Starten pas 1 uurquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:39 schreef Mujahedine het volgende:
[..]
Als ik nog op tijd ben, mag je 4.Pinot vervangen door 4.Chavanel
Helaas, maar 6 puntjes volgens mij.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:44 schreef Gitank2 het volgende:
La toussuirre
01 Rui Costa
02 Pierre Rolland
03 Bradley Wiggins
04 Jurgen Van Den Broeck
05 Denis Menchov
Hehe, ik had ook nog Rolland op 1quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:40 schreef borisz het volgende:
Ziet er naar uit dat Felagund gaat winnen met de enige juiste winnaar van deze etappe. Maar de scores komen eraan. Duurt wel even langer dan normaal. Ben zelf op vakantie in het midden des lands en Steven is Dirk Kuyt de groeten doen.
Kijk allen nog even in het discussietopic voor de Vuelta etappes
Ja dank je... Chavanel had me nochthans gezegd dat hij ervoor ging gisteren.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:00 schreef Felagund het volgende:
Hopen op de tweede (gedeelde) overwinning dit jaar. Voor de rest is het nog niet veel soeps.
Mujahedine zal wel balen dat hij Pinot nog vervangen heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deadlines Tour-etappes 2012
21/7 Bonneval > Chartres 10.35
22/7 Rambouillet > Paris Champs-Élysées 14.00winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Er is iets mis gegaan met die totaalscores volgens mij. Ik moet op 177 staan. De posities lijken wel te kloppen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:51 schreef borisz het volgende:
Bruce tikt de 200 punten aan. Welkom The_critic eindklassement zal lastig worden, maar dagzeges zijn altijd mooi meegenomen
[scores]
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:46 schreef franklop het volgende:
Champs Elysees
1. Mark Cavendish
2. Andre Greipel
3. Peter Sagan
4.Matthew Goss
5. Tyler Farrar
Petacchi doet niet meer meequote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:21 schreef Littlecreep het volgende:
Champagnerit naar Parijs
1, M. Cavendish
2. A. Greipel
3. M. Goss
4. P. Sagan
5. A. Petacchi
Godver, ik had de verkeerde pagina met opgaves voor me. Dan gaan we het zo oplossen.quote:
Champagnerit naar Parijsquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:21 schreef Littlecreep het volgende:
Champagnerit naar Parijs
1, M. Cavendish
2. A. Greipel
3. M. Goss
4. P. Sagan
5. A. Petacchi
4 punten als je goed heb, 2 punten in top 5, 1 in top 10quote:Op maandag 23 juli 2012 14:21 schreef methodmich het volgende:
Hoe zat het ook alweer met de truien, daar kreeg je toch alleen punten als je hem echt goed had? Witte trui had ik namelijk bijna...
Aanpassing, want de Noorse baas moet er eigenlijk gewoon bij.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:28 schreef Gitank2 het volgende:
Toch maar weer meedoen
Olympische wegrit
01 Mark Cavendish
02 Edvald Boasson Hagen
03 Fabian Cancellara
04 Luis Leon Sanchez
05 Tom Boonen
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:52 schreef baggerbaas het volgende:
Tijdrit:
1. B. Wiggins
2. C. Froome
3. F. Cancellara
4. T. Martin
5. R. Navardauskas T. Phinney
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:29 schreef komrad het volgende:
@ Van Poppel, dat is een exacte kopie van mijn prono
Ik ook 4 goedquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:04 schreef rubbereend het volgende:
4 goedeindelijk valt het een keer de goede kant op
![]()
LL had netjes 5e gewordenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:30 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Ik ook 4 goed
Alleen L.L. Sanchez had ik er niet op de 4e plaats tussen moeten zetten, maar ik had de materiaalpech (wat ook ontegenzeggelijk door heeft gewerkt op zijn moraal) op het begin natuurlijk niet voorzien
Ik lees net dit:quote:
quote:Eneco Tour zonder Tony Martin en Edvald Boasson Hagen
Zowel Tony Martin als Edvald Boasson Hagen zullen deze maand niet aan de start staan van de Eneco Tour. Dat blijkt uit de selectie van hun werkgevers, respectievelijk Omega Pharma-Quick Step en Sky ProCycling, voor de Nederlands-Belgische rittenkoers. Martin won de Eneco Tour in 2010, Hagen was in 2009 en 2011 de beste.
Omega Pharma-Quick Step richt zich in de Eneco Tour op Sylvain Chavanel, Michael Kwiatkowski en de Belgische vedette Tom Boonen. Ook Nederlands kampioen Niki Terpstra komt namens de Belgische ploeg aan de start.
Sky heeft met Alex Dowsett de Britse tijdritkampioen in de ploeg opgenomen, terwijl het met Chris Sutton en Davide Appollonio ook twee sprinters meeneemt.
Selectie Omega Pharma-Quick Step
Tom Boonen, Sylvain Chavanel, Dries Devenyns, Michal Kwiatkowski, Gert Steegmans, Niki Terpstra, Guillaume Van Keirsbulck and Stijn Vandenbergh
Selectie Sky ProCycling
Davide Appollonio, Alex Dowsett, Jeremy Hunt, Christian Knees, Thomas Löfkvist, Salvatore Puccio, Luke Rowe, Chris Sutton
Bron: Wielerflits
Dit zijn toch 7+1+4+2+0 = 14 punten?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:26 schreef Van_Poppel het volgende:
1. B. Wiggins
2. F. Cancellara
3. C. Froome
4. T. Martin
5. L.L. Sanchez
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:26 schreef Van_Poppel het volgende:
1. B. Wiggins
2. F. Cancellara
3. C. Froome
4. T. Martin
5. L.L. Sanchez
quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit zijn toch 7+1+4+2+0 = 14 punten?
Mag ik hier ook punten voor?quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:33 schreef Sdivad het volgende:
Eneco Tour
1. Sylvain Chavanel
2. Taylor Phinney
3. Alberto Contador
4. Lieuwe Westra
5. Lars Boom
+6.quote:
Ja, de sheet heeft een kleine kronkel in het hoofd.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:39 schreef borisz het volgende:
[..]
+6.
Alle namen in de sheet staan op alfabetische volgorde, alleen op een een of andere reden sta jij bovenaanIk begon bij de A lette verder niet op. Nu aangepast
3 etappes maar?quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:02 schreef borisz het volgende:
Alvast de VUELTA
18/8 19.03 Klassement + 2 truien en team
19/8 13.08 Pamplona > Viana (Sprint)
29/8 13.10 Cambados > Pontevedra (ITT)
08/9 12.48 La Faisanera Golf. > Bola del Mundo (Berg)
Vuelta heeft geen jongerenklassement. Groen = puntenklassement, blauwe bollen = bergklassement, dat geeft het volgende lijstje voor zaterdag
Vuelta
1.
2.
3.
4.
5.
Groen:
Blauwe bollen:
Team:
Jup. Giro had er ook 3. Wegens eigenwijze organisatoren die Parijs weer in het programma wilden hebben had de Tour er vier.quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Jup. Giro had er ook 3. Wegens eigenwijze organisatoren die Parijs weer in het programma wilden hebben had de Tour er vier.
Goed dat ik dat nog even lees, had namelijk net alles opengezetquote:
Mag ik dan wel een extra puntje van je voor Puritoquote:
kijken jullie nog even naar mijn post jn het discussie topicquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:05 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Goed dat ik dat nog even lees, had namelijk net alles opengezet
Ik kijk er even naar.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:15 schreef komrad het volgende:
[..]
kijken jullie nog even naar mijn post jn het discussie topic
We zijn in overleg.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:15 schreef komrad het volgende:
[..]
kijken jullie nog even naar mijn post jn het discussie topic
Groen: Puntenklassementquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:23 schreef rubbereend het volgende:
welke kleur trui staat ook alweer voor wat?
Nu officieel niet geldigquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:33 schreef Steven184 het volgende:
Vuelta
1. A. Contador
2. A. Contador
3. A. Contador
4. A. Contador
5. T. Dekker
Groen: A. Contador
Blauwe bollen: A. Contador
Team: Team A. Contador
Of is dit niet geldig(dat ik dat geeneens weet joh).
Damned, dan ga ik er nog maar een paar dagen over nadenken.quote:
Mag vandaag, het spammen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:38 schreef komrad het volgende:
oh, kan ik trouwens nog in beroep?
of zijn we dit topic niet vol aan het spammen?
Met tien bergritten was er wat te kiezen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:47 schreef komrad het volgende:
mwah, lagos is natuurlijk wel een bijzondere berg en niet recht stijl omhoog. Debeelden en een kleine gunst aan een oud winnaar hadden toch genoeg moeten zijn.
In cassatie dan
zo gemakkelijk kom je er niet van afquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Met tien bergritten was er wat te kiezen.
Er zijn geen procedurefouten gemaakt dus cassatie afgewezen.
/einde spammenNog 12 voorspellingen dit jaar
Dit is toch een puntje waard?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:42 schreef Van_Poppel het volgende:
San Sebastian:
1. Rodríguez Oliver, Joaquim
2. Valverde, A
3. Van Avermaet, G
4. Moser, M
5. Moreno Fernandez, D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2. Chris Froome
3. Denis Menchov
4. Damiano Cunego
5. Sergio Henao Montoya
Punten: Joaquim Rodriguez Oliver
Berg: David Moncoutié
Team: Movistar
Sprintrit:
1. Nacer Bouhanni
2. JJ Rojas Gil
3. Allan Davis
4. Manuel Cardoso Leal
5. Ben Swift
Vattenfall Cyclassics 2012
1. André Greipel
2. Peter Sagan
3. Marcel Kittel
4. Heini Haussler
5. Alessandro PetacchiThat's...Montgomery Clift, honey!
quote:Op maandag 23 juli 2012 12:26 schreef Gillingham het volgende:
Olympische Wegrit:
1. Mark Cavendish
2. Tom Boonen
3. Peter Sagan
4. Fabian Cancellara
5. Luis Leon Sanchez
Olympische Tijdrit:
1. Bradley Wiggins
2. Fabian Cancellara
3. Christopher Froome
4. Tony Martin
5. Sylvain Chavanel
Zal er even naar kijkenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:32 schreef Gillingham het volgende:
Volgens mij zijn deze niet meegeteld:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |