Ik zou graag antwoord willen op deze vraag?quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat willen ze precies van je dan, wat maakt jou interessant om te stalken?
Zijn intellectualiteit wat anders?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat willen ze precies van je dan, wat maakt jou interessant om te stalken?
Hier vast welquote:
Sja ik herken het enigzins, maar ik zat toen wel in een psychose..quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat erg veel mensen zich in je beleving herkennen..
Als je niet duidelijk antwoord kan vinden op die vraag, is het misschien dan niet beter om daar eens naar te kijken? Misschien is het daadwerkelijk zo dat je je dingen inbeeld?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:10 schreef heeeeelp het volgende:
Als ik het wist zou ik het jullie vertellen.
Als ik Google mag geloven zien die er anders uit. Daarnaast is het in eerste instantie niet eens logisch dat die lager dan het dak staat.quote:
Wat vond de psych eigenlijk van je verhaal?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:10 schreef heeeeelp het volgende:
Als ik het wist zou ik het jullie vertellen.
Ze kunnen nog steeds niemand tegen zijn zin gedwongen laten opnemen he.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat vond de psych eigenlijk van je verhaal?
Het is dan ook lastig te geloven als er niets is wat aanleiding geeft om jou te groeps stalken.quote:
Kan wel.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:15 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ze kunnen nog steeds niemand tegen zijn zin gedwongen laten opnemen he.
Alleen als je strafbare feiten pleegt volgens mij, anders niet.quote:
Bijna wel...quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:15 schreef Agorias het volgende:
[..]
Geloof je mijn mishandelende tandenfee verhaal?
Ik geloof je.quote:
Help ik word gegroepstalktquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:17 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Alleen als je strafbare feiten pleegt volgens mij, anders niet.
Gevaar voor jezelf en/of anderen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:17 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Of als je een gevaar bent voor jezelf, of voor je omgeving..quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:17 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Nou ja, hell hath no fury like a woman scorned.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:16 schreef Scorpie het volgende:
Het is dan ook lastig te geloven als er niets is wat aanleiding geeft om jou te groeps stalken.
Anders lees je het topic even door.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:18 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik geloof je.
Maar is het niet een goed idee om naar de huisarts te gaan om een strategieplan tegen die stemmen te smeden?
Het zal wel zijn omdat ik op internet geroepen heb dat ik zo een meid scoor, dat is ook zo, maar dan moet ik wel een baan en werk hebben. Toen heeft ze zo'n beetje alles gedaan om mij te scoren, behalve aan mijn deurbel gebeld, en die ene keer dat ze dat wel gedaan heeft is ze snel weer naar d'r eigen huis gegaan.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is dan ook lastig te geloven als er niets is wat aanleiding geeft om jou te groeps stalken.
Misschien vond ze je toch wel een raar ventje.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:19 schreef heeeeelp het volgende:
[..]
Het zal wel zijn omdat ik op internet geroepen heb dat ik zo een meid scoor, dat is ook zo, maar dan moet ik wel een baan en werk hebben. Toen heeft ze zo'n beetje alles gedaan om mij te scoren, behalve aan mijn deurbel gebeld, en die ene keer dat ze dat wel gedaan heeft is ze snel weer naar d'r eigen huis gegaan.
Bedankt voor het bevestigen van m'n vermoeden.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:19 schreef heeeeelp het volgende:
[..]
Het zal wel zijn omdat ik op internet geroepen heb dat ik zo een meid scoor, dat is ook zo, maar dan moet ik wel een baan en werk hebben. Toen heeft ze zo'n beetje alles gedaan om mij te scoren, behalve aan mijn deurbel gebeld, en die ene keer dat ze dat wel gedaan heeft is ze snel weer naar d'r eigen huis gegaan.
Er zit nog wel een sloot tussen je verhaal doen, een antwoord geven of gedwongen op laten nemen denk ik.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:15 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ze kunnen nog steeds niemand tegen zijn zin gedwongen laten opnemen he.
Klinkt niet erg geloofwaardig. Ook niet als ik aanneem dat je geestesziek bent.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:19 schreef heeeeelp het volgende:
[..]
Heb je sowieso al eens een meid gescoord?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:19 schreef heeeeelp het volgende:
Het zal wel zijn omdat ik op internet geroepen heb dat ik zo een meid scoor, dat is ook zo, maar dan moet ik wel een baan en werk hebben.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:21 schreef Mirjam het volgende:
ik riep vorige week op het internet dat ik werkzoekend was.
wat denk je, staan d'r ineens allemaal werkgevers op m'n stoep, maar aanbellen, ho maar.
Zoizoquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je sowieso al eens een meid gescoord?
Dit is zo'n breakie breakie amateurmast.quote:
Jij denkt dus dat ze je online in de gaten houden? Als dat zo is, waarom laten ze je dan nog leven, aangezien je probeert hulp van buitenaf in te roepen?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:19 schreef heeeeelp het volgende:
[..]
Huh?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:19 schreef heeeeelp het volgende:
[..]
quote:Het mooie is dat ik een keertje buiten ging roken, na een potje gamen, en toevallig kwam zij ook naar buiten, om een hond uit te laten (die niet van hun is maar die hadden ze op bedoek ofzo). Toen heb ik een kort gesprek met haar gehad, maar ik was niet helemaal in mijn goeie humeur.. Vandaar weet ik dat ze 2 konijnen heeft.
Ik vertaal dat maar naar 'nee'.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |