Homo is niet precies het woord dat ik zocht...quote:
23+ vind ik wel lang.quote:
Ik vindt het prachtigquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:11 schreef Tally het volgende:
Major Laser is ook gewoon te gek! Maar dit nieuwe nummer vind ik kut.
Totaal niet hun sound vind ik.
Als je dit prachtig vind, is het vorige album even wennen voor jequote:Op donderdag 12 juli 2012 15:11 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik vindt het prachtig![]()
Maar nu je het zegt, ik heb eigenlijk nog geen andere nummers van ze gehoord...
Ik zit nu in Spotify te kijken, maar de rest vindt ik maar niks.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je dit prachtig vind, is het vorige album even wennen voor je
voor mij nietquote:
Geen idee, al verwacht ik van niet. Maar straks vragen ze of iemand het even wil vertalen ofzo.quote:
quote:
Ik werk, ik heb een leven, ik zit niet 24/7 op Fok!quote:
Nee, een en ander natuurlijk afhankelijk van hoe beiden ertegenaan kijken maar trouw is voor mij altijd met je vriendje terug naar huis gaan, monogaam is nooit meer neuken met een ander...hoe je dit in je relatie invult is aan elk stel voor hun samen, maar dr zit wel degelijk verschil tussen...quote:
Piemels zijn schoon bedoel je.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:46 schreef GrunnigsTrots het volgende:
met al die reclames op tv voor zo'n creme tegen vaginale schimmel ben ik wel blij dat ik hem daar niet in hoef te hangen
broeikas
Mannen kunnen ook candida krijgen hoor.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:46 schreef GrunnigsTrots het volgende:
met al die reclames op tv voor zo'n creme tegen vaginale schimmel ben ik wel blij dat ik hem daar niet in hoef te hangen
broeikas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |