abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114459792
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 12:52 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Je snapt er weinig van.
Klopt mijn rationaliteit begrijpt er geen klote van.
pi_114491705
Zelf heb ik al zo'n 2 jaar het idee om dit soort plekken te bezoeken, maar helaas beschik ik zelf niet over eigen vervoer, en dat maakt het dus al een stuk lastiger.

Heb jij toevallig ook wat plekken in het hoge noorden? En dan het liefst nabij Groningen?
pi_114493039
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 20:32 schreef Outsideparanormal het volgende:
Het kerkhof in etten-;eur is ook erg apart.
Welke in Etten-Leur? Heb daar 2 jaar gewoond namelijk. Die bij het Liesbos is zoiezo best creepy :P
pi_114504671
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 03:09 schreef Outsideparanormal het volgende:

[..]

Hallo RichardRichard,

Dat heb ik allemaal al uitgekamt :) Ik heb die toevallig allemaal al gezien net als TAPS, Paranormal State, Ghost Adventures, en noem maar op :)

Ik zoek locaties in Nederland, die progamma's hebben niets helaas daarmee te maken :(

Maar super Bedankt voor het mee denken !

Gr Alvira
volgens mij heeft ghost hunters het fort bij ijmuiden onderzocht
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_115343059
En een aantal spooklocaties in de provincie Zuid-Holland kun je terugvinden op mijn blogs:

Mysterieus Voorne-Putten --> http://mysterieusvoorneputten.wordpress.com/
Mysterieus Rotterdam --> http://mysterieusrotterdam1.wordpress.com/
Mysterieus Den Haag --> http://mysterieusdenhaag.wordpress.com/
Mysterieus Goeree-Overflakkee --> http://mysterieusgoereeoverflakkee.wordpress.com/

En aantal landelijke locaties op Geestenrijk --> http://geestenrijk.wordpress.com/
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 12:56:08 #106
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_115376554
Laatst las ik in BN/De Stem een artikel over een al jaren leegstaand klooster in Zeeuws-Vlaanderen. Het wordt ook wel 'het spookhuis Sas van Gent' genoemd.

Het artikel kwam er op neer dat groepen jongeren zich daar 's avonds soms ophouden in de hoop daar dingen te zien en te horen. Volgens ooggetuigen gebeurt dat inderdaad en spookt het daar flink. Ook gaat de eigenaar van de website 'www.theghosthunter.nl' er regelmatig kijken.
Hij werd voor dat artikel geïnterviewd.
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_115380097
Dat leegstaande klooster is in St. Anna Ter Muiden/Sluis. Het spookhuis van Sas van Gent was gewoon een vrijstaand huis dat inmiddels gesloopt is. ;)
pi_115397490
Ik weet niet zeker of er echte paranormale activiteiten plaatsvinden, maar je zou eens in het gebied rondom het St. Ludwig klooster in Vlodrop kunnen bezoeken (het terrein van het klooster kom je niet op). Ik heb er op het internet geen bevestiging over kunnen vinden, maar het is daar alles behalve prettig.
Skål
  zondag 12 augustus 2012 @ 23:15:03 #109
341900 Atmosphere82
pi_115487394
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 14:26 schreef Joel13 het volgende:
Dat leegstaande klooster is in St. Anna Ter Muiden/Sluis. Het spookhuis van Sas van Gent was gewoon een vrijstaand huis dat inmiddels gesloopt is. ;)
Oh jammer! Toch vreemd dat dat artikel dan nog een aantal weken geleden in de krant stond. Is het heel recentelijk gesloopt?
pi_115502587
Al in maart 2011 is het huis met de grond gelijk gemaakt. "Het bekendste spookhuis van Nederland" werd het weleens genoemd. Vooral door de aanblik en de ideale ligging, was het erg populair bij (zogenaamde) legend-trippers ("ghosthunters" et cetera). Het huis of eigenlijk meer de vervallen ruïne, sprak erg tot de verbeelding. Het heeft wel een aantal boeiende sagen opgeleverd. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Joel13 op 13-08-2012 09:32:58 ]
  maandag 13 augustus 2012 @ 17:22:14 #111
341900 Atmosphere82
pi_115518712
Ik vraag me af of er ook 'para-anale activiteiten' bestaan? :')

Off-topic, grapje tussendoor!
pi_115752559
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 12:36 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Welke in Etten-Leur? Heb daar 2 jaar gewoond namelijk. Die bij het Liesbos is zoiezo best creepy :P
Hey Indiaantje89 bij de streek tegen over het kinderboederij :)

Gr Alvira
For we wrestle not against flesh and blood,but against principalities, against powers against the rulers of the darkness of this world, against spiritual wickedness in high places.
Ephesians 12
pi_115752635
De centrale bank, die kunnen zomaar geld uit het niets toveren.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_115753653
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 17:15 schreef Joel13 het volgende:
En een aantal spooklocaties in de provincie Zuid-Holland kun je terugvinden op mijn blogs:

Mysterieus Voorne-Putten --> http://mysterieusvoorneputten.wordpress.com/
Mysterieus Rotterdam --> http://mysterieusrotterdam1.wordpress.com/
Mysterieus Den Haag --> http://mysterieusdenhaag.wordpress.com/
Mysterieus Goeree-Overflakkee --> http://mysterieusgoereeoverflakkee.wordpress.com/

En aantal landelijke locaties op Geestenrijk --> http://geestenrijk.wordpress.com/
Dank je Joel13 ;)
For we wrestle not against flesh and blood,but against principalities, against powers against the rulers of the darkness of this world, against spiritual wickedness in high places.
Ephesians 12
pi_115758341
quote:
2s.gif Op zondag 19 augustus 2012 18:14 schreef teknomist het volgende:
De centrale bank, die kunnen zomaar geld uit het niets toveren.
Whahaha die is wel leuk, maar heeft niets met parnormale activiteiten te maken dan magie :P
Ephesians 12
pi_115758750
Spookhuis Sas van Gent is inderdaad gesloopt, erg jammer. Een van de redenen zijn omdat er te veel mensen daar naartoe kwamen wat de eigenaren en de gemeente niet wou hebben :(

Sommige mensen hebben totaal geen verstand van waarde. Je moet sommige dingen behouden voor een stukje historie en sagen der in te houden.

Bedankt voo0r de reacties tot nu toe al :P

Ik zal er ook een vrij geven is wel zo eerlijk he

St.Elisabethkliniek
Goswin de stassartstraat 28
2800 mechelen in Belgie.
Ephesians 12
  zondag 19 augustus 2012 @ 23:10:58 #117
203039 pirlo444
adelante chicos!!!!!!!!!!!!!!!
pi_115764247
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 13:44 schreef Scrummie het volgende:
Of bezoek Auschwitz. Daar gaan ook heel veel verhalen over rond, maar die plek moet je met zoveel respect betreden dat ik betwijfel of je daar aan onderzoek toe komt.
Jup geld denk ik voor alle werkkampen !
pi_115765966
Je moet overal waar je komt je respect behouden, helemaal als je onderzoeker bent naar paranormale phenomen, je wilt zelf toch ook dat er met respect met jouw om gegaan wordt.

Je krijgt echter ook meer voor elkaar als je met respect omgaat met hun :)

Gr Alvira
Ephesians 12
pi_115766514
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 18:29 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

volgens mij heeft ghost hunters het fort bij ijmuiden onderzocht
Klopt dat was Ghost hunters international :)
Ephesians 12
pi_115766684
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:09 schreef Tropanzia het volgende:
Stond een paar maanden geleden nog een topic over een huisje ergens in Zeeland dacht ik, of een polder ofzo.
En daar zou het ook spoken, een poster van FOK! is er ook nog met een camera heengeweest en de boel daar gefilmd.
Specifiek detail wat ik me herinner: De weg naar het huisje toe, bracht schade aan de Mercedes van de poster van FOK!, omdat het zo dichtbegroeid was.

Weet niet precies meer welk topic dat was, stond hier ook in TRU.
Dat was mijn topic volgens mij.
Was een huis in Gewande, NB. De weg was idd heel dicht begroeid, helaas was het geen Mercedes maar een Ford Scorpio. Ik zal even kijken of ik het topic nog kan vinden, dan gooi ik wel een linkje neer.
pi_115766829
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:36 schreef Outsideparanormal het volgende:

[..]

Ik kan helaas niets vinden :(
Spookhuis Gewande (omgeving Empel, Oss NB)
pi_115767559
Thanks Dylanrr

Elke plek is een mooie iets :)

Juist omdat ik een eigengroep heb en juist intresse heb om locaties te bezoeken waar geen zekerheid is ben ik erg blij met mensen zoals jullie. Ik heb al een hele lijst maar je hebt nooit genoeg :P

Gr alvira
Ephesians 12
  maandag 20 augustus 2012 @ 13:31:16 #123
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_115780143
quote:
14s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:22 schreef rulerofdeath het volgende:
tentje neerzetten en kamperen
Dat lijkt me echt heerlijk om te doen, alleen wel met iemand erbij die wél een beetje stoer is, anders schijt ik 7 kleuren stront.

Ik ken zelf geen Nederlandse spooklocaties helaas..
pi_115782792
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 00:01 schreef Outsideparanormal het volgende:

[..]

Klopt dat was Ghost hunters international :)

Locaties zijn in Huissen en IJmuiden, maar de aflevering heet Amsterdamned... lol.
pi_115783164
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 00:26 schreef Outsideparanormal het volgende:
Ik heb al een hele lijst maar je hebt nooit genoeg :P
Heb je deze al op je lijstje? (misschien niet helemaal up-to-date meer, maar goed...) ;)

FRIESLAND
Blokhuispoort, Leeuwarden

GRONINGEN
Noorderplantsoen, Groningen
Fraeylemaborg, Slochteren

GELDERLAND
Huize Kernhem, Ede
Spookhuis Vlemmix, Huissen
Hotel Laag-Soeren
De Hexenketel, Ellecom
Spookboerderij, Brummen
Klein Byvanck, Rijksstraatweg, Twello