Geenszins, mijn waarde. Mijn huis is zeer vlinderbestendig. En we hebben nog speciaal gelet op het gesloten zijn van ramen en deurenquote:Op donderdag 12 juli 2012 02:36 schreef BramPowert het volgende:
Je heb dus ergens een kier/gat waar vlinders door naar binnen vliegen.
Stel je niet aan, man. Je lijkt wel een wijf.
En ook knap dat je kan zien dat het exact dezelfde mot is, heb je niet gewoon een nest van die motjes in huis ?quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Maar dan nog was het bijzondr dat een nachtvlinder telkens weer opnieuw door het gat naar binnen zou vliegen, en weer op dezelfde plaats boven mijn televisie zou gaan plaatsnemen.
Ik heb een stapel katten, dat een volwassen nachtvlinder het langer dan 2 minuten zou overleven lijkt me wel uitzonderlijkquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:31 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
En ook knap dat je kan zien dat het exact dezelfde mot is, heb je niet gewoon een nest van die motjes in huis ?
quote:Op donderdag 12 juli 2012 02:36 schreef BramPowert het volgende:
Je heb dus ergens een kier/gat waar vlinders door naar binnen vliegen.
Stel je niet aan, man. Je lijkt wel een wijf.
toen mijn eerste hond was overleden 'zag' ik haar ook nog wel eens in de woonkamer, of ik hoorde t getrippel op de stenen vloer. Maar ik denk meer dat dat gewoon m'n geheugen was die opriep wat ik verwachtte te zien of te horen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:39 schreef senesta het volgende:
Ik hoor het echt wel vaker van mensen hoor dat ze dingen ervaren na overlijden van huisdieren. Dat ze een huisdier nog zien of horen. Mensen ervaren dat meestal wel als prettig en na verloop van tijd gebeurd het ook niet meer.
Ja, ik ook tenminste..dat ik dacht dat ik hem hoorde. Ik denk ook projectie inderdaad. Maar dat wil natuurlijks niets zeggen over wat anderen ervaren.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:29 schreef Plums het volgende:
[..]
toen mijn eerste hond was overleden 'zag' ik haar ook nog wel eens in de woonkamer, of ik hoorde t getrippel op de stenen vloer. Maar ik denk meer dat dat gewoon m'n geheugen was die opriep wat ik verwachtte te zien of te horen.Ik geloof iig niet dat mijn hond nog rondspookte thuis.
Je doelt op het op de hand komen zitten? Heb ik nog nooit gehad, en ik wil t zo graagquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:18 schreef Luxuria het volgende:
Dat eerste is wel apart, maar die laatste twee dingen is toch niks raars aan.
De nachtvlinder wilde echt koste wat kost op mijn hand blijven zitten. Ik moest hem er echt vanaf schudden. Dat vind ik niet bepaald standaard nachtvlindergedrag.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:18 schreef Luxuria het volgende:
Dat eerste is wel apart, maar die laatste twee dingen is toch niks raars aan.
Misschien rook of smaakte je wel lekkerquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
De nachtvlinder wilde echt koste wat kost op mijn hand blijven zitten. Ik moest hem er echt vanaf schudden. Dat vind ik niet bepaald standaard nachtvlindergedrag.
Doen ze wel vaker hoor...quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
De nachtvlinder wilde echt koste wat kost op mijn hand blijven zitten. Ik moest hem er echt vanaf schudden. Dat vind ik niet bepaald standaard nachtvlindergedrag.
Bron?quote:
Dat telt niet eenzijdigquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |