Wordt het tijd dat de Rabo naar de leiding gaat kijken en zn vervangen?quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:38 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Sanchez en Ten Dam houden de eer van Rabo nog wat hoog. Tankink heb ik nog niet gezien.
Dan moet Tankink maar een rit winnen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:36 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ja, Rabo is nog maar met 4 (Kruiswijk, Sanchez, Ten Dam, Tankink)
die kans acht ik ook wel aanwezig jaquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:40 schreef Marcoss het volgende:
Boogerd weet zelf ook wel dat je beter geen koersen kunt rijden als je lichaam zo toegetakeld is. Gesink gaat echt niet direct weer trainen, maar eerst herstellen. Denk eigenlijk dat hij de Spelen ook gewoon over slaat.
BMC presteert echt bizar slecht voor het geld en het rennersarsenaal dat ze hebben. Dat juist dat team als voorbeeld wordt genoemdquote:
Thijs doet het dit jaar veel beter dan voorheen, vind ik. Ik ga hem meer waarderen als gast.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
BMC presteert echt bizar slecht voor het geld en het rennersarsenaal dat ze hebben. Dat juist dat team als voorbeeld wordt genoemd
Verder compleet, maar dan ook compleet eens met Thijs.
De Tour bestaat sinds 1901. Toen was de radio nog (quasi) onbestaand.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:44 schreef rubbereend het volgende:
Frits weer hoor. De Tour ouder dan de Radio....![]()
Die column van hem vandaag in NRC next, waar hij zit te bitchen op Voecklerquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:46 schreef pennyfarthing het volgende:
[..]
Thijs doet het dit jaar veel beter dan voorheen, vind ik. Ik ga hem meer waarderen als gast.
ik vind het best prima te beluisteren. Ook het gewone nieuws erbijquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:46 schreef Slobeend het volgende:
Enige goede aan Frits vandaag is zijn kritiek op het format van de Sportzomer ten koste van Nos Radio Tour.
"Hoe hard ze die berg op rijden, alsof het godverdomme de laatste col van de tour is" oidquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |