SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lapohunter!quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
dat noem ik nog eens een LaPo hunter...anderhalf uur niet posten en dan bij de LaPo toeslaan'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
gotc goed gedaan! dam die hartslag en pace zie je wel aan dat het een zware loop was.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Mensen, bedankt voor jullie tips, hij is weer up
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
AC, Semmie...over 25 dagen ga ik op vakantie..geen internet dus dan kunnen jullie het tussen jullie beiden uitknokken om de 1ste plaats'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nou AC, dan ga ik gewoon vrijdag of zaterdag een eind lopen. Ik wil dan in elk geval de 8 halen. Misschien verder. Kijken of het weer een beetje perfect wil zijn. Dat is: Net zoals vandaag, maar dan zonder de wind.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik lig hier ook onder mijn camo-netje te wachten tot de kans zich voordoetquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
dat noem ik nog eens een LaPo hunter...anderhalf uur niet posten en dan bij de LaPo toeslaan![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:29 schreef SEMTEX het volgende:
Mensen, bedankt voor jullie tips, hij is weer up
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
hmmm worstelen met Semtex.. not a bad idea !quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
AC, Semmie...over 25 dagen ga ik op vakantie..geen internet dus dan kunnen jullie het tussen jullie beiden uitknokken om de 1ste plaats![]()
![]()
Fijn!!!quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:29 schreef SEMTEX het volgende:
Mensen, bedankt voor jullie tips, hij is weer upZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
hey AC...ik had het niet over worstelen he! dat maak jij er zelf vanquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:32 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
hmmm worstelen met Semtex.. not a bad idea !'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ja, kan ik met een gerust hart slapen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
knokken vechten worstelen... all the same to mequote:Op woensdag 11 juli 2012 23:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hey AC...ik had het niet over worstelen he! dat maak jij er zelf van![]()
![]()
bij worstelen met Semmie heb ik toch andere gedachten dan knokken....quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:33 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
knokken vechten worstelen... all the same to me
waarom zie ik in 1 keer een modderworstelavontuur voor mehome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Zwaai vanaf Texel.
Mensen, wat is het fantastisch lopen hier! Vandaag weer 10k strand en duinen geploegd en ik loop plots m'n 5jes binnen het half uur. Hoei, zo lekker!Hardloper.
IG @webkim![]()
heb er ooit in een ver ver verleden in het echt gezien ik zou een potje worstelen op die manier ook niet uit de weg gaan neequote:Op woensdag 11 juli 2012 23:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
bij worstelen met Semmie heb ik toch andere gedachten dan knokken....![]()
![]()
wow, netjes hoor!quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:36 schreef Webkim het volgende:
Zwaai vanaf Texel.
Mensen, wat is het fantastisch lopen hier! Vandaag weer 10k strand en duinen geploegd en ik loop plots m'n 5jes binnen het half uur. Hoei, zo lekker!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
vertel, vertel, vertel....hou lopen je nieuwe stappers??quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:36 schreef Webkim het volgende:
Zwaai vanaf Texel.
Mensen, wat is het fantastisch lopen hier! Vandaag weer 10k strand en duinen geploegd en ik loop plots m'n 5jes binnen het half uur. Hoei, zo lekker!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:36 schreef Webkim het volgende:
Zwaai vanaf Texel.
Mensen, wat is het fantastisch lopen hier! Vandaag weer 10k strand en duinen geploegd en ik loop plots m'n 5jes binnen het half uur. Hoei, zo lekker!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:36 schreef winterstorm666 het volgende:
waarom zie ik in 1 keer een modderworstelavontuur voor me
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:36 schreef winterstorm666 het volgende:
waarom zie ik in 1 keer een modderworstelavontuur voor me
Zo, ander onderwerp, daar is-ie dan eindelijk: 7 uur begonnen, kwart over 8 thuis, heen anders gelopen omdat ik op 5 minuten al onweer zag en ik geen trek had in een route door het bos.
Distance: 11.45 km
Time: 1:15:59
Avg Speed: 9.0 km/h
Na 10 minuten regen op mijn dak, schuimende schoenen van het wasmiddel in mijn hardloopsokken en gepieker.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:42 schreef SEMTEX het volgende:
schuimende schoenen van het wasmiddel in mijn hardloopsokken
Nou, daar kan ik nog geen afstanden op maken hè. Heb wel wat aangeklooid op het strand, was leuk, maar afstanden maken doe ik nog gewoon op m'n asicsjes.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
vertel, vertel, vertel....hou lopen je nieuwe stappers??
Van de week door de s t r o m e n d e regen.Geen droge draad meer aan m'n lijf, soppende schoenen en nu en dan een automobilist / fietser met medelijdende blik. Maar dat was niet nodig, want ik heb zelden zo'n lol gehad en nog niet eerder zo hard gelopen. Als je eenmaal zó zeiknat bent maakt het geen hol meer uit ook.
Strand vanmorgen was bizar. Zoveel wind dat ik m'n tempo niet hoog kreeg. Na elke pas vooruit werd ik er twee teruggeblazen. Als toetje nog een stuk door de duinen. Wat een prachtige plek om te lopen is dit joh! Jammer om weer terug te gaan naar de stad. :SHardloper.
IG @webkim![]()
Ja stom is dat.. want dat is juist niet goed voor die dingen, want dan ademen ze niet meer. Ik ga eens kijken of ik voor mijn hardloopspullen zeeploos wasmiddel kan vinden.quote:Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
genieten!!quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:44 schreef Webkim het volgende:
[..]
Nou, daar kan ik nog geen afstanden op maken hè. Heb wel wat aangeklooid op het strand, was leuk, maar afstanden maken doe ik nog gewoon op m'n asicsjes.
Van de week door de s t r o m e n d e regen.Geen droge draad meer aan m'n lijf, soppende schoenen en nu en dan een automobilist / fietser met medelijdende blik. Maar dat was niet nodig, want ik heb zelden zo'n lol gehad en nog niet eerder zo hard gelopen. Als je eenmaal zó zeiknat bent maakt het geen hol meer uit ook.
Strand vanmorgen was bizar. Zoveel wind dat ik m'n tempo niet hoog kreeg. Na elke pas vooruit werd ik er twee teruggeblazen. Als toetje nog een stuk door de duinen. Wat een prachtige plek om te lopen is dit joh! Jammer om weer terug te gaan naar de stad. :Shome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Als ik hardloopsokken was zou ik niet WILLEN ademen. Ugh.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja stom is dat.. want dat is juist niet goed voor die dingen, want dan ademen ze niet meer. Ik ga eens kijken of ik voor mijn hardloopspullen zeeploos wasmiddel kan vinden.Hardloper.
IG @webkim![]()
proest lol!!quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:46 schreef Webkim het volgende:
[..]
Als ik hardloopsokken was zou ik niet WILLEN ademen. Ugh.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
OLO!quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:46 schreef Webkim het volgende:
[..]
Als ik hardloopsokken was zou ik niet WILLEN ademen. Ugh.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Video van de X-country wedstrijd van bijna 2 weken geleden
http://www.sportsground.c(...)3&PageID=81458&Tab=3
eerst een overzicht van het parkoers en dan kiek um goan (7.15min) ... maar de ergste souplesse is er wel een beetje vanaf zo bij de finish.....
quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:46 schreef Webkim het volgende:
[..]
Als ik hardloopsokken was zou ik niet WILLEN ademen. Ugh.
Oh, krijg meteen weer heimwee naar strandvakanties aan de NH kustquote:
Zo, ben nieuw in dit topic.
Loop zelf vooral in de lente en de zomer, houd toch wel van een beetje goed weer
Vandaag was het echt heerlijk loopweer, zonnetje maar niet te warm. Normaal probeer ik in de vakantie een keer of 4 per week een rondje van 5 km door Dordrecht en Zwijndrecht te rennen, maar vond het zo heerlijk vandaag dat ik zowel 's ochtends als 's middags gelopen heb.
Vind het wel jammer dat ik niet echt een andere optie heb voor mijn rondje. Woon in de Dordtse binnenstad en vind het zelf lekker om door een park ofzo te rennen. Iets waar het een beetje rustig is in ieder geval en dat zit er niet echt in hier in de buurt.![]()
Wait what? Hier heeft het de hele dag geregendquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:31 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Vandaag was het echt heerlijk loopweer, zonnetje maar niet te warm.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Forum Opties Forumhop: Hop naar: