Hij is de man van de tyton grapquote:
Over Narsingh was ik niet aan het trollen, dat maken jullie er van omdat jullie geen argumentatie tegen mij hadden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:08 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wow. Een trol die nog toegeeft dat hij alleen maar wil trollen. Knap hoor.
Hans Kazanquote:
Nee joh, waarom.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kloon van PizzaGoatse? GGMM ff klooncheckje aub?
Haha. Er is hier maar een Clown en dat is Tyron.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kloon van PizzaGoatse? GGMM ff klooncheckje aub?
Weer zo kut grap.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:15 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Haha. Er is hier maar een Clown en dat is Tyron.
haha tyton toch XDquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:15 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Hoezo loop je zo te focussen op Tyron dan boeler? Blijf van onze SC-users af.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:15 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo loop je zo te focussen op Tyron dan boeler? Blijf van onze SC-users af.
Omdat Kapi het zegtquote:
Hij is geen kloon manquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeg ff van wie je een kloon bent.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo loop je zo te focussen op Tyron dan boeler? Blijf van onze SC-users af.
Heerenveen is gewoon een mooie club.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij ook niet, overstappen naar de boertjes
Pannenkoeken vissen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heerenveen is gewoon een mooie club.
Bron?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:20 schreef Hoppahoppa het volgende:
Volgens mij is er hier maar één ding lager dan de gemiddelde leeftijd, en dat is het gemiddelde IQ...
En nee: ik ben geen kloon. Ik zou niet weten waarom ik dat zou willen. Post al lang onder deze naam.
quote:
Jojoortje er zit een stuk eten in het gat waar ooit mijn verstandskies zat. Heb jij toevallig een goede tip om dit eruit te krijgen? Kauwgom heeft niet geholpenquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:20 schreef Jojoortje het volgende:
Ben soms zo blij dat ik geen mod meer ben.
Wat heb je gegeten vandaag jojoquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:20 schreef Jojoortje het volgende:
Het is echt vreselijk nu. Al die kankers en scheldwoorden die over tafel vliegen. man man manquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:20 schreef Jojoortje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is echt vreselijk nu. Al die kankers en scheldwoorden die over tafel vliegen. man man man[x] Ik ben het eens met deze reactieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe diep is dat gat dan wel niet?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jojoortje er zit een stuk eten in het gat waar ooit mijn verstandskies zat. Heb jij toevallig een goede tip om dit eruit te krijgen? Kauwgom heeft niet geholpen
Spaghetti a la Jojoortje.quote:
Met extra gehakt?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoe diep is dat gat dan wel niet?
[..]
Spaghetti a la Jojoortje.
Geen idee halve centimeter diep of zo?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoe diep is dat gat dan wel niet?
[..]
Spaghetti a la Jojoortje.
Goed ben jij zegquote:
En een tandenstoker is te dik ofzo?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee halve centimeter diep of zo?
Half om half, mager, vet?quote:
Heb ik niet in huisquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En een tandenstoker is te dik ofzo?
Ik ben er tochquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
tijd dat snel die nieuwe mod bekend gemaakt wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |