Huh??quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja nou, discusseren kunnen ze niet. Wel triest eigenlijk.
voetballen kunnen ze niet
opleiden niet
discusseren
Gelukkig ben jij de wandelende wikipedia als het aankomt op voetbal.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja nou, discusseren kunnen ze niet. Wel triest eigenlijk.
voetballen kunnen ze niet
opleiden niet
discusseren
Niet dat de banken in België beter zijn hoor, de KBC is ook een ramp. Ik heb het geluk dat ik een private banker heb, de 'normale' klanten worden als stront behandeld.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt, ik bel al sinds vrijdag een keer of 4 per dag
Maar nu worden ze moe schijnbaar van mij en geïrriteerd maar het is niet fucking mijn fout dat zij niet kunnen lezen
Maar vooral het: je moet maar geduld hebben gedeelte werd ik een beetje pissed vanquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet dat de banken in België beter zijn hoor, de KBC is ook een ramp. Ik heb het geluk dat ik een private banker heb, de 'normale' klanten worden als stront behandeld.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:43 schreef GGMM het volgende:
Hey Callie, ik heb een UI voor je gemaakt, ik hoop dat je hem mooi vindt.
http://i46.tinypic.com/9kv4ld.jpg
quote:
Ze vragen om een bron.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij de wandelende wikipedia als het aankomt op voetbal.
Sux. Het blijven arrogante klootzakken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar vooral het: je moet maar geduld hebben gedeelte werd ik een beetje pissed van
Godsamme wacht nog maar 3 a 4 maanden op dat geld, heb ik het eindelijk kan ik er nog niks mee
Hommoquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:43 schreef GGMM het volgende:
Anders ga je aan mij uitleggen hoe kansloos het PSV topic isquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Ze vragen om een bron.
Ik kom met een bron.
Ze zeggen dat wat ik zeg totaal niet relevant is.
Ik leg het uit.
Ze maken een leuk grapje en zeggen Tyton ipv Tyron
Ze zeggen het niet eens met me te zijn.
Ik leg het weer uit met een voorbeeld.
Ze vragen naar mijn leeftijd.Zijn jullie allemaal zo?
Klopt, want ik kan er dus echt helemaal niks tegen doen behalve geduld hebbenquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Sux. Het blijven arrogante klootzakken.
Veel wel ja. Vraag me echt af of dat aan de supporter opzich ligt of dat we het toevallig zo hebben getroffen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Ze vragen om een bron.
Ik kom met een bron.
Ik leg het uit.
psv topic is wel echt het toppunt van droevigheid hoorquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Veel wel ja. Vraag me echt af of dat aan de supporter opzich ligt of dat we het toevallig zo hebben getroffen.
Ja ik ben ook niet meer serieus te nemen blijkbaar.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
psv topic is wel echt het toppunt van droevigheid hoor
Ik was er gewoon serieus en toen moest ik stoppen met trollen
Gewoon hier blijven, hier zitten de relatief normale PSV-ers.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Ze vragen om een bron.
Ik kom met een bron.
Ik leg het uit.
Dat zeggen ze tegen iedereen die een afwijkende mening heeft.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
psv topic is wel echt het toppunt van droevigheid hoor
Ik was er gewoon serieus en toen moest ik stoppen met trollen
gvdquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:43 schreef GGMM het volgende:
Hmf heeft wel een kort lontje jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zeggen ze tegen iedereen die een afwijkende mening heeft.
HMF kan daar helemaal niet tegenDie gaat dan helemaal los. Prachtig om te zien.
Tyron heeft al eerder hier gepostquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:50 schreef DonRaja het volgende:
Heb ik nu net een Ajacied overgehaald hier te blijven, omdat hier normale PSV-ers zitten?!
Die competitie moet echt snel beginnen verdomme
Weet ik, het gaat om het principe.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tyron heeft al eerder hier gepost
Hier lopen wel de minst normale Ajacieden. Het niveau in de reeks is ook vooruit geschoten sinds deze SC.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Weet ik, het gaat om het principe.
Loopneus.(zo dat lucht een beetje op)
Over 9 dagen is de vCL 3 loting alquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:50 schreef DonRaja het volgende:
Heb ik nu net een Ajacied overgehaald hier te blijven, omdat hier normale PSV-ers zitten?!
Die competitie moet echt snel beginnen verdomme
quote:
Deze manquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:36 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik dacht nog:"dat grapje gaat hij maken."
Vervolgens dacht ik:"nee, zo'n grote sukkel kan het niet zijn..."
Dit moet nog tussen die tweequote:Op woensdag 11 juli 2012 19:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[..]
Deze man![]()
Wat een onwijze droeftoeter
quote:
Het gaat daar nu vooruit met het gemiddelde van 1 post per dag...quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier lopen wel de minst normale Ajacieden. Het niveau in de reeks is ook vooruit geschoten sinds deze SC.
Kloptquote:
Ja zo zijn ze allemaal daar.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt
Maar het ging om die gast zelf
Dankzij Smoofie is de Ajax reeks nog dood gemaakt voor een avond wegens het overmatig posten van vrouwen. Dus wellicht is dat een verbetering jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het gaat daar nu vooruit met het gemiddelde van 1 post per dag...
eetsequote:
Homo'squote:Op woensdag 11 juli 2012 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dankzij Smoofie is de Ajax reeks nog dood gemaakt voor een avond wegens het overmatig posten van vrouwen. Dus wellicht is dat een verbetering ja
quote:
Wow. Een trol die nog toegeeft dat hij alleen maar wil trollen. Knap hoor.quote:
Wie ben jij?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:08 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wow. Een trol die nog toegeeft dat hij alleen maar wil trollen. Knap hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |