SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TussensprintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste KM: zie Col de La ToussuireThere are only 151 Pokémon.
Basso zit er voor Nibali. Denk eerder dat Vino en Rolland echt voor de dagzege gaan.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:14 schreef Slobeend het volgende:
Met Basso en Valverde in deze groep zie ik geen overwinning voor een Nederlander in het verschiet liggen.
Vrees er ook voor.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:16 schreef Drebbelman het volgende:
Ach, ik verwacht dat de Sky trein die kopgroep op de laatste klim gewoon opraapt en als Porte het lang genoeg heeft kunnen volhouden wint Froome.
Nou, als hij uit de kopgroep heeft moeten lossen, dan is het bijna verbazingwekkend dat hij hier nog wel bij zit lijkt mequote:Op donderdag 12 juli 2012 14:16 schreef marcodej het volgende:
Gesink nog in een niet supergroot peloton. De helft zit ervoor natuurlijk, maar goed.
dat peloton rijdt een constant tempo, en Gesink zal inmiddels wel beetje warm gedraaid zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou, als hij uit de kopgroep heeft moeten lossen, dan is het bijna verbazingwekkend dat hij hier nog wel bij zit lijkt me
Ik niet, is goed voor mn pooltjequote:
Of gewoon geen tekst na de TT.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:16 schreef Pino112 het volgende:
Laat voortaan dat Les Sybelles gewoon weg dan
De snelheid van de kopgroep nu had hij nu ook wel kunnen volgen, net ging het gewoon te hard.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou, als hij uit de kopgroep heeft moeten lossen, dan is het bijna verbazingwekkend dat hij hier nog wel bij zit lijkt me
De belangrijkste renners zitten of liggen thuis.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:17 schreef DeeBee het volgende:
Euskaltel vallen ook aardig tegen trouwens deze Tour, die hebben ook wel betere jaren gehad de laatste jaren.Weinig opvallende renners van hen dit jaar!
Gaatje is nu nog niet heel erg groot, maar de jacht zal straks ook minder snel gaan, omdat Sky nu ook al aardig wat gasgeeft natuurlijk! Ze rijden dan straks niet met EBH ineens minuten eraf of zo...
Ja, het is wel een beetje een Rabo verhaal qua vallen van je kopman ja...quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:18 schreef Ericr het volgende:
[..]
De belangrijkste renners zitten of liggen thuis.
Die zijn nog maar met 5 man hoor. Daar ligt het aan.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:17 schreef DeeBee het volgende:
Euskaltel vallen ook aardig tegen trouwens deze Tour, die hebben ook wel betere jaren gehad de laatste jaren.Weinig opvallende renners van hen dit jaar!
Gaatje is nu nog niet heel erg groot, maar de jacht zal straks ook minder snel gaan, omdat Sky nu ook al aardig wat gasgeeft natuurlijk! Ze rijden dan straks niet met EBH ineens minuten eraf of zo...
Met dit soort posts vraag je gewoon om een hoop haat postsquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Gesink heeft Kruijswijk die kopgroep in gereden. Maar vooral lekker negatief blijven doen hier.
Nu nog wattagemeter erbij in een zinquote:
Etappes gaat hij nu iig niet meer winnen. Gewoon afstappen en in de Vuelta en op het WK vlammen idd.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:19 schreef DeeBee het volgende:
De Gees...
Nou ja, in ieder geval geprobeerd (ook al heeft hij geen doorzettingsvermogen natuurlijk!), maar afstappen lijkt mij nu het verstandigste...
Haha.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met dit soort posts vraag je gewoon om een hoop haat postsDoe normaal zeg.
In welke ivoren toren zit jij dan?quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Gesink heeft Kruijswijk die kopgroep in gereden. Maar vooral lekker negatief blijven doen hier.
kéihard.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:20 schreef opgebaarde het volgende:
Ben benieuwd hoe hard ze vanavond bij tour du jour gaat kankeren op de rabo's
Denk niet, Lau wint.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:20 schreef opgebaarde het volgende:
Tot nu toe is dat nog nergens voor nodig. 2 mooi voorin.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:20 schreef opgebaarde het volgende:
De loftrompet afsteken zou nu ook enigszins misplaatst zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:20 schreef opgebaarde het volgende:
misschien maar beter ook.. hij heeft hier gewoon niets meer te zoeken... en mollema ook niet.quote:
Totdat één van de twee wint, dan lopen ze de polonaise. Hypocriet volk.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:20 schreef opgebaarde het volgende:
Dit.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Totdat één van de twee wint, dan lopen ze de polonaise. Hypocriet volk.
Tour du Jourquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:20 schreef opgebaarde het volgende:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
GesinkGesink
Gesink
Gesink
Gesink
Gesink
Gesink
Gesink
Gesink
Gesink
Gesink
Gesink
Gesink
Gesink
Gesink
Gesink
Gesink
Sammie gevallen inderdaad.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:18 schreef Ericr het volgende:
[..]
De belangrijkste renners zitten of liggen thuis.
hoor jij niet bij het volk?quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Totdat één van de twee wint, dan lopen ze de polonaise. Hypocriet volk.
Geef dan toch op, er door komen in deze Tour gaat echt niet meer gebeuren.quote:
inderdaad.. als je de sky trein voor wilt blijven tot de finish zul je nu toch echt met minuten moeten gaan smijten.quote:
Zeker niet. Ik gun die jongen echt alle succes van de wereld, maar we moeten gewoon eens met zijn allen inzien dat hij echt een maatje te klein is voor dit soort wedstrijden.quote:
Klopt, zo gaat het hem niet worden idd. Ik zou overigens eerder de OS laten lopen, tussen Tour en Vuelta zitten toch nog zat weken?quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Geef dan toch op, er door komen in deze Tour gaat echt niet meer gebeuren.
Op een bepaald moment zit je zelfs je Vuelta te hypothekeren.
In de Ronde van Frankrijk startte Gesink met een sterke proloog, waarin hij slechts 20 seconden op de meeste toppers verloor en zelfs tijd won op onder andere Andy Schleck. Na afloop van de chaotische tweede rit over het parcours van Luik-Bastenaken-Luik bleek Gesink een scheurtje in de ellepijp van zijn linkerarm te hebben opgelopen. De volgende etappe kon hij wel gewoon van start, maar kwam hij ten val. Hij liep flinke achterstand op en had veel last van zijn blessures, maar kon de ronde vervolgen. In de bergritten hield hij lang stand, reed met de besten mee omhoog en finishte in Morzine-Avoriaz als derde. In de Pyreneeën hing hij echter vaak aan het elastiek, en moest hij de absolute toppers, onder wie ploegmaat Mensjov, af en toe laten gaan. Hij steeg in het derde weekend wel naar een zesde plaats in het tussenklassement, waarop hij de Tour ook eindigde. OP 6 februari 2012 werd bekend dat Alberto Contador, dat jaar eindwinnaar, geschorst werd voor het gebruik van clenbuterol en daarmee zijn tourzege van 2010 verloor. Gesink werd hierdoor vijfde in het algemeen klassementquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:23 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Zeker niet. Ik gun die jongen echt alle succes van de wereld, maar we moeten gewoon eens met zijn allen inzien dat hij echt een maatje te klein is voor dit soort wedstrijden.
Hoe hard dat voor de Rabo-Gesink-fanboys ook klinkt.
Wellicht ook maar goed ook.quote:
Dit soort wedstrijdenquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:23 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Zeker niet. Ik gun die jongen echt alle succes van de wereld, maar we moeten gewoon eens met zijn allen inzien dat hij echt een maatje te klein is voor dit soort wedstrijden.
Ik ben het er gewoon niet mee eens.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:23 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Je hele seizoen zelfs, kan je in de bus op het WK gaan rond rijden.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Geef dan toch op, er door komen in deze Tour gaat echt niet meer gebeuren.
Op een bepaald moment zit je zelfs je Vuelta te hypothekeren.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik ben het er gewoon niet mee eens.
kost dat niet ontzettend veel dataverbruik?quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:24 schreef opgebaarde het volgende:
Ik kijk via de KPN app op mijn ipad. Ik zie alleen maar spoilers in dit topic door die klote 30 sec vertraging
1-0-8 is een vette trollquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Uhm, nee, ik hoor niet bij de Tour du Jour crew ofzoiets.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
Witneyquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:25 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
kost dat niet ontzettend veel dataverbruik?
Niet verwacht, oogde laatste dagen slecht. Maar er gaat nog niemand voluit op die col nu.quote:
Precies ja, maar toen kon hij zich prima aan Mensjov optrekken.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de Ronde van Frankrijk startte Gesink met een sterke proloog, waarin hij slechts 20 seconden op de meeste toppers verloor en zelfs tijd won op onder andere Andy Schleck. Na afloop van de chaotische tweede rit over het parcours van Luik-Bastenaken-Luik bleek Gesink een scheurtje in de ellepijp van zijn linkerarm te hebben opgelopen. De volgende etappe kon hij wel gewoon van start, maar kwam hij ten val. Hij liep flinke achterstand op en had veel last van zijn blessures, maar kon de ronde vervolgen. In de bergritten hield hij lang stand, reed met de besten mee omhoog en finishte in Morzine-Avoriaz als derde. In de Pyreneeën hing hij echter vaak aan het elastiek, en moest hij de absolute toppers, onder wie ploegmaat Mensjov, af en toe laten gaan. Hij steeg in het derde weekend wel naar een zesde plaats in het tussenklassement, waarop hij de Tour ook eindigde. OP 6 februari 2012 werd bekend dat Alberto Contador, dat jaar eindwinnaar, geschorst werd voor het gebruik van clenbuterol en daarmee zijn tourzege van 2010 verloor. Gesink werd hierdoor vijfde in het algemeen klassement
![]()
Niemand geeft een ruk om het verleden, we zitten in het nu, waar ie al een paar jaar geen flikker meer presteerd en bij geen enkele miniscule tegenslag zich kan herpakken.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de Ronde van Frankrijk startte Gesink met een sterke proloog, waarin hij slechts 20 seconden op de meeste toppers verloor en zelfs tijd won op onder andere Andy Schleck. Na afloop van de chaotische tweede rit over het parcours van Luik-Bastenaken-Luik bleek Gesink een scheurtje in de ellepijp van zijn linkerarm te hebben opgelopen. De volgende etappe kon hij wel gewoon van start, maar kwam hij ten val. Hij liep flinke achterstand op en had veel last van zijn blessures, maar kon de ronde vervolgen. In de bergritten hield hij lang stand, reed met de besten mee omhoog en finishte in Morzine-Avoriaz als derde. In de Pyreneeën hing hij echter vaak aan het elastiek, en moest hij de absolute toppers, onder wie ploegmaat Mensjov, af en toe laten gaan. Hij steeg in het derde weekend wel naar een zesde plaats in het tussenklassement, waarop hij de Tour ook eindigde. OP 6 februari 2012 werd bekend dat Alberto Contador, dat jaar eindwinnaar, geschorst werd voor het gebruik van clenbuterol en daarmee zijn tourzege van 2010 verloor. Gesink werd hierdoor vijfde in het algemeen klassement
![]()
En Gesinkquote:
We zullen het zien in de toekomst...quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gesink had in die TDF samen met Sanchez ook veel tijd kunnen verliezen toen bijna alle kanshebbers pleite waren in het begin van een bergetappe. Kwam vrij snel goed maar had ook een top 10 klassering kunnen kosten.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:26 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Precies ja, maar toen kon hij zich prima aan Mensjov optrekken.
Westra en Ruijgh werden beide in beeld gebracht.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:28 schreef Szura het volgende:
Erg toevallig Ruijgh en Westra tegelijk eruit.
Is er niet gewoon een verkeerd nummertje doorgegeven waardoor Wuyts het fout zei over Westra?
en Hummel, straks als best geklasseerde Nederlander (concurrerend met Albert Timmer)quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:27 schreef Eenskijken het volgende:
Straks zit hoogerland alleen in de ploegbus
Stond in beeld. De organisatie zal het wel weten toch?quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:28 schreef Szura het volgende:
Erg toevallig Ruijgh en Westra tegelijk eruit.
Is er niet gewoon een verkeerd nummertje doorgegeven waardoor Wuyts het fout zei over Westra?
14.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:28 schreef Gitank2 het volgende:
18 Nederlanders gestart, na een halve Tour zijn er nog tien kleine Negerlandertjes?
Herkenbaar.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:27 schreef marcodej het volgende:
Hummel ver achter de bus. Ook prima bezig.
Nee joh, Kenny gaat er pas uit als-ie straks buiten de tijd binnen komt.quote:
Krijgt ie een huurautotje, en mag ie het zelf uitzoeken, bus ook uit de tourquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:27 schreef Eenskijken het volgende:
Straks zit hoogerland alleen in de ploegbus
Ah sorryquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Westra en Ruijgh werden beide in beeld gebracht.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:28 schreef Eenskijken het volgende:
Mag je eigenlijk lopend met de fiets over de finish komen?
twitter:RichardPlugge twitterde op donderdag 12-07-2012 om 14:27:54Bauke Mollema is afgestapt, nog teveel last, het ging niet meer. #raboploeg #tdf12 reageer retweet
twitter:dnelissen twitterde op donderdag 12-07-2012 om 14:29:00Mollema uit koers ... #tdf12 reageer retweet
jawohlquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:28 schreef Eenskijken het volgende:
Mag je eigenlijk lopend met de fiets over de finish komen?
Gebrek aan motivatie omdat de evidente kopman, Devolder, niet werd geselecteerd.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:29 schreef marcodej het volgende:
Larson en Van Hummel samen achter de bus. Prima, prima.
Ik kan Ducrot niet meer twitteren. Ik ben geblocked.quote:
PR-man Rabo zegt het zelf.quote:
Nee hoor volgens mij zijn de 'voetbalfans' begripvol voor Mollema maar snappen ze de Gesink verheerlijking niet. Daar waar de wielerfans juist afgeven op Mollema en andersom.quote:
Heeft hij je geblockt?quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik kan Ducrot niet meer twitteren. Ik ben geblocked.
De Franse regie heeft het nog niet eens laten zien onderin beeld, dus ze zijn nog altijd snel genoegquote:
Stond gewoon in beeld.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Tour de France ASO zegt niets over Rob Ruijgh.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat gezeikquote:
Hear, hear!quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:32 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat gezeikDat Herbert en Maarten 2 minuten later zijn dan de Fokkertjes hier. Die kunnen niet zomaar iets zeggen zonder controle.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:31 schreef Eenskijken het volgende:
Herbert kuch even als je hier meeleest!!
Er is geen verschil tussen Mollema en Gesink. Allebei gevallen, rijden allebei kut. En waarom zou je dan begripvol zijn voor Mollema en voor Gesink niet?quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor volgens mij zijn de 'voetbalfans' begripvol voor Mollema maar snappen ze de Gesink verheerlijking niet. Daar waar de wielerfans juist afgeven op Mollema en andersom.
Precies. Lekker naar huis en voorbereiden om een tour van zijn niveau, ronde van Steenwijk ofzo.quote:
trollquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Precies. Lekker naar huis en voorbereiden om een tour van zijn niveau, ronde van Steenwijk ofzo.
Waarheid is meestal hard. Maar dat is toch echt wat Gesink moet doen, of lekker stoppen met wielrennen en gaan hockeyen.quote:
Die withdrawl pagina van TdF werd ook veel later bijgewerkt bij Tony Martin. Dat stond er 's middags nog niet op terwijl 's ochtends bekend was dat ie eruit was.quote:
De NOS zou je moeten boycotten.quote:
De eerste keer ben je begripvol, de tweede keer wordt het met tegenzin geaccepteerd, de derde keer denkt men "fuck it".quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Er is geen verschil tussen Mollema en Gesink. Allebei gevallen, rijden allebei kut. En waarom zou je dan begripvol zijn voor Mollema en voor Gesink niet?
Sowieso Saganquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:33 schreef Sasman het volgende:
Sagan nog altijd in peleton. Wat een beest ook.
Alleen beetje zinloos? Alle punten voor groene trui zijn weg.
1/6 van het totaal gestarte Nederlanders, top.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:34 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
3 nederlanders minder in 5min dus
ja maar dat snapt herbert toch ook wel, hij moet toch aan de kijkers denken. laat dan 5 seconden stilte.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:35 schreef DennisDeBengel het volgende:
Snappen jullie niet dat er vaak vertraging op de lijn zit?
Kenny zal op een uur van de winnaar aan komen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:35 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Gustav Erik Larrsson en Hummel reden met Mollema achteraan en lijken buiten de tijd te komen. Vancansoleil 4 man eruit??
Je kan er geld op zetten dat Smeets het gaat zeggen vanavondquote:
Dat doet hij ook. Alleen verwacht Van Houwelinge dan weer dat hij door moet praten en krijg je zoiets. Man man man...quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:35 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ja maar dat snapt herbert toch ook wel, hij moet toch aan de kijkers denken. laat dan 5 seconden stilte.
quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:36 schreef Pino112 het volgende:
Netherlands trends ˇ Change
Mollema
Westra
#abandon
#tour
Ruijgh
Drie Nederlanders
In 5
#logisch
Linkin Park
Vuelta
Whehe
Parachutespringen, Judo, schoonspringen, Skydiven, BASE-jumpen, stropenquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarheid is meestal hard. Maar dat is toch echt wat Gesink moet doen, of lekker stoppen met wielrennen en gaan hockeyen.
Dat mag wel zo wezen, maar die waren een stuk sneller dan de TV met opgavesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |