Niet zo'n grote mond.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:01 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Wat nou verwijfd
Jullie zijn gewoon freaks.
Zijn bijdehante bek is de reden dat we hier allemaal zitten.quote:
Ja want jij kent me beter dan Drik doet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:23 schreef Moofasah het volgende:
[..]
[..]
Zou maar uitkijken met haar Dirk. Sometimes she gets a little crazy![]()
Dat is geen probleem hoor. Dat geld voor andersom ook.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:25 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Geloof me, ik wil je echt niet leren kennen op dat gebied
quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:28 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Gut o gut, trap op m'n hart
Welk hart?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Dat was ook niet de bedoeling.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:37 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nou nee, zo origineel was ie niet.
Je hoeft hier niet te postenquote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:42 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
zijn der hier nog meer lekere wijve zoals yvonene en tally?
Even dimmen hoor.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:10 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Je denkt toch zeker niet dat ik plaats ga maken voor een taart als jij hè. Ik was hier allang voordat jij om de hoek kwam fietsen. Dus als het je niet aanstaat kies dan zelf maar voor ''stop volgen''
Je hebt hier überhaupt niets te zoeken faghag
Hoeft al niet meerquote:Op donderdag 12 juli 2012 13:04 schreef Luigi het volgende:
Het is dat ik tegenwoordig geen newbie's meer door bushokkie's flikker, maar die mustafa lijkt me wel een geschikte daarvoor zeg.
Hij zei taart tegen me!quote:
Jij ook al? Samen lunchen dan maar.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij zei taart tegen me!
En ik heb al zo'n "honger"
Lekker wijfquote:
Ik heb al gelunchtquote:Op donderdag 12 juli 2012 13:13 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Jij ook al? Samen lunchen dan maar..
quote:
Pics van je.... nah. Never mind. Sterkte! En hopelijk niet al te ernstig?quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:15 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Vriendin heeft net afgezegd, zusje ligt in ziekenhuis. Boh.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:21 schreef Luigi het volgende:
[..]
Pics van je.... nah. Never mind. Sterkte! En hopelijk niet al te ernstig?
Zeikerdquote:Op donderdag 12 juli 2012 13:45 schreef Cavalinho het volgende:
Ben ik daarvoor wakker geworden? Ik ga weer knorren hoop dat het hier weer in gewoon Nederlands ergens over gaat straks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |