Dit klinkt denigrerend, alsof het wat toevallige succesjes zijn. Wat hij dit jaar koers na koers heeft laten zien in Vlaanderen, Roubaix, AGR, Dwars door Vlaanderen, E3, NK is gewoon indrukwekkend en durf ik best potentiële wereldtop te noemen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:36 schreef Ericr het volgende:
Een aantal keren een goede uitslag rijden en goed knechtenwerk maakt je nog niet tot potentiele wereldtopper natuurlijk.
Het zijn geen toevallige successen maar te vaak worden Nederlandse renners die een leuk rijtje uitslagen rijden gekenmerkt als wereldtopper of potentiele wereldtopper terwijl er daarna weer een lange periode komt waarin amper gepresteerd wordt. Misschien dat Terpstra die ban breekt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:15 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Dit klinkt denigrerend, alsof het wat toevallige succesjes zijn. Wat hij dit jaar koers na koers heeft laten zien in Vlaanderen, Roubaix, AGR, Dwars door Vlaanderen, E3, NK is gewoon indrukwekkend en durf ik best potentiële wereldtop te noemen.
Je kan je wel afvragen hoe groot het aandeel is van de ploeg waarbij hij rijdt. Devolder was in een hoop van die koersen ook indrukwekkend en eenmaal weg bij het Boonen-blok, is dat ook gewoon terug een subtopper (zelfs op zijn zeldzame goede momenten). Als die nu iets probeert, dan rijdt OPQS dat gewoon dicht.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:15 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Dit klinkt denigrerend, alsof het wat toevallige succesjes zijn. Wat hij dit jaar koers na koers heeft laten zien in Vlaanderen, Roubaix, AGR, Dwars door Vlaanderen, E3, NK is gewoon indrukwekkend en durf ik best potentiële wereldtop te noemen.
Dit denk ik. Maar wel leuk voor Lammertink dat hij gelijk wordt opgenomen in de voorselectie.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:36 schreef Chiappucci het volgende:
De Gendt, Hoogerland, Keizer, Lagutin, Lammertink, Ligthart, Lindeman, Marczynski, Mol, Novikov, Ruijgh, Valls, Veuchelen.
Uit deze 13 namen wordt de selectie van Vacansoleil voor de Vuelta gemaakt.
Het helpt een hoop natuurlijk, maar feit is dan wel dat hij de nummer 3 van een superblok is. Voor dat specifieke setje koersen. Maar de nummer 2 van het blok heeft zich toch ook wel aardig laten zien in de Tour.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Je kan je wel afvragen hoe groot het aandeel is van de ploeg waarbij hij rijdt. Devolder was in een hoop van die koersen ook indrukwekkend en eenmaal weg bij het Boonen-blok, is dat ook gewoon terug een subtopper (zelfs op zijn zeldzame goede momenten). Als die nu iets probeert, dan rijdt OPQS dat gewoon dicht.
Hij is hetzij echt emotioneel labiel of het is een soort van publiciteitsgeilheid. Iedereen in België kent hem nu.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:18 schreef GotenSSJ het volgende:
Dat filmpje van die mountainbiker"Ik wil niet meer leven" "Hoe kan ik nu nog verder leven"
Stel je niet zo aan vent
Ach misschien denkt hij dat hij net zoals een aantal Afrikaanse sporters in een strafkamp wordt gestopt na een verloren wedstrijd. Iets anders valt er niet te bedenken, want zijn reactie slaat echt alles. Wel zorgt het ervoor dat de reacties van Cav na een verloren sprint, gelijk een stuk minder als slecht verliezen overkomenquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:37 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Hij is hetzij echt emotioneel labiel of het is een soort van publiciteitsgeilheid. Iedereen in België kent hem nu.
In het geval van het eerste vraag ik me af of hij wel op de Olympische Spelen thuishoort.
Cavendish is hevig teleurgesteld als hij verliest, maar die gaat écht niet staan janken alsof heel zijn familie ter plekke vermoord is.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach misschien denkt hij dat hij net zoals een aantal Afrikaanse sporters in een strafkamp wordt gestopt na een verloren wedstrijd. Iets anders valt er niet te bedenken, want zijn reactie slaat echt alles. Wel zorgt het ervoor dat de reacties van Cav na een verloren sprint, gelijk een stuk minder als slecht verliezen overkomen
Dat bedoel ik juist. Dat het bij hem gewoon heel erg balen is (vind hem wel er wat in doorslaan en daardoor nog wel eens minder sportief naar zijn concurrenten), maar dat staat in schril contrast met deze huilebalk.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:49 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Cavendish is hevig teleurgesteld als hij verliest, maar die gaat écht niet staan janken alsof heel zijn familie ter plekke vermoord is.
Yup, is er normaal gesproken altijd. Dus zie geen reden dat hij er dit jaar niet komt. Zeker niet met Bertje aan de start.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:07 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Komt er ook nog apart topic voor de Eneco tour?
Tsja we hebben in de Benelux helaas geen alpencols.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:11 schreef Redefine het volgende:
Veel WT koersen hebben wel een eigen topic ja. Al vind ik zelf de Eneco Tour een schijtkoers. Zal vast wel iemand zijn die t.z.t. een topic aanmaakt.
Er hoeven niet altijd grote bergen te liggen om een ronde leuk te maken. Wel heb je met de gemeentes te maken ja. Daardoor gaan ze de laatste jaren te weinig door het echte heuvellandschap, waardoor de koers gewoon niet zwaar genoeg is.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:15 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Tsja we hebben in de Benelux helaas geen alpencols.
en de gemeente die voor een vertrek cq aankomst willen betalen liggen dus al snel op het vlakke platte land.
Wel een ploegentijdrit die direct voor verschil gaat zorgen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:41 schreef Zelva het volgende:
Dit jaar is er niet eens een Ardennenrit in de Eneco.
Ben inderdaad ook wel benieuwd, alhoewel het maar 18,9km is.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel een ploegentijdrit die direct voor verschil gaat zorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |