SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Topicreeks: DEF SC
Edit: Die tekst onder een gesloten topic is ook erg lastig.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Ik wou juist dat ik mijn hart kon inruilen voor een extra lever, zodat ik meer kon zuipen en er geen slecht gevoel over te hebben.quote:
Hoezo die edit?quote:
Mneee, stond ook al in de vorige enzo..quote:
Casper, is that you?quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:13 schreef Esses het volgende:
[..]
Mneee, stond ook al in de vorige enzo..
Ben ik té lui voor om dat op te zoekenquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:13 schreef Esses het volgende:
[..]
Mneee, stond ook al in de vorige enzo..
Die heb ik er gezet in een edit omdat iemand de reeks heeft verkloot.quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die heb ik er gezet in een edit omdat iemand de reeks heeft verkloot.
Aaah duidelijk!quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die heb ik er gezet in een edit omdat iemand de reeks heeft verkloot.
Amber en Esses?quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:26 schreef Thaboel het volgende:
volle bak! Zuipen en 2dames die blijven pitten!
quote:
Pics or it doesn't happen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:26 schreef Thaboel het volgende:
volle bak! Zuipen en 2dames die blijven pitten!
vanacht op fb!quote:
Deal.quote:
Neen.quote:
mag die nog niet.quote:
Water zuipen doe ik als de bestequote:
Water is ongezond, vissen pissen, schijten en neuken er inquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:32 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Water zuipen doe ik als de beste
give me a gvd 20 liters, NOW!quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:32 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Water zuipen doe ik als de beste
Comazuipen is vet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Onzin, elke puber zuipt zich de tering
Ik zal wel braaf zijn danquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Onzin, elke puber zuipt zich de tering
Indien jij militair wil worden zou ik dus hier al wat aan gaan veranderen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:34 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ik zal wel braaf zijn dan
1 Biertje op in me leven
Gewoon niet meer zoveel zuipen als militair, veel gezonder.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Indien jij militair wil worden zou ik dus hier al wat aan gaan veranderen.
Dacht dat je in dienst alleen 0% zooi kreeg ?quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Indien jij militair wil worden zou ik dus hier al wat aan gaan veranderen.
Ooit gehoord van je eigen verdiende geld mogen uitgeven (aan alcohol)?quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:36 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Dacht dat je in dienst alleen 0% zooi kreeg ?
De hele dag een flesje water in je klauw zeker, doe mij dan maar voor de verandering een blikje bierquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:36 schreef Esses het volgende:
[..]
Gewoon niet meer zoveel zuipen als militair, veel gezonder.
100% zooi heet Paresto!quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:36 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Dacht dat je in dienst alleen 0% zooi kreeg ?
Lulhannes, ik trek gvd dat Ajax shirt van je lijf en jij krijgt graties kado een PSV shirt. Foto komt in DEF!quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:37 schreef Thaboel het volgende:
Tuurlijk mag dat Amber. Ben te vindeb bij ER en Lotus
Grens gaat blijkbaar naar 18.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:36 schreef Esses het volgende:
[..]
Ooit gehoord van je eigen verdiende geld mogen uitgeven (aan alcohol)?
Nice editquote:
Is toch een wens van CDA en nog niet een regel?quote:
Hmm, 't zal me niet zoveel interesseren, het argument dat er minder wordt gedronken is ook bullshit want 1 gast van 18+ haalt voor de hele onderbouwquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is toch een wens van CDA en nog niet een regel?
De telegraafkoppen laten de jeugd nog wel eens vreemde dingen denken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is toch een wens van CDA en nog niet een regel?
Doen we. Nog iemand anders sappige photos op zijn/haar FB die ik mag toevoegen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:37 schreef Thaboel het volgende:
Tuurlijk mag dat Amber. Ben te vindeb bij ER en Lotus
persecquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lulhannes, ik trek gvd dat Ajax shirt van je lijf en jij krijgt graties kado een PSV shirt. Foto komt in DEF!
Er zijn sappige foto's van MaryMouse.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:42 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Doen we. Nog iemand anders sappige photos op zijn/haar FB die ik mag toevoegen?
Oh, de televaag. Die krant is alleen maar goed om in de kattenbak gelegd te worden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:41 schreef Esses het volgende:
[..]
De telegraafkoppen laten de jeugd nog wel eens vreemde dingen denken.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er zijn sappige foto's van MaryMouse.
Ninja.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
of heb je het over de foto's van al het lekkere eten en drinken![]()
quote:
Ja, jaquote:
quote:
quote:
Alleen om maar een plekje op te schuiven in de OP blijkbaarquote:
m.k. doet zijn best.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alleen om maar een plekje op te schuiven in de OP blijkbaar
quote:
Ik zal hem maar niet vertellen hoeveel hij er daadwerkelijk moet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:02 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik zal hem maar niet vertellen hoeveel hij er daadwerkelijk moet.
Esses wil die foto's zien. Mag dat?quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:
Waar heb ik dat verzoek gezet?quote:
Dat bedoel ik, heeft zichzelf (MIVD Bots) niet eens onder controlequote:
Dat was een retorische vraag naar ik aanneem.quote:
Tuurlijk laat ik die foto's nooit aan haar zien.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat was een retorische vraag naar ik aanneem.
Ach, als hij elke post van jou quote komt hij snel in de buurtquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:02 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik zal hem maar niet vertellen hoeveel hij er daadwerkelijk moet.
Whahaha, dat is true.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, als hij elke post van jou quote komt hij snel in de buurt
Mag ik hem wel zien?quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tuurlijk laat ik die foto's nooit aan haar zien.
quote:
Als ik die van jou en esses combineer, ben ik niet te stoppenquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, als hij elke post van jou quote komt hij snel in de buurt
Neuh, te sappig om te delen.quote:
Krijg je waarschijnlijk vanzelf een bannetje.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:11 schreef m.k het volgende:
[..]
Als ik die van jou en esses combineer, ben ik niet te stoppen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoezo, is het tegen de regels?quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:12 schreef Esses het volgende:
[..]
Krijg je waarschijnlijk vanzelf een bannetje.
Als je een quote van Esses en mij in één post stopt schiet je er niet echt veel mee op hoorquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:11 schreef m.k het volgende:
[..]
Als ik die van jou en esses combineer, ben ik niet te stoppen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Denken dat ik dom benquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je een quote van Esses en mij in één post stopt schiet je er niet echt veel mee op hoor
Daarom dus de ban, als hij ons beiden na elkaar telkens quote :pquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je een quote van Esses en mij in één post stopt schiet je er niet echt veel mee op hoor
Hoezo, ban? kom eens met bronnen en argumenten!quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:14 schreef Esses het volgende:
[..]
Daarom dus de ban, als hij ons beiden na elkaar telkens quote :p
Ik negeer niks, jij wilt hem echter niet delen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:15 schreef Cobra4 het volgende:
Wat een gezeur! Jullie negeren de sappige foto's van MaryMouse helemaal.
Mischien kunnen we een regeltje vinden tegen avatars die een helemaal gek maken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:15 schreef m.k het volgende:
[..]
Hoezo, ban? kom eens met bronnen en argumenten!
Maak je geen zorgen, zelfs als je StevenMac26 heet en 618 posts per dag plaatst wordt je niet gebanned. Ik denk alleen dat als je zoveel posts hier in de SC plaatst, dat je heel snel alleen aan het posten bentquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:15 schreef m.k het volgende:
[..]
Hoezo, ban? kom eens met bronnen en argumenten!
Mischien kunnen we een regel maken tegen typen met een Amerikaans accentquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:16 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Mischien kunnen we een regeltje vinden tegen avatars die een helemaal gek maken.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, zelfs als je StevenMac26 heet en 618 posts per dag plaatst wordt je niet gebanned. Ik denk alleen dat als je zoveel posts hier in de SC plaatst, dat je heel snel alleen aan het posten bent
Dat is wel waarquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, zelfs als je StevenMac26 heet en 618 posts per dag plaatst wordt je niet gebanned. Ik denk alleen dat als je zoveel posts hier in de SC plaatst, dat je heel snel alleen aan het posten bent
Of posten over boten.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:18 schreef m.k het volgende:
[..]
Mischien kunnen we een regel maken tegen typen met een Amerikaans accent
Zorgen maken? Fok serieus nemenquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bedankt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:18 schreef Cobra4 het volgende:
Genoeg met dat gezeik. Normaal posten aub.
"Normaal"quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:18 schreef Cobra4 het volgende:
OK, blijkbaar wil je hem graag delen met de dames hier, dus ga je gangquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:15 schreef Cobra4 het volgende:
Wat een gezeur! Jullie negeren de sappige foto's van MaryMouse helemaal.
Of posten over Kmarquote:
Nee, doe ik niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK, blijkbaar wil je hem graag delen met de dames hier, dus ga je gang
Toestemming QFHquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK, blijkbaar wil je hem graag delen met de dames hier, dus ga je gang
Prima!quote:
Of afkortingenquote:
Mooizoquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:18 schreef Cobra4 het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:22 schreef Cobra4 het volgende:
Voor jullie allen dan. Een naakte MaryMouse.
[ afbeelding ]
Pfuwh, was al bang dat jij er bij op zou staan.... Nu kan ik wel stijve tepeltjes krijgen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:22 schreef Cobra4 het volgende:
Voor jullie allen dan. Een naakte MaryMouse.
[ afbeelding ]
Je kunt mijn vingers nog zien.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:23 schreef Esses het volgende:
[..]
Pfuwh, was al bang dat jij er bij op zou staan.... Nu kan ik wel stijve tepeltjes krijgen.
Zijn niet jouw vingers.quote:
Ja en dat komt alleen omdat ik vond dat ik mij al genoeg geschoren had, maar C4 vond mijn wenkbrauwen nog te prominentquote:
En je snor dan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja en dat komt alleen omdat ik vond dat ik mij al genoeg geschoren had, maar C4 vond mijn wenkbrauwen nog te prominent
Weet je wel hoe pijnlijk harsen isquote:
Valt te fixen. MAW: Doe het met liefde voor je.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weet je wel hoe pijnlijk harsen is
Slaap zequote:Op woensdag 11 juli 2012 22:28 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga maar eens richting bed. En nog even de echte naaktfoto's van MaryMouse in mijn PM goed bekijken.
Tot morgen.
Nah, liever niet, ben inmiddels de kolenschop handen van C4 gewendquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:28 schreef Esses het volgende:
[..]
Valt te fixen. MAW: Doe het met liefde voor je.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:28 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga maar eens richting bed. En nog even de echte naaktfoto's van MaryMouse in mijn PM goed bekijken.
Tot morgen.
Eh, je was er toch al?quote:
Hoe zit dat nu in NLD?quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:22 schreef -Amber- het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk in Nederland, is er een limiet aan het aantal buitenlandse badges die men dragen mag op het DT?
Ja geef maar geen antwoord. Slaap zequote:Op woensdag 11 juli 2012 22:57 schreef ErwinRommel het volgende:
Dames, ik ga tukkie doen. Tot laters!
Kan je niet nog even eerst Amber's vraag beantwoorden?quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:57 schreef ErwinRommel het volgende:
Dames, ik ga tukkie doen. Tot laters!
Geen limiet! Maar wel mag je maar 2 wings dragen op je DT, 1 NL 1 buitenlandse.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:58 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja geef maar geen antwoord. Slaap ze
Permission granted!quote:
Heb er toch met meerdere badges/wings gezien, deshalve ook mijn vraag. Hier mogen we namelijk enkel een buitenlandse skill onderscheiding (wing/badge/cord/etc) dragen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geen limiet! Maar wel mag je maar 2 wings dragen op je DT, 1 NL 1 buitenlandse.
Dank uquote:
officieel mag het niet. Wat de individu zelf doet, dat is zijn zaak.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:02 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Heb er toch met meerdere badges/wings gezien, deshalve ook mijn vraag. Hier mogen we namelijk enkel een buitenlandse skill onderscheiding (wing/badge/cord/etc) dragen.
k, now gitquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
officieel mag het niet. Wat de individu zelf doet, dat is zijn zaak.
Zelf heb ik ook wel eens dingen gezien waarvan ik dacht "wtf".
Ja en dan maar in Nederland blijven beweren dat wij hier voor alles een nogwat een lindje/speltje krijgen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Voor Amber: MLV is Militaire Lichaamlijke Vorming. Daar staan bepaalde standaarden voor. Vrijwel iedereen in LMB of Painf draagt dat wel.
In de US een lindje, in NL een speldjequote:Op woensdag 11 juli 2012 23:12 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja en dan maar in Nederland blijven beweren dat wij hier voor alles een nogwat een lindje/speltje krijgen.![]()
MLV Blauw moest je wel degelijk wat andere dingetjes voor doen. Maar wellicht is dat in de loop der tijd veranderd.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:13 schreef hoogvlieger het volgende:
Dat laatste is niet voor de MLV. Zwemstuk is daar enkel 200m binnen bepaalde tijd. Maar al zou ik hem hebben, zou ik hem denk ik niet snel gaan dragen. ZLV is een ander verhaal.
Die vlieger gaat dus niet op, want wij mogen dus bv. geen sport onderscheidingen dragen. In Nederland is dat dus anders, bv. MLV, Vierdaagse kruisje etcquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In de US een lindje, in NL een speldje
Lintje, speldjequote:Op woensdag 11 juli 2012 23:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In de US een lindje, in NL een speldje
Van de VS weet ik het niet, dus je mag me lek schieten.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:15 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Die vlieger gaat dus niet op, want wij mogen dus bv. geen sport onderscheidingen dragen. In Nederland is dat dus anders, bv. MLV, Vierdaagse kruisje etc
Veteranendag 2013 doe jij een rood/wit/blauw lintje in je haarquote:
Als het weer lang genoeg is wel hoorquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Veteranendag 2013 doe jij een rood/wit/blauw lintje in je haar
Daar ga ik je aan houdenquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als het weer lang genoeg is wel hoor
Eigenlijk is het wel zot hoor, dat zouden gewoon standaard eisen moeten zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:18 schreef hoogvlieger het volgende:
http://www.avrm.nl/mlv2007.pdf pag. 5
Dat weet ik, en als het niet lang genoeg is doe ik wel een speldje met een rood/wit/blauw lintje in mijn haarquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat weet ik, en als het niet lang genoeg is doe ik wel een speldje met een rood/wit/blauw lintje in mijn haar
quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:02 schreef Sloggi het volgende:
'Dat Nederlanders als beesten tekeer zijn gegaan, wordt er hier met de paplepel ingegoten'
http://www.volkskrant.nl/(...)epel-ingegoten.dhtml
Mijn wijlen opa, oud-KNIL militair, daarna 3 jaar krijgsgevangen geweest, hij zou zichzelf ophangen mbt dit soort gedoe.quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mijn wijlen opa, oud-KNIL militair, daarna 3 jaar krijgsgevangen geweest, hij zou zichzelf ophangen mbt dit soort gedoe.
Ik keur het niet goed, maar het gebrek aan besef dat de tegenstander nog geweldadiger te werk ging, (onschuldige vrouwen, zwangere zelfs, kinderen etc) vermoorden moeten we maar ff vergeten.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]als PI is m.i. voer voor politici
als PI zou ik doen want het is weer voer voor politici die graag roepen en eenzijdig iets belichten.
Ik denk dat wij nog steeds in 'hetzelfde' kamp zitten hoor
Dat is het hem dus, mensen die vanaf de zijlijn denken iets te kunnen beoordelen. Daar erger ik me mateloos aan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:35 schreef Sloggi het volgende:
Lekker boeiend, er liepen aan beide kanten schoften rond. Het was oorlog, zoals ER zegt.
Eigenlijk wordt door dit soort berichten in de krant pas publiekelijk bekent gemaakt wat mijn pa altijd gezegd heeft. Er zitten twee kanten aan een conflict, en in het geval van de Indonesische onafhankelijkheidsstrijd werd/wordt in NL wel een duidelijk 'wat niet weet wat niet deert' iets gehanteerd.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik keur het niet goed, maar het gebrek aan besef dat de tegenstander nog geweldadiger te werk ging, (onschuldige vrouwen, zwangere zelfs, kinderen etc) vermoorden moeten we maar ff vergeten.
Een oorlog maakt rare dingen in je los.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:35 schreef Sloggi het volgende:
Lekker boeiend, er liepen aan beide kanten schoften rond. Het was oorlog, zoals ER zegt.
Ow, ik kom er dus weer te laat in met 'mijn pa zei'quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is het hem dus, mensen die vanaf de zijlijn denken iets te kunnen beoordelen. Daar erger ik me mateloos aan.
Klopt, elke oorlog, althans voor de gewone soldaat heeft 2 kanten. De een vecht tegen de ander en omgekeerd. Wie nu de waarheid in pacht heeft, goed, dat is een stukje geschiedschrijving.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eigenlijk wordt door dit soort berichten in de krant pas publiekelijk bekent gemaakt wat mijn pa altijd gezegd heeft. Er zitten twee kanten aan een conflict, en in het geval van de Indonesische onafhankelijkheidsstrijd werd/wordt in NL wel een duidelijk 'wat niet weet wat niet deert' iets gehanteerd.
En mijn pa is al 18 jaar dood
Ik heb zoals je weet ook enkele t-shirt, maar omdat de vijand iets doet, wil dat nog niet zeggen dat jij dat ook moet doen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik keur het niet goed, maar het gebrek aan besef dat de tegenstander nog geweldadiger te werk ging, (onschuldige vrouwen, zwangere zelfs, kinderen etc) vermoorden moeten we maar ff vergeten.
Een oorlog maakt rare dingen in je los.
Sorry, ik reageerde vooral door jequote:Op woensdag 11 juli 2012 23:41 schreef Sloggi het volgende:
MaryMouse, ik als historicus weet als geen ander dat er altijd minstens twee verhalen zijn.
Klopt, maar als je keer op keer aangevallen word, door trekbommen oid's, je je maten ziet sneuvelen, dan is de maat eens vol. Frustratie dus. En die jongens die toen gingen, dat waren of OVW'ers, of Dipli's.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:41 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ik heb zoals je weet ook enkele t-shirt, maar omdat de vijand iets doet, wil dat nog niet zeggen dat jij dat ook moet doen.
maar dat denken burgers ook. Die willen ook hun familie en goederen beschermen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:48 schreef ErwinRommel het volgende:
Daarbij genomen, in een oorlog denk je niet aan recht, je denkt meer aan je eigen hachie en dat van je buddies.
In dit geval, Indië dus, daar betrof het simpele kampong bewoners die gewoon hun even wilden voortzetten. De "ploppers" lees rebellen maakten hen dat vaak onmogelijk, en waren niet schuw om een kampong uit te moorden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar dat denken burgers ook. Die willen ook hun familie en goederen beschermen.
Tja, wat is een goede leiding?quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:53 schreef Esses het volgende:
En een goede leiding hoort dat te voorkomen.
Ja dat je gefrustreerd raakt van bepaalde dingen is waar, netzo dat het niet in je koude kleren gaat zitten als je maat/maten sneuveld/sneuvelen. Maar of je nu dipl. bent BBT, BOT etc maakt natuurlijk geen flikker uit. Er zijn dingen die je gewoon weg niet doet. Niet enkel omdat het tegen het oorlogsrecht verstoot, maar ook omdat je jezelf de volgende dag zonder schaamte in de spiegel moet kunnen aankijken als je het schreermes over je smoel trektquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klopt, maar als je keer op keer aangevallen word, door trekbommen oid's, je je maten ziet sneuvelen, dan is de maat eens vol. Frustratie dus. En die jongens die toen gingen, dat waren of OVW'ers, of Dipli's.
Korps Insulinde ging wat anders te werk op oa. Sumatra en Celebes.
Frustratie is een bron van dit soort excessen.
Een leiding die haar mannen onder controle heeft.quote:
Okay, dat is wat geheel anders. Ook ik heb mijn vragen bij wat de Volkskrant denkt te wetten over wat nu wel en niet aan hand van een paar vergeelde photosquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:57 schreef ErwinRommel het volgende:
Nogmaals, ik praat niks goed hoor, maar heb wel zo mijn vraagtekens bij wat men zegt.
En dat zijn de restanten van jouw gebid in het plafond nadat je de fles champagne met je tanden hebt geopend?quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:58 schreef m.k het volgende:
Broer bijna een oog kwijt door een exploderende kroonkurk![]()
[ afbeelding ]
Ik praat het zeker niet goed hoor. Laat dat duidelijk zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:56 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja dat je gefrustreerd raakt van bepaalde dingen is waar, netzo dat het niet in je koude kleren gaat zitten als je maat/maten sneuveld/sneuvelen. Maar of je nu dipl. bent BBT, BOT etc maakt natuurlijk geen flikker uit. Er zijn dingen die je gewoon weg niet doet. Niet enkel omdat het tegen het oorlogsrecht verstoot, maar ook omdat je jezelf de volgende dag zonder schaamte in de spiegel moet kunnen aankijken als je het schreermes over je smoel trekt
Nee dat zijn de kartels van een kroonkurk die in de muur is gevlogenquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dat zijn de restanten van jouw gebid in het plafond nadat je de fles champagne met je tanden hebt geopend?
Sloggi weet wél hoe hij een pi moet gebruiken. En nee inhoudelijk ga ik niet op de post in, want dan ontaarden we in een discussie wat 'een goede leiding is om de mannen onder controle te houden'quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:58 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Een leiding die haar mannen onder controle heeft.
Gelukkig leven we in een vrije wereld, en staat het een ieder vrij te publiceren wat nodig is. Daarvoor is keihard gevochten.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:58 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Okay, dat is wat geheel anders. Ook ik heb mijn vragen bij wat de Volkskrant denkt te wetten over wat nu wel en niet aan hand van een paar vergeelde photos
Wees dan blij dat je je hier kunt ontladenquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:07 schreef ErwinRommel het volgende:
Ohhh ja, ik zou gaan pitten![]()
Ben me nu alweer aan het opwinden.
Dat gehele Srebrenica gedoe wat ik nu weer lees.......ik kan daar niet mee leven.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wees dan blij dat je je hier kunt ontladen
Niet doen, heb je niks aan en is slecht voor de nacht rust.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:07 schreef ErwinRommel het volgende:
Ohhh ja, ik zou gaan pitten![]()
Ben me nu alweer aan het opwinden.
Heb je wel gelijk in. Ik ga Lotusss maar lastig vallen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:10 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Niet doen, heb je niks aan en is slecht voor de nacht rust.
Ow, dan heb je al hetzelfde gelezen als wat ik had. Ik zou echt willen dat ik voor dit soort zaken een 'filter' kon inbouwen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat gehele Srebrenica gedoe wat ik nu weer lees.......ik kan daar niet mee leven.
Gek, weet je? Er druppelde een traantje weg bij het lezen hiervan. Maf.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:12 schreef -Amber- het volgende:
An old friend came over the other night, like he does sometimes when my wife is sound asleep but I am still awake. I known him since forever it seems. We both been stationed in the same unit, we both went trough a lot of the courses together, helping one another when times where rough, telling jokes to keep the spirit up. We couldn’t have been more different, but at the same time so alike. He’s married with a son and a daughter, me single with no rush to get married. He had strong bonds to his relatives, where I just had cut all contact with mine. Now I’m married and have taken up contact with my relatives again, whereas he never goes home to his wife and kids, nor has any contact with his relatives anymore. It sometimes upsets me, but there isn’t a thing I can do to change the situation. As I sat on the couch the other night my thoughts went back to the first time I met him outside our barracks at Fort Gulick, Panama. I had just arrived and asked him if he knew where my quarters were. “You can share my room” he answered, “and if there is anything else you need just let me know.” Since that day we shared a lot, from cold MRE’s to dry socks all the way to tears and laughter. Then memories flash before my eyes of the day so many years ago when Murphy (as in Murphy’s law) had not just knocked on our door, but tore or house down. The next day our team was tasked to retrieve the body of a fallen comrade. When we arrived on the scene he was there, my old friend, dirty, bloody and lifeless. Yes he pays me a visit, every now and then, late at night when I can’t sleep.
Slaap zequote:Op donderdag 12 juli 2012 00:20 schreef ErwinRommel het volgende:
nu maar echt slapen voordat ik kapot ga. trusten.
Door je zelf af te kapselen van de (buiten) wereld, word de wereld niet beter, je word enkel dommer.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, dan heb je al hetzelfde gelezen als wat ik had. Ik zou echt willen dat ik voor dit soort zaken een 'filter' kon inbouwen.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:20 schreef ErwinRommel het volgende:
nu maar echt slapen voordat ik kapot ga. trusten.
Dat weet ik, maar vaak komen dit soort pers berichten net op het moment dat een veteraan met zijn maten aan het verwerken is. En je krijgt weer een tik nota bene van iets waar je zelf geen enkele invloed op uit heb kunnen oefenen omdat het om militairen ging die vér voor je gediend hebben.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:22 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Door je zelf af te kapselen van de (buiten) wereld, word de wereld niet beter, je word enkel dommer.
De tijd dat iets door de pers gepubliceerd word is voor ons veteranen vaak nooit de juist. Omdat we het niet eens zijn met wat word geschreven, en/of er moeilijk mee om kunnen gaan mag geen grond zijn om de vrijheid van meningsuiting en/of de vrijheid van de pers aan banden te (willen) leggen. Waar ik echter wel een probleem mee heb is zij die uit hun functie denken geheime berichten te moeten veropenlijke aan de persquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar vaak komen dit soort pers berichten net op het moment dat een veteraan met zijn maten aan het verwerken is. En je krijgt weer een tik nota bene van iets waar je zelf geen enkele invloed op uit heb kunnen oefenen omdat het om militairen ging die vér voor je gediend hebben.
Bedoel je hier militaren mee?quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:33 schreef -Amber- het volgende:
[..]
De tijd dat iets door de pers gepubliceerd word is voor ons veteranen vaak nooit de juist. Omdat we het niet eens zijn met wat word geschreven, en/of er moeilijk mee om kunnen gaan mag geen grond zijn om de vrijheid van meningsuiting en/of de vrijheid van de pers aan banden te (willen) leggen. Waar ik echter wel een probleem mee heb is zij die uit hun functie denken geheime berichten te moeten veropenlijke aan de pers
Negatief, ik bedoel hiermee eenieder die door zijn/haar functie in contact komt met gerubriceerd materiaal, en dit denkt om wat voor reden (politiek gewin, eigen belang, etc) te moeten veropenlijkenquote:
Ow de lui die een mail krijgen met FOUO en denken dat ze onder de Freedom of Information Act maar alles mogen publiseren.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:46 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Negatief, ik bedoel hiermee eenieder die door zijn/haar functie in contact komt met gerubriceerd materiaal, en dit denkt om wat voor reden (politiek gewin, eigen belang, etc) te moeten veropenlijken
Ja ondermeer. Maar we hebben hier van die lieden die op het moment denken dat in belang van de verkiezingen men veel informatie over bv. SOF eenheden moet vrijgeven. Denk wel eens dat sommige mensen enkel een schedel hebben zodat ze de stront niet onder hun oksels hoeven te klemmen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow de lui die een mail krijgen met FOUO en denken dat ze onder de Freedom of Information Act maar alles mogen publiseren.
Vertel mij eens hoe en waar je dat checked met F5?quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
ik ga slapen
Nog even met F5 gechecked... maar ik sta nu gelukkig op 3 in de OPAmber you're the winner
je staat op twee
edit: en m.k. moet echt meer posten als hij hogerop wilt komen
Ow, het scriptje loopt maar een paar keer per dag langs om de OP te updaten. Ik weetniet precies wanneer, maar als je Ctrl-F5 doet weet je dat je de laatste OP hebt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:54 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Vertel mij eens hoe en waar je dat checked met F5?
Ja Mies Bouwmanquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:55 schreef -Amber- het volgende:
Oh en natuurlijk een goede nacht rust gewenst, en morgen gezond weer op.
Ik ken het probleemquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:01 schreef m.k het volgende:
Ongeveer half 3 gaan slapen, om half 5 Kom er een vrachtwagen door je straat raggen en om 6uur begint het te regenen als een malle. Prima geslapen daarna
fijn hè, dat dubbel glasquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:01 schreef m.k het volgende:
Ongeveer half 3 gaan slapen, om half 5 Kom er een vrachtwagen door je straat raggen en om 6uur begint het te regenen als een malle. Prima geslapen daarna
Heb ikquote:
De twee zijn jarig, iedereen weet het omdat we nu een hele mooie OP hebben waar het in staatquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:31 schreef EllaN het volgende:
Gefeliciteerd.
Waarom feliciteer ik jullie?
Ah.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:34 schreef m.k het volgende:
[..]
De twee zijn jarig, iedereen weet het omdat we nu een hele mooie OP hebben waar het in staat
Paspoort toch wel bij je hè?quote:
Niet nodig. Maar mijn passe-partout wel.quote:
Morgen.quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet nodig. Maar mijn passe-partout wel.
Het Pim Mulier stadion.quote:
Haha, daar was ik wekelijks! Honkbalweek neem ik aan?quote:
Yep, 10 dagen lang.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:39 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Haha, daar was ik wekelijks! Honkbalweek neem ik aan?
Ik kreeg op het CIOS honkbal les van DE Brian Farley
Nice, als je er bent kan je dan misschien even op de DSS voetbal velden kijken of er een blauw cios trainings jasje ligt?quote:
Deels.quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:42 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nice, als je er bent kan je dan misschien even op de DSS voetbal velden kijken of er een blauw cios trainings jasje ligt?
K kom misschien ook nog even langs. klasgenootje speel in het nederlands jeugd team. Even vragen of hij speelt.quote:
Hier de selectie van Farley.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:47 schreef Thaboel het volgende:
[..]
K kom misschien ook nog even langs. klasgenootje speel in het nederlands jeugd team. Even vragen of hij speelt.
Dat is niet de jeugd.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hier de selectie van Farley.
http://www.honkbalweek.nl(...)il&id=312&lang=#ATHS
Oh kut. Zat ik even foutquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:54 schreef Cobra4 het volgende:
Nee, de jeugd speelt ook niet in het toernooi. Buiten de US, sturen alle landen hun Nationale teams.
Ik ga de eerste dagen met de trein. Ik wil natuurlijk wel een biertje drinken tijdens de wedstrijden.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:56 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Oh kut. Zat ik even foutGa je met de auto of trein? Als je met de auto gaat moet je die voor het CIOS zetten. Dan is het 5minuten lopen. Zo niet, treinstation Bloemdaal
MAar dat wist je waarschijnlijk al.
Ik haal wel een 5 liter pul.quote:
Pitcherquote:
quote:
Als je het zo bedoeld(e) moet je het ook zo zeggen/schrijven.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, keep it in style
Moet wel, is best saai zo op een bergtopjequote:Op donderdag 12 juli 2012 17:39 schreef Sloggi het volgende:
Heeft 'ie z'n gitaar bij zich?
[ afbeelding ]
De Engelse zelf lijkt mij, maar verder?quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:59 schreef Eraser127 het volgende:
Zou Nederlandse SLA kunnen zijn, maar er zijn vast ook andere landen die een Engelse smock, gegoten oordoppen en nomex handschoenen gebruiken. En natuurlijk niet te vergeten de Accuracy.
Zijn die der serieus joh?quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:59 schreef Eraser127 het volgende:
Zou Nederlandse SLA kunnen zijn, maar er zijn vast ook andere landen die een Engelse smock, gegoten oordoppen en nomex handschoenen gebruiken. En natuurlijk niet te vergeten de Accuracy.
sarcasmequote:
nopquote:
raarquote:
bizarquote:
wat eet jij vandaag?quote:
zelf gebeld?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |