Ja maar het wordt teveel gebracht alsof het 1 trucje is waardoor je alle vrouwen kunt krijgen. Dat ís gewoon niet zo.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:38 schreef Gray het volgende:
Maar die pua-'zooi' is toch ook waar het om draait? Methoden om vrouwen te versieren, of zie ik het verkeerd?
Het is een verzameling aan trucjes waarmee je alle vrouwen kan krijgen. Of in ieder geval heel veel.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:43 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja maar het wordt teveel gebracht alsof het 1 trucje is waardoor je alle vrouwen kunt krijgen. Dat ís gewoon niet zo.
Dus als je iets leert en vervolgens gebruikt ben je niet jezelf meer? Sprak jij bij je geboorte al Nederlands?quote:TS komt over als iemand die die gasten uit die filmpjes nadoet. Niet omdat hij zo is, maar omdat hij een trucje nadoet. En komt daarmee niet over als iemand die dat uit zichzelf doet, omdat hij gewoon zo in elkaar zit. Als hij zo in elkaar zou zitten zou hij al die flauwekul helemaal niet nodig hebben gehad.
Zwart wit denk je nu.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:43 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja maar het wordt teveel gebracht alsof het 1 trucje is waardoor je alle vrouwen kunt krijgen. Dat ís gewoon niet zo.
TS komt over als iemand die die gasten uit die filmpjes nadoet. Niet omdat hij zo is, maar omdat hij een trucje nadoet. En komt daarmee niet over als iemand die dat uit zichzelf doet, omdat hij gewoon zo in elkaar zit. Als hij zo in elkaar zou zitten zou hij al die flauwekul helemaal niet nodig hebben gehad.
quote:There’s an old parable about crabs in a bucket.
If you put a crab in a bucket and it can climb out of that bucket, it will climb out. But if you put 2 crabs in the bucket, when one of the crabs tries to climb out, the other will pull it back in. Neither will ever escape. It doesn’t matter that it’s possible to escape, the crabs will hold each other back from doing so.
We’re no different than crabs. It’s a sad part of the society we’re living in. When one independent freedom seeker tries to “climb out of the bucket” the rest of the herd will try to pull him/her back in.
Teachers are guilty of this. (Which is why traditional schooling is a waste.)
The media is guilty of this. (Which is why limiting or eliminating your exposure to the news and other media is essential.)
Your Parents and friends may very well be guilty as well. (They don’t do it on purpose, they’ve been conditioned by teachers and the media.)
I’m not without guilt. I’ve noticed myself doing this on occasion and it’s upsetting to think about. For example, somebody brings an idea to me and I immediately shoot it down. “Ehh, I don’t think that will work.” And you know what? It might not. But who am I to shoot someone down?
I’m supposed to be supportive of my friends, family, and business partners.
So from now on, if a friend comes to me with an idea, instead of shooting it down if I think maybe it’s not doable I’ll say “Hmm, I’m not sure I can help, but don’t listen to me. What steps can you take right now to make it happen? And how do you think I can help?”
Just think of the possibilities if we all supported those close to us in this way.
While it’s obvious that the majority of the population will never cross over from the dark side, I know because of the snowball effect that the more we support each other the more we’ll support each other.
What do you say?
Kan je een bron vermelden? Ik vind het interessant en wil het graag nader bekijken, liefst wel zonder extra zoeken terwijl jij het al gevonden hebt.quote:
http://www.ridiculouslyextraordinary.com/crabs-in-a-bucket/quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:58 schreef Gray het volgende:
[..]
Kan je een bron vermelden? Ik vind het interessant en wil het graag nader bekijken, liefst wel zonder extra zoeken terwijl jij het al gevonden hebt.
Namens mij en anderen die het interessant vinden om nader te bekijken: thanks.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:01 schreef firefly3 het volgende:
[..]
http://www.ridiculouslyextraordinary.com/crabs-in-a-bucket/
Dat is zo, maar ik zal hem maar niet terugkoppenquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:52 schreef Gray het volgende:
[..]
Sure, maar een keer is genoeg. Jullie lijken hier wel een echo van elkaar, en hele saaie bovendien (al is matador wel vermakelijk, maar meer op karikaturale wijze).
Touche!quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:18 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Dat is zo, maar ik zal hem maar niet terugkoppen
Het fenomeen dat mensen elkaar naar elkaars niveau willen trekken bestaat zeker. Net als het voorbeeld van de krabben trekken mensen elkaar naar beneden als ze lager zitten, omhoog als ze hoger staan. Het is mij opgevallen dat vrouwen dit meer doen dan mannen, al doen mannen dit ook. Overigens niet seksistisch bedoeld, maar is dit puur mijn observatie. Die kan fout zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:27 schreef firefly3 het volgende:
Wel grappig, in het volgende filmpje wordt er uitgelegd hoe mensen die niet willen groeien mbt "vrouwen versieren" heftig reageren op mensen die er wel mee bezig zijn, om hun eigen realiteit te bevestigen dat ze geen actie hoeven te ondernemen. Typische reacties dus die hier ook voorbij komen.
- Dat we op dronken vrouwen af gaan
- Dat we op sletjes af gaan
- Dat filmpjes op het internet actrices zijn die versierd worden
- Dat we puur een numbers game spelen en daardoor succes hebben
Het wordt eens tijd dat bij die mensen flink ingepeperd wordt dat ze ter vergelijking met sommige anderen misschien niet eens "goed zijn met vrouwen versieren" , of misschien zelfs zwaar achter lopen. Ze denken het wel of willen het geloven, maar zitten gewoon puur op beginners niveau vaak.
Vrouwen kijken vaak heel erg naar hun omgeving hoe ze zich moeten gedragen of zelfs kleden etc. Of hoe anderen het doen. Het valt mij ook op.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:48 schreef Gray het volgende:
[..]
Het fenomeen dat mensen elkaar naar elkaars niveau willen trekken bestaat zeker. Net als het voorbeeld van de krabben trekken mensen elkaar naar beneden als ze lager zitten, omhoog als ze hoger staan. Het is mij opgevallen dat vrouwen dit meer doen dan mannen, al doen mannen dit ook. Overigens niet seksistisch bedoeld, maar is dit puur mijn observatie. Die kan fout zijn natuurlijk.
Overigens kan ik dat zeer waarderen. Het zorgt voor harmonie. Meestal.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vrouwen kijken vaak heel erg naar hun omgeving hoe ze zich moeten gedragen of zelfs kleden etc. Of hoe anderen het doen. Het valt mij ook op.
Niets mis mee iddquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:56 schreef Gray het volgende:
[..]
Overigens kan ik dat zeer waarderen. Het zorgt voor harmonie. Meestal.
Mannen absoluut niet, daarom lopen wij hier ook allemaal zo rond:quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vrouwen kijken vaak heel erg naar hun omgeving hoe ze zich moeten gedragen of zelfs kleden etc. Of hoe anderen het doen. Het valt mij ook op.
Hehe, alleen reageren er weinig vrouwen als de interactie niet intiem genoeg was. Er was niet veel "man-vrouw" interactie of spanning.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:42 schreef dark.passenger het volgende:
Het kost je jaren om goed te worden, groeien, authentiek zijn... ja ja, bla bla en zo... dus:
Sommige dingen die je net opnoemde komen van een plek van "ik ben niet goed genoeg als persoon" gedachtegang. Als ze komen van een plek van "ik vind dit leuk om te doen" gedachtegang, dan is het wel goed.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:57 schreef Godshand het volgende:
Wat een Amerikaans gelul.
Als je veel vrouwen wil ontmoeten heb ik de volgende, wetenschappelijk onderbouwde tips:
1) Doe je eigen ding, en doe iets wat status heeft: van rockster tot bankdirecteur tot filmster tot minister-president. Te hoog gegrepen? Ga dan voor een leidende rol binnen jouw omgeving: wordt goed in je acteerclub, draai bar in de lokale jongerentent of wordt voorzitter van de lokale salsavereniging.
2)doe een beroep/hobby of opleiding met veel vrouwen: onderwijs, medisch, aerobics of paardrijden etc.
3)doe leuk met kinderen en zeg dat je ze ooit wel wilt.
4)wordt niet dik, en wat te schaven valt aan uiterlijk, doe het: anti-puist behandelingen, lenzen ipv bril, sporten, rug scheren, beugel nemen (nu is het kut, later bewonderen ze je om je lach).
5)wees humoristisch. Ben je het niet? Spreek dan veel over je hobby's en vrijetijdsbestedingen. Spreek over eigen gestelde doelen. Zelfs als je niet weet wat je wil worden, kan je wel je ambitie voor een reis tentoon spreiden. Vrouwen zoeken mannen met ambitie, maar die ambitie kan op veel vlakken liggen....
6)kost te veel moeite? Wordt crimineel of hendige sjoemelaar. Foute man zijn doet het altijd goed...
7)doe de dingen die jij wilt en zeg wat jij denkt. Praat vrouwen niet teveel naar de mond. Je hebt een vriendenweekend maar net die vlam ontmoet? Ga gewoon naar het weekend en plan eeen romantisch weekend later...
Bron: quest!s, psychologieboeken, "Wij zijn het brein" en verscheidene Fok!posts die ik in mn achterhoofd heb opgeslagen....
Wat denken jullie hiervan uit een ander topic??quote:Op zondag 15 juli 2012 23:27 schreef LXIV het volgende:
Oh, wat trouwens wel zo is: zo gewonnen is zo geronnen.
Een one-night stand is de slechtste uitgangssituatie om een relatie te beginnen. Hij heeft er nooit echt langere tijd zijn best voor hoeven te doen. De buit is al binnen voordat hij jou beter heeft leren kennen en waarderen. Vandaar ook de wat apathische houding van zijn kant. Bovendien vindt hij je een slet die zomaar met iedereen de eerste nacht de koffer in duikt.
Als je iemand echt leuk vind, dan kun je hem beter de eerste maand of zo aan het lijntje houden en veel met hem praten en met hem ondernemen voordat je je benen spreid. Dat is ook een feit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |