Ik zou graag antwoord willen op deze vraag?quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat willen ze precies van je dan, wat maakt jou interessant om te stalken?
Zijn intellectualiteit wat anders?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat willen ze precies van je dan, wat maakt jou interessant om te stalken?
Hier vast welquote:
Sja ik herken het enigzins, maar ik zat toen wel in een psychose..quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat erg veel mensen zich in je beleving herkennen..
Als je niet duidelijk antwoord kan vinden op die vraag, is het misschien dan niet beter om daar eens naar te kijken? Misschien is het daadwerkelijk zo dat je je dingen inbeeld?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:10 schreef heeeeelp het volgende:
Als ik het wist zou ik het jullie vertellen.
Als ik Google mag geloven zien die er anders uit. Daarnaast is het in eerste instantie niet eens logisch dat die lager dan het dak staat.quote:
Wat vond de psych eigenlijk van je verhaal?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:10 schreef heeeeelp het volgende:
Als ik het wist zou ik het jullie vertellen.
Ze kunnen nog steeds niemand tegen zijn zin gedwongen laten opnemen he.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat vond de psych eigenlijk van je verhaal?
Het is dan ook lastig te geloven als er niets is wat aanleiding geeft om jou te groeps stalken.quote:
Kan wel.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:15 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ze kunnen nog steeds niemand tegen zijn zin gedwongen laten opnemen he.
Alleen als je strafbare feiten pleegt volgens mij, anders niet.quote:
Bijna wel...quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:15 schreef Agorias het volgende:
[..]
Geloof je mijn mishandelende tandenfee verhaal?
Ik geloof je.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |