abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 juli 2012 @ 20:09:32 #226
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_114429556
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:02 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Precies letterlijk wat ik zeg: Geniet van alles om je heen. Als je een fontein ziet, geniet ervan. Hoor je muziek, geniet er van. Zie je een mooie stoepsteen, geniet er van. Maak van de wereld om je heen je passie, maak jezelf gelukkiger dan je al bent.
Heel zen, maar niet concreet genoeg. Vertaal hem eens verder.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_114429725
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:09 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Heel zen, maar niet concreet genoeg. Vertaal hem eens verder.
Ken je het gevoel dat je op een zomerse dag je eerste slokje alcohol neemt op een terrasje? Dat gevoel kan je opwekken door oa een gezond eet + slaap patroon en door zeer in het moment leven. En omdat emoties overdraagbaar zijn geeft dit je een enorm voorsprong.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 19 juli 2012 @ 20:36:23 #228
12888 Skull-splitter
pi_114430990
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:12 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ken je het gevoel dat je op een zomerse dag je eerste slokje alcohol neemt op een terrasje? Dat gevoel kan je opwekken door oa een gezond eet + slaap patroon en door zeer in het moment leven. En omdat emoties overdraagbaar zijn geeft dit je een enorm voorsprong.
Je noemt allemaal dingen die je niet nodig hebt voor een blij gevoel.
  donderdag 19 juli 2012 @ 20:37:35 #229
12888 Skull-splitter
pi_114431061
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 21:56 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dit is misschien zelfs voor jou te hard ;)

Wat een zeikverhaal.
pi_114431338
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:36 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Je noemt allemaal dingen die je niet nodig hebt voor een blij gevoel.
Niet nodig, maar het helpt. Je wilde concrete dingen. Wil je concrete dingen, dan krijg je alleen de hulpmiddelen, want er is geen 1 magische pil.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_114431393
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:37 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Wat een zeikverhaal.
Neem de dingen waar je van kunt leren, vergeet de dingen die je al weet of niet nodig hebt.
  donderdag 19 juli 2012 @ 20:47:20 #232
12888 Skull-splitter
pi_114431590
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:42 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Niet nodig, maar het helpt. Je wilde concrete dingen. Wil je concrete dingen, dan krijg je alleen de hulpmiddelen, want er is geen 1 magische pil.
Vaagheid alom, jammer dat je dan niet gewoon zegt waar het op staat: het gevoel dat je krijgt als je je bewust wordt van het feit dat je je gelukkig voelt.

Of dat nou met een biertje is, met een krantje in de zon, tijdens seks of terwijl je een cadeautje krijgt dat boeit niet bijster veel.
pi_114431964
Ik denk niet dat het mogelijk is een nog hedonistischer leven te leiden dan ik al doe. En ik leef in het moment, met een kijkje op de toekomst. Vroeger deed ik dat niet, maar het voelt nu wel lekkerder. Ben ook geen 25 meer, al schatten de meesten me wel zo in. 8-)

Genieten van alles is belangrijk. Dat uitstralen, etc.

Maar zoals gezegd; de serieuzere vrouwen krijg je daar niet mee, daar is meer voor nodig. Heb in het verleden op het punt gestaan serieuzer te gaan, en dat pad heb ik nog steeds geen spijt van gehad te hebben, maar nu op een nieuw pad.

De tijd rondsletten dit eerste halfjaar was geniaal, nu voor iets vasters gaan.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_114431978
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:47 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Vaagheid alom, jammer dat je dan niet gewoon zegt waar het op staat: het gevoel dat je krijgt als je je bewust wordt van het feit dat je je gelukkig voelt.

Of dat nou met een biertje is, met een krantje in de zon, tijdens seks of terwijl je een cadeautje krijgt dat boeit niet bijster veel.
Wat je allemaal opnoemt zijn externe impulsen. Ware geluk komt van binnen en niet door externe stimulus.
  donderdag 19 juli 2012 @ 20:55:26 #235
12888 Skull-splitter
pi_114432106
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:53 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wat je allemaal opnoemt zijn externe impulsen. Ware geluk komt van binnen en niet door externe stimulus.
Nee kutje, andersom. Jij noemt oorzaken, ik noem het proces van gewaarwoording en bewustzijn. En dat gaat nu al 19 topics fout en je lijkt niet te leren dingen goed onder woorden te brengen.

Ik kan dat gevoel midden in de regen nog oproepen door te denken: ok, nat word ik toch, waarom dan niet gewoon genieten?
pi_114432214
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:55 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Nee kutje, andersom. Jij noemt oorzaken, ik noem het proces van gewaarwoording en bewustzijn. En dat gaat nu al 19 topics fout en je lijkt niet te leren dingen goed onder woorden te brengen.

Ik kan dat gevoel midden in de regen nog oproepen door te denken: ok, nat word ik toch, waarom dan niet gewoon genieten?
Als je gezonder eet en slaapt helpt het wel. Het heeft allemaal te maken met biologie.
pi_114432319
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als je gezonder eet en slaapt helpt het wel. Het heeft allemaal te maken met biologie.
Mijn leven staat gezond en regelmatig slapen niet toe, eten gaat beter.

Je moet wat over hebben voor "in het moment leven"... ;)
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_114432415
quote:
6s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Mijn leven staat gezond en regelmatig slapen niet toe, eten gaat beter.

Je moet wat over hebben voor "in het moment leven"... ;)
Je gaat wel goed los ^O^ . Er zijn er weinig op het forum denk ik die tenminste echt op "vrouwen jacht" gaan.
  donderdag 19 juli 2012 @ 21:03:25 #239
12888 Skull-splitter
pi_114432542
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Andersom ook: als jij je goed voelt ben je sneller geneigd goed te eten en automatisch beter te slapen. Maar spring nu niet eens weg. Leg gewoon beter uit wat je bedoeld.
pi_114432685
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:01 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je gaat wel goed los ^O^ . Er zijn er weinig op het forum denk ik die tenminste echt op "vrouwen jacht" gaan.
Al jaren. Ook toen ik een relatie had. Heb dan ook niet een standaard leven, zeg maar. Zeker niet voor een FOK!ker, maar ik geloof niet bepaald dat er weinig zijn op het forum die op vrouwenjacht gaan. Er zit een deel zolderkamerautisten, maar er zitten ook gewoon normale Nederlanders en Belgen die gewoon gaan stappen enzo. Kijk es in UVT.

pi_114433074
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:03 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Andersom ook: als jij je goed voelt ben je sneller geneigd goed te eten en automatisch beter te slapen. Maar spring nu niet eens weg. Leg gewoon beter uit wat je bedoeld.
Ik zal het proberen, maar nu heb je toch geen vragen meer?
pi_114433110
quote:
12s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Al jaren. Ook toen ik een relatie had. Heb dan ook niet een standaard leven, zeg maar. Zeker niet voor een FOK!ker, maar ik geloof niet bepaald dat er weinig zijn op het forum die op vrouwenjacht gaan. Er zit een deel zolderkamerautisten, maar er zitten ook gewoon normale Nederlanders en Belgen die gewoon gaan stappen enzo. Kijk es in UVT.
Wat is UVT? Heb het gevoel dat (zoals de meeste mensen eigenlijk) te laks zijn.
pi_114433270
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wat is UVT? Heb het gevoel dat (zoals de meeste mensen eigenlijk) te laks zijn.
Uitgaan & Vrije Tijd, subforum van FOK!.

Jij hebt wel meer gevoelens over anderen die niet kloppen. En "te" laks bestaat niet. Dat jij helemaal in je vibe van honderden vrouwen ontmoeten zit, betekent niet dat anderen dat moeten.

Wellicht hebben anderen er minder behoefte aan. Dat kan en valt niet veroordeeld te worden, want het zijn persoonlijke keuzes. :)

pi_114433973
quote:
6s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Uitgaan & Vrije Tijd, subforum van FOK!.

Jij hebt wel meer gevoelens over anderen die niet kloppen. En "te" laks bestaat niet. Dat jij helemaal in je vibe van honderden vrouwen ontmoeten zit, betekent niet dat anderen dat moeten.

Wellicht hebben anderen er minder behoefte aan. Dat kan en valt niet veroordeeld te worden, want het zijn persoonlijke keuzes. :)
Heeft niet alleen met fok te maken, maar ook in het uitgaansleven. Als je op een vrouw af stapt en haar hand bijv vast pakt en ze begint je direct leuk te vinden, dan zie je 999 loser gasten kijken die met hun drankje aan de zijkant staan omdat ze allemaal te bang zijn om zoiets zelf uit te voeren.

Maarja, eigenlijk wel goed ook dat er zo'n tekort is aan gasten met lef.
  donderdag 19 juli 2012 @ 21:36:33 #245
12888 Skull-splitter
pi_114434388
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:12 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik zal het proberen, maar nu heb je toch geen vragen meer?
Ik snap je wel maar wil gewoon begrijpelijke taal zien zonder dat ik moet vertalen omdat jij het vertikt ;)
pi_114434427
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:28 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Heeft niet alleen met fok te maken, maar ook in het uitgaansleven. Als je op een vrouw af stapt en haar hand bijv vast pakt en ze begint je direct leuk te vinden, dan zie je 999 loser gasten kijken die met hun drankje aan de zijkant staan omdat ze allemaal te bang zijn om zoiets zelf uit te voeren.

Dat laatste, vooral.

Het is angst, en die overwin je door:
- signalen goed op te pakken
- veel te oefenen
- relaxed blijven (NIET per se jezelf!!)

pi_114439151
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:28 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Omdat iemand al bezet is, gewoon gezellig met vrienden praat of door weet ik veel wat voor redenen een verminderd zelfvertrouwen heeft, is hij meteen een "loser gast"?
pi_114439248
quote:
6s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat laatste, vooral.

Het is angst, en die overwin je door:
- signalen goed op te pakken
- veel te oefenen
- relaxed blijven (NIET per se jezelf!!)
Inderdaad, je kan er hier of daar best een leugen tegen aan doen of je iets anders voordoen dan je echt bent. Zolang je uiteindelijk maar wel een beetje jezelf blijft :)
pi_114448881
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:54 schreef Grim_Reaper het volgende:

[..]

Omdat iemand al bezet is, gewoon gezellig met vrienden praat of door weet ik veel wat voor redenen een verminderd zelfvertrouwen heeft, is hij meteen een "loser gast"?
Als ze gewoon doorgaan met waar ze zelf mee bezig zijn, maar het is blijkbaar toch vaak interessanter wat ik doe.
pi_114466323
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 19:32 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Uitgesproken signalen: fysiek contact maken, dichterbij komen, blijven plakken terwijl er verder niemand is, maar ik ben gewoon te blind voor subtiele hints denk ik... Heb jij voorbeelden van wat jij herkent als subtiel doch duidelijk?
Oogcontact merk ik eigenlijk alles aan... Maar dat is verder wel subtiel te noemen.
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')