zou allemaal kunnen wat je zegt,,lees het en oordeel zelf, geloof je het niet, ook prima..quote:Op zondag 29 juli 2012 20:33 schreef sientelo het volgende:
[..]
Die bron heeft het over kryon. Het zou me niet verbazen als dat de enige bron is van veel new age gedachtes over bewustzijn die iedereen gewoon overneemt zonder een ervaring te hebben ermee...
[..]
ik heb gelezen dat het van kryon komt. ik ken de materie van kryon. en volgens mij is het hersenspoeling. en is het schadelijk om je daarin te verdiepen. omdat het je wegleidt van je eigen objectiviteit.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:42 schreef valandil25 het volgende:
[..]
zou allemaal kunnen wat je zegt,,lees het en oordeel zelf, geloof je het niet, ook prima..
was eigenlijk meer in het algemeen bedoeld, ik wist dat jij die theorie kon.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:47 schreef sientelo het volgende:
[..]
ik heb gelezen dat het van kryon komt. ik ken de materie van kryon. en volgens mij is het hersenspoeling. en is het schadelijk om je daarin te verdiepen. omdat het je wegleidt van je eigen objectiviteit.
welk ascentie verhaal dan?quote:Op zondag 29 juli 2012 20:52 schreef valandil25 het volgende:
[..]
was eigenlijk meer in het algemeen bedoeld, ik wist dat jij die theorie kon.
ja daar verschillen we dan van mening over..zoals ook het ascentie verhaal..
nogmaals,, verschillend besef inzichten..
Ozo, het geloof van kryon. Die we dus niet kennen. Alleen via een medium die zegt te channelen met een engel.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:55 schreef valandil25 het volgende:
nou dat staat daar mee in verbinding, zoals kryon zegt.
ja maar als mensen ascenderen moet er het 1 en ander veranderen in het dna zoals dat nu is.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:58 schreef sientelo het volgende:
[..]
Ozo, het geloof van kryon. Die we dus niet kennen. Alleen via een medium die zegt te channelen met een engel.
Maar ascentie is iets van alle tijden volgens mij.
dat zegt (alleen) kryon. dus of dat wel zo is, is maar de vraag natuurlijk. dat we veel meer mogelijkheden hebben dan we ons nu bewust zijn is wel zo volgens mij... maar het verhaal van de dna is maar een verhaal van een iemand. misschien is dat bewust worden van andere dimensies en werkelijkheden wel iets heel anders dan de 12 layers of dnaquote:Op zondag 29 juli 2012 21:01 schreef valandil25 het volgende:
[..]
ja maar als mensen ascenderen moet er het 1 en ander veranderen in het dna zoals dat nu is.
quote:Op zondag 29 juli 2012 21:04 schreef sientelo het volgende:
[..]
dat zegt (alleen) kryon. dus of dat wel zo is, is maar de vraag natuurlijk. dat we veel meer mogelijkheden hebben dan we ons nu bewust zijn is wel zo volgens mij... maar het verhaal van de dna is maar een verhaal van een iemand. misschien is dat bewust worden van andere dimensies en werkelijkheden wel iets heel anders dan de 12 layers of dna
Oke. die eerste bron heeft het over die 12 dna, maar waar heeft hij dat vandaan? van kryon?quote:
ik weet zijn bronnen niet, maar kryon is niet de enige, ze zeggen dat in de hogere dimensies dna bewerkt worden.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:22 schreef sientelo het volgende:
[..]
Oke. die eerste bron heeft het over die 12 dna, maar waar heeft hij dat vandaan? van kryon?
de tweede is volgens mij een ander verhaal?
oke ben nu het tweede filmpje aan het kijken ging idd even over 12 maar verder geen uitleg.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:28 schreef valandil25 het volgende:
[..]
ik weet zijn bronnen niet, maar kryon is niet de enige, ze zeggen dat in de hogere dimensies dna bewerkt worden.
nee in de tweede daarin wordt het ook vertelt.
jawel men zegt dat het in de tijd van atlantis of daarvoor er ook al twaalf waren..quote:Op zondag 29 juli 2012 21:34 schreef sientelo het volgende:
[..]
oke. maar dan hoeft het niet die 12 te zijn bijvoorbeeld. Ben nu het tweede filmpje aan het kijken. gaat wel over dna maar niet de 12. een aantal dingen die ze zeggen zouden kunnen kloppen. tenminste sommige dingen lijken op mijn ervaring. maar ben nog verder aan het luisteren wat ze precies zeggen.
ja er zijn wel meer mensen die channelen idd. sommige komen misschien alleen van kryon andere van meerdere channelers.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:36 schreef valandil25 het volgende:
[..]
jawel men zegt dat het in de tijd van atlantis of daarvoor er ook al twaalf waren..
ja weet je wat het is met dit soort dingen, je moet wel een hele grote duim hebben om het allemaal te verzinnen..quote:Op zondag 29 juli 2012 21:39 schreef sientelo het volgende:
[..]
ja er zijn wel meer mensen die channelen idd. sommige komen misschien alleen van kryon andere van meerdere channelers.
ja atlantis spreekt tot de verbeelding, hoe het kan zijn als je je eigen kracht terug hebt, en alles helder kan zien...
ow ik geloof wel dat ze hun informatie "doorkrijgen". we krijgen zelf ook steeds info. alleen op verschillende manieren. waar komen gedachtes vandaan? en waar komt de informatie vandaan? waar halen muzikanten hun muziek vandaan? waar komt de informatie die we ervaren in dromen? ect...quote:Op zondag 29 juli 2012 21:48 schreef valandil25 het volgende:
[..]
ja weet je wat het is met dit soort dingen, je moet wel een hele grote duim hebben om het allemaal te verzinnen..
maar nog even over die channeling van kryon,, ik merkte dat dit niet gespeeld was, want aan zijn manier van praten kon je horen dat hij vol emotie praat. en die manier van praten herken ik terug uit eigen ervaring als je een piek momentje vol energie ervaart.
daarnaast heb ik ook bevestiging gekregen dat we idd richting ascentie gaan van gidsen.
maargoed dit blijft voor een ieder natuurlijk subjectief.
daarom roep ik altijd het is allemaal bewustzijn die het stuurt.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:52 schreef sientelo het volgende:
[..]
ow ik geloof wel dat ze hun informatie "doorkrijgen". we krijgen zelf ook steeds info. alleen op verschillende manieren. waar komen gedachtes vandaan? en waar komt de informatie vandaan? waar halen muzikanten hun muziek vandaan? waar komt de informatie die we ervaren in dromen? ect...
oke. ik denk alleen niet dat alles uit dezelfde bron komt. dus allemaal bewustzijn klinkt dan verwarrend voor mij. omdat je dan niet kan onderscheiden wat uit een goede bron komt en wat uit een slechte.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:15 schreef valandil25 het volgende:
[..]
daarom roep ik altijd het is allemaal bewustzijn die het stuurt.
door wie of wat wordt bewustzijn bestuurd?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:15 schreef valandil25 het volgende:
[..]
daarom roep ik altijd het is allemaal bewustzijn die het stuurt.
ja in mijn optiek is er dus wel 1 bewustzijn en gescheiden kan zich dat soms bewust en onbewust manifesteren, zonder verder oordeel van goed of slecht, dat is meer een oordeel voortkomend uit gedachtes.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:30 schreef sientelo het volgende:
[..]
oke. ik denk alleen niet dat alles uit dezelfde bron komt. dus allemaal bewustzijn klinkt dan verwarrend voor mij. omdat je dan niet kan onderscheiden wat uit een goede bron komt en wat uit een slechte.
het bestuurd zichzelf omdat het alles is, in mijn optiek.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:33 schreef badabingie het volgende:
[..]
door wie of wat wordt bewustzijn bestuurd?
Iedere uitspraak over 'alles' is inhoudsloos. Dat alles bewustzijn is, betekent niets.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:39 schreef valandil25 het volgende:
[..]
het bestuurd zichzelf omdat het alles is, in mijn optiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |