quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is echt vreselijk nu. Al die kankers en scheldwoorden die over tafel vliegen. man man manWat jank ik dan? Anders had ik nu overal moeten kijken in topics en nu zit ik met mijn hand in m'n broek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
• TOPIC HUNTEN IS VOORTAAN VERBODEN. NIET MEER DOEN GR GRquote:
Dan zal het wel niet zo'n hoogstaande reactie geweest zijnquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik zoeken zoeken blijkt die reactie weg te zijn
Aldus iemand die het vorige deel jatte.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
• TOPIC HUNTEN IS VOORTAAN VERBODEN. NIET MEER DOEN GR GR
Ik welquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik sluit niet uit dat het een non-vblsc-user wordt
Dat moestquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aldus iemand die het vorige deel jatte.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik sluit niet uit dat het een non-vblsc-user wordt
hunten doe je toch in het bosquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
• TOPIC HUNTEN IS VOORTAAN VERBODEN. NIET MEER DOEN GR GR
Je broek laten zakken en kijken of je maandverband verschoond moet worden is efficienter dan je hand erin steken en er aan ruiken hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat jank ik dan? Anders had ik nu overal moeten kijken in topics en nu zit ik met mijn hand in m'n broek.
Weer iemand die nooit in vbl is zoals de gitaarmanquote:
Dudequote:Op woensdag 11 juli 2012 20:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je broek laten zakken en kijken of je maandverband verschoond moet worden is efficienter dan je hand erin steken en er aan ruiken hoor.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:26 schreef kapiteintje het volgende:
GGMM is het waar dat Steven al mod-powers heeft maar ze nog niet mag gebruiken? Ik dacht dat wij gesproken hadden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |