SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:48 schreef rival het volgende:
waarom is ie uit de tour? is zijn doping op?
Jupquote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:48 schreef rival het volgende:
de verborgen motor in zijn fiets was stukquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:48 schreef rival het volgende:
Daar hebben we het nog wel een keertje overquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:56 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Dan heeft ie geen hart voor de sport
Omdat postduiven moeten eten en poepen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:09 schreef NaRRaToR het volgende:
aan je marketing afdeling moeten uitleggen wat social media is.... allemaal jong volk begin 30.... krijg je als antwoord: waarom sturen we niet gewoon postduiven (ok ietwat overdreven maar wel in die strekking)?
Tijd voor de e-meeuwen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:09 schreef NaRRaToR het volgende:
aan je marketing afdeling moeten uitleggen wat social media is.... allemaal jong volk begin 30.... krijg je als antwoord: waarom sturen we niet gewoon postduiven (ok ietwat overdreven maar wel in die strekking)?
Had ie je gemist?quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:35 schreef Samzz het volgende:
Hondje helemaal blij dat ik weer thuis ben.
Jaquote:
Toch leuk dat ie houd van z'n baasjequote:Op donderdag 12 juli 2012 13:35 schreef Samzz het volgende:
Hondje helemaal blij dat ik weer thuis ben.
Leukquote:Op donderdag 12 juli 2012 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ik was een nieuwe pony ophalen en hij kon niet mee. Nu is hij aan het rondrennen en ik zit op een bankje te kijken
.
Dat is een flink nest!quote:
Dat vind ik zo leuk aan honden, zodra je binnenkomt zijn ze zo blij om je te zienquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Toch leuk dat ie houd van z'n baasje
Nog even naar dat zwaard Red Queen gekeken, toch bijna 300 euro
Jaquote:
Zoiets?quote:
Zelfs de meest actieve honden worden moequote:Op donderdag 12 juli 2012 14:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vind ik zo leuk aan honden, zodra je binnenkomt zijn ze zo blij om je te zien. Net een flink eind gewandeld en nu ligt ie te snurken op zijn kussen
.
Pointers, niet Point-'n-Clickquote:
Zet je er 4 bij elkaar dan heb je pointersquote:
Goed, jij je zinquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:24 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Zet je er 4 bij elkaar dan heb je pointers![]()
in css heet het toch echt een pointer!
ja en in vb een cursor, dus?quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:24 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Zet je er 4 bij elkaar dan heb je pointers![]()
in css heet het toch echt een pointer!
Alles wit verven een optiequote:Op donderdag 12 juli 2012 15:53 schreef rhubarbje het volgende:
aaargh de autist in mij heeft het moeilijk!!!
ben dus mijn nieuwe vaste kast/inloopkast aan het verven
aan 1 kant komt geen deur dus zie je de plankjes op de muur waar de kastplanken op liggen
de kastplanken zijn wit
maar goed nu komt het:
de muur is onder grijs en boven wit
die grijs is hand gemixt en ga ik dus nooit opnieuw zo krijgen
ik kan alle plankjes wit maken, of alle plankjes hout laten
maar ik vind allebei niet bevredigendop grijs moet (dezelfde) grijs en op wit wit
nu weet ik niet waar mijn inner-autist het minst ongelukkig van word
Of grijs in wit over laten lopenquote:
nee want dan klopt het weer niet meer met de rest van de muurquote:
wanneer is dat? heb altijd al wel een keer naar de ELF of iets anders cosplay iets willen gaan. Heb zelf ook twee kostuums maar die zijn meer voor Carnavalquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:33 schreef Pien85 het volgende:
Hier mensen toevallig zin om mee te gaan naar Castlefest? Castlefest-meet ofzo?
huuuuuuquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:33 schreef Pien85 het volgende:
2 t/m 5 augustus. Carnavalskostuum kan best hoorquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:42 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
wanneer is dat? heb altijd al wel een keer naar de ELF of iets anders cosplay iets willen gaan. Heb zelf ook twee kostuums maar die zijn meer voor Carnaval
Eh, ik bedank. Mijn satyr-outfit ligt dan net bij de stomerij. Bovendien ben ik een drama met de panfluit.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:33 schreef Pien85 het volgende:
Ga jij maar fijn met Artic in een hoekje zitten danquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eh, ik bedank. Mijn satyr-outfit ligt dan net bij de stomerij. Bovendien ben ik een drama met de panfluit.
drank en muziek erbij, dan zitten we goed daarquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ga jij maar fijn met Artic in een hoekje zitten dan![]()
Daaromquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
drank en muziek erbij, dan zitten we goed daar
Wat is dat voor ietsquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:33 schreef Pien85 het volgende:
www.castlefest.comquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat is dat voor iets
Zal eens Googlen
Okay.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
drank en muziek erbij, dan zitten we goed daar
Al gedaanquote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Okay.![]()
Misschien dat er ergens een castlefest stream loopt, zodat we tegelijk kunnen wijzen en lachen.
Goodquote:
Ga jij als mini-Balrog verkleed, Pien?quote:
Moet je dan eigenlijk verkleed gaanquote:
Nee, ik krijg een jurk. Een mooiequote:Op donderdag 12 juli 2012 16:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ga jij als mini-Balrog verkleed, Pien?
Moet niet, mag wel.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Moet je dan eigenlijk verkleed gaan
het is geen middeleeuws themaquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
2 t/m 5 augustus. Carnavalskostuum kan best hoor![]()
Ik wil op de zaterdag of de zondag gaan en voel er weinig voor om alleen te gaan
Boeiendquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:53 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
het is geen middeleeuws themaoverigens niet zomaar een in de winkel gekocht pakje hoor.
Als je niet verkleed gaat word je bespot en door een peleton goudharige boselfen backstage genomen alwaar ze hun middeleeuwse, perverse lusten op je botvieren.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Moet je dan eigenlijk verkleed gaan
Thanks. Misschien toch maar iets in elkaar knutselenquote:
Gangster?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:53 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
het is geen middeleeuws themaoverigens niet zomaar een in de winkel gekocht pakje hoor.
Ik geloof dat Artic en HJ een hoekje hebben waar ze muziek en bier hebben en lachend gaan wijzen, denk dat jij daar wel tussen past HWquote:
ik ga overigens niet verkleed laat dat duidelijk zijn haha. ik geniet wel van het mensen kijken. Soms zitten er echt creatieve dingen tussen helaas vaker gedrochten maar dat is wel vaker met cosplayquote:
Ik ga toch niet naar provincialie daarvoor? In de stromende regen?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik geloof dat Artic en HJ een hoekje hebben waar ze muziek en bier hebben en lachend gaan wijzen, denk dat jij daar wel tussen past HW
Dat wordt dus als een Middeleeuwse Ninja gaan.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Als je niet verkleed gaat word je bespot en door een peleton goudharige boselfen backstage genomen alwaar ze hun middeleeuwse, perverse lusten op je botvieren.
hun kunnen naar het concert gaanquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik geloof dat Artic en HJ een hoekje hebben waar ze muziek en bier hebben en lachend gaan wijzen, denk dat jij daar wel tussen past HW
want in de middeleeuwen was onzichtbaar wel te zienquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat wordt dus als een Middeleeuwse Ninja gaan.
Viel te proberenquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:56 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
want in de middeleeuwen was onzichtbaar wel te zien
Zij. En welk concert?quote:
Als dit kan, kan wat jij hebt ookquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:55 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik ga overigens niet verkleed laat dat duidelijk zijn haha. ik geniet wel van het mensen kijken. Soms zitten er echt creatieve dingen tussen helaas vaker gedrochten maar dat is wel vaker met cosplay
Ik dwing je nergens toe hoorquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga toch niet naar provincialie daarvoor? In de stromende regen?.
Ik denk niet dat ik dat leuk ga vinden, haha. Maar kan mij idd voorstellen dat je liever niet alleen gaatquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:33 schreef Pien85 het volgende:
Nouja, ben eerder alleen geweest, maar met wat mensen is altijd leukerquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat leuk ga vinden, haha. Maar kan mij idd voorstellen dat je liever niet alleen gaat
Pien, ik herken je niet meer terug!quote:
Dat ben ik heul nietquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Pien, ik herken je niet meer terug!
FAAAAAAAACK wil je me dood hebben ofzo.... ik kan echt niet slapen hoor vanavond....quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zij. En welk concert?
[..]
Als dit kan, kan wat jij hebt ook
[..]
Ik dwing je nergens toe hoor
Heb je een kliek/groep, is wel leuker inderdaad. Ga ook nooit liever ergens alleen heenquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nouja, ben eerder alleen geweest, maar met wat mensen is altijd leuker
nice...quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Pien, ik herken je niet meer terug!
Nietquote:
Ja, kloptquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:59 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
FAAAAAAAACK wil je me dood hebben ofzo.... ik kan echt niet slapen hoor vanavond....
enne er is sowieso een concert vooraf en volgens is er ook een podium met live middeleeuwse muziek....
Ik ga graag alleen weg, maar dit is gewoon leuker met andere mensenquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heb je een kliek/groep, is wel leuker inderdaad. Ga ook nooit liever ergens alleen heen
Neequote:
Haha. Als je er dan heen gaat, dan kan je helemaal niet meer slapenquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:59 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
FAAAAAAAACK wil je me dood hebben ofzo.... ik kan echt niet slapen hoor vanavond....
enne er is sowieso een concert vooraf en volgens is er ook een podium met live middeleeuwse muziek....
quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:00 schreef HeatWave het volgende:
Wel een gruizig grietje in dat pakje.
ongetwijfeld... die make-up en alles is gewoon haar bitch shieldquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:00 schreef HeatWave het volgende:
Wel een gruizig grietje in dat pakje.
Dat denk ik ook, een groep ridders en jonkvrouwenquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ga graag alleen weg, maar dit is gewoon leuker met andere mensen
[..]
Nee
dan ga je toch gewoon als ridder graniet-sterker-dan-ik-kan-nietquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, een groep ridders en jonkvrouwen
Sorry
Nah, waarom ridders en jonkvrouwen?quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, een groep ridders en jonkvrouwen
Sorry
Flinke ommezwaaiquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:00 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ongetwijfeld... die make-up en alles is gewoon haar bitch shield
Nee, er is vast een reden dat ze haar eruit gepikt hebben, de rest is ongetwijfeld aanwezig als Orc, zonder make-upquote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, er is vast een reden dat ze haar eruit gepikt hebben, de rest is ongetwijfeld aanwezig als Orc, zonder make-up.
Die is al verkochtquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:01 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dan ga je toch gewoon als ridder graniet-sterker-dan-ik-kan-niet
Weet ik, maar viel me even binnenquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nah, waarom ridders en jonkvrouwen?Men moet gewoon aandoen waar ze zich prettig in voelen
ik moet zeggen dat het toch raar is om anime figuren en steampunk / gothpunk te zien op een themafeest als castlefestquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nah, waarom ridders en jonkvrouwen?Men moet gewoon aandoen waar ze zich prettig in voelen
Ach... Dan val je wel op.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:05 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat het toch raar is om anime figuren en steampunk / gothpunk te zien op een themafeest als castlefest
Ach, alles kanquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:05 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat het toch raar is om anime figuren en steampunk / gothpunk te zien op een themafeest als castlefest
Ik lag me dood als we Goku's en Vegeta's zienquote:
Laat maar eens een plaatje zien danquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:04 schreef Samzz het volgende:
Haha, ik ging net rondjes rennen in de weide van m'n paard. Hop, paard erachteraan, net zo lief. En de nieuwe is een plaatje!
Oh, en hoi.
Dat is een beetje lastig als je zelf aan het rennen bentquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Laat maar eens een plaatje zien dan
En hallo!
quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:13 schreef rhubarbje het volgende:
die middeleeuwse muziek is zonder versterker dan neem ik aan?
anders is het maar wannabe middeleeuws
Van de nieuwequote:Op donderdag 12 juli 2012 17:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is een beetje lastig als je zelf aan het rennen bent.
Of bedoel je van Sannie? De nieuwe pony.
Ik wilde het niet doen...quote:
ja, en het zijn ook allemaal echte middeleeuwers!quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:13 schreef rhubarbje het volgende:
die middeleeuwse muziek is zonder versterker dan neem ik aan?
anders is het maar wannabe middeleeuws
ik hoop het!quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, en het zijn ook allemaal echte middeleeuwers!
Zit nu even met 't hondje in het park. Straks als ik thuis ben zal ik er wat overzettenquote:
sommige mogen anders best make-up dragen hoorquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik hoop het!
zonder make up en ritsen!
Doe datquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zit nu even met 't hondje in het park. Straks als ik thuis ben zal ik er wat overzetten.
En de slechte hygienequote:Op donderdag 12 juli 2012 17:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik hoop het!
zonder make up en ritsen!
ik moest lachenquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:22 schreef El_Thijs het volgende:
GVD, net door een of andere malloot natgereden toen ik naast de auto stondRijd die snol door de plas en ja hoor, broek nat. En niet eens even stoppen, maar gewoon lekker doorrijden.
Krijg een vaginale infectie trut
Kenden ze dat toen al?quote:
Ik op dat moment nietquote:
Haha! Ik zou m'n auto er standaard neer zetten.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kenden ze dat toen al?
[..]
Ik op dat moment niet
Maar ik weet al wie het is/zijn. Zijn van die straatbewoners die op alles liggen te zeiken en niemand wat gunnen. Ze hadden zelfs een openbare parkeerplaats toegeëigend met een NP-bord, en als je je auto er dan neerzette zat er een briefje onder je ruitenwisser met het verzoek om je auto elders te parkeren
Deden we ook, en dat vonden ze niet leukquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haha! Ik zou m'n auto er standaard neer zetten.
daar zou ik hem sowieso neerzetten, elke dag weerquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:26 schreef El_Thijs het volgende:
Ik op dat moment niet
Maar ik weet al wie het is/zijn. Zijn van die straatbewoners die op alles liggen te zeiken en niemand wat gunnen. Ze hadden zelfs een openbare parkeerplaats toegeëigend met een NP-bord, en als je je auto er dan neerzette zat er een briefje onder je ruitenwisser met het verzoek om je auto elders te parkeren
Zie eerdere reactiequote:Op donderdag 12 juli 2012 17:29 schreef rival het volgende:
[..]
daar zou ik hem sowieso neerzetten, elke dag weer
Ja, dahaagquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Deden we ook, en dat vonden ze niet leuk
Maar ze hadden geen poot om op te staan, het zijn immers openbare parkeerplaatsen. Maar hun vonden dat ze er recht op hadden omdat ze hem schoon hielden
En nu hebben de kant van onze buren gekozen waar we al langer onenigheid mee hebbenquote:
Even lief lachen en zwaaienquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En nu hebben de kant van onze buren gekozen waar we al langer onenigheid mee hebbenIk zette een keer mijn motor op de parkeerplaats en die gast was toevallig buiten. Die afgunstige blik in z'n ogen zeg, tering
Zelfs dat niet, want ik hoorde hem 'tsss' doen, heel minachtend. En toen ik me omdraaide om te vragen wat er aan de hand was, was ie al naar binnen gevluchtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En haar stalgenootjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De onderste is de mijne.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Daar heb ik ook zo'n grafhekel aan, maar gelukkig gebeurt dat dan weer niet in de straat hier. Iedereen eigen oprit dus parkeerplek zatquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:12 schreef ArTiC het volgende:
Hier woont ook iemand die dacht een privé parkeerplaats te hebben
Als ze weggingen dan plaatsen ze hun GFT bak op die plek.
Een keer ging op ik de fiets weg toen dat ding weer op die plek stond...heb ik de GFT bak meegesleept naar een blok of 5 verder. Geen idee of ze hem ooit nog teruggevonden hebben.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:12 schreef Samzz het volgende:
Hier de nieuwe pony, Sannie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En haar stalgenootjes:Wou al bijna zeggen dat je een manege kon beginnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De onderste is de mijne.
Ze zijn er ook goed uit! Gezond bedoel ik dan, en goed verzorgd
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ja, hahaquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar heb ik ook zo'n grafhekel aan, maar gelukkig gebeurt dat dan weer niet in de straat hier. Iedereen eigen oprit dus parkeerplek zatWel goede stunt
[..]
Wou al bijna zeggen dat je een manege kon beginnenZe zijn er ook goed uit! Gezond bedoel ik dan, en goed verzorgd
Behalve mijn natte broekspijpen niet veel bijzonders. We zijn allemaal braaf geweestquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:20 schreef mutsieflutsie het volgende:
avond all
heb ik nog wat spannends gemist
waarom geloof ik dat 2e nou nietquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Behalve mijn natte broekspijpen niet veel bijzonders. We zijn allemaal braaf geweest
mutsiequote:
Thijsquote:
Zijn gangetje, sollicitaties regelen maar verder lekker genieten van de vakantie die ik nu eigenlijk heb. Toch best fijnquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:55 schreef Solique het volgende:
[..]
mutsie
[..]
Thijs
Jahoor, hier alles best wat druk met andere zaken. Met jou?
quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:12 schreef Samzz het volgende:
Hier de nieuwe pony, Sannie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En haar stalgenootjes:Mooie foto's hoor! Die 3e foto is leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De onderste is de mijne.
![]()
Ben ook rond aan het kijken en vragen, nog geen vacatures binnen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zijn gangetje, sollicitaties regelen maar verder lekker genieten van de vakantie die ik nu eigenlijk heb. Toch best fijn
Gewerkt vandaag?
Daarom, nog een redelijke tijdsspanne te gaan ook al wil je snel wat nieuws hebbenquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:02 schreef Solique het volgende:
[..]
Ben ook rond aan het kijken en vragen, nog geen vacatures binnen.
Toch een soort vorm van even lekker genieten dus.
Ja, gewoon gewerkt vandaag. Dat loopt nog door tot eind december dus tijd zat om een andere baan te vinden.
Ach, daarom heb nog tijd zat. Als ik snel wat leuks tegen kom is alleen maar mooi meegenomen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom, nog een redelijke tijdsspanne te gaan ook al wil je snel wat nieuws hebben![]()
Ik heb lekker van het weer genoten, was goed te rijden vandaag met de motor. En sorry JK, geen foto's
Maar, maar, maar.. je had het beloofdquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom, nog een redelijke tijdsspanne te gaan ook al wil je snel wat nieuws hebben![]()
Ik heb lekker van het weer genoten, was goed te rijden vandaag met de motor. En sorry JK, geen foto's
* Solique pakt een bakkie koffiequote:Op donderdag 12 juli 2012 20:18 schreef mutsieflutsie het volgende:
* mutsieflutsie zet koffie, thee en koekjes op tafel
Zijn het gevulde koekjes?quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:18 schreef mutsieflutsie het volgende:
* mutsieflutsie zet koffie, thee en koekjes op tafel
Sorryquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:14 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Maar, maar, maar.. je had het beloofd
Groot gelijk, je hebt niets te verliezen zogezegdquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:11 schreef Solique het volgende:
[..]
Ach, daarom heb nog tijd zat. Als ik snel wat leuks tegen kom is alleen maar mooi meegenomen.
En sowieso neem ik eerst al mijn vakantiedagen dan gelijk op, ze wachten maar
Weer was vanmorgen nog niet al te best (in a'dam), vanmiddag was het wel wat beter.
Sorry, kon het niet latenquote:
tis dat je niet beter weetquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sorry, kon het niet laten
* El_Thijs kopje thee pakt en heerlijk geniet van het koekje
aaahw meid tochquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:23 schreef rhubarbje het volgende:
oke, ik kan wel janken
na 2 dagen verven ga ik de tape verwijderen, trek ik de halve muur er af
de enige muur die ik niet gedaan heb
nu heb ik witte vlekken waar verf en muur mist in mijn grijze muur
Sorry!quote:
Oh ja?quote:
Dat is ook weer zoquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:41 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
nou als ik je niet mocht stond je niet in mijn fb hoor
Daarom, heb niets te verliezenquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Groot gelijk, je hebt niets te verliezen zogezegd
Vanmorgen regende het hier ook keihard, maar nu is het lekker droog
liever dat dan iemand die mijn humor niet snaptquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo
Ben soms gek, dat wel
Hier nu ook, bewolkt. Zaterdag onweerquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Daarom, heb niets te verliezen
Hier nu wel lekker buiten
Kan je humor snappen dan?quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:45 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
liever dat dan iemand die mijn humor niet snapt
zuchttttttttttquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kan je humor snappen dan?
Die was te makkelijk
Ik plaag je maar hoorquote:
Hallo!quote:
En dat moeten we niet hebbenquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:00 schreef henrivo het volgende:
[..]
Joah, ik dacht laat ik me ook eens even vertonen, straks raak ik nog vervreemd hier
Ga zaterdag toch niets doen, dus maakt mij niet uitquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier nu ook, bewolkt. Zaterdag onweer
Vind dat mooi om te zien
G'nachtquote:
jij hebt toch wel foto's van je motor?quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zijn het gevulde koekjes?
[..]
Sorry
Maar ik zal foto's maken als ik weer ga rijden!
Ik blijf de fb groep nog wel volgen hoorquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En dat moeten we niet hebben
Mutsie is goed bezig, ze heeft koffie en thee en koekjes neergezet
Wie was je ook alweer?![]()
Dan heb ik z'n reactie niet goed gelezenquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:08 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
jij hebt toch wel foto's van je motor?
ik heb vanmiddag ook lekker omgereden. nisschien dat ik zo nog even ga rijdenheb het scheurmonster echt gemist. reed meteen weer als vanouds terwijl ik moest wennen aan de bandit laatst.
Mooi zoquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:08 schreef henrivo het volgende:
[..]
Ik blijf de fb groep nog wel volgen hoor
Altijd een goed planquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:08 schreef henrivo het volgende:
[..]
Ik blijf de fb groep nog wel volgen hoor
ja of ik heb het niet goed gelezen dat kan ookquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan heb ik z'n reactie niet goed gelezenMaar een foto van mijn motor staat in mijn fobo
[..]
Mooi zo
Ook nog mogelijkquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:27 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja of ik heb het niet goed gelezen dat kan ook
Hoi terug vanuit de tuinquote:
Hoi vanachter mijn X360quote:
Het is hier geen date- ik bedoel, geen KLB, maar vooruit.quote:
*Zwaait*quote:
Ja hoor.quote:
Nu nog?quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:58 schreef NaRRaToR het volgende:
ik ben er ook nog.... nog eventjes aan het werk enzo...
hey ik moet ergens mijn wasmachine van terugbetalen hequote:
Ik kan me voorstellen dat het er vreemd uitzietquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:01 schreef mutsieflutsie het volgende:
denk dat ze me hier op het dorp voor gek verklaren
was aan het wandelen en mn kat ging mee ben dus even naar het park gegaan met het beest
in een tuigje? of liep ze vrijwillig mee?quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:01 schreef mutsieflutsie het volgende:
denk dat ze me hier op het dorp voor gek verklaren
was aan het wandelen en mn kat ging mee ben dus even naar het park gegaan met het beest
vrijwillig maar ik heb natuurlijk behoorlijk moeten wachten bij dat ene bosjequote:Op donderdag 12 juli 2012 22:03 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
in een tuigje? of liep ze vrijwillig mee?
ik denk niet dat de mijne vrijwillig zouden meelopen... maar het zijn dan ook binnenkattenquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:05 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
vrijwillig maar ik heb natuurlijk behoorlijk moeten wachten bij dat ene bosje
mijne zijn buiten gewend maar gaan nooit ver tenzij ik zelf aan de wandel benquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:09 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik denk niet dat de mijne vrijwillig zouden meelopen... maar het zijn dan ook binnenkatten
Loop je nou weer verwarring te stichten?quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:27 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja of ik heb het niet goed gelezen dat kan ook
Hoi Samzzquote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:23 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Loop je nou weer verwarring te stichten?
Heb je iemand een kopje kleiner gemaakt met een welgemikte zwaai met een van je zwaarden?quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:58 schreef El_Thijs het volgende:
Dag allemaal, ik was even mijn frustraties aan het losgooien![]()
Zoiets, maar dan op de consolequote:Op donderdag 12 juli 2012 23:13 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Heb je iemand een kopje kleiner gemaakt met een welgemikte zwaai met een van je zwaarden?
Ja, die moet ik ook weer es aanslingeren. Effe zombies afknallen enzo. Kan heel bevrijdend werken, haha!quote:
Inderdaad, maar de verrotte gameplay laat veel te wensen overquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beter dat dan echte mensen afslachten.
Mjah ook weer eens doenquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:20 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, die moet ik ook weer es aanslingeren. Effe zombies afknallen enzo. Kan heel bevrijdend werken, haha!
Hoi!quote:
Koop een nieuwe.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Inderdaad, maar de verrotte gameplay laat veel te wensen over
[..]
Mjah ook weer eens doen360 of PS3? Spel in kwestie was Ninja Gaiden 3, en het verbaast me dus enorm hoe ze een goede serie zo hebben kunnen verneuken.
Ligt niet aan de console, ligt aan de game zelfquote:
Wat!quote:
Een schaamteloze SOG-dag?quote:
Ik heb hem net geopend om even door te lezen op "taal", maar ik ben een ramp om mijn eigen taalfouten / fouten in zinnen te ontdekkenquote:
Mjaquote:
Dat zeg ik, koop een nieuwequote:Op donderdag 12 juli 2012 23:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ligt niet aan de console, ligt aan de game zelfKan het uitleggen maar dat is lastig
Maar denk aan controls die de helft van de tijd niet reageren op je acties en je snapt wel welke kant het op gaat. Pas na de 4e keer werkt het, en dan is het al te laat
Ik leg het je nog wel een keertje uitquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeg ik, koop een nieuwe.
Slapen, kusjes voor hen die willen.
Ik wilquote:
quote:
Wij zenden werkgolven overquote:
Ben je nog niet compleet gaar danquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:56 schreef ArTiC het volgende:
ik ben al vanaf 7 uur vanmorgen code aan het kloppen
begin nu wel een beetje lam te worden jaquote:
Oeps....! Dan ben je allang bezig!!quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:56 schreef ArTiC het volgende:
ik ben al vanaf 7 uur vanmorgen code aan het kloppen
Xbox360, Bioshock 2. Maar ik heb verder geen verstand van games hoor.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Inderdaad, maar de verrotte gameplay laat veel te wensen over
[..]
Mjah ook weer eens doen360 of PS3? Spel in kwestie was Ninja Gaiden 3, en het verbaast me dus enorm hoe ze een goede serie zo hebben kunnen verneuken.
oh ik dacht dat de bouwvak deze week al begonnen was.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 08:33 schreef Bos81 het volgende:
Op het werk en laten we hopen dat er niet nog snel gebeld wordt door de bouwbedrijven die vanaf maandag vakantie hebben...
sinterklaas is vroeg dit jaarquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:30 schreef Samzz het volgende:
Mogguh. Schrik net wakker van gestommel op het dak, zit m'n zusje erop om een zeil op te hangen
.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Liggen de pepernoten nu al in het schap dan?
dat duurt nog een maandje (half / eind augustus liggen ze hier al)... veeelste vroegquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Liggen de pepernoten nu al in het schap dan?
Noway.... dat is net zoiets als mensen die nu nog hun kerstboom hebben staan en het dan maar versierd licht noemenquote:
very truequote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:39 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Noway.... dat is net zoiets als mensen die nu nog hun kerstboom hebben staan en het dan maar versierd licht noemen(true story)
so true... sommige mensen (met kinderen die nog geloven) hebben de boom al staan voor 5 december en tjah dan moeten ze net mij op bezoek krijgen als relpietquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
very true
Wij hadden een kamerplant op die manier versiert en die bleef nog jarenlang versierd. Net zoals we vroeger de klok niet een uur terug zetten omdat hij na een half jaartje toch weer goed stond
Gewoon met pepernoten gooien naar kinderenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:43 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
so true... sommige mensen (met kinderen die nog geloven) hebben de boom al staan voor 5 december en tjah dan moeten ze net mij op bezoek krijgen als relpiet
deze piet gaat iets verder dan datquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon met pepernoten gooien naar kinderen
ZwarteSamzzquote:
heeft ie niets in je schoen gedaan? ben je wel lief geweest dit jaar?quote:
Leuk dat je het leuk vindt. Het zou niks voor mij zijnquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:55 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
deze piet gaat iets verder dan dathet is zoooo leuk om te doen he. je bent zelf weer even kind (althans je moet je wel als zodanig in hun verplaatsen dan haal je het meeste eruit). het is enorm vermoeiend. dagen van 12-13 uur met zeer weinig tot geen eten (ja pepernoten en snoepgoed
)
Goedemiddag allenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:37 schreef JK1982 het volgende:
mrd
[..]
Xbox360, Bioshock 2. Maar ik heb verder geen verstand van games hoor.
Merk je vanzelfquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:23 schreef automatic_ het volgende:
Zucht... Nu is de huistelefoon weer kapot
Ik moet nu dit doen "Haal de NT1 uit het stopcontact". Ik neem aan dat dat gewoon het ISDN kastje is...? Zal ik iets fout kunnen doen als ik de verkeerde eruit trek? Nee toch?
Mijn tactiek is altijd dat ik gewoon de stekker(s) eruit trek, haha.quote:
Dat is de algemene tactiek van de meeste mensenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mijn tactiek is altijd dat ik gewoon de stekker(s) eruit trek, haha.
quote:
Waarom post je het zoontje van het Michelin-mannetje?quote:
Ik vind hem lekkere boobies hebben.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Waarom post je het zoontje van het Michelin-mannetje?
De NT1 is dat witte vierkantje kastje waar ISDN NT1 op staat en waar je Quattrovox op aangesloten isquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:23 schreef automatic_ het volgende:
Zucht... Nu is de huistelefoon weer kapot
Ik moet nu dit doen "Haal de NT1 uit het stopcontact". Ik neem aan dat dat gewoon het ISDN kastje is...? Zal ik iets fout kunnen doen als ik de verkeerde eruit trek? Nee toch?
quote:
Nopequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ja maar daar zit geen stroomkabel op haha.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De NT1 is dat witte vierkantje kastje waar ISDN NT1 op staat en waar je Quattrovox op aangesloten is
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Nope![]()
Zij hebben alleen mijn gsm hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Wat duurt er langquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:17 schreef Samzz het volgende:
Godsamme, waarom duurt het allemaal zo lang.
Het is trouwens ook gewoon nog steeds pestweer! Ik ga voor vanavond flink wat lekkers kopen en een goede film opzetten (tips?)
.
Wachten op m'n aquariumquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat duurt er lang?
En had je Intouchables al gezien?
Intouchables
Ik zal maar geen suggesties geven, tenzij je van spektakelfilms houdquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:17 schreef Samzz het volgende:
Godsamme, waarom duurt het allemaal zo lang.
Het is trouwens ook gewoon nog steeds pestweer! Ik ga voor vanavond flink wat lekkers kopen en een goede film opzetten (tips?)
.
Oh, dan heb je een nieuwere, sommige oude NT1's hebben wel een stroomtoevoerquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja maar daar zit geen stroomkabel op haha.
Kper man!quote:
Dat kan ik best waarderen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zal maar geen suggesties geven, tenzij je van spektakelfilms houd
Kperquote:
Spektakelfilms?quote:
Het weer werkt niet mee nee, hier is het echt kut ten opzichte van gisteren. Vandaag komt van motorrijden niks terecht. Morgen naar een maat van me maar verder zie ik het somber in deze zomer qua weerquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:59 schreef Kper_Norci het volgende:
Wazaap?
Lekker vakantie hiero, maar het weer is but. van de week al wel een schoonmaakvibe meegemaakt, en veel biertjes bij een maat gedronken, maar de geplande dagjes weg is nog niks van terecht gekomen met dit weer.
Precies wat je zegt, het is geen zomer maar zomber.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het weer werkt niet mee nee, hier is het echt kut ten opzichte van gisteren. Vandaag komt van motorrijden niks terecht. Morgen naar een maat van me maar verder zie ik het somber in deze zomer qua weer
2012. Lekker popcorn vermaakquote:
Jij hebt je katten die je nog bezighouden, dus dat valt nog meequote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:02 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Precies wat je zegt, het is geen zomer maar zomber.
Die liggen 's middags te slapenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij hebt je katten die je nog bezighouden, dus dat valt nog mee
Das minder danquote:
Die is goed, zeker aan te radenquote:
quote:
Er schijnt een prequel te komen op de games, ook gemaakt door Rocksteadyquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:20 schreef Solique het volgende:
Hier vanavond naar spinnemans in de bios.
[..]
Die is goed, zeker aan te raden
Asylum ook btw.
Ik zit bij de marathonquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:21 schreef El_Thijs het volgende:
The Dark Knight Rises komt pas volgende week vrijdag, ik vroeg enkel of er hier ook mensen waren die hem gingen zien
Las het, ben benieuwdquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er schijnt een prequel te komen op de games, ook gemaakt door Rocksteady
Ik dacht dat hij deze week uitkwam (gisterennacht). maare nee ik ga haast nooit naar nachtreleases (LOTR uitgezonderd maar dat was meteen de hele trilogyquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
The Dark Knight Rises komt pas volgende week vrijdag, ik vroeg enkel of er hier ook mensen waren die hem gingen zien
En de games van Rocksteady zijn wel een hele goede tijdvuller
ik ben niet zo van de reboots.... klinkt een beetje alsquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:20 schreef Solique het volgende:
Hier vanavond naar spinnemans in de bios.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |