Stond er ergens iets in het niet Nederlands dan?quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:45 schreef Cavalinho het volgende:
Ben ik daarvoor wakker geworden? Ik ga weer knorren hoop dat het hier weer in gewoon Nederlands ergens over gaat straks.
klf is FOK!history. Als je het niet kent is dat jammer (ook al doet het zeer aan je ogen).quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:51 schreef Cavalinho het volgende:
Ja nou sorry hoor, maar taalverkrachting doet zeer aan mijn ogen. Dan is er voor mij in elk geval niks meer aan. Ik ga even kotsen en hoop dat ik niet spetter op mijn shocking pink babydolletje.
jezes wat ben jij minder man! ken je wel;; iemand zo pakke op ze disleksi?!?!!?quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:51 schreef Cavalinho het volgende:
Ja nou sorry hoor, maar taalverkrachting doet zeer aan mijn ogen. Dan is er voor mij in elk geval niks meer aan. Ik ga even kotsen en hoop dat ik niet spetter op mijn shocking pink babydolletje.
Ga maar snel weer over naar je andere persoonlijkheid.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:28 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
[..]
jezes wat ben jij minder man! ken je wel;; iemand zo pakke op ze disleksi?!?!!?.
jij ben zeker echt zo ene mindere pisnigt die der van hout om kleine kindjes in ze kont te pakke he
gatver gatverze moeste je door ene bushoke heen flikere en daarna met je kop in et glas stampe! echt hele maal kapot make en ook je ouders vemoorde in de fik zette met een gasbrander en DAARNA DER OVERHEEN KOTSE!!!!!!!!
.
.
.
.
zo. wie gaat der vanmiddag nog wat leuks doen?.
Ik ga es kijken of ik een gloryhole kan uitzagen in het toilet op de zaak.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:28 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
[..]
zo. wie gaat der vanmiddag nog wat leuks doen?.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:45 schreef wonderer het volgende:
Ik ga es kijken of ik een gloryhole kan uitzagen in het toilet op de zaak.
Welke sport?quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:48 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Hoi homo's net 2 uur gesport.
Iets dat anderen blijkbaar niet doenquote:
Als in: hardlopen?quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:50 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ik doe zegmaar gewoon lopen.
Langzaam of snel?quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:50 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ik doe lange afstanden lopen
Snelquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:54 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Langzaam of snel?
Pffff, lekker makkelijk converseren zo, zeg.
Past goed bij je nichtensport!quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:58 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ik ga even een bakje nichtenkoffie zetten.
hoelang is lang?quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:50 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik doe lange afstanden lopen
Ah, ok.quote:
Zoals dit?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |