Hartstikke puik, met jou?quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:13 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
[..]
hoi wonder hoeiset met je?????????? zeg effe.
Nou heb ik hier ook eens de vaste posters doorlopen...quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je de vaste posters even doorloopt... yep
Maar in feite is dit gewoon [Homo] tochquote:
I knowquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou heb ik hier ook eens de vaste posters doorlopen...
Doe niet zo verwijfdquote:Op donderdag 12 juli 2012 09:41 schreef Moofasah het volgende:
[..]
What's up met al die vrouwen die geilen op homo's
Lang niet de eerste keer dat ik dat aantref op het internet
ja maar dan zodner gb want die schaam zich dat hij ooitzo ene reeks heb kune begine!!!!!!!quote:
ja goed ik heb nog wel last van me armpje maarverder is et prima met me dank je dat je et vroeg!!!!quote:
oh leker welke dan kom ikfriet bij je ete he he hequote:Op donderdag 12 juli 2012 10:56 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Net gesolliciteerd bij de McDonald's.
Wie is het?quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:57 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
ik ben vet blij met me nieuwee icoontje,
ja ze was overlede bij een ontplofing in een zendium fabreik en daardoor heb ik nu voor de rest van me leve gratis tampesta maar helaas heb ik geen tande.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:00 schreef wonderer het volgende:
Aw, lief dat je een icon van je moeder hebt
Alleen dat minder 'we kennen elkaar al 10 jaar, doen alles met elkaar en nieuwkomers komen niet zo snel hier binnen'.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar in feite is dit gewoon [Homo] toch
Oh, je wordt collegapatatschepperquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:56 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Net gesolliciteerd bij de McDonald's.
Burgerflipperquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, je wordt collegapatatschepper
Zo lang het maar plutonisch blijft he.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:41 schreef Luigi het volgende:
Ik heb niks tegen homo's trouwens. Op zich dan, he.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, je wordt collegapatatschepper
Zeg jij.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:01 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Wat nou verwijfd
Jullie zijn gewoon freaks.
Jij hebt ook altijd wat te haten.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:05 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Och wat, altijd die vrouwen met ''homo's zijn zo leuk'', en alles aan het homozijn helemaal verheerlijken. Flikker toch op zeg
quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:11 schreef Moofasah het volgende:
Maar wees gerust, een freak ben je zeker
quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:05 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Och wat, altijd die vrouwen met ''homo's zijn zo leuk'', en alles aan het homozijn helemaal verheerlijken. Flikker toch op zeg
Dat zal me aan mijn reet roesten.quote:
Niet aan roesten want dan heb je dr niets aan Moof.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:17 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Je zou willen dat Dirk aan je reet zou roesten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |