http://www.xears.com/prod(...)ar-kopfhorer-headsetquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:49 schreef jonasr het volgende:
Iemand een tip voor mij over X-Ears?
Welke zijn goede oortjes in de huidige catalogus?
Of zijn er momenteel voor die prijs interessantere koopjes te doen bij Bv. Meelectronics?
En Shiz, die coupon waar alles aan dezelfde prijs is, welke was deze weer? ;D.
Geen zin om 1000topics terug te gaan kijken.
Nee.. Maar ik had het ook fout:p ik moest die kabel hebben voor het geluid, en dan met een Aux kabel voor de Iphone kan je hem via een connector (hoezo omslachtig) aansluiten aan je Navi, zodat je in de file of weet ik veel waar filmpjes kan kijken. Mooi!quote:[..]
Kan de iPhone wel video over de 3.5mm poort sturen?
]
Zijn ze ook, maar om het Chinees te houden zou ik ze dan toch bestellen uit China onder de naam AWEI ES800M.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:33 schreef tokko1 het volgende:
[..]
http://www.xears.com/prod(...)ar-kopfhorer-headset
Echt toppertjes
okequote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:30 schreef Skiet het volgende:
Ik neem het nooit. Bij sommige krijg je boven een bepaald bedrag standaard tracking erbij. Maar insurance zou ik lekker laten voor wat het is.
Die heb ik al liggen hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:33 schreef tokko1 het volgende:
[..]
http://www.xears.com/prod(...)ar-kopfhorer-headset
Echt toppertjes
Je adres staat stond open en bloot.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:58 schreef Iemand91 het volgende:
Weer lekker snelle levering uit China; 2 juli (vorige week maandag) USB- en HDMI-kabeltjes op Ebay besteld; vandaag binnengekregen. Ethernet kabeltje helaas nog niet. Evenals de program card![]()
komt wel vaker voor, en zeker bij producten die zonder tracking worden verzonden..quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:09 schreef Thomas B. het volgende:
Wow! Vorige week vrijdag op bij FocalPrice een camera kit besteld voor de Ipad en vandaag al bezorgd. Moet haast wel een nieuw record zijn.
Dat zal het idd wel verklaren. Aan de andere kant heb ik ook wel eens anderhalve maand op een dingetje van 3 dollar zitten wachten terwijl het gewoon op voorraad was. Maargoed, dat hoort er nu eenmaal bij en dat weet je van tevoren. Toch een leuke verrassingquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:03 schreef Downstar het volgende:
[..]
komt wel vaker voor, en zeker bij producten die zonder tracking worden verzonden..
met tracking mag je er zeker 2 weken bij optellen, soms ik zit ik ook wel gewoon in twijfel
om pakketjes te laten verzenden zonder tracking, gewoon omdat je het dan vele malen sneller in huis hebt.
echter willen de webshops verplicht dat je bij 15$ of hoger vaak de trackingpost neemt, omdat ze dan bang zijn dat mensen klagen dat ze pakketten niet hebben gekregen etc.
Ligt eraan hoe zwaar hij is. Bij DHL is het 32.50 voor 10kg of minder.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:01 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Ze stellen voor om het te repareren. Een refund dekt de lading niet
Heb je ook een linkje van de seller of de producten? ik zoek namelijk precies dezelfde kabeltjes voor mn raspberry piquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:58 schreef Iemand91 het volgende:
Weer lekker snelle levering uit China; 2 juli (vorige week maandag) USB- en HDMI-kabeltjes op Ebay besteld; vandaag binnengekregen. Ethernet kabeltje helaas nog niet. Evenals de program card![]()
[ afbeelding ]
Die van mij is deze week verzonden, 750 gram staat er bij het trackingnummer op MisterTao, shipping was $8,99. Damn, zie net dat de verkoper bij wie ik hem in het zwart heb besteld nu ook opeens all white heeft staan en dat was eigenlijk mijn eerste keus. Alhoewel, of hij dan ook echt leverbaar is is natuurlijk nog maar de vraag.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:26 schreef Nicap_tm het volgende:
He Shiznuts, wat heb je bij gewicht ingevuld bij MisterTao voor die G2 telefoon, en was dat goed? Dan weet ik gelijk wat ik in moet vullen.
Ah dat is nicequote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:17 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ah dat is nice, dan is zo stick helemaal leuk spul als XBMC dr goed op draait
In ieder geval een stuk beter dan, die je laatst wou nemen hahaquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:04 schreef jimjim1983 het volgende:
ik ga toch maar een goedkope tablet kopenis dit wat? http://www.dealextreme.co(...)te-1-5ghz-8gb-139632
ja dat was ikquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:18 schreef shiznuts het volgende:
Was jij dat niet laatst ook met dat hersenscheet van een idee om bij bic een android 2.3-tablet te kopen?Waarom heb je toen niet gewoon geluisterd naar de tip om een Ainol te halen? Als het op krap budget moet de Tornado of Mars. Daar zijn ervaringen mee en is communitysupport voor. Misschien heeft RobertNL nog wel een tablet voor je over om over te nemen...
De Ainol zou ik kiezen. Liever iets meer RAM geheugen. Want dat is waar mijn tablets allemaal waardeloos door zijn. Een gebrek aan RAM geheugen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:57 schreef jimjim1983 het volgende:
dus deze Ainol is beter dan die Icoo volgens jou? die Icoo heeft wel 0.5ghz meer processorkracht maar die Ainol heeft weer 2 keer zoveel RAM.
Dat is wat ik, en ik zie Skiet ook, inderdaad zeggen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:57 schreef jimjim1983 het volgende:
dus deze Ainol is beter dan die Icoo volgens jou? die Icoo heeft wel 0.5ghz meer processorkracht maar die Ainol heeft weer 2 keer zoveel RAM.
Ik vind het wel een heel extreme manier van het goedpraten van Chinashopping als je iets voor een doel koopt en voor dat doel werkt het apparaat nu net niet...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:29 schreef AlwaysConnected het volgende:
Even een review van dit
<heel verhaal...>
vooor de rest redelijk te vreden op het ene probleem na
thanks voor de adviezen, binnenkort eentje bestellen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:03 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat is wat ik, en ik zie Skiet ook, inderdaad zeggen.
Haal 'em bij Pandawill en gebruik coupon 'panda4fok', heb je 'em voor $81.69.
Jouw link (Tinydeal) is in EURO!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:12 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
das duurder dan mijn linkmaar thanks voor de adviezen, binnenkort eentje bestellen.
Das tof! Gauw m'n vruchtentaartjes afbestellen!?quote:
quote:MP4Nation Gisteren
Weekend tease: B1 and M5 are in production. HM1, HM2 and HM4 will soon be prepping for mass production too.
hoezo niet hun sterkste punt? bij tinydeal hebben ze m namelijk ook met 16gb ipv 8 voor maar iets meer.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:14 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Jouw link (Tinydeal) is in EURO!Geinstein. En DX, daar zou ik niet echt een tablet vandaan halen, das niet echt hun sterke punt, die 'scene of products'.
Klote!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:10 schreef Moos. het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe zwaar hij is. Bij DHL is het 32.50 voor 10kg of minder.
https://dhlforyou.nl/Docu(...)temmingen%202012.xls
En bij PostNL ligt eraan hoe zwaar hij is:
http://www.postnl.nl/voor(...)/tarieven/pakketten/
Dat zou ik niet doen. Je kunt ze altijd doorverkopen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:14 schreef shiznuts het volgende:
Das tof! Gauw m'n vruchtentaartjes afbestellen!?
fu, ik zou al bijna bestellenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:00 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dat zou ik niet doen. Je kunt ze altijd doorverkopen.
Trouwens, op m´n telefoon draait XBMC al!![]()
![]()
Films en TV-series streamen werkt niet echt (zal deels aan netwerk liggen denk ik) maar de menu's zelf zijn super vloeiend. En natuurlijk wat andere dingen die nog niet echt werken maar dat is apart XBMC op je telefoon!![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nu wordt die MK802 stick i.c.m. een USB->ethernet adapter wel heel aantrekkelijk.
Shiz, hoeveel heeft jou die Jiayu G2 in totaal gekost?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:14 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Jouw link (Tinydeal) is in EURO!Geinstein. En DX, daar zou ik niet echt een tablet vandaan halen, das niet echt hun sterke punt, die 'scene of products'.
[..]
Das tof! Gauw m'n vruchtentaartjes afbestellen!?
Ook tof:
[..]
¤150 tot ¤160 dacht ikquote:Op zondag 15 juli 2012 14:55 schreef Moos. het volgende:
[..]
Shiz, hoeveel heeft jou die Jiayu G2 in totaal gekost?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |