Not sure if serious... ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:37 schreef Nickske1912 het volgende:
Ik verwacht heel erg veel van Last Resort en in iets mindere mate ook van Revolution. Het tijdperk met series zoals 24, Lost, Prison Break, Jericho, Heroes, Dexter etc. allemaal tegelijkertijd hebben we helaas achter ons gelaten. Ambitieuze netwerkprojecten van kabelkwaliteit, zie vrij recent nog Awake en The Chicago Code, vallen tegen in de ratings en gaan na één seizoen al op de schop. In dat opzicht niet vreemd dat de grote netwerken meer op safe spelen met makkelijk te volgen series.
Maar goed, Last Resort heb ik echt hoge verwachtingen van. Revolution kan ook leuk worden.
Béste comedy die ik in jaren heb gezien.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:59 schreef kurk_droog het volgende:
Falling Skies seizoen 2, is het wat?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:12 schreef Spartagek het volgende:
http://www.tvrage.com/Continuum
agent uit de toekomst, in het heden ....
in de stiekeme hoop dat het op Life on Mars (UK) of Ashes to Ashes lijkt / overtreft ...
Ik vind het geen tering aan, mag het?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:51 schreef pberends het volgende:
[..].
Seizoen 4 en 5 waren niet best, maar seizoen 6 is weer ouderwets top.
Dat mag, maar dan kijk je met de verkeerde instelling. Wel eens met cannabis op gekeken?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik vind het geen tering aan, mag het?
Ik ben een brave jongen, doe niet aan drugs.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat mag, maar dan kijk je met de verkeerde instelling. Wel eens met cannabis op gekeken?
Corny/slecht acteren en ook productiekwaliteit kun je in de trailer vaak al ruiken. En als de trailer al niet boeiend is, of het onderwerp spreekt je niet aan dan zegt een trailer ook genoeg.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:05 schreef GieJay het volgende:
Criticaster is back! Hoe kun je in godsnaam aan de hand van een trailer al zien of een serie niks is...
Heldquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben een brave jongen, doe niet aan drugs.
Rest van de series in je sig zijn overigens wel top.
Ik vroeg het een paar posts voor jou ook alquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:11 schreef Mryc het volgende:
Iemand de eerste aflevering van Major Crimes gezien? Ik mis Kyra Sedgwick nu al
Nikita is anders best te pruimen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:11 schreef planethugo het volgende:
[..]
alleen jammer dat het door The CW gemaakt wordt, een zender voornamelijk voor twilight publiek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Jongens, wederom een zwaar geval van "not sure if serious..."
quote:The first full trailer for 18-year-old Ben Hughes's first feature length film "Continuum", NOT TO BE CONFUSED WITH THE CANADIAN TV SHOW WITH THE SAME NAME,
Ja, daar ben ik nu ook achterquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Béste comedy die ik in jaren heb gezien.
OMGquote:
Whahaha, lijkt mij heerlijk voor even snel tussendoorquote:
Oh ja, de Falling Skies van het winterseizoenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:24 schreef APK het volgende:
[..]
Whahaha, lijkt mij heerlijk voor even snel tussendoor
Oh, ik zat al te rommelen met die titels. Ze verzinnen ook steeds simpelere titels zodat er elke keer meer verwarring ontstaat met andere films/seriesquote:
Vooral het begin met de Lambada...quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:39 schreef Franktastic1984 het volgende:
Zo over the top dat het me aanspreekt![]()
Doet me denken aan Crank
Oh dear, dit lijkt mij echt afgrijselijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:39 schreef Franktastic1984 het volgende:
Doet me denken aan Crank
O here. Wat verschrikkelijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:39 schreef Franktastic1984 het volgende:
Doet me denken aan Crank
In pilots wordt altijd een hoop geld gestoken, daarna gaat het meestal bergafwaartsquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:37 schreef Tweek het volgende:
[..]
Het is gebaseerd op een DC comic he, Green Arrow zat ook al in Smallville, al ziet deze trailer er wat 'realistischer' uit dan wat Smallville was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |