer klopte het wat Herbert zei.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:12 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ook niet, er rijden pakweg 20 man voor. Maar waarvoor hij het dat wel deed weet ik ook niet. Nibali rijd nu achter het peloton, zal wel wat gebeurd zijn waarom het plan niet doorging.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:04 schreef Littlerabbit het volgende:
van Hummel wint gewoon in Parijs hoorquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen NL etappezege deze tour dus.
Kenny gaat in Parijs winnenquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van Hummel op de Champsquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
twitter:GioLippens twitterde op donderdag 12-07-2012 om 15:13:00Ten Dam, Weening en Hoogerland in achtervolging op kopgroep, verschil nog maar 30 seconden reageer retweet
Tom Boonen of Fabian Cancellaraquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:11 schreef alors het volgende:
[..]
mwoah, zeker niet met het geluid aan iig. Ik vind Nibali wel geefbaar.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:13 schreef SportmanNR1 het volgende:
[..]
van Hummel wint gewoon in Parijs hoor
quote:
GMTA hierbovenquote:
Ergerlijk inderdaad en qua feiten en kennis net zo waardeloos.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:13 schreef RemcoW23 het volgende:
Oh ik vind hem geen fijne commentaarstem hebben eigenlijk, of tis gewoon wennen?
Dramaqueenquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:14 schreef Trebo het volgende:
Is er een land nog slechter in fietsen dan Nederland?
Gaan we weeeeeer. Ja ze zijn gevallen. Ja dat doet pijn. En?quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Overdreven. Gewoon geen lekkere tour. Nederlanders waar je een klassement van mocht verwachten (Gesink, Mollema, Poels, Kruijswijk) zijn allemaal wat overkomen... Ja dan valt het al snel tegen. Echte printers hebben we niet echt.
Luxemburg, nog geen renner uit dat land iets zien presteren.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:14 schreef Trebo het volgende:
Zit hij alleen? Want het was net ook veel stil, terwijl je met zijn 2en de boel lekker vol kan praten. Wat dat betreft doen D&D het echt niet slecht eigenlijkquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:14 schreef F_JD het volgende:
[..]
Ergerlijk inderdaad en qua feiten en kennis net zo waardeloos.
Neem jezelf niet zo serieus joh.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:14 schreef cap het volgende:
Nogal wat trieste figuren waren hier rond; als de Nederlanders het slecht doen blijven ze zure reacties plaatsen en lachen ze er zelfs om als iemand valt.
Als je ziet hoe gemakkelijk bij veel mensen hier overdreven (ongefundeerd) chauvinisme zich omzet in hoon en wrok dan kan je haast niet anders dan concluderen dat dit vooral voortkomt uit de frustratie die in de betreffende personen zit. Kunnen we niet zwelgen in de trots van het winnen van "onze" jongens dan fikken we ze ook meteen maar af. Maar het treurige is dat juist dit soort mensen in het algemeen de laatsten zijn die in staat zijn om in de spiegel kijken.
Gelukkig zien de rest van de mensen wel dat deze schrijnend zure reacties vooral veel zeggen over de persoon die ze uitkraamt.
Ach ja...quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:15 schreef marcodej het volgende:
Leuk dat ze er straks weer bijzitten, maar de volgende berg pieren ze er net zo hard weer af.
Als jij met 60 kilometer zo valt, zit je drie maanden in de ziektewet man.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:15 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Gaan we weeeeeer. Ja ze zijn gevallen. Ja dat doet pijn. En?
Twijfel, weet niet wie er beter is in vallenquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Luxemburg, nog geen renner uit dat land iets zien presteren.
He Marcodej doe eens wat positiever het is uberhaupt knap dat ze er bijzitten.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:15 schreef marcodej het volgende:
Leuk dat ze er straks weer bijzitten, maar de volgende berg pieren ze er net zo hard weer af.
Goeie troll LRquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze hebben meer Tourwinnaars dan Nederland.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onregelmatig, steile en vlakkere stukken. Erg lang.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vertel eens iets over deze col: Hij is hoog en steil?
quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:16 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Als jij met 60 kilometer zo valt, zit je drie maanden in de ziektewet man.![]()
Waarom verwacht je dan wel van hen dat zo nog eventjes kunnen presteren in de Tour?
Ja. Hij is gruwelijk.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vertel eens iets over deze col: Hij is hoog en steil?
Somalië, maar dat is ook niet gek.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:14 schreef Trebo het volgende:
Dat is toch hele lol van sport man. Als je land/club het goed doet ben je blij, en als het slecht gaat je je heerlijk lopen ergeren en cynisch doen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:14 schreef cap het volgende:
Nogal wat trieste figuren waren hier rond; als de Nederlanders het slecht doen blijven ze zure reacties plaatsen en lachen ze er zelfs om als iemand valt.
Als je ziet hoe gemakkelijk bij veel mensen hier overdreven (ongefundeerd) chauvinisme zich omzet in hoon en wrok dan kan je haast niet anders dan concluderen dat dit vooral voortkomt uit de frustratie die in de betreffende personen zit. Kunnen we niet zwelgen in de trots van het winnen van "onze" jongens dan fikken we ze ook meteen maar af. Maar het treurige is dat juist dit soort mensen in het algemeen de laatsten zijn die in staat zijn om in de spiegel kijken.
Gelukkig zien de rest van de mensen wel dat deze schrijnend zure reacties vooral veel zeggen over de persoon die ze uitkraamt.
4 colletjesquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:17 schreef kapiteintje het volgende:
Welke col rijden we vandaag eigenlijk?
Flikker op man.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:14 schreef cap het volgende:
Zit in het wiel bij Voeckler hij hoopt dit keer voor de finishlijn langs hem te rijden ipv sparen tot aan de finish.quote:
Mijn favoriete col in Frankrijk, boven de Ventoux.quote:
Grappig dat je dit zegt, waar zijn de zwarte fietsers?!quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:16 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Somalië, maar dat is ook niet gek.
Daar hebben ze enkel piraten.
Wat wil je eraan doen dan? Op de brandstapel? guillotine?quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:17 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Flikker op man.
Jarenlange dieptrieste resultaten, en dan nog het gore lef hebben om degene die daar pissed over zijn aan te vallen erop.
Werd gewoon eens tijd dat ze keihard aangepakt zouden worden op hun prestaties.
Dat maakt ze hard, zoals dat in andere landen wel gebeurd.
Maar hier moet alles met de mantel der liefe bedekt worden.
Sterke reactie hoor! Chapeau... Ik neem mezelf niet erg serieus maar bedoelde wat ik schreef wel heel serieus, mocht je dat bedoelen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Neem jezelf niet zo serieus joh.![]()
Beter, toch nog iets geleerd van gister.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit in het wiel bij Voeckler hij hoopt dit keer voor de finishlijn langs hem te rijden ipv sparen tot aan de finish.
Jij kijkt zeker alleen de tour?quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:17 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Flikker op man.
Jarenlange dieptrieste resultaten, en dan nog het gore lef hebben om degene die daar pissed over zijn aan te vallen erop.
Werd gewoon eens tijd dat ze keihard aangepakt zouden worden op hun prestaties.
Dat maakt ze hard, zoals dat in andere landen wel gebeurd.
Maar hier moet alles met de mantel der liefe bedekt worden.
Aan het trainen met de zwarte ijshockeyers.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:18 schreef Trebo het volgende:
[..]
Grappig dat je dit zegt, waar zijn de zwarte fietsers?!
We kunnen het een jaar proberen, toch?quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat wil je eraan doen dan? Op de brandstapel? guillotine?
Enkel 2e in De Panne en Ronde van Belgie, en NK tijdrijden.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Westra heeft na P-N dus helemaal niets laten zien.
Ik vind zijn accent/stem/intonatie ook niet lekker luisteren nee, vandaar dat ik gewoon weer NOS kijkquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:13 schreef RemcoW23 het volgende:
Oh ik vind hem geen fijne commentaarstem hebben eigenlijk, of tis gewoon wennen?
Geen geld voor doping hebben.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:18 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ja en daarmee maak je jezelf verschrikkelijk belachelijk man.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:18 schreef cap het volgende:
[..]
Sterke reactie hoor! Chapeau... Ik neem mezelf niet erg serieus maar bedoelde wat ik schreef wel heel serieus, mocht je dat bedoelen.
Tot op bepaalde hoogte zeker, ik vind ook best dat je wat frustratie mag tonen als je je zo verheugd hebt op de prestaties van je helden. Maar je helden gewoonweg uitlachen of lachen als ze ellende als een val onverkomt vind ik echt treurig. Het is het van voetbalkringen bekende calimero gedrag dat in de omgeving alleen maar leidt tot meewarig het hoofd schudden.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:17 schreef Saysem het volgende:
[..]
Dat is toch hele lol van sport man. Als je land/club het goed doet ben je blij, en als het slecht gaat je je heerlijk lopen ergeren en cynisch doen.
Op WT-niveau bedoel ik. Blijkbaar had hij toen goede pillen...quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Enkel 2e in De Panne en Ronde van Belgie, en NK tijdrijden.
Deze man.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:20 schreef cap het volgende:
[..]
Tot op bepaalde hoogte zeker, ik vind ook best dat je wat frustratie mag tonen als je je zo verheugd hebt op de prestaties van je helden. Maar je helden gewoonweg uitlachen of lachen als ze ellende als een val onverkomt vind ik echt treurig. Het is het van voetbalkringen bekende calimero gedrag dat in de omgeving alleen maar leidt tot meewarig het hoofd schudden.
Europcar heeft hem niet meegenomen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:18 schreef Trebo het volgende:
[..]
Die heet toch Telektochmeniet of zo.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:21 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Europcar heeft hem niet meegenomen.
[ afbeelding ]
twitter:raykerckhoffs twitterde op donderdag 12-07-2012 om 15:10:52Mollema: "ik ben al een paar dagen aan het forceren, zo heeft het geen zin meer. Het is niet anders. Ik kan beter goed herstellen." reageer retweet
twitter:raykerckhoffs twitterde op donderdag 12-07-2012 om 15:18:43Mollema 2: "ik kwam niet meer vooruit. Mijn bovenlichaam, rug en bekken, zitten helemaal vast. Benen waren ook niet goed natuurlijk" reageer retweet
Jij gunt het mensen dat ze hard op hun bek vallen. Goh, sympathiek.quote:
Yohann Gene doet toch ook mee?quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:21 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als iemand kritiek heeft op het Nederlandse wielrennen in het algemeen of Rabo in het bijzonder komt er steevast iemand met de reactie 'je zal wel alleen de Tour kijken'. Over domme non-argumenten gesproken....quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:19 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker alleen de tour?![]()
Genoeg prestaties van Nederlandse wielrenners de laatste jaren.
Teleurstelling is wat anders dan lachen als mensen letterlijk op hun bek gaan en daar mogelijk verwondingen aan over houden.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:17 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Flikker op man.
Die rijdt voor GreenEdge.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die heet toch Telektochmeniet of zo.
Waar heb ik dat gezegd?quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:22 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Jij gunt het mensen dat ze hard op hun bek vallen. Goh, sympathiek.
Teklehaimanot doet mee in Polenquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:18 schreef Trebo het volgende:
[..]
Dat zei hij ook volgens mij in het interview op de rustdag bij de NOS.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:22 schreef RemcoW23 het volgende:
Hoogerland was te verwachten, zag je gisteren al. Max 1e cat. kan ie prima mee, daarom zondag
[ afbeelding ]
nope, Kevin Reza.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat is Reza.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
In jouw ogen wel, in de ogen van veel anderen gelukkig niet. Ik meldde niet voor niets dat in de spiegel klijken voor sommigen erg moeilijk is. De geeikte reactie is dan natuurlijk dat mensen gaan roepen dat je zelf in de spiegel moet kijken. M.a.w. je reactie valt volledig in het calimero gerelateerde verwachtingspatroon. Succes ermee he.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja en daarmee maak je jezelf verschrikkelijk belachelijk man.
Hij heeft het over jarenlange dieptrieste resultaten van Nederlandse wielrenners. Dan heb je naar mijn mening maar weinig meegekregen van de andere wielerwedstrijden dan de TdF.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:22 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Als iemand kritiek heeft op het Nederlandse wielrennen in het algemeen of Rabo in het bijzonder komt er steevast iemand met de reactie 'je zal wel alleen de Tour kijken'. Over domme non-argumenten gesproken....
No shit Sherlock.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:10 schreef 1-0-8 het volgende:
Zoals Danny Nelissen al zei net: het begint zo een zwarte dag voor het Nederlandse wielrennen te worden.
Gaat hij vanavond toegeven dat hij doping heeft gebruikt?quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:10 schreef 1-0-8 het volgende:
Trouwens die Voeckler werd ook gewoon gepakt door een Marokkaan in de ronde van Burkina Faso. zijn een paar aardige Marokkaanse renners. Ook Eritreeërs geloof ik.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:21 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
er is zat verband inderdaad, te veel zelfsquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:26 schreef Gitank2 het volgende:
Breukink ook uit de Tour, ik zie een verband.
Nee hij heeft gister nacht een EPO keur genomen. Hij is ook erg druk commentaar aan het geven.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gaat hij vanavond toegeven dat hij doping heeft gebruikt?
Wellicht iets voor de Ronde van Egypte.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:26 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
er is zat verband inderdaad, te veel zelfs
Echt, waar héb je het over man?quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:25 schreef cap het volgende:
[..]
In jouw ogen wel, in de ogen van veel anderen gelukkig niet. Ik meldde niet voor niets dat in de spiegel klijken voor sommigen erg moeilijk is. De geeikte reactie is dan natuurlijk dat mensen gaan roepen dat je zelf in de spiegel moet kijken. M.a.w. je reactie valt volledig in het calimero gerelateerde verwachtingspatroon. Succes ermee he.
Mag hopen dat ie afstapt, kan ie Vuelta rijden.quote:
Iedereen overschat hemquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Gesink heeft zich overschat. maar dat durft Herbert niet te zeggen.
Komt nog uit een generatie met moraal he. Een generatie die nog kon afzien zonder zich direct te laten afzakken om te sparen voor morgen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:29 schreef debeterebob het volgende:
Grote renners die lossen. En Weening zit er nog gewoon bij
Maar wat zijn jouw tegenargumenten dan?quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:22 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Als iemand kritiek heeft op het Nederlandse wielrennen in het algemeen of Rabo in het bijzonder komt er steevast iemand met de reactie 'je zal wel alleen de Tour kijken'. Over domme non-argumenten gesproken....
quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:30 schreef JimboSlice het volgende:
VAC en Rabo kunnen wel samen een hotel gaan delen
Allebei met 5 inderdaad.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:30 schreef JimboSlice het volgende:
VAC en Rabo kunnen wel samen een hotel gaan delen
Maar de sfeer is goed! (cc Bert van Beurten).quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Ook de kok van Rabobank heeft het morgenochtend lekker rustig...
Hij kan af en toe aardig klimmen, meer zit er niet inquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ga toch weg man. Logisch dat ie zo niet presteert. Hij begon de tour goed.
Minder bedorven voedsel, das niet goed voor de leveranciers met overtollig voedselquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Achja, de sfeer is wel goed.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Heeft leek Johan Derksen toch gelijk.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:31 schreef 1-0-8 het volgende:
Maar er is echt niets mis bij Rabo hoor. Heus niet.
Alsof Ten Dam nu nog iets aan hen heeft.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Ook lekker Ten Dam werkt zich kapot voor de 'kopmannen' en dan blijkt hij beter te zijn stappen ze af zonder hem te helpen.
Heeft zich al bewezen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:31 schreef Kirov het volgende:
[..]
Hij kan af en toe aardig klimmen, meer zit er niet in
Zij zeggen wat ze willen, ik erger me daaraan, dus ik zeg wat ik wil. Jij ergert je aan mij, zegt daar wat van. Pot verwijt ketel, discussie leidt zo nergens toe volgens mij, wat jij? Verder met de koers wat mij betreft, ik ben in ieder geval wel klaar met deze discussie.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt, waar héb je het over man?Ik kom hier binnen, zie die tirade van je en zeg dat je jezelf niet zo serieus moet nemen. Je zit immers op een forum op het internet, waar mensen makkelijker zeggen wat ze vinden. Dat dat niet jouw mening is maakt nog niet dat zij dat niet mogen zeggen?
Zou wel mooi zijn als t. Dam als enige rabo renner overblijft.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Ook lekker Ten Dam werkt zich kapot voor de 'kopmannen' en dan blijkt hij beter te zijn stappen ze af zonder hem te helpen.
Tjaquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
En toch blijven die teams met 3/4 renners in het ploegenklassement dag na dag uitlopen op Argos.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:32 schreef Drassss het volgende:
4 renners over is prima, kan je nog prima klaverjassen.
Kostenbesparing.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:31 schreef GotenSSJ het volgende:
Haha, Vacansoleil en Rabo kunnen inderdaad een hotel gaan delen zoGaat goed!
Nee, ik zeg alleen dat je jezelf niet zo serieus moet nemen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:32 schreef cap het volgende:
[..]
Zij zeggen wat ze willen, ik erger me daaraan, dus ik zeg wat ik wil. Jij ergert je aan mij, zegt daar wat van. Pot verwijt ketel, discussie leidt zo nergens toe volgens mij, wat jij? Verder met de koers wat mij betreft, ik ben in ieder geval wel klaar met deze discussie.
Dit is gewoon minachting van de superknecht.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Steun, hij ligt straks alleen op zijn kamertje. Zelf Breukink heeft het alleen gelaten.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:32 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Alsof Ten Dam nu nog iets aan hen heeft.
Johan heeft altijd gelijkquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:32 schreef Trebo het volgende:
[..]
Heeft leek Johan Derksen toch gelijk.
Ff teruglezen dan zie je dat je meer zegt dan dat, maar nogmaals, ik ga weer verder met de koers kijken want dit gaat niks opleveren oke?quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, ik zeg alleen dat je jezelf niet zo serieus moet nemen.
Ik ga hier niet mee akkoord.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:33 schreef cap het volgende:
[..]
Ff teruglezen dan zie je dat je meer zegt dan dat, maar nogmaals, ik ga weer verder met de koers kijken want dit gaat niks opleveren oke?
Die gast niet tijdens zijn interview.quote:
1 is genoeg. Dan heb je Van Houwelingen, de mechanicien en de verzorgerquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:32 schreef Drassss het volgende:
4 renners over is prima, kan je nog prima klaverjassen.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:34 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Kenny gaat de laatste etappe winnen nadat Boeckmans iedereen rechtdoor laat rijden.
Jammer, ik had mijn hoop op een zinvolle discussie op jou gevestigd.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:33 schreef cap het volgende:
[..]
Ff teruglezen dan zie je dat je meer zegt dan dat, maar nogmaals, ik ga weer verder met de koers kijken want dit gaat niks opleveren oke?
Kan die toch nog een sprint winnenquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:34 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Kenny gaat de laatste etappe winnen nadat Boeckmans iedereen rechtdoor laat rijden.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jammer, ik had mijn hoop op een zinvolle discussie op jou gevestigd.
Addy Engels al twee, Theo Eltink zou stevig in de bollen hebben gestaan en Reinbert zou vlak achter Wiggins staan. En niet te vergeten dat Jos van Emden de proloog en tijdrit gewonnen zou hebben.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:33 schreef Slobeend het volgende:
T. Dekker had allang een etappe gewonnen.
Wat een bazen zijn die Nederlanders toch. Wie weet wordt het nog eens wat!quote:
Weening zou de tour al winnen. Scheunemann Cancellara eruit rijden en Westra en Maaskant samen RvV en PR.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Addy Engels al twee, Theo Eltink zou stevig in de bollen hebben gestaan en Reinbert zou vlak achter Wiggins staan. En niet te vergeten dat Jos van Emden de proloog en tijdrit gewonnen zou hebben.
Het is dat er geen klimtijdrit in zit, anders was die natuurlijk een prooi geweest voor Remmert Wielingaquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Addy Engels al twee, Theo Eltink zou stevig in de bollen hebben gestaan en Reinbert zou vlak achter Wiggins staan. En niet te vergeten dat Jos van Emden de proloog en tijdrit gewonnen zou hebben.
Dan wordt Voeckler alsnog als winnaar aangewezen, omdat hij net wilde aanvallen toen het gebeurde.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:34 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik denk dat hij gewoon zijn wattagemeter goed heeft gebruikt.quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:37 schreef Caland het volgende:
Gewoon een nederlandse renner die in de bus zitOngelofelijk toch jongens. *pinkt traantje weg.
Gesink bungelt er al achter hoor. Mollema kon zijn smoesjes over sparen alleen niet meer aan en is afgestapt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:37 schreef Caland het volgende:
Gewoon een nederlandse renner die in de bus zitOngelofelijk toch jongens. *pinkt traantje weg.
neequote:Op donderdag 12 juli 2012 15:37 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
is gesink nou het ravijn ingereden?
quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gesink bungelt er al achter hoor. Mollema kon zijn smoesjes over sparen alleen niet meer aan en is afgestapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |