SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TussensprintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste KM: zie Col de La ToussuireOnly the strong survive
Misschien doet ie dat ook structureel, maar denkt Herbert dat ie wat nieuws heeft gezien?quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Herbert meldde ook heel enthousiast dat Gesink op de rollen warm heeft gereden om geen last te hebben van een koude start. Dan vraag ik me vooral af waarom dat niet structureel gebeurt.
Maar goed, Gesink denkt dat ie Voigt is en doet het meeste werk. Dat werkt alleen als je ook daadwerkelijk de goede benen hebt.
Dat snap ik ook niet, hij had in zijn goede jaar 2010 ook een keer een probleem met een koude start. Hij werd toen vroeg gelost, samen met o.a. Sanchez, maar dat kwam uiteindelijk nog goed. Je zou denken dat je daar iets uit moet leren.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Herbert meldde ook heel enthousiast dat Gesink op de rollen warm heeft gereden om geen last te hebben van een koude start. Dan vraag ik me vooral af waarom dat niet structureel gebeurt.
Maar goed, Gesink denkt dat ie Voigt is en doet het meeste werk. Dat werkt alleen als je ook daadwerkelijk de goede benen hebt.
Meestal mag ik hem wel, maar nu even niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |