SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:48 schreef rival het volgende:
waarom is ie uit de tour? is zijn doping op?
Jupquote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:48 schreef rival het volgende:
de verborgen motor in zijn fiets was stukquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:48 schreef rival het volgende:
Daar hebben we het nog wel een keertje overquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:56 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Dan heeft ie geen hart voor de sport
Omdat postduiven moeten eten en poepen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:09 schreef NaRRaToR het volgende:
aan je marketing afdeling moeten uitleggen wat social media is.... allemaal jong volk begin 30.... krijg je als antwoord: waarom sturen we niet gewoon postduiven (ok ietwat overdreven maar wel in die strekking)?
Tijd voor de e-meeuwen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:09 schreef NaRRaToR het volgende:
aan je marketing afdeling moeten uitleggen wat social media is.... allemaal jong volk begin 30.... krijg je als antwoord: waarom sturen we niet gewoon postduiven (ok ietwat overdreven maar wel in die strekking)?
Had ie je gemist?quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:35 schreef Samzz het volgende:
Hondje helemaal blij dat ik weer thuis ben.
Jaquote:
Toch leuk dat ie houd van z'n baasjequote:Op donderdag 12 juli 2012 13:35 schreef Samzz het volgende:
Hondje helemaal blij dat ik weer thuis ben.
Leukquote:Op donderdag 12 juli 2012 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ik was een nieuwe pony ophalen en hij kon niet mee. Nu is hij aan het rondrennen en ik zit op een bankje te kijken
.
Dat is een flink nest!quote:
Dat vind ik zo leuk aan honden, zodra je binnenkomt zijn ze zo blij om je te zienquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Toch leuk dat ie houd van z'n baasje
Nog even naar dat zwaard Red Queen gekeken, toch bijna 300 euro
Jaquote:
Zoiets?quote:
Zelfs de meest actieve honden worden moequote:Op donderdag 12 juli 2012 14:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vind ik zo leuk aan honden, zodra je binnenkomt zijn ze zo blij om je te zien. Net een flink eind gewandeld en nu ligt ie te snurken op zijn kussen
.
Pointers, niet Point-'n-Clickquote:
Zet je er 4 bij elkaar dan heb je pointersquote:
Goed, jij je zinquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:24 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Zet je er 4 bij elkaar dan heb je pointers![]()
in css heet het toch echt een pointer!
ja en in vb een cursor, dus?quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:24 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Zet je er 4 bij elkaar dan heb je pointers![]()
in css heet het toch echt een pointer!
Alles wit verven een optiequote:Op donderdag 12 juli 2012 15:53 schreef rhubarbje het volgende:
aaargh de autist in mij heeft het moeilijk!!!
ben dus mijn nieuwe vaste kast/inloopkast aan het verven
aan 1 kant komt geen deur dus zie je de plankjes op de muur waar de kastplanken op liggen
de kastplanken zijn wit
maar goed nu komt het:
de muur is onder grijs en boven wit
die grijs is hand gemixt en ga ik dus nooit opnieuw zo krijgen
ik kan alle plankjes wit maken, of alle plankjes hout laten
maar ik vind allebei niet bevredigendop grijs moet (dezelfde) grijs en op wit wit
nu weet ik niet waar mijn inner-autist het minst ongelukkig van word
Of grijs in wit over laten lopenquote:
nee want dan klopt het weer niet meer met de rest van de muurquote:
wanneer is dat? heb altijd al wel een keer naar de ELF of iets anders cosplay iets willen gaan. Heb zelf ook twee kostuums maar die zijn meer voor Carnavalquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:33 schreef Pien85 het volgende:
Hier mensen toevallig zin om mee te gaan naar Castlefest? Castlefest-meet ofzo?
huuuuuuquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:33 schreef Pien85 het volgende:
2 t/m 5 augustus. Carnavalskostuum kan best hoorquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:42 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
wanneer is dat? heb altijd al wel een keer naar de ELF of iets anders cosplay iets willen gaan. Heb zelf ook twee kostuums maar die zijn meer voor Carnaval
Eh, ik bedank. Mijn satyr-outfit ligt dan net bij de stomerij. Bovendien ben ik een drama met de panfluit.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:33 schreef Pien85 het volgende:
Ga jij maar fijn met Artic in een hoekje zitten danquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eh, ik bedank. Mijn satyr-outfit ligt dan net bij de stomerij. Bovendien ben ik een drama met de panfluit.
drank en muziek erbij, dan zitten we goed daarquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ga jij maar fijn met Artic in een hoekje zitten dan![]()
Daaromquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
drank en muziek erbij, dan zitten we goed daar
Wat is dat voor ietsquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:33 schreef Pien85 het volgende:
www.castlefest.comquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat is dat voor iets
Zal eens Googlen
Okay.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
drank en muziek erbij, dan zitten we goed daar
Al gedaanquote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Okay.![]()
Misschien dat er ergens een castlefest stream loopt, zodat we tegelijk kunnen wijzen en lachen.
Goodquote:
Ga jij als mini-Balrog verkleed, Pien?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |